Ferrari heeft kleine aanpassingen gedaan om te compenseren voor rijders-kwaliteitquote:Op zondag 8 juni 2008 11:50 schreef Trystar het volgende:
Nou, het circuit ligt er idd niet goed bij:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hopelijk kan Ferrari zich in de race wat herstellen, en maakt Hamilton kennis met ''the wall of champions''
Hamilton is nog geen champ, dus ik denk het nietquote:Op zondag 8 juni 2008 11:50 schreef Trystar het volgende:
Hopelijk kan Ferrari zich in de race wat herstellen, en maakt Hamilton kennis met ''the wall of champions''
Met een dikke crash.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:25 schreef Dos37 het volgende:
Normaal is 19:00 uur een ideale tijd, alleen nu met het EK niet.
Vorig jaar was deze race echt tof
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ferrari heeft kleine aanpassingen gedaan om te compenseren voor rijders-kwaliteit
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:42 schreef WEST het volgende:
ik heb er al zin in![]()
op naar de overwinning voor Hamilton Raikkonen
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:42 schreef WEST het volgende:
ik heb er al zin in![]()
op naar de overwinning voor Hamilton Raikkonen Kubica
Beetje wielrennen erbij nog tussendoor en het is helemaal goedquote:Op zondag 8 juni 2008 13:21 schreef Bernard0s het volgende:
Vanaf 2 uur vanmiddag wordt er regen verwacht in Montreal. Vanaf 2 uur wordt dat ieder uur verwacht, dus mijn lol kan niet op als dat gaat gebeuren. Heb superzin in de race. Evengoed een heerlijk sportdagje. MotoGP, Roland Garros, EK voetbal, F1... Dat zijn de zondagen waar je het voor doet
Ik zie net op Eurosport aankondiging finale Roland Garross morgen om 15.00quote:Op zondag 8 juni 2008 13:21 schreef Bernard0s het volgende:
Vanaf 2 uur vanmiddag wordt er regen verwacht in Montreal. Vanaf 2 uur wordt dat ieder uur verwacht, dus mijn lol kan niet op als dat gaat gebeuren. Heb superzin in de race. Evengoed een heerlijk sportdagje. MotoGP, Roland Garros, EK voetbal, F1... Dat zijn de zondagen waar je het voor doet
Ik zie die Piquet niet eens de eerste bocht halenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Hamilton is nog geen champ, dus ik denk het niet
Overigens zet ik er een bak bier op dat zowel Alonso als Piquet die muur in vliegen
Volgens Piquet een beetje het pispaaltje aan het wordenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik zie die Piquet niet eens de eerste bocht halen
Dat zou lachen zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:Gascoyne fears no one will finish Canadian GP.
http://f1.gpupdate.net/nl(...)roblemen-met-asfalt/quote:De McLaren-coureur waarschuwt de concurrentie er verder voor dat ze er niet op hoeven rekenen dat hij licht is en dat zijn snelle rondje een heel andere oorzaak had. "Ik reed gewoon een geweldig rondje, terwijl de rest moeite had met de baancondities. Als er een probleem is, is het mijn taak als coureur om hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden. Anderen is dit niet gelukt, en daarom is het verschil zo groot. Ik kan me makkelijk aan verschillende condities aanpassen, ik voel me makkelijk thuis. Het was eerlijk gezegd helemaal niet moeilijk."
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 8 juni 2008 14:49 schreef Atreidez het volgende:
Van GPUpdate, interview Hamilton;
[..]
http://f1.gpupdate.net/nl(...)roblemen-met-asfalt/
Bah, wat een arrogantiequote:Op zondag 8 juni 2008 14:49 schreef Atreidez het volgende:
Van GPUpdate, interview Hamilton;
[..]
http://f1.gpupdate.net/nl(...)roblemen-met-asfalt/
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:06 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij goed hard in de muur ramt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |