Ik hou niet zo van brood, en ik heb vanochtend brood gegeten.. dus voor de lunch dacht ik ja wat moet ik nu dan weer makenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
smiddags warm eten![]()
kippetje was lekker
Warm eten kan altijd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
smiddags warm eten![]()
kippetje was lekker
Speaker ftw !quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
God ik krijg een bel oor. ik ga mn telefoon gewoon uitzetten zometeen want zo schiet het nog niet op
Rhenen! In de dierentuin toevallig?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vanavond feestje in Rhenen... Morgen middag weer motorles, en daarna de meet? Zal ik toch maar wel komen?
Shoarma is in de bonus bij de AH... Stokbroodje, veul shoarma... nog meer knoflooksaus...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb nog steeds zin in vet ongezond eten
Of een lekkere stokbrood met iets :")
Toevallig wel van iemand die er werkt, maar nee tis gewoon een oud klasgenootquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Rhenen! In de dierentuin toevallig?
Ik heb zon kilopak hamburgers gekocht, is beter te etenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Shoarma is in de bonus bij de AH... Stokbroodje, veul shoarma... nog meer knoflooksaus...damn ik krijg honger...
Wel Hela Curry... de rest is niet te vreten...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb zon kilopak hamburgers gekocht, is beter te etenBroodjes sla mayo en curry, et voila
check dithalverwege hond knippen een foto gemaakt
[klikbaar]
[ afbeelding ]
Amenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wel Hela Curry... de rest is niet te vreten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |