abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59148572
Je weet wat ze zeggen he.. zonder auto geen sex Maar anders kan je nog altijd elke dag naar de sportschool gaan zoals de meeste triestelingen en het gooien op het hebben van veel spieren.
/0
  † In Memoriam † donderdag 5 juni 2008 @ 16:37:48 #52
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_59148589
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:34 schreef rival het volgende:

[..]

offtopic!

nee klopt, sommige denken daar al aan wanneer ze 15 zijn en dan beginnen ze met sparen. sparen van je krantje lopen wat natuurlijk al GEEN geld verdiend.

je kan legaal werken vanaf je 15e (sommige werkten al wat eerder)

dus in die 9 jaar kon jij nog geen geld voor een rijbewijs sparen? ok.

/offtopic

ontopic: natuurlijk knapt dat af als je als 24 jarige nog niks voor elkaar hebt
vanaf je 13de kan je volgens mij al een folderwijk lopen hoor.
pi_59148608
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:35 schreef bleiblei het volgende:
Ten eerste hebben we het hier nergens over een kerel van 30 .
Ten tweede, als het een ontzettend lieve, zorgzame, lekkere, gespierde, rijke kerel is die ook nog eens erg goed en een tikkeltje dominant in bed is..... Laat jij het afhangen van "je woont nog thuis in een 1persoonsbed"?

Beetje dom .
Ik heb het wel over een kerel van dertig omdat het zeer onwaarschijnlijk is dat ik op iemand val die jonger is dan dat. Dus als ik voor mezelf moet aangeven hoe erg ik geen rijbewijs of geen tweepersoonsbed vind, dan heb ik het over een dertiger.

En als die man zo rijk is, waarom woont ie dan nog thuis en heeft ie een eenpersoonsbed? Dan klopt er dus iets niet. Tenzij het echt een overgangssituatie is na een scheiding bijvoorbeeld, is er dus iets met die man. Anders ga je toch niet op die leeftijd met zat centen in een eenpersoonsbedje liggen in je tienerkamer met fidodidobehang
pi_59148640
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:32 schreef bleiblei het volgende:

[..]

dan lafjes in de auto met 3m meter er tussen en je moeten concentreren op het verkeer.

niet liegen, ik ben nog nooit oraal bevredigd op de fiets!
pi_59148641
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb sinds m'n 18e al m'n rijbewijs. Op 3-4 lessen na helemaal zelf betaald terwijl ik wat langer over m'n VWO deed. Zonder rijbewijs ben je niks man Voor mij is het ook een afknapper als een meisje geen rijbewijs heeft. Zegt toch heel wat over een persoon, en dat is voor mij negatief.
Als je zo oppervlakkig bent dat een rijbewijs je voldoende zegt over de persoon (geldt voor mannen en vrouwen!!!), of dat je als vrouw je benen spreidt voor een auto, zou ik TS aanraden om toch zeker voor een persoon met een beetje diepgang en minder materialisme te kiezen.
pi_59148691
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:29 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

In kan me de laatste keer dat ik een vrouw opgehaald heb op een date niet heugen. Maar goed, ik woon dan ook in een grote stad en niet in een amerikaanse tienerfilm.
pi_59148737
Ophalen en samen op 1 fiets is liev very turks fruit enzo.
pi_59148740
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:40 schreef mgerben het volgende:

[..]

Als je zo oppervlakkig bent dat een rijbewijs je voldoende zegt over de persoon (geldt voor mannen en vrouwen!!!), of dat je als vrouw je benen spreidt voor een auto, zou ik TS aanraden om toch zeker voor een persoon met een beetje diepgang en minder materialisme te kiezen.
Waarom wordt er automatisch van uitgegaan dat het gaat om materialisme? Ik vind een rijbewijs en auto gewoon een stukje onafhankelijkheid. Maakt mij echt geen drol uit wat voor auto dat dan is, als ie maar rijdt.
pi_59148827
Inderdaad, het gaat om onafhankelijkheid. Zonder auto ben je super afhankelijk. Je bent dan gewoon ontzettend beperkt in je vrijheden. Als een meisje dan geen rijbewijs heeft, dan zegt dat veel over hoe die persoon in het leven staat. En dat spreekt mij niet echt aan. Ik wil een meid die vrij, onafhankelijk wil zijn. Niet eentje die geen rijbewijs kan betalen en auto's en het verkeer maar eng vindt.
pi_59148838
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:43 schreef mirannie het volgende:

[..]

Waarom wordt er automatisch van uitgegaan dat het gaat om materialisme? Ik vind een rijbewijs en auto gewoon een stukje onafhankelijkheid. Maakt mij echt geen drol uit wat voor auto dat dan is, als ie maar rijdt.
Het is wel waar dat een rijbewijs je onafhankelijkheid sterk vergroot. Maar om iemand daarom nou af te schrijven... Maar goed, ik ben een man en in bezit van een rijbewijs, dus wellicht dat ik niet de juiste persoon ben om hierover te oordelen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:49:33 #61
81237 releaze
best of both worlds
pi_59148911
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:35 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ten eerste hebben we het hier nergens over een kerel van 30 .
Ten tweede, als het een ontzettend lieve, zorgzame, lekkere, gespierde, rijke kerel is die ook nog eens erg goed en een tikkeltje dominant in bed is..... Laat jij het afhangen van "je woont nog thuis in een 1persoonsbed"?

Beetje dom .
een persoonsbed vind ik nieteens zo erg, maar ik heb zo mn fair share aan 30+ers die nog thuiswoonden gehad. trust me, die gasten zijn NIET dminant in bed, nieteens een tikkeltje. Wel erg lief en zorgzaam, dat wel, maar ik zoek iemand met doorzettingsvermogen, iemand die vaardigheden heeft om z'n dromen uit te laten komen, iemand met drive om de wereld te zien, iemand die houdt van verandering en de touwtjes van zijn eigen leven goed in handen heeft. Zo ben ik zelf namelijk ook, en die energie in een relatie is heerlijk. Dingen doen, bezig blijven, jezelf ontwikkelen.

En dat kan ook met het ov
nee serieus, ik ben half europa en heel nederland doorgegaan met de trein, heb weinig gemist wilde ik weg, dan ging ik gewoon weg
pi_59149059
Een vriendin zonder auto is geen probleem, die breng ik wel in.
Maar als ze ook geen auto kan besturen wordt het wel onhandig. Zit je dan op feestjes op afstand, moet ik altijd terug rijden.
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:58:08 #63
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_59149178
TS kan er mee omgaan, de rest niet.

Fail.
Tot zover de kwaliteitspost
pi_59149657
Ik zou het behoorlijk onhandig vinden om nu een vent te treffen zonder rijbewijs, omdat ik die zelf ook niet heb. Maar dat komt doordat ik gewoon ontzettend gewend ben aan het feit dat mijn huidige vriend wel een rijbewijs + beschikking over een auto heeft en we daar ook ontzettend vaak gebruik van maken. Zo hebben we vorige week nog een paar leuke impulsaankopen in een meubelzaak het opheffingsuitverkoop gedaan die je wel zelf moest vervoeren; had dus niet gekund zonder de auto. De auto zelf (merk, bouwjaar enz.) boeit me dan weer helemaal niets, het gaat mij puur om het feit dat je er zo handig dingen in kunt vervoeren en zo makkelijk naar meubelboulevards kan, en tja, das een grote hobby van me.
Een éénpersoonsbed is trouwens wel giga afknapper, daar weiger ik met 2 personen in te slapen, gewoon lekker 1,80 met zijn tweetjes, dat is net voldoende En thuiswoners? Brrr, die blief ik ook niet, ik denk ook dat het een te groot contrast zou vormen met mijn manier van leven.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_59149903
Ik volg het een en ander niet. Als je zelf al een 2 persoonsbed hebt en een auto, wat boeit het dan dat je partner er geen heeft? Als je zelf geen auto en 2 persoonsbed hebt maar andere mensen daar wel op afrekent wat zegt dat dan over jou en je eigen 'onafhankelijkheid'? Daarnaast vind ik thuiswonen op je 30e nogal wat meer over iemands karakter zeggen dan automobielloos zijn.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_59150008
Het zegt meer over die meiden zelf, dan over jou.
pi_59150023
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:43 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik kom overal waar jij komt en waarschijnlijk in de helft van de tijd, je woont in Nederland... Niet in Amerika waar 4 uur reizen heel gewoon is, amper files, benzine gratis is en je een rijbewijs al op je 16de kan halen. In Hilversum ben je met de auto al een uur bezig om Hilversum uit te komen, net zoals Amsterdam en elke ander groot dorp. Hier heb je files, drempels, spelende kutkinderen op je weg, fietsers... Elk mogelijke hindernis, zelfs bejaarden in scootmobiels worden maar op de weg toegelaten om er speciaal voor te zorgen dat een auto in Nederland 1 uur doet over een stukje wat je in 5 minuten kan lopen.

In Nederland kan je alles binnen 2 uur bereiken met de OV/Taxi/tram/metro/fiets en voeten, en zo niet: Dan wil je er niet dood gevonden worden.

Daarnaast is het wel of niet aangaan van een relatie op basis van wel / niet rijbewijs oppervlakkig als de klere, in plaats van eens naar het totaal pakket te kijken en niet op 1 klein dingetje. Kijk je of iemand wel of niet mag toeteren op de openbare weg. Nee daar heb je veel aan: Ja Henk is een totale klootzak vergeleken met Richard, maar hij heeft wel een rijbewijs!

En dat vrijheid is ook de grootste onzin natuurlijk, je slaapt niet ineens onder de sterrenhemel en rijd niet met je paardje over de prairie zonder verantwoording te hoeven af leggen aan alles en iedereen...

Ik vind het eerder een beperking van je vrijheid: Je moet je aan regeltjes houden en zelfs op 5km te hard krijg je 20 euro boete, elk jaar je autotje testen (wat geld kost), je bezine betalen (wat geld kost), voor alles moet je geld neerleggen... Het is geen vrijheid dat elke mogelijke euro uit je getrokken word alsof je een melkkoe bent...

En je kan niet zeggen: Hoppah! Ik duik het weiland in van deze voor mij totaal onbekende boer en jaag lekker achter zijn koetjes aan in mijn gepimpte Lada. Nee je volgt elke keer een vastgestelde route, het enige wat je zelf mag doen is de bestemming bepalen en vertrektijd bepalen. Nee, echte vrijheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2008 17:36:49 ]
pi_59150074
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:28 schreef SuperMocio het volgende:
Ik volg het een en ander niet. Als je zelf al een 2 persoonsbed hebt en een auto, wat boeit het dan dat je partner er geen heeft? Als je zelf geen auto en 2 persoonsbed hebt maar andere mensen daar wel op afrekent wat zegt dat dan over jou en je eigen 'onafhankelijkheid'? Daarnaast vind ik thuiswonen op je 30e nogal wat meer over iemands karakter zeggen dan automobielloos zijn.
Wat mij betreft: auto is dus geen criterium om iemand op af te rekenen, meer gewoon een algemene teleurstelling als beide die niet hebben. Wat het bed betreft, ik vind het belangrijk om alletwee gewoon een tweepersoonsbed te hebben zodat het niet zo is dat de één alleen maar bij de ander kan blijven logeren en nooit andersom. Ervaring mee, en dat veroorzaakt een ietwat scheve relatie in mijn geval.
Arseen (As), atoomnummer 33
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:43:28 #69
81237 releaze
best of both worlds
pi_59150208
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:34 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik kom overal waar jij komt en waarschijnlijk in de helft van de tijd, je woont in Nederland... Niet in Amerika waar 4 uur reizen heel gewoon is, amper files, benzine gratis is en je een rijbewijs al op je 16de kan halen. In Hilversum ben je met de auto al een uur bezig om Hilversum uit te komen, net zoals Amsterdam en elke ander groot dorp. Hier heb je files, drempels, spelende kutkinderen op je weg, fietsers... Elk mogelijke hindernis, zelfs bejaarden in scootmobiels worden maar op de weg toegelaten om er speciaal voor te zorgen dat een auto in Nederland 1 uur doet over een stukje wat je in 5 minuten kan lopen.

In Nederland kan je alles binnen 2 uur bereiken met de OV/Taxi/tram/metro/fiets en voeten, en zo niet: Dan wil je er niet dood gevonden worden.

Daarnaast is het wel of niet aangaan van een relatie op basis van wel / niet rijbewijs oppervlakkig als de klere, in plaats van eens naar het totaal pakket te kijken en niet op 1 klein dingetje. Kijk je of iemand wel of niet mag toeteren op de openbare weg. Nee daar heb je veel aan: Ja Henk is een totale klootzak vergeleken met Richard, maar hij heeft wel een rijbewijs!

En dat vrijheid is ook de grootste onzin natuurlijk, je slaapt niet ineens onder de sterrenhemel en rijd niet met je paardje over de prairie zonder verantwoording te hoeven af leggen aan alles en iedereen...

Ik vind het eerder een beperking van je vrijheid: Je moet je aan regeltjes houden en zelfs op 5km te hard krijg je 20 euro boete, elk jaar je autotje testen (wat geld kost), je bezine betalen (wat geld kost), voor alles moet je geld neerleggen... Het is geen vrijheid dat elke mogelijke euro uit je getrokken word alsof je een melkkoe bent...

En je kan niet zeggen: Hoppah! Ik duik het weiland in van deze voor mij totaal onbekende boer en jaag lekker achter zijn koetjes aan in mijn gepimpte Lada. Nee je volgt elke keer een vastgestelde route, het enige wat je zelf mag doen is de bestemming bepalen en vertrektijd bepalen. Nee, echte vrijheid.
lol, de droom van bijna iedere man volledig tot de grond toe afgebrand.
i like that
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:46:56 #70
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59150266
quote:

verhaal
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:47:38 #71
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_59150278
Ik heb ook geen rijbewijs.
Niet nodig, als student in de grote stad.
Daar reken ik anderen dus ook helemaal niet op af.

Maar tegen de tijd dat je een serieuze baan hebt met bijbehorende woning zou ik het wel raar vinden als je geen rijbewijs hebt. Dan is het toch extreme bang-, lui- of domheid.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_59150279
quote:

In Hilversum ben je met de auto al een uur bezig om Hilversum uit te komen, net zoals Amsterdam en elke ander groot dorp.
Laat ik nou toevallig in Hilversum wonen en altijd binnen 10 minuten de stad uit zijn. En een tijdje in hartje centrum Amsterdam gewerkt, en ook altijd binnen 10 minuten op de snelweg.
quote:

Waar heb ik gezegd dat ik ga daten met een klootzak alleen omdat ie een rijbewijs heeft? Er wordt hier gevraagd of je er op afknapt als iemand geen rijbewijs heeft en mijn antwoord is ja. Wat dus niet automatisch betekent dat ik elke willekeurige man met rijbewijs wel wil.
pi_59150349
Wat een onzin dat je geen vrijheid hebt als je geen rijbewijs hebt. Net zoals de persoon boven mij kom ik overal in het land waar ik moet wezen. Je hebt een punt dat vast zit aan vetrektijden van treinen en dergelijke. Alleen ik niet, ik ben niet gehaast dat ik persee die trein wil halen. ik pak wel de volgende trein. In de tussentijd maak je nog eens praatje met iemand naast je op het bankje

Ik ben zelf opgegroeid zonder auto, niet alle gezinnen in Nederland hebben geld voor een auto. Ik ben het dus wel gewend. Eigenlijk vindt ik het ook heerlijk. Lekker opgekropt zitten in een auto waar je weer gezellig in de file staat naar je bestemming. terwijl je in de trein rustig een boek kan lezen.

Als je naar de ikea gaat of wat dan ook dan kun je het meestal ook nog laten bezorgen. Dus zomaar wat kopen kan dus ook zonder auto

Zelf ben ik wel eens afgewezen omdat ik geen rijbewijs heb volgens mij zegt dat nog altijd meer over de instelling van de ander dan die van mij. Ik lui, doelloos, niks willen ondernemen? Mensen die met de auto overal naar toe rijden zijn lui. Volgens mij neem ik nog meestal het voortouw als onze vriendengroep wat willen ondernemen. Als je denkt dat mensen zonder rijbewijs geen veranderingen, tot je 30e thuis woont etc. dan heb je het bij goed mis!
daar schrok je van!!
pi_59150422
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:36 schreef As_33 het volgende:

[..]
ik vind het belangrijk om alletwee gewoon een tweepersoonsbed te hebben zodat het niet zo is dat de één alleen maar bij de ander kan blijven logeren en nooit andersom. Ervaring mee, en dat veroorzaakt een ietwat scheve relatie in mijn geval.
Ben het wel eens met wat je hier schrijft, maar dan nog is het niet al te moeilijk om een tijdje in de relatie zo'n bed te fixen. Bottom line is dat ik niet iemand zou laten lopen om wat voor meubels zij in haar huis heeft staan. Ergo: een eenpersoonsbed is voor mij geen afknapper, hooguit een onhandigheidje (waar wel een mouw aan te passen valt).
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:55:36 #75
81237 releaze
best of both worlds
pi_59150435
vanaf de snelweg het centrum in en vice versa is nieteens zo'n punt, het is meer de ring en iedere willekeurige afrit tussen de grote steden. Ruim een uur file, iedere dag. Nou wat een feest. Hetzelfde ritje is een kwartier met de trein. Dat sommige mensen vrijwillig de auto nemen, dat snap ik niet. (ok, als je zelf geen brandstofkosten hoeft te betalen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')