want?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:04 schreef Buschetta het volgende:
Over 50 jaar kijken ze je raar aan (hopelijk) als je wel een rijbewijs hebt
Herkenbaar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:05 schreef Sebasser het volgende:
Toevallig de sigaretten aangeraakt voor je 18de?
Vlietuig, busreis..... mogelijkheden te overquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:08 schreef Ooster het volgende:
...maar hoe moet je dan gezellig op vakantie/kamperen?
best relevant lijkt me
Volgens mij gebruikte ik het woordje 'gezellig' in mij postquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:09 schreef Rekkie het volgende:
Vlietuig, busreis..... mogelijkheden te over
Hoezo?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:12 schreef Ooster het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte ik het woordje 'gezellig' in mij post
Gezellig op vakantie gaan en kamperen kan ook zonder auto.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:12 schreef Ooster het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte ik het woordje 'gezellig' in mij post
Ja na mn 75ste als ik slecht ter been ben lijkt me dat wel vervelend inderdaad.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:12 schreef mirannie het volgende:
Kan me best voorstellen dat het voor iemand een afknapper is eigenlijk. Ga je voor het eerst samen uit, komt hij je op de fiets halen. Sorry, maar na een bepaalde leeftijd heb je daar gewoon geen zin meer in.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:12 schreef mirannie het volgende:
Kan me best voorstellen dat het voor iemand een afknapper is eigenlijk. Ga je voor het eerst samen uit, komt hij je op de fiets halen. Sorry, maar na een bepaalde leeftijd heb je daar gewoon geen zin meer in.
Fiets, wandelvakantie, trein, busreis, vliegtuig.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:08 schreef Ooster het volgende:
...maar hoe moet je dan gezellig op vakantie/kamperen?
best relevant lijkt me
Een 1 persoonsbed vind ik opzich wel een beetje afknapper hoor.. maar dat is puur uit comfort belangenquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:16 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb ooit een gesprek gehad met een grietje in de kroeg die vroeg of ik nog thuis woonde (nee, was geloof ik een pluspunt), of ik een 2 persoonsbed had (toen niet, was minpunt), of ik een rijbewijs had, een auto had, etc. etc. op een gegeven moment had ik echt zoiets van sjeez, zout ff op hey. Vrouwen die kicken op eigendom. Laag volk is dat.
Euhm ja geen tweeperoonsbed is dan weer wel een enorm nadeel. Noem me laag volk, maar ik wil gewoon comfortabel kunnen blijven slapen na het neuken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:16 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb ooit een gesprek gehad met een grietje in de kroeg die vroeg of ik nog thuis woonde (nee, was geloof ik een pluspunt), of ik een 2 persoonsbed had (toen niet, was minpunt), of ik een rijbewijs had, een auto had, etc. etc. op een gegeven moment had ik echt zoiets van sjeez, zout ff op hey. Vrouwen die kicken op eigendom. Laag volk is dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop