abonnement Unibet Coolblue
pi_59147897
Cristiano Ronaldo, el deseado


sport.es

Dat shirt .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59147918
Deze zomer vakantie Camp Nou eens van binnen bekijken
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59148155
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:12 schreef _Mike_ het volgende:
Deze zomer vakantie Camp Nou eens van binnen bekijken
Wanneer ga je? Zou wel tof zijn als ze net ook moeten spelen dan.

Ik ging vorig jaar voor 4 dagen, en op de avond dat ik vertrok speelden ze thuis tegen Inter ik baal er nog van.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_59148616
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:23 schreef Saviola het volgende:

[..]

Wanneer ga je? Zou wel tof zijn als ze net ook moeten spelen dan.

Ik ging vorig jaar voor 4 dagen, en op de avond dat ik vertrok speelden ze thuis tegen Inter ik baal er nog van.
7 tot 21 Augustus zit ik in Spanje 70KM van Barcelona af Maar er zijn geloof ik geen oefenwedstrijden op dat moment
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59148658
Je gaat zuipen in Salou?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59148730
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:41 schreef venomsnake het volgende:
Je gaat zuipen in Salou?
Dat gaat vast wel een avondje gebeuren ja
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59148995
Moet je naar discotheek Pacha gaan, daar komen veel geile Russische mokkels.
En er is een behoorlijk luxe discotheek aan de hoofdstraat, daar komen bijna geen toeristen (veul te duur) maar lopen veel rijke spaanse mokkels rond. Erg leuke keet, weet alleen niet meer hoe het heet.
Kan nu allemaal veranderd zijn hoor, jaren geleden dat ik daar ben geweest..

Tot zover mijn (off-topic) geile mokkels tips.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59149323
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:39 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

7 tot 21 Augustus zit ik in Spanje 70KM van Barcelona af Maar er zijn geloof ik geen oefenwedstrijden op dat moment
Jawel hoor, ik las ergens dat de Gamper trofee dit jaar wordt gespeeld op 16 agustus tegen Boca Juniors Dat zou toch flink de moeite zijn om te gaan.


24/07/2008 Hibernian-Barça (in Edinburgh)
26/07/2008 Dundee Utd-Barça (in Dundee)
30/07/2008 Fiorentina-Barça
03/08/2008 CD Guadalajara-Barça (in Chicago)
06/08/2008 New York Red Bulls-Barça (in NY)
12/08/2008 Champions League Third Qualifying Round 1st Leg
16/08/2008 Gamper Trophy
26/08/2008 Champions League Third Qualifying Round 2nd Leg
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_59149611
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:03 schreef Saviola het volgende:

[..]

Jawel hoor, ik las ergens dat de Gamper trofee dit jaar wordt gespeeld op 16 agustus tegen Boca Juniors Dat zou toch flink de moeite zijn om te gaan.


24/07/2008 Hibernian-Barça (in Edinburgh)
26/07/2008 Dundee Utd-Barça (in Dundee)
30/07/2008 Fiorentina-Barça
03/08/2008 CD Guadalajara-Barça (in Chicago)
06/08/2008 New York Red Bulls-Barça (in NY)
12/08/2008 Champions League Third Qualifying Round 1st Leg
16/08/2008 Gamper Trophy
26/08/2008 Champions League Third Qualifying Round 2nd Leg
* _Mike_ Gaat even op internet naar meer info zoeken.

Venom bedankt voor de tips
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59152033
quote:
Gesprekken tussen Hleb en FC Barcelona geopend

Arsenal-middenvelder Alexander Hleb (foto) is in gesprek met FC Barcelona over een overgang naar Catalonië. Hleb heeft al vaker aangegeven graag weg te willen uit Londen. Volgens de agent van de Wit-Rus is Internazionale afgevallen als potentiële nieuwe club.

Zaakwaarnemer Uli Ferber tegenover de BBC: ‘We hebben met FC Barcelona gepraat, maar er is nog niks getekend.’ Volgens Ferber zal Hleb de knoop doorhakken als hij volgende week van vakantie terugkomt.

Een overgang naar Internazionale is door de nieuwe Inter-trainer José Mourinho van tafel geveegd, zo meldt Hleb’s agent Vicenzo Morabito: 'Ik vind het jammer dat we hem niet mee naar Italië kunnen nemen, want hij zag Inter zeker zitten. Helaas heeft José Mourinho een andere keuze gemaakt en gaat hij voor andere namen.’
pi_59153666
Heb liever Moutinho dan Hleb. Moutinho's afkoopsom is ¤25 miljoen.

Ben benieuwd welke spits Barça koopt.. hopelijk niet Adebayor (wat een kluns) of Villa (dwerg). Benzema of Huntelaar zou ik blij mee zijn, maar het liefst gewoon Henry in de spits.

En linksbuiten, moeilijk, moeilijk. Ik denk niet dat David Silva komt. Mancini zou een optie zijn.

Ben ook benieuwd hoe Pep wil spelen, gewoon de 4-3-3 van Rijkaard, of een 4-4-2 met een echte playmaker/mediapunta achter Henry en Messi?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_59153704
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:15 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Venom bedankt voor de tips
hoe het daar nu is weet ik niet echt hoor. Schijnt een hoop veranderd te zijn.
Ik ging daar heen nog ver voor die suffe afleveringen van Costa enzo.
Toen ik die kant op ging betaalde je nog gewoon in Pesetas.
Als je de verhalen moet geloven komt er nu vooral veel tieners en ander gespuis. Bovendien schint het nu peperduur te zijn. Ik hoop in ieder geval voor je dat het er nog wat aan is daar.. Naja, je kunt in ieder geval naar Camp Nou. Vervoer naar Barcelona was spotgoedkoop in de tijd dat ik daar was. voor 4 of 5 GULDEN kon je die kant op.. Zal ook wel wat duurder geworden zijn.

Anyway: Hleb is natuurlijk een goede speler..
Zal wel weer een enorm prijskaartje aan hangen vrees ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door venomsnake op 05-06-2008 20:32:53 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59153811
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:25 schreef MoneyTalks het volgende:
Heb liever Moutinho dan Hleb. Moutinho's afkoopsom is ¤25 miljoen.
Moutinho

Wat een overschatte voetballer is dat toch zeg.

Barcelona hanteert een beetje hetzelfde speelstijl als die van Arsenal en daar zou hij veel beter tot zijn recht komen. Hleb is een speler met enorm veel dreiging en het belangrijkste: een speler die altijd het overzicht bewaard. Hij is dan niet altijd rendementvol maar wel een hele goede teamspeler. Vraag me alleen af of het middenveld nu niet iets te druk wordt bezet als hij daadwerkelijk komt...
pi_59153909
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zal wel weer een enorm prijskaartje aan hangen vrees ik.
15 miljoen naar het schijnt. Koopje dus.
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:37:28 #16
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_59153925
YOU DROPPED YOUR ICECREAM, YOU DROPPED YOUR ICECREAM

tevens tvp
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_59154010
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Moutinho

Wat een overschatte voetballer is dat toch zeg.

Barcelona hanteert een beetje hetzelfde speelstijl als die van Arsenal en daar zou hij veel beter tot zijn recht komen. Hleb is een speler met enorm veel dreiging en het belangrijkste: een speler die altijd het overzicht bewaard. Hij is dan niet altijd rendementvol maar wel een hele goede teamspeler. Vraag me alleen af of het middenveld nu niet iets te druk wordt bezet als hij daadwerkelijk komt...
Hleb is wel iemand die je bij een 433 op zowel de linker- of rechtervleugel zou kunnen zetten ook, dus das wel een voordeel.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_59154094
Ben trouwens erg benieuwd voor welke topspits Barca nou gaat. Door Ibracadabra kun je nu definitief een streep zetten. Drogba misschien? Trezequet? Benzema? Dat zou echt geweldig zijn maar de kans hij deze zomer de overstap maakt lijkt me klein.
pi_59154215
Ik heb het liefst dat Eto'o gewoon blijft. Ik vind het nog steeds idioot als hij zou vertrekken.
In mijn ogen is hij gewoon één van de beste spitsen in de wereld, zo niet de beste.
Nu zal je enorm veel geld gaan moeten uitgeven aan een spits, en dan is het nog maar de vraag of hij kan tippen aan Eto'o.
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:37 schreef djnospinzone het volgende:
YOU DROPPED YOUR ICECREAM, YOU DROPPED YOUR ICECREAM
..
You didn't get none, Cause you on the welfare, You can't afford it, YOU CAN'T AFFORD IT!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59154452
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het liefst dat Eto'o gewoon blijft. Ik vind het nog steeds idioot als hij zou vertrekken.
In mijn ogen is hij gewoon één van de beste spitsen in de wereld, zo niet de beste.


Samuel
pi_59154525
Eto'o had na het incident in Vilafranca meteen al op non-actief gesteld moeten worden.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_59154663
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:04 schreef MoneyTalks het volgende:
Eto'o had na het incident in Vilafranca meteen al op non-actief gesteld moeten worden.
quote:
Eto'o biedt mishandelde journalist excuses aan

Samuel Eto'o heeft zijn excuses aangeboden aan Philippe Boney, de journalist die hij enkele dagen geleden tegen de grond werkte met een kopstoot. De interviewer heeft echter nog niet de aanklacht tegen de aanvaller van Barcelona ingetrokken.

Tijdens een persconferentie kregen Eto'o en Bony het met elkaar aan de stok. De journalist stelde vragen, die de aanvaller van het nationale elftal van Kameroen weigerde te beantwoorden. Uiteindelijk provoceerde de interviewer de international dusdanig, dat die zich vergreep aan de reporter en hem tegen de grond werkte.

In verklaringen aan het Kameroense televisiestation CRTV gaf Eto'o aan dat hij inmiddels zijn excuses heeft aangeboden. Boney heeft de excuses van de aanvaller aanvaard, maar wil de aanklacht tegen Eto'o intrekken als deze 'enkele beloften' nakomt.

De media in het Afrikaanse land hadden aangekondigd een belastende verklaring tégen de aanvaller af te willen leggen. Eto'o loopt niet alleen het risico om een fikse boete te zullen moeten betalen, maar riskeert ook een celstraf van minimaal zes maanden en maximaal vijf jaar.
Lees het nu pas...
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:12:01 #23
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59154717
Hoop dat het grote deel van Barca wel blijft,
Anders moet ik een nieuw team zoeken voor fifa
pi_59154784
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]


[..]

Lees het nu pas...
Ik ook
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59155061
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Anders moet ik een nieuw team zoeken voor fifa
Kan jij voor de verandering niet eens één keer je muil houden rondom Fifa?

Nouja nou we het er toch even over hebben. Bij EA is het schijnbaar nog niet doorgedrongen dat Ronaldinho volgend seizoen niet meer in het shirt van Barca speelt...



pi_59155113
Hehe.. Na ja, hij zal er nog wel een hoop geld voor gekregen hebben.
Ow, en FIFA zuigt. PES / WE is 100x beter.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59155443
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:26 schreef venomsnake het volgende:
Hehe.. Na ja, hij zal er nog wel een hoop geld voor gekregen hebben.
Ow, en FIFA zuigt. PES / WE is 100x beter.
Niet mee eens, Fifa blijven ze echt verder ontwikkelen PES daarintegen heeft al 2 jaar geen vernieuwingen gehad
Is het eigenlijk al zeker dat hij weg gaat?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59157194
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:38 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Is het eigenlijk al zeker dat hij weg gaat?
Laporta heeft al aangegeven dat hij gaat vertrekken en Ronaldinho is daar ook op uit. Na 5 jaar tijd is het ook wel tijd voor een nieuwe uitdaging want hij heeft in de laatste 1,5 jaar weinig laten zien.
pi_59157246
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:12 schreef venomsnake het volgende:
Cristiano Ronaldo, el deseado

[ afbeelding ]
sport.es

Dat shirt .
Bij Barça zou ie meteen aanvoerder worden?

En PES is idd beter
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_59157957
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:39 schreef WeebI het volgende:

[..]

Bij Barça zou ie meteen aanvoerder worden?

En PES is idd beter
err, nee. Puyol, Iniesta en Xavi zullen hoogst waarschijnlijk de 3 captains zijn volgend seizoen.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_59158356
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:06 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

err, nee. Puyol, Iniesta en Xavi zullen hoogst waarschijnlijk de 3 captains zijn volgend seizoen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_59172093
quote:
Giovani dos Santos van Barça naar Tottenham

Tottenham Hotspur heeft zich versterkt met de Mexicaan Giovani Dos Santos Ramírez. De 19-jarige aanvaller is afkomstig van FC Barcelona, waar hij de jeugdopleiding doorliep. De Londenaren betalen minimaal zes miljoen euro voor de vijfvoudig Mexicaans international, die tot 2013 zal tekenen.

Mocht Dos Santos een succesnummer blijken, dan kan de transfersom oplopen tot 11 miljoen euro. Afhankelijk van zijn aantal optredens in de hoofdmacht en de prestaties van de club is het namelijk mogelijk dat Tottenham nog eens maximaal vijf miljoen euro moet overmaken naar de Catalanen.

In het geval dat de Noord-Amerikaan binnen twee jaar weer wordt doorverkocht, ontvangt Barcelona 20 procent van de transfersom. Gebeurt dat ná die eerste twee jaar, dan staat het percentage vastgesteld op tien procent.

Dos Santos kwam in 2002 over naar de Azulgrana, waar hij een groot deel van de jeugdopleiding doorliep. Dit seizoen debuteerde hij onder de inmiddels vertrokken Frank Rijkaard in de hoofdmacht van de Spaanse topclub.
Jammer had 'm graag nog in het shirt van Barca gezien Aan de andere kant hebben ze op die positie al Messi en Krkic.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:32:27 #33
107005 Saviola
CM Legend
pi_59172341
WTF. Wat voor idiote transfer is dit.. zo'n heerlijk talentje wegdoen, en dan nog voor zo'n laag bedrag. Gaat nergens over
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:38:12 #34
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59172540
Stelletje idioten. laten ze hem voor 6 miljoen gaan .
Nou, die gaat de pannen van het dak spelen bij Spurs. Geweldige speler is het.
Hadden ze nooit moeten laten gaan, en al helemaal niet voor 6 miljoen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:58:44 #35
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_59174950
Giovani is een schijt speler, alleen jammer van die lage koopsom.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:36:29 #36
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59176485
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:44:05 #37
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_59176741
Jongens, jullie mogen een deel van mijn oorspronkelijke OP wel wat aanpassen
De site met wedstrijden van Barca doet het al niet meer, alsook de liedjes van Barca die ooit op mijn server stonden
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_59188691
Toch jammer van giovani..rare transfer
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator zaterdag 7 juni 2008 @ 00:22:51 #39
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59188812
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:25 schreef MoneyTalks het volgende:
Heb liever Moutinho dan Hleb. Moutinho's afkoopsom is ¤25 miljoen.

Ben benieuwd welke spits Barça koopt.. hopelijk niet Adebayor (wat een kluns) of Villa (dwerg). Benzema of Huntelaar zou ik blij mee zijn, maar het liefst gewoon Henry in de spits.

En linksbuiten, moeilijk, moeilijk. Ik denk niet dat David Silva komt. Mancini zou een optie zijn.

Ben ook benieuwd hoe Pep wil spelen, gewoon de 4-3-3 van Rijkaard, of een 4-4-2 met een echte playmaker/mediapunta achter Henry en Messi?
Ervanuitgaande dat je geen Ajacied bent en wel een barca fan, waarom verkies je Huntelaar boven Villa? Toch redelijk zeldzaam volgens mij.
pi_59188892
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:38 schreef venomsnake het volgende:
Stelletje idioten. laten ze hem voor 6 miljoen gaan .
Nou, die gaat de pannen van het dak spelen bij Spurs. Geweldige speler is het.
Hadden ze nooit moeten laten gaan, en al helemaal niet voor 6 miljoen.
6 miljoen + eventueel 5 miljoen + 10% bij doorverkoop is toch niet zo heel slecht voor een speler die eigenlijk nog bijna niks heeft laten zien.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_59188952
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:26 schreef zjroentje het volgende:

[..]

6 miljoen + eventueel 5 miljoen + 10% bij doorverkoop is toch niet zo heel slecht voor een speler die eigenlijk nog bijna niks heeft laten zien.
Hij is 19!
pi_59189049
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:28 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij is 19!
Dan zullen ze hem bij Barca wel niet zo'n groot talent vinden, of hij heeft liggen rommelen met de dochter van Guardiola.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Moderator zaterdag 7 juni 2008 @ 00:33:54 #43
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59189063
Babel was 20, 17 miljoen!!!
pi_59190574
Gio kwam uit de Spaanse competitie, heeft redelijk wat wedstrijden meegepakt waarin hij een goede indruk achterliet. En dan 6 miljoen.
Dat klopt niet, snap er dan ook niks van.
pi_59191435
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:44 schreef JeroenV het volgende:
Gio kwam uit de Spaanse competitie, heeft redelijk wat wedstrijden meegepakt waarin hij een goede indruk achterliet. En dan 6 miljoen.
Dat klopt niet, snap er dan ook niks van.
Goede indruk? Jij kijkt te weinig Barça wedstrijden, alleen wedstrijd tegen Murcia gezien zeker? whahahha
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_59191439
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:28 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij is 19!
En Gai Assulin en Gerard Deulofeu zijn nog veeel jonger/
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_59191443
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:22 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ervanuitgaande dat je geen Ajacied bent en wel een barca fan, waarom verkies je Huntelaar boven Villa? Toch redelijk zeldzaam volgens mij.
Niet echt. Guardiola is een voorstander van sterke aanvallers. Villa is een kabouter, Huntelaar is een grote jongen. Huntelaar zal beter in het systeem van Guardiola passen (zoals Guerra), dan Villa daarin zou passen.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 08:33:44 #48
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_59192045
quote:
Roma winger Amantino Mancini is edging closer to a move to Barcelona and Il Romanista says that he has agreed personal terms with the Blaugrana.

Mancini is certain to leave the Giallorossi as his contract runs out in 2009, and he has refused to sign an extension. The wideman has been associated with a host of Europe’s top teams, including Inter, Liverpool, Lyon and Juventus, and Roma will choose to sell him, rather than risk losing him on a Bosman transfer next year.

Barcelona have been stepping up their attempts to sign Mancini over the past few days, and Italian super agent Ernesto Bronzetti, who represents Barca, was in Rome yesterday for transfer talks.

Mancini's agent, Gilmar Veloz, is said to have agreed a four-year contract with Barcelona for his client worth ¤3.7m a year.

Barcelona have yet to confirm that they are on the verge of signing Mancini, although vice-president Ferran Soriano refused to rule out the club’s interest in the 28-year-old.

"I am not saying that we are not interested in Mancini,” Soriano stated.

“But I can say we have not spoken with the player nor Roma."

Mancini scored eight goals in 31 Serie A appearances last season for the Eternal City outfit.
Mancini heeft het de afgelopen jaren wel goed gedaan, maar ik weet niet echt of ik hier blij mee ben. Afgelopen seizoen was hij alweer wat minder, en als hij die trend doorzet zou je helemaal weinig meer aan hem hebben. Daarnaast de vraag voor welke positie ze hem willen halen. Is dat de rechtsbackpositie, of willen ze hem gaan gebruiken zoals Roma de laatste tijd doet? Dat zou ik zuur vinden, want ik heb veel liever Silva en ook liever Hleb. Wat betreft Silva overigens:
quote:
Valencia ready to sell star pair

Fri 06 Jun, 09:00 PM

Premier League clubs have been put on alert after Valencia president Agustin Morera revealed the club will listen to offers for their star duo.Spain striker David Villa has been linked to a host of top clubs across Europe, including Chelsea, while midfielder David Silva is a player several sides in England's top flight have been keeping tabs on.

An exodus of Valencia's top players has been predicted as the club look to solve some of the financial trouble caused by the sizeable pay-off to sacked coach Ronald Koeman and problems with the construction of a new stadium.

"For us they (Villa and Silva) are fundamental players but it's not down to me to say who plays and how," he told Spanish newspaper AS.

"If very serious offers come in they will be looked at if (technical secretary Juan Gines) Sanchez and (head coach Unai) Emery think it's convenient.

"If not they'll say that these players can't leave because they are important. We'll do what's best for the club."

He added: "The journalists were saying that all our players were for sale. You'll realise that this is false."

Valencia suffered a difficult year last season, finally finishing the league in 10th place after having gone into a free-fall under former boss Koeman which left them hovering above the relegation zone going into the final weeks of the campaign.

They did, however, manage to win the Copa del Rey, meaning they will play in the UEFA Cup next season.
Die is dus wel te kopen. Als ze het goed willen doen dan halen ze gewoon Silva voor rond de 25 á 30 miljoen en gaan ze niet lopen bezuinigen. Is een hoop geld maar Silva is een prachtige speler die het geld absoluut wel waard is.

Ohja, en dan nog ff een grappig BS verhaal
quote:
Barcelona are preparing a shock bid for AC Milan veteran Pippo Inzaghi, according to El Mundo Deportivo.


New Blaugrana boss Josep Guardiola has identified the signing of a new centre forward as one of his summer priorities, especially as it now seems that Samuel Eto'o will be leaving the club.

Guardiola is particularly looking for a penalty box hitman, a fox-in-the-box, and his first choice signing would be Juventus' David Trezeguet.

However the Bianconeri are unwilling to let the Frenchman go cheaply, and so El Mundo Deportivo says that Guardiola has now turned his attentions to Inzaghi.

SuperPippo had a fine 2007/08 despite some injury problems , scoring 18 goals in just 28 games, 10 of these coming in his final seven Serie A matches of the campaign.

Inzaghi will turn 35 in a few months, however his sharpness in and around goal shows no sign of ceasing, and Guardiola believes that Barcelona lacked a cutting edge at times this past campaign.

Barca are also said to be looking at Inter Milan's Julio Cruz, who will be made available by new coach Jose Mourinho.


Pippo.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_59192541
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 03:31 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Goede indruk? Jij kijkt te weinig Barça wedstrijden, alleen wedstrijd tegen Murcia gezien zeker? whahahha
Ik heb meerdere keren in het stadion gezeten
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:24:11 #50
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_59193495
quote:
According to reports in Spain, Sevilla's Brazilian winger Dani Alves has signed for Barcelona.

Dani Alves is on the verge of signing for the Blaugrana. A deal has been reached but just a few minor details need to be fixed before pen can be put to paper.

Barcelona have managed to strike a deal with Sevilla for Alves following a six hour meeting between Blaugrana and Rojiblanco directors.

Txiki Begiristain and Marc Ingla met with Sevilla president Jose Maria Del Nido and both parties decided to agree on a ¤32 million deal which could rise to ¤35 million depending on how well the wing-back does at Camp Nou.

According to Sport, everything has been cleared and all that is needed is confirmation from both clubs in order to finalise and make the transfer official.

The Spanish paper claims that an inside source has informed them that the deal will be resolved by telephone or fax within the next few hours.

The meeting between the clubs dragged on as Del Nido did not want to part company with his player for anything less than ¤35m with Barcelona offering less than ¤30m.

However, Del Nido settled for ¤32m for Alves to make a ¤31m profit on the player he signed for $1m from Bahia in 2002.

It is believed that Fernando Navarro will also have the possibility of moving to Sevilla as part of the Alves deal but this has not been confirmed just yet.

Alves is currently in the United States and reports in Spain suggest that the player is delighted with the move and that he cannot wait to begin his new adventure with the Blaugrana.
Veel te veel geld. Verder wel een goede speler, maar nu moet hij echt wel gaan waarmaken ook, mocht het echt helemaal rond komen.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_59194126
32 miljoen euro voor een verdediger..

Nou ja, hij heeft zelf bevestigd dat het rond is inmiddels.
Wel een geweldige speler, daar niet van. Maar 32 miljoen is teveel imo.

En nu maar hopen dat die pannenkoek niet met andere shirtjes op de foto gaat als hij nog bij Barcelona onder contract staat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59194671
Alves

Topaankoop
pi_59194756
Even een voorlopige balans van wat Barca tot dusver heeft geïnvesteerd

Cáceres was dus 16,5 miljoen, Keita 15 miljoen, Pique 5 miljoen en Alves dus 32 miljoen. 68,5 miljoen dus

Maar goed dit zullen ze ruim terug gaan verdienen met de verkoop van Ronaldinho, Eto'o ( ) en Deco.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 18:40:10 #54
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_59198830
Eto'o ben ik hardstikke dankbaar voor zijn bijdrage al die jaren, maar ik snap niet waarom iedereen hier het zo verschrikkelijk zou vinden als hij zou vertrekken. Hij zorgt al een tijd voor onrust (bijvoorbeeld door een spotje op te gaan nemen tijdens een training en meer van dat soort ongein) en daarnaast is hij de laatste tijd lang niet zo'n effectieve afmaker meer. Het is een man met een flinke ego, en af en toe niet zo'n makkelijke instelling. Als we hem zouden vervangen voor een goede technische afmaker die nog hongerig is naar prijzen, dan zou dat denk ik alleen maar de situatie bevorderen. Maar het zal mij toch benieuwen waar ze alle 3 heen gaan, want informatie over hele concrete interesse is er volgens mij nog niet geweest. Al denk ik wel dat Mourinho achter Deco aan zal gaan, en misschien ook wel Eto'o.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_59213305
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Alves

Topaankoop
Topspeler mss wel ja.

Maar 32M voor een verdediger is nooit een topaankoop
pi_59213332
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:30 schreef pinow het volgende:

[..]

Topspeler mss wel ja.

Maar 32M voor een verdediger is nooit een topaankoop
En een aanvaller van 32 miljoen wel? Zelfs als de verdediger van meer waarde is?
pi_59213339
Wie is eigenlijk de beoogde opvolger van Eto'o?
pi_59213573
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:32 schreef Vidacz het volgende:

[..]

En een aanvaller van 32 miljoen wel? Zelfs als de verdediger van meer waarde is?
Nee, eigenlijk vind ik dat zowiezo te veel.

Maar voor een aanvaller wordt altijd meer betaald.
Bijgevolg is er meer kans dat je hem zonder verlies kan doorverkopen.

Maar die kans is bijna nihil bij deze transfer... Ik vind het dom.
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:33 schreef Vidacz het volgende:
Wie is eigenlijk de beoogde opvolger van Eto'o?
Trezeguet
  zaterdag 14 juni 2008 @ 16:52:47 #59
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_59389641
Weer lekker dood hiero. Nouja, nog een soort van gerucht. Lijkt erop dat David Villa's grote idool, Luis Enrique, op Villa gaat inpraten dat hij een contract bij Barça moet tekenen.

Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:04:12 #60
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59389835
tvp
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_59389939
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:52 schreef MFPascal het volgende:
Weer lekker dood hiero. Nouja, nog een soort van gerucht. Lijkt erop dat David Villa's grote idool, Luis Enrique, op Villa gaat inpraten dat hij een contract bij Barça moet tekenen.
Geil



[ Bericht 4% gewijzigd door venomsnake op 15-06-2008 12:29:32 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 14 juni 2008 @ 23:02:42 #62
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_59397109
tinypic

This mage or video
has been
moved or deleted
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_59403563
De eerste training van Barcelona is op 14 juli heb ik zonet gelezen. De hele week van 14 juli trainen ze nog bij Camp Nou, maar weet iemand hoelaat die trainingen zijn? Ik ben dan daar namelijk in de buurt op vakantie, maar een tijd daarvoor zou fijn zijn! Iemand? Misschien anders een idee hoelaat ze dit seizoen trainden?
  zondag 15 juni 2008 @ 13:18:12 #64
113682 WeebI
Wee Bull
pi_59404713
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Geil

[ afbeelding ]
Heel goed, meisje. Trek die lelijke vodden maar uit
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 15 juni 2008 @ 14:55:43 #65
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_59406396
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:26 schreef TomComCo het volgende:
De eerste training van Barcelona is op 14 juli heb ik zonet gelezen. De hele week van 14 juli trainen ze nog bij Camp Nou, maar weet iemand hoelaat die trainingen zijn? Ik ben dan daar namelijk in de buurt op vakantie, maar een tijd daarvoor zou fijn zijn! Iemand? Misschien anders een idee hoelaat ze dit seizoen trainden?
Niemand weet Peps trainingsschema nog, maar met een beetje pech (voor jou dan) trainen ze dan op Ciutat Esportiva FC Barcelona Joan Gamper in Sant Joan Despi.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_59407293
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:55 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Niemand weet Peps trainingsschema nog, maar met een beetje pech (voor jou dan) trainen ze dan op Ciutat Esportiva FC Barcelona Joan Gamper in Sant Joan Despi.
Met metro?
  zondag 15 juni 2008 @ 18:31:23 #67
107005 Saviola
CM Legend
pi_59410283
Saturday, 16 Aug (hour to confirm)
FCB-Boca Juniors. Joan Gamper Trophy.

Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_59512551
quote:
Schoonmaak van start bij Barça
Door JOOST DE JONG

BARCELONA - Josep Guardiola, dinsdag officieel gepresenteerd als nieuwe trainer van FC Barcelona, heeft voor volgend seizoen een grote schoonmaak aangekondigd. Ronaldinho, Deco en Eto’o mogen vertrekken. Guardiola zei dat hij de drie in principe niet nodig heeft. ,,Ik plan het volgende seizoen zonder hen,’’ zei de opvolger van Frank Rijkaard. ,,Ik zou er slechts aan denken hen te houden als ze me 60 doelpunten garanderen, maar dan moeten ze hun vorm van vroeger hebben.’’

De situatie rond Ronaldinho deed Pep, zoals de bijnaam van de nieuwe trainer luidt, zichtbaar pijn. ,,Als hij zijn oude niveau zou hebben, zou hij bij ons zijn. Als ik zou voelen dat Ronnie zelf weer de speler zou willen worden die hij was, dan zouden we kunnen praten.’’

De Braziliaan is al weken op vakantie in Porto Alegre zonder dat Barça iets van hem weet. Officieel staat hij nog onder contract. Slechts Manchester City en LA Galaxy zouden interesse in hem hebben. In Braziliaanse media heeft hij te kennen gegeven graag naar Chelsea te gaan. Aan de nieuwe trainer Scolari bewaart Ronaldinho goede herinneringen. Met hem als coach won hij in 2002 met Brazilië de wereldtitel.

Eto’o zou bij AC Milan terecht kunnen, terwijl Deco naar Inter zou willen, waar hij herenigd zou worden met zijn vroegere trainer bij FC Porto, José Mourinho.

De officiële presentatie van Guardiola vond gisteren plaats in de sala París in stadion Camp Nou, een subtiele verwijzing naar de plaats waar Barcelona onder leiding van Frank Rijkaard in 2006 de Champions League won.

Voorzitter Joan Laporta, die zich toch altijd profileerde als vriend van de Amsterdammer, leek het verleden even te vergeten toen hij zijn verwachtingen over de nieuwe technische man uitsprak: ,,Guardiola heeft alles om de beste trainer uit de geschiedenis van FC Barcelona te worden.’’ Daarmee legde hij direct een grote druk op Guardiola om in elk geval het winnen van de belangrijkste Europa Cup onder leiding van eerst Johan Cruijff en later Rijkaard te evenaren.

Guardiola is een kind van de club. Hij werd in 1971 geboren in het Catalaanse plaatsje Santpedor, doorliep La Masia, de jeugdopleiding, en debuteerde in december 1990 op 19-jarige leeftijd onder Johan Cruijff in het eerste elftal. Cruijff zag in hem een belangrijke schakel in zijn Dream Team en maakte de verdediger de schakel waarom de opbouw en aanvallende impulsen van het elftal draaiden. In 1992 maakte hij met onder andere Ronald Koeman deel uit van de ploeg die op Wembley de Europa Cup voor Landskampioenen won. Hij speelde in ruim tien jaar bijna vierhonderd wedstrijden voor de club. De laatste jaren was hij trainer van het tweede elftal.

Guardiola gaf de Barcelona-fans gisteren wat ze wilden horen en wat elke trainer bij welke club dan ook op zijn eerste werkdag zegt: ,,Ik ben van plan vanaf het begin te zorgen voor een winnend Barcelona. Ik vraag niet om eerst honderd dagen te mogen wennen. Real Madrid zal het moeilijk krijgen de titel komend seizoen te prolongeren.’’

Barcelona kocht voor 65 miljoen euro al de verdedigers Alves, Caceres en Piqué en de middenvelder Keit, maar Guardiola zoekt ook nog een aanvallende middenvelder en een centrumspits. ,,Iemand die goed samen moet kunnen spelen met Henry en Bojan,’’ aldus Pep. De huidig EK-topscorer David Villa is daarvoor een van de kandidaten.
\
quote:
Barça-preses Laporta onder vuur

ROTTERDAM - Joan Laporta staat ernstig ter discussie bij FC Barcelona. Een groep van 9.000 leden steunt een motie van wantrouwen, ingediend door Oriol Giralt. Als de motie wordt aangenomen volgen nieuwe verkiezingen voor het voorzitterschap van de club. Laporta (foto) ligt onder vuur omdat de club de afgelopen twee seizoenen geen prijs won. Op woensdag 6 juli wordt gestemd over de motie.
pi_59512896
quote:
Op zondag 15 juni 2008 18:31 schreef Saviola het volgende:
Saturday, 16 Aug (hour to confirm)
FCB-Boca Juniors. Joan Gamper Trophy.

Heerlijke wedstrijd natuurlijk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 19 juni 2008 @ 19:48:07 #70
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59527236
Ik las laatst ergens dat ze de verbouwing gestopt waren van het stadion omdat Barca geen geld mee had.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_59527569
onzin..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59544467
quote:
'Arsenal en Barcelona zijn het eens over Adebayor'

Emmanuel Adebayor verkast van Arsenal naar Barcelona. Volgens Marca zijn beide clubs het eens over een transfersom van 27 miljoen euro.

Vooralsnog willen Arsenal en Barcelona volgens de Spaanse krant nog niets bekendmaken over de transfer, omdat The Gunners eerst een opvolger voor de Togolese spits zou willen vastleggen. Bovendien moet Barça-voorzitter Joan Laporta nog een motie van wantrouwen overleven, waarover socios op 6 juli hun oordeel moeten uitspreken.

Adebayor maakte afgelopen seizoen indruk bij Arsenal door 24 maal te scoren in de Premier League. De 24-jarige spits speelde eerder onder meer voor AS Monaco en heeft 36 interlands op zijn naam staan.

Bij zijn aantreden maakte coach Pep Guardiola bekend dat het aantrekken van een nieuwe spits de hoogste prioriteit had. Samuel Eto'o, Ronaldinho en Deco moeten vertrekken, en de nieuwe Barcelona-trainer zoekt een aanvaller die complementair is aan Thierry Henry en Bojan Krkic. De lange Adebayor zou aan die functieomschrijving voldoen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59547584
zou vd vaart niets voor barca zijn?
pi_59547629
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:52 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Dat jullie nog aanvallers van Arsenal durven te halen
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59548865
Koop eens een andere ploeg leeg stelletje honden

Laporta
Barca
Catalanen
pi_59549236
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Koop eens een andere ploeg leeg stelletje honden

Laporta
Barca
Catalanen
Whehe, dat heb ik nu bij Ajax.
Ik moet het nog zien trouwens, het bericht staat op *kuch* MARCA *kuch*
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59552938
tot een jaar geleden vond ik die Adebayor maar een middelmatige spits, goed voor de bank bij een topclub, meer niet. Wat één goed seizoen al niet kan doen
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:44:51 #78
159022 AminBen
El Maestro
pi_59554045
Adebayor halen en Eto'o de deur wijzen (waardoor je ook nog eens niet de hoofdprijs uit hem kan halen), sukkels!!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:57:08 #79
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59554334
Ik denk dat Adebayor het moeilijk kan gaan krijgen. Bij Arsenal spelen ze toch heel anders en daar kreeg die veel ruimte, iets wat die bij Barca volgens mij niet gaat krijgen. En wat Amin zegt, Eto'o weg sturen en Ade halen voor een bak geld.


"Desperate times call for desperate measures". Die uitleg in de link hieronder.

http://wiki.answers.com/Q(...)erate_measures'_mean
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_59665747
quote:
euro208.com: You have made it clear you want to leave Zenit. What is the club of your dreams?

Arshavin: I have supported [FC] Barcelona all my life. Barcelona are my dream. I never thought I would have a genuine chance to play for the club. Let's see how the situation unfolds. For now I can't say anything for sure. At the moment I'm a player of team Russia and I'm only thinking about doing well in the semi-finals.

Bron: euro2008.com
.
Halen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59666180
Haal maar
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_59668126
Mundo Deportivo en Sport runnen inmiddels al een paar dagen een campagne om Arshavin naar Barcelona te krijgen, Arshavin doet ook z'n uiterste best om de aandacht van Barcelona te trekken, maar helaas hebben wij die incompetente pinokkio als technisch directeur . Txiki fuera
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_59674294
quote:
Fábregas hekelt werkwijze Barcelona

Cesc Fábregas heeft zijn ongenoegen geuit over de manier waarop Barcelona haar interesse uit in spelers van andere clubs. “De discretie van Arsenal zou de normale manier moeten zijn”, aldus de 21-jarige Spanjaard. Klik hier! Fábregas, die zelf werd opgeleid bij de Catalaanse club, is niet te spreken over de werkwijze van Barcelona de afgelopen weken. “De laatste weken is uitgelekt dat Barcelona minimaal zeven spelers van Arsenal wil overnemen en dat is niet nodig. Zulk nieuws haalt onze spelers uit hun concentratie en brengt ze aan het twijfelen”, aldus de middenvelder tegenover Catalunya Ràdio.

Barcelona zou verregaande interesse hebben in spits Emmanuel Adebayor en middenvelder Aleksander Hleb. Ook Fábregas wordt veelvuldig in verband gebracht met een transfer naar de Catalaanse club. De speler, wiens toekomst in Londen nog altijd ongewis is, meent dat Barcelona een voorbeeld mag nemen aan The Gunners.

“Bij Arsenal doet men het anders”, zegt Fábregas. “Altijd discreet en dat zou de normale manier moeten zijn. Een club als Barcelona zou een beetje meer respect moeten tonen voor een club die altijd geruisloos te werk gaat en nooit voor onrust zorgt, zoals Arsenal.”


Inderdaad opbokken . Arsenal heeft een team in opbouw en als Barca met name sleutelspelers bij ons wil gaan wegplukken maakt het team dus nooit een stap voorwaarts. Dit team moet intact blijven.
pi_59674413
Ik ben het volkomen met hem eens.
Al is het jammer dat hij het roept, degene die hem is gesmeerd uit de jeugdopleiding..

De handelswijze, of het lekken mag inderdaad anders zo nu en dan.
Maar Barca heeft gewoon het recht om spelers van Arsenal (proberen) te halen natuurlijk.
Net zoals Ajax dat kan proberen bij Grunn zullen we maar zeggen.
Dus niet zo miepen Cyber..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59674468
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 13:10 schreef venomsnake het volgende:

Al is het jammer dat hij het roept, degene die hem is gesmeerd uit de jeugdopleiding..
Barca had 'm niet nodig. Verstandige keuze van Cesc en Wenger dus
  Moderator woensdag 25 juni 2008 @ 13:21:06 #86
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59674670
De keuze tussen veel geld en heel veel geld is inderdaad erg verstandig uitgepakt.
pi_59676629
Arsenal geruisloos? Deze week nog zit Wenger geruchten over Arshavin te verspreiden dat hij naar Engeland zou gaan e.d., terwijl Arshavin zelf zijn voorkeur voor Spanje, specifiek voor Barcelona, heeft uitgesproken.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_59677245
En verder dan een voorbeeld kom je natuurlijk niet.
pi_59678071
Ik vind dat clubs gewoon hun muil moeten houden en geen olie op het vuur moeten gaan gooien.

Wat spelers en vooral de media allemaal roepen is dan weer een heel ander verhaal.
Is Spanje is het vooral de media die van alles roept, iedere dag staan op sport.es weer andere spelers waar barcelona interesse in zou hebben, en dat komt lang niet altijd vanuit de club.

Maar goed, ik hou ook niet van die Madrid praktijken waar zo'n voorzitter van alles roept ed.
Maar interesse tonen mag natuurlijk altijd, bij iedere club, alleen maak dat gewoon niet allemaal openbaar nog voordat er met de andere partij gesproken is.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59679086




Vind ze nou niet bepaald mooi.
  Moderator woensdag 25 juni 2008 @ 16:45:35 #91
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59680142
Ik vind hem echt super mooi
pi_59681034
We krijgen 55mil voor deco aldus jack van gelder
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:23:11 #93
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59681098
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:19 schreef Tim86 het volgende:
We krijgen 55mil voor deco aldus jack van gelder
Tim, nadat je bij tennis over bent gestapt op de winnaar Nadal zou je bij het voetbal eigenlijk het zelfde moeten doen; join Real
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_59681182
Never.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:29:06 #95
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59681211
Dat zei je over Rafa ook.... en na dit toernooi zul je eindelijk uit de kast komen en toegeven dat je van Rafa houd
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_59681339
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:19 schreef Tim86 het volgende:
We krijgen 55mil voor deco aldus jack van gelder
Geloof ik echt geen zak van.

Super shirt trouwens





Keepersshirt:



Lekker oldschool.

[ Bericht 13% gewijzigd door venomsnake op 25-06-2008 17:40:19 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59681392
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:29 schreef jojomen4 het volgende:
Dat zei je over Rafa ook.... en na dit toernooi zul je eindelijk uit de kast komen en toegeven dat je van Rafa houd
Fan zal ik nooit worden. Hem tippen als winnaar is anders. Real nu met wat nl'ers is leuk, maar voor mij zal het altijd barca blijven in spanje
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59681402
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:19 schreef Tim86 het volgende:
We krijgen 55mil voor deco aldus jack van gelder
Ik hoorde het gisteren ja maar aangezien het Jack is die het riep neem ik het voorlopig met een flinke zout korrel

Als het genoemde daadwerkelijk op waarheid berust dan: !!!!!
pi_59681452
Oh en het nieuwe shirt
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:44:43 #100
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59681512
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59681547
Geen wonder dat Giovani weg is! Die wilde niet in zo'n lelijk shirt spelen
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:33:12 #102
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_59683895
Nieuwe shirt is pauper. Ik loop dus zeker nog een seizoen langer in mijn '07/'08 Puyol shirt. Was eigenlijk van plan afhankelijk van nog komende aankopen voor één van de aankopen of de held Iniesta te gaan. Maarja, dat valt dus in duigen.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_59701614
Ebwelle vs Real Madrid
12 jaartjes jong.

En Arshavin komt naar Barcelona volgens MundoDeportivo.
Wordt na het Ek bekend gemaakt, 15 miljoen euro volgens de krant.
klik

[ Bericht 5% gewijzigd door venomsnake op 26-06-2008 12:31:20 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59702095
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:08 schreef venomsnake het volgende:

En Arshavin komt naar Barcelona volgens MundoDeportivo.
Wordt na het Ek bekend gemaakt, 15 miljoen euro volgens de krant.
klik
Dan zien ze toch van Hleb af?

Jammer want ik had veel liever Arshavin gezien. Een speler met veel meer rendement namelijk
pi_59702191
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:08 schreef venomsnake het volgende:

En Arshavin komt naar Barcelona volgens MundoDeportivo.
Wordt na het Ek bekend gemaakt, 15 miljoen euro volgens de krant.
klik
Bron is Ebwelle?

Ziet er goed uit wat die jongen laat zien. Wat is z'n komaf? Ivoriaans?
pi_59702223
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:31 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Bron is Ebwelle?


Triplepost
pi_59702400
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:31 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit wat die jongen laat zien. Wat is z'n komaf? Ivoriaans?
First name: Ebwelle
Surname: Alain Richard
Date of birth: 28.09.1995
Nationality: Cameroon
Position: Forward
Club: FC Barcelona


Kameroen dus.
Maar wat een acties in die video..

Maar goed, het blijven roddelbladen die met dat nieuws over Arshavin komen. Al zit MundoDeportivo vaak wel goed als het om Barca nieuws gaat. Even afwachten dus..

Weet niet of Hleb gaat komen. Volgens Sport.es moet de aanval er zo uit gaan zien:



Ik moet het allemaal nog zien.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59702588
Ade blijft...

Zou je hem wel zien passen in dit elftal Venom?
pi_59702789
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:08 schreef venomsnake het volgende:
Ebwelle vs Real Madrid
12 jaartjes jong.
Ja de toekomstige defensie van Real Madrid is weer toppie.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_59703174
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:47 schreef Cyberia18 het volgende:

Zou je hem wel zien passen in dit elftal Venom?
Adebayor bedoel je?
Tja, ik zie het liefst gewoon Eto'o blijven om eerlijk te zijn. Maar dat lijkt uitgesloten, en daar zit ik echt mee in de maag.

Mar er zal dan een opvolger moeten komen, en dan is Adebayor niet zo'n gekke keus denk ik.
Hij zou in ieder geval wel in het systeem passen. Het is in ieder geval geen aankoop waar ik op voorhand tegen zou zijn.

Het is sowieso lastig om een opvolger voor Eto'o te vinden.. Adebayor, Villa, Benzema, Huntelaar of iemand anders..???
Zeg het maar.. Henry is een topper, maar hopeloos uit vorm.
Ik denk dat Adebayor en misschien Benzema nog het meest in het systeem passen.

En het moet natuurlijk ook allemaal nog haalbaar zijn..
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:55 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ja de toekomstige defensie van Real Madrid is weer toppie.
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59706379
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:08 schreef venomsnake het volgende:
Ebwelle vs Real Madrid
12 jaartjes jong.

En Arshavin komt naar Barcelona volgens MundoDeportivo.
Wordt na het Ek bekend gemaakt, 15 miljoen euro volgens de krant.
klik
pff die Ebwelle gooit er een aantal mooie acties uit zeg
En goed gehandeld van Barça als ze Arshavin al vastgelegd hebben.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  donderdag 26 juni 2008 @ 17:26:43 #112
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59710138
15 miljoen is een prikkie. Kan me niet voorstellen dat hij voor die prijs weg mag, helemaal al niet omdat ze in Rusland ook prima salarissen kunnen betalen (waardoor de clausule vast hoger zal zijn).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_59710579


"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59711266
De rest volgt nog?

En wordt de transfer van Alves nou nog afgerond? Ik dacht dat het 2/3 weken geleden al rond zou zijn

Wat Arshavin betreft is de interesse inmiddels officieel:
quote:
De rechterhand van Konstantin Sarsaniya, technisch directeur van Zenit Sint-Petersburg, maakte het nieuws donderdag wereldkundig. "Barcelona heeft een officieel bod uitgebracht om Andrei Arshavin over te nemen. Zenit Sint-Petersburg start pas de onderhandelingen als Andrei terugkeert van zijn deelname aan het EK."
  donderdag 26 juni 2008 @ 18:50:48 #115
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_59711694
Arshavin heeft welgeteld 1 seizoen achter de rug waarin hij heeft laten zien dat hij op dit moment verre van een slechte voetballer is. Feit is wel dat hij al 27 jaar is, en dat het er nu pas echt uit komt. Ik ben dan ook enigzins bang dat hij flopt mocht hij komen, of in ieder geval niet zijn niveau meer gaat halen. Wat dat betreft kun je het geld beter in een transfer van Silva steken. Die heeft zich al bewezen in La Liga en gaat nog een aardig jaren meer mee dan Arshavin. Daarnaast heeft Valencia bekend gemaakt dat hij weg mag voor het juiste geld, dit ook omdat ze duidelijk in geldnood zitten. Hij zal wel duurder zijn, maar je hebt ook langer plezier van hem.

Dat filmpje van die Ebwelle is prachtig. Ik ben alleen bang dat straks Arsenal of Man. U. weer komt om hem weg te stelen. Wat dat betreft moet Cyberia18 ook zijn smond houden over de interesse van ons in Arsenal spelers. Arsenal heeft in het verleden al veel te vaak jonge spelers van ons gestolen.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_59713004
Van mij mag die Alves wegblijven, beetje shirtjes van andere clubs omhoog houden terwijl hij nog bij Sevilla onder contract staat.

Ik heb liever Arshavin, oke het is een risico. Maar neem die maar, tenminste een speler waar ik van kan genieten. Sowieso past zijn manier van spelen prima bij Barcelona.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59713127
Arshavin is geweldig, goeie aankoop.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:44:33 #118
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_59718617
Het is nog geen aankoop. Vanavond was hij bijna onzichtbaar, tegen het oppermachtige Spanje.

Iniesta de Held!
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_59718693
Och, alle Russen waren niet echt best vamavond.
Iniesta en Xavi waren goed.
Raar dat Xavi gewisseld werd, maar ik kan er niet mee zitten, raakt ie ook niet geblesseerd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59720969
Had ik het ook al over met huisgenoten: arshavin wordt te erg gehyped met 1 goed seizoen en 2(!) goede wedsrijden nu. Zeker op zijn leeftijd. Beetje lastig dus, ik herinner mij Drenthe die op het jeugd ek ook wereldtop al leek.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59721435
Beetje kortzichtig om die jongen nu alleen op basis van deze wedstrijd af te schrijven . Ik denk dat hij de laatste maanden toch wel degelijk heeft laten zien dat ie veel potentie heeft. Bovendien 15 miljoen euro, wat heb je ook te verliezen?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:02:15 #122
113682 WeebI
Wee Bull
pi_59721804
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:12 schreef Tim86 het volgende:
, ik herinner mij Drenthe die op het jeugd ek ook wereldtop al leek.
Wat een kutvergelijking. Real Madrid heeft Drenthe heus niet gehaald op basis van het EK alleen. Bovendien heeft hij in Madrid getoond dat hij echt wel talent heeft en ook wereldtop kan worden. Daarnaast was hij 19, Arshavin is 27.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_59721905
Dat zeg ik ook niet. Ik ga totaal niet op deze wedstrijd af en zeg alleen dat hij wordt gehyped, that's all. Begrijp me niet verkeerd, zoals ik hem nu zie ben ik razend enthousiast en zie ik veel potentie. Het gaat alleen erg snel nu. Drenthe was een ietwat kromme vergelijking maar het gaat om de insteek: iemand kan makkelijk tijdelijk boven zichzelf uitstijgen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59721937
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 01:02 schreef WeebI het volgende:

[..]

Wat een kutvergelijking. Real Madrid heeft Drenthe heus niet gehaald op basis van het EK alleen. Bovendien heeft hij in Madrid getoond dat hij echt wel talent heeft en ook wereldtop kan worden. Daarnaast was hij 19, Arshavin is 27.
Alleen is Arshavin de man geweest die Zenit het kampioenschap en de UEFA cup heeft bezorgd.
Ook heeft hij tijdens de kwalificatiereeks (op Andorra na) fantastisch gespeeld.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:17:12 #125
113682 WeebI
Wee Bull
pi_59721947
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 01:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alleen is Arshavin de man geweest die Zenit het kampioenschap en de UEFA cup heeft bezorgd.
Ook heeft hij tijdens de kwalificatiereeks (op Andorra na) fantastisch gespeeld.
Dus blijft het een kutvergelijking
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_59721959
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 01:17 schreef WeebI het volgende:

[..]

Dus blijft het een kutvergelijking
Dat ben ik ook met je eens!

Maar jij benaderde de vergelijking zo dat Drenthe een topaankoop was itt Arshavin voor mijn gevoel.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:25:42 #127
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59722019
Mensen de de kwaliteiten van Arshavin niet zien hebben in mijn ogen de ballen verstand van voetbal.
Het zou gewoon een goede aankoop zijn. Ik vind het woord hype dan ook totaal niet van toepassing.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:29:44 #128
113682 WeebI
Wee Bull
pi_59722050
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 01:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat ben ik ook met je eens!

Maar jij benaderde de vergelijking zo dat Drenthe een topaankoop was itt Arshavin voor mijn gevoel.
Nou, nee. Je kunt natuurlijk onmogelijk stellen dat Drenthe een topaankoop was, aangezien hij nog niet echt de kans heeft gehad zich te bewijzen.

Maar om even bij Arshavin te blijven, ik betwijfel wel of hij goed genoeg is voor Barcelona. Als je vandaag al zag hoe makkelijk hij uit de wedstrijd gespeeld werd door Marchena en Puyol, die - met alle respect - toch echt niet meer de beste verdedigers zijn. Toegegeven, hij deed het goed tegen Zweden en Nederland, maar die lieten hem ook komen.

Ik heb Zenit in de UEFA Cup gezien, en daar was ie erg goed. Maar heel Zenit speelde gewoon leuk en attractief voetbal, en ik vond hem nu niet verreweg de beste. Bij Rusland en in de Russische competitie heb ik hem eigenlijk nooit echt gezien, dus daar kan ik ook niet over oordelen.

Ik kan het gruwelijk mis hebben, maar ik denk dus niet dat hij goed genoeg is voor een club als Barça. Als ik gelijk heb zal ik daar uiteraard niet rouwig om zijn, maar voor hem als speler zou het jammer zijn als hij zou verpieteren op de bank.

Maargoed, we gaan het zien. Wellicht komt ie wel helemaal niet naar Spanje.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_59722085
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 01:25 schreef venomsnake het volgende:
Mensen de de kwaliteiten van Arshavin niet zien hebben in mijn ogen de ballen verstand van voetbal.
Het zou gewoon een goede aankoop zijn. Ik vind het woord hype dan ook totaal niet van toepassing.
Zoals ik al zeg ben ik erg enthousiast maar gaat het gewoon om een korte periode. Krijg nu het gevoel dat het overkomt alsof ik tegen zijn komst ben, terwijl dat juist niet zo is. Breng alleen graag een nuance aan . Zhirkov is ook super trouwens, zou hem er ook graag bij zien op basis van zijn spel dit EK.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:38:33 #130
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59722108
Ik vind alleen het woordje hype niet van toepassng.
Rijkaard wilde hem al voor het EK erbij hebben, aldus Sport.es.

Het is gewoon een uitstekende speler. en ik zie niet in waarom hij het niveau Barcelona niet zou aankunnen.
Vandaag was hij niet best, maar de hele Russische ploeg was matig. Net zoals Nederland matig was tegen de Russen. Hij heeft dit seizoen in Europa al meerdere keren laten zien dat het gewoon een geweldenaar is.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59722196
Bij het woord hype denk ik aan een opgeblazen iets waar weinig onderbouwing achter zit. Jij kent hem waarschijnlijk beter dan de meesten, zoals oa bij studio voetbal, die hem desondanks als next best thing vereren. Hij kan die hype zeker waard zijn, die kans is groot, maar dat neemt niet weg dat er ineens veel pseudo kenners en vooral meepraters etc hun mening basseren op weinig of niets.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:55:10 #132
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59722238
Hij krijgt nu gewoon veel media aandacht door zijn goede optredens tegen Zweden en Nederland. Dat is opzich ook logisch. Ik ken hem vooral van de Uefacup wedstrijden, en daar viel hij gewoon enorm positief op. Voor zijn club is het gewoon een hele belangrijke speler, ook voor de nationale ploeg trouwens.

Ik zou hem er wel bij willen hebben hoor, geef hem die kans maar.
Barcelona is zijn favo club, dus dat zit al goed.

Gewoon op de plek van Ronaldinho zetten:

----------------------nieuwe spits--------------------------
--Arshavin-------------------------------------Messi------

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:57:25 #133
113682 WeebI
Wee Bull
pi_59722249
Henry een keer écht in de spits zetten wordt niks? Ik bedoel, hij werd toch vrijwel alleen maar op de flank opgesteld, of heb ik het mis?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_59722271
Mee eens, maak Henry belangrijk en het komt echt wel goed. Dan hebben we ook nog bojan
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59722297
Barcelona had beter Modric kunnen halen ipv Arshavin. Op één of andere manier redden Russen het nooit echt in buitenlandse competities. Maar misschien is Arshavin de uitzondering.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 02:12:16 #136
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59722350
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 01:57 schreef WeebI het volgende:
Henry een keer écht in de spits zetten wordt niks? Ik bedoel, hij werd toch vrijwel alleen maar op de flank opgesteld, of heb ik het mis?
Hij heeft inderdaad veel vanaf de flank gespeeld afgelopen seizoen. Maar ook een paar keer in het centrum. Maar hij was vaak niet echt gelukkig in zijn acties zullen we maar zeggen. Heeft veel kansen gemist, en oogde niet altijd even scherp.

Ik ben altijd groot fan van Henry geweest, maar ik vraag me serieus af of hij ooit nog zijn oude niveau gaat halen. Ook al komt hij op 90% van zijn oude niveau, dan is het nog een geweldenaar. Hij j is gewoon enorm uit vorm.

Maar een Henry is vorm, direct een basisplaats geven.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59722369
Hij heeft dat vertrouwen gewoon nodig, zoals de meeste spitsen. Komt goed als hij langere tijd spits nr 1 is
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:44:20 #138
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_59727779
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 01:49 schreef Tim86 het volgende:
Bij het woord hype denk ik aan een opgeblazen iets waar weinig onderbouwing achter zit. Jij kent hem waarschijnlijk beter dan de meesten, zoals oa bij studio voetbal, die hem desondanks als next best thing vereren. Hij kan die hype zeker waard zijn, die kans is groot, maar dat neemt niet weg dat er ineens veel pseudo kenners en vooral meepraters etc hun mening basseren op weinig of niets.
Mee eens, denk dat ie het bij barça wel zou kunnen redden maar een garantie is dat zeker niet. De uitblinkers op EK's of WK's redden het vaak toch niet als ze bij een topclub komen terwijl ze daarvoor nog relatief onbekend waren. 4 jaar geleden wilde Real(of iig één presidentskandidaat) nog maar al te graag Baros hebben bijv. En die gasten van Senegal in 2002 hebben we ook maar heel weinig meer van gehoord.
pi_59727968
Inderdaad. Henry moet je het vertrouwen geven. Weg met die arrogante vedettes als Ronaldinho en Deco en Henry gaat weer stralen
pi_59728004
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:44 schreef planethugo het volgende:

[..]

En die gasten van Senegal in 2002 hebben we ook maar heel weinig meer van gehoord.
Diouf
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:10:52 #141
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59728424
Joh, 90% van het volk baseeert z'n mening over Arshavin op 2 wedstrijden: Zweden en Nederland. Dat hij tegen Spanje helemaal niks heeft laten zien (als leider van z'n elftal) nemen we niet mee in onze mening. Wanneer Arshavin echt zo geweldig was gedurende het normale seizoen, dan had hij voor het EK al bij een club getekend, of was hij iig al in contact gebracht met clubs.

Wat je bij Barca ziet is het zelfde als vorig jaar. Nadat je 1 seizoen geen prijzen wint moet je het volk weer enthousiast maken door gehypte spelers te (willen) halen waar iedereen het over heeft. Dat is Adebayor, en ook Arshavin. Dat deze beide spelers normaliter niet passen bij het spel van Barca hoor je niemand over (venom durft zelfs te zeggen dat ze wel bij Barca passen. ).

- Staat Adebayor er om bekend goed te functioneren in een 4-3-3 systeem? Of omdat die zo goed mee heeft gevoetbald? No way. Hij heeft 1 seizoen goed gespeeld (m.a.w. veel goals gemaakt) bij Arsenal waar hij in een 4-5-1 systeem speelde en altijd erg veel ruimte had.

- Arshavin zou passen bij het spel van Barca. Mag je mij vertellen op welke positie, want ik heb hem namelijk geen 1x aan de zijlijn gezien. Zelfs de grote Ronaldinho, die best veel vrijheid kreeg hield het veld altijd breed en kwam vaak pas naar binnen nadat het de bal had ontvangen. Arshavin is een zwerver die je kunt gebruiken als je veel andere spelers hebt die het vuile werk voor hem opknappen. Ronaldinho bracht verdedigend volgens mij nog meer doordat die vaak op de linker positie stond, en daarme de rechtsback iig het idee gaf iemand voorbij te moeten.

Nog zo'n speler die op een poster kan om iedereen klaar te laten komen: Alves. Deze is in mijn ogen wel van toegevoegde waarde maar het laat wel weer zien hoe simpel ze bij Barca bezig zijn.

I.p.v. dat ze spelers halen om het elftal op te bouwen en iets stevigs neer proberen te zetten (iets wat Real de laatste 2 jaar wel heeft begrepen) halen ze enkele toppers die gelijmd moeten worden.

Ik maak me iig niet druk wanneer Barca deze jongens haalt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:20:11 #142
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59728684
Ah, daar heb je onze azijnpisser Jojo weer.

Arshavin past bij Barcelona omdat hij een actie heeft, een goede steekbal heeft en scorend vermogen bezit, Dat soort spelers lopen er niet met de duizenden. En als je de berichten moet geloven zoekt Barcelona nog een aanvallende middenvelder, en bovendien kan hij ook aardig op links uit de voeten, de positie van Ronaldinho dus. Past dus prima in dat plaatje.

Ik heb al vaker gezegd dat ik het liefst heb dat Eto'o blijft. Dat gebeurd niet, en dan zie ik Adebayor idd als een speler die hem zou kunnen vervangen. Hij is sterk, redelijk snel en heeft scorend vermogen. Daar kan je meer mee dan een Huntelaar imo, die NIET snel is, ook NIET bijzonder sterk..

Maar goed, ik vind Arshavin gewoon een geweldige speler om naar te kijken. En om hem af te schrijven op basis van de wedstrijd van gister .... .
Dan kun je alle spelers van het Nederlands elftal wel afschrijven, die speelden allemaal KUT tegen Rusland.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59728742
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:10 schreef jojomen4 het volgende:
Joh, 90% van het volk baseeert z'n mening over Arshavin op 2 wedstrijden: Zweden en Nederland.
Het volk heeft hem ook zien spelen in de Uefa Cup.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:37:49 #144
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59729154
Wat ik lees is dat je het een goede speler vind. Ik zie weinig tot geen overtuigende argumenten waarom hij zo goed bij Barca zou passen.
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:20 schreef venomsnake het volgende:
Ah, daar heb je onze azijnpisser Jojo weer.
quote:
Arshavin past bij Barcelona omdat hij een actie heeft, een goede steekbal heeft en scorend vermogen bezit,
Dat zijn kenmerken van een speler die waardevol voor teams kunnen zijn. Heeft imo niks te maken met waarom hij bij Barca zou passen.
quote:
Dat soort spelers lopen er niet met de duizenden.
En zullen ook weinig professionele voetballers zijn die 3 ogen hebben, indien je er daar 1 van vind wil dat toch niet zeggen dat hij bij Barca past? De schaarste van een type-voetballer kan toch nooit automatisch betekenen dat hij bij een club past.
quote:
En als je de berichten moet geloven zoekt Barcelona nog een aanvallende middenvelder, en bovendien kan hij ook aardig op links uit de voeten, de positie van Ronaldinho dus. Past dus prima in dat plaatje.
Waar heb jij hem dan op links zien spelen? Ik, 1 van die simpele zielen die z'n mening baseert op die 2 goede wedstrijden tijdens het EK, heb hem dus nog nooit vanaf links zien voetballen.
quote:
Ik heb al vaker gezegd dat ik het liefst heb dat Eto'o blijft. Dat gebeurd niet, en dan zie ik Adebayor idd als een speler die hem zou kunnen vervangen. Hij is sterk, redelijk snel en heeft scorend vermogen. Daar kan je meer mee dan een Huntelaar imo, die NIET snel is, ook NIET bijzonder sterk..
Omdat Johan van de plaatselijke amateurclub niet de juiste kenmerken beschikt om bij Barca te spelen is Adebayor wel goed genoeg? Je MOET niet 1 van beide spelers kopen he, als ze niet voldoen dan koop je er gewoon geen van beide. Daarnaast zie ik je gelukkig ook geen opmerking maken dat je overtuigd bent geraakt van het goede meevoetballen van Adebayor, iets wat Eto'o duidelijk wel kan.
quote:
Maar goed, ik vind Arshavin gewoon een geweldige speler om naar te kijken. En om hem af te schrijven op basis van de wedstrijd van gister .... .
Dan kun je alle spelers van het Nederlands elftal wel afschrijven, die speelden allemaal KUT tegen Rusland.
Ik schrijf hem niet af op de wedstrijd van gisteren, maar wat ik ook niet wil doen is over hem lullen alsof het Maradona is omdat die 2 wedstrijden wel goed heeft gespeeld. Jij kunt mij niet vertellen dat jij 8 wedstrijden van hem hebt gezien afgelopen seizoen. Dus volgens mij baseer jij je mening ook maar op een zak gebakken lucht.

Ook hier ga je trouwens weer een vergelijking maken die totaal krom is. Wat hebben de spelers van het Nedse elftal er in godsnaam mee te maken? Wij kennen de meeste Nederlandse spelers wel over een langere tijd. Dat Heitinga nooit zal kunnen verdedigen ziet elk blind paard, dat Mathijsen geen knaak waard is ook, en ga zo maar door. Daarnaast zijn er enkele zeer goede voetballers,die mogen we idd niet afschrijven na 1 slechte wedstrijd.

Zo, dat lucht op. Gegroet, Azijnpisser.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:40:48 #145
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59729227
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:23 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Het volk heeft hem ook zien spelen in de Uefa Cup.
In de halve finale een keer en in de finale.

Ik ga na deze post overigens in deze discussie niet meer in op jou opmerkingen, want zoals we beide weten hebben we vaak een hele andere mening en ik krijg altijd onwijs de behoefte om keihard te moeten schijten als ik die van jou lees.

Cyberia

PS: Wat doe je trouwens nog in de voetbaltopics? Ik dacht dat je hier tijdelijk was om veel onzin te trollen door grote BS te posten?

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:47:47 #146
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59729392
Ik heb hem met Zenit in de Uefacup meerdere keren tijdens een wedstrijd op links zien spelen, en dat deed hij prima. Zoals ik al zei, hij heeft een goede steekbal, kan een man uitspelen en heeft scorend vermogen. Zo'n speler is nodig om Ronaldinho en/of Deco te vervangen. Hij kan op beide posities uit de voeten. Gewoon een prima speler voor die posities. Zijn manier van spelen pas bij Barcelona, spelen met lef, flair en toch zo effectief mogelijk.

We zullen het hier wel niet over eens worden Jojo.
Tuurlijk, het zal een risico zijn, maar ééntje die je imo moet nemen.




Ik hoop dat hij komt, al mot ik het nog zien.
quote:
maar wat ik ook niet wil doen is over hem lullen alsof het Maradona is
Slaat nergens op deze opmerking, niemand doet alsof het Maradona is. kom jij weer mee aanzetten.
Je komt een beetje gefrustreerd over, waar komt dat toch van?

Ga jij je nu maar met Ronaldo bezig houden voor 80 miljoen oid.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:48:10 #147
113682 WeebI
Wee Bull
pi_59729396
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:23 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Het volk heeft hem ook zien spelen in de Uefa Cup.
Zo veel volk kijkt er anders niet naar de UEFA Cup als er geen Nederlands club speelt. En Zenit heeft alleen tegen AZ als Nederlandse club gespeeld, en speelde toen gelijk ondanks een man-meer situatie van meer dan één helft.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:58:03 #148
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59729650
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:47 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Slaat nergens op deze opmerking, niemand doet alsof het Maradona is. kom jij weer mee aanzetten.
Je komt een beetje gefrustreerd over, waar komt dat toch van?

Ga jij je nu maar met Ronaldo bezig houden voor 80 miljoen oid.
Hoezo kom ik gefrustreerd over?

En ik heb liever dat Ronaldo gewoon bij ManU blijft. Heb ik tijd geleden al in het Real topic gepost.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:05:55 #149
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59729854
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:58 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Hoezo kom ik gefrustreerd over?
quote:
over hem lullen alsof het Maradona is
quote:
Zo, dat lucht op
quote:
ik krijg altijd onwijs de behoefte om keihard te moeten schijten als ik die van jou lees.

quote:
Dat Heitinga nooit zal kunnen verdedigen ziet elk blind paard, dat Mathijsen geen knaak waard is ook, en ga zo maar door. Daarnaast zijn er enkele zeer goede voetballers,die mogen we idd niet afschrijven na 1 slechte wedstrijd.
Nou ja, Arshavin had natuurlijk ook niet bepaald 10 internationale toppers omzich heen staan.

Kijk, je kunt Arshavin ook nog 3 jaar in Rusland laten spelen en hem blijven volgen, maar dat schiet ook niet op. Ik zeg, gewoon de kans geven!

Bovendien is ie over 3 jaar 30..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:20:31 #150
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59730230
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:58 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

quote:
over hem lullen alsof het Maradona is

Dat is die hype waar anderen het eerder al over hadden. Hij word gewoon gehyped, kun je lang of kort over lullen.

quote:
Zo, dat lucht op

Was bedoeld als grapje omdat jij het woord azijnpisser erbij haalde. Als je pist lucht dat toch vaak op?

quote:
ik krijg altijd onwijs de behoefte om keihard te moeten schijten als ik die van jou lees.

Cyberia kraamt gewoon te vaak gigantische onzin uit (imo natuurlijk), daar hebben we (ik en Cybi ) het al vaker over gehad.


quote:
Dat Heitinga nooit zal kunnen verdedigen ziet elk blind paard, dat Mathijsen geen knaak waard is ook, en ga zo maar door. Daarnaast zijn er enkele zeer goede voetballers,die mogen we idd niet afschrijven na 1 slechte wedstrijd.

Nouja, hier valt weinig over te zeggen. Wie over de kwaliteit van deze 2 waardeloze spelers wil gaan discusseren zal ik ook niet meer serieus nemen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:24:16 #151
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59730313
Heitinga gaat nog wel, al vraag ik me wel af of hij zich in de PD staande kan houden straks.
Mathijsen vind ik ook 3 keer helemaal niks. .
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:20 schreef jojomen4 het volgende:

Als je pist lucht dat toch vaak op?
Mjah oke, das waar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:29:23 #152
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59730420
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:24 schreef venomsnake het volgende:


Mathijsen vind ik ook 3 keer helemaal niks. .
[..]
Ben je gefrustreerd ofzo?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:31:30 #153
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59730471
Ja, nu wel ja.. Je hebt het voor elkaar gekregen met je Mathijsen!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 juni 2008 @ 14:22:36 #154
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59731648
Adebayor blijft bij Arsenal.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)/arsenal/7477527.stm

Opzoek naar een ander dus.
Of je laat Eto'o niet vertrekken natuurlijk..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 juni 2008 @ 14:23:27 #155
113682 WeebI
Wee Bull
pi_59731668
Is Pavlyuchenko niet iets?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  vrijdag 27 juni 2008 @ 14:27:24 #156
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59731763
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:23 schreef WeebI het volgende:
Is Pavlyuchenko niet iets?
Die is 3 maanden geleden ook in verband gebracht met Real. Best goede spits.

Ben benieuwd waar de 3 van Barca heen gaan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 27 juni 2008 @ 14:29:05 #157
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59731801
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:23 schreef WeebI het volgende:
Is Pavlyuchenko niet iets?
Puik plan, en doe Hiddink er dan ook maar bij.

Maar goed, ik heb geen idee met wie ze op de proppen gaan komen nu.
Villa, Benzema, Huntelaar etc..... Die namen zullen wel weer voorbij komen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 juni 2008 @ 14:36:05 #158
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59731960
Welke functie zou Hiddink moeten krijgen dan?

Dacht dat je blij was met Pep.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 27 juni 2008 @ 14:44:24 #159
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59732142
Ben ook niet ontevreden met Pep hoor, inteendeel.
Maar als Hiddink zou kunnen komen, kan Pep mooi assistent worden.
De manier waarop Hiddink spelers vertrouwen geeft, hij spelers beter maakt, hoe hij met de pers omgaat en gewoon zijn hele uitstraling is ongeëvenaard wmb. Er is geen coach in de wereld die ik liever zou hebben dan Hiddink.

Maar goed, was ook meer als gwapje bedoeld.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:42:15 #160
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59734664
quote:
Thuram kampt met hartafwijking

De transfer van Lilian Thuram van FC Barcelona naar Paris Sant-Germain heeft geen doorgang gevonden. De verdediger zou vanmiddag gepresenteerd worden als nieuwe speler van de Franse hoofdstedelingen, maar de routinier kwam niet door de medische keuring. "De doktoren hebben ontdekt dat ik met hartproblemen kamp." Klik hier! De 36-jarige Thuram was al enkele dagen akkoord met Paris Saint-Germain. Slechts een medische keuring was nog noodzakelijk om de transfer doorgang te laten vinden. De Franse artsen kwamen echter complicaties tegen bij het hart van de 142-voudig international. "Ik kom helaas melden dat ik niet door de medische keuring ben gekomen," vertelde een teleurgestelde Thuram tijdens een persconferentie.

"Er zijn afwijkingen aangetroffen aan mijn hart, die mogelijk gevaarlijk zouden kunnen zijn bij het beoefenen van topsport," lichtte Thuram toe in Parijs. "Waarschijnlijk kamp ik met hetzelfde probleem als mijn broer, die ook met hartproblemen kampte. Dat is hem uiteindelijk fataal geworden op het basketbalveld."

Thuram speelt al sinds 1990 op het hoogste profniveau, toen hij zijn carrière bij AS Monaco startte. Vervolgens kwam de verdediger uit voor Parma, Juventus en FC Barcelona. Of de Fransman nu zijn kicksen aan de wilgen zal hangen is nog niet bekend. Eerst zal hij grondig onderzocht worden door specialisten. Aan de hand van de resultaten wordt op 30 juli definitief beslist of Thuram en PSG met elkaar in zee gaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 juni 2008 @ 17:40:10 #161
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_59735638
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:10 schreef jojomen4 het volgende:
Wat je bij Barca ziet is het zelfde als vorig jaar. Nadat je 1 seizoen geen prijzen wint moet je het volk weer enthousiast maken door gehypte spelers te (willen) halen waar iedereen het over heeft.
Ja, mooi hè. En bij Real Madrid snakken ze weer naar die oude vertrouwde Galáctico era door bijna/helemaal 100 miljoen te gaan dokken voor een mannetje dat zichzelf ronduit belachelijk maakt door stellig meermaals aan te geven dat hij wel de beste speler van de wereld is.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_59736711
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:40 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

In de halve finale een keer en in de finale.
Ooit gehoord van ZDF? Of staat die kanaal niet voorgeprogrammeerd op je tv?

Tegen Leverkussen speelde hij namelijk ook geweldig.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 19:18:09 #163
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59737665
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 18:37 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ooit gehoord van ZDF? Of staat die kanaal niet voorgeprogrammeerd op je tv?

Tegen Leverkussen speelde hij namelijk ook geweldig.
Dude, dan kom je misschien op 4 of 5 wedstrijden. Of ga je me vertellen dat je toevallig alle wedstrijden vean Zenit hebt gezien dit seizoen?

Ik noem niet voor niks die 8 wedstrijden. Daar komt gewoon niemand aan hier op Fok, en zelfs dat is misschien nog te weinig om een normaal oordeel te kunnen vellen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_59737925
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 19:18 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dude, dan kom je misschien op 4 of 5 wedstrijden. Of ga je me vertellen dat je toevallig alle wedstrijden vean Zenit hebt gezien dit seizoen?
Tuurlijk niet maar het enige wat ik aangeef is dat die jongen toch zeker kwaliteiten heeft . Of ie zou slagen bij Barcelona is een tweede maar dat moet blijken. Zelf denk ik van wel.

Als ie daadwerkelijk 15 miljoen kost neem je in ieder geval geen risico. Maar goed Ik zou me sowieso eerder richten op een nieuwe spits nu Adebayor bij Arsenal blijft. Genoeg mogelijkheden (Benzema of Villa o.a.) maar of ze financieel haalbaar zijn..
  vrijdag 27 juni 2008 @ 21:27:04 #165
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59740662
Laatste punt ben ik het zeker met je eens. 15mil zou een prikkie zijn
.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 28 juni 2008 @ 12:16:34 #166
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59750444
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59757696
Gisteren:
quote:
"Ik ben een speler van Arsenal en zal dit voorlopig ook blijven, aangezien ik een contract heb dat nog drie jaar loopt. Het belangrijkste aspect in het voetbal voor mij is dat ik er plezier aan blijf beleven. Daarom zal ik voorlopig niet vertrekken; ik blijf bij Arsenal."
Vandaag:
quote:
Emmanuel Adebayor appeared to send out mixed messages when he went back on an initial claim that he was staying at Arsenal.

The Togo striker, who has been courted by AC Milan, said: "The most important thing for me is to keep on enjoying my football. I'm staying at Arsenal."

But later he then added: "We will have to meet with the manager [Arsene Wenger] before anything can be decided.

"But, as you know better than anyone, a lot of teams want me to play for them."

Adebayor, who scored 30 goals for Arsenal last season, has been a target for both AC Milan and Barcelona with the Italian club making it public knowledge that he is their main target this summer.

"It will not be a difficult decision," the 24-year-old added. "I'm just going to sit down with my agent and with my family and decide what is good for my career."
BBC

  zaterdag 28 juni 2008 @ 18:50:02 #168
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59757959
Weet ook niet wat ie wil.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59758126
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:50 schreef venomsnake het volgende:
Weet ook niet wat ie wil.
Hopelijk verlossen jullie ons van hem.

*keeps fingers crossed*

Me wants Villa
  zaterdag 28 juni 2008 @ 19:02:51 #170
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59758243
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hopelijk verlossen jullie ons van hem.
Wil je zo graag van jullie topscorer af.
En wie zegt dat Villa dan naar Arsenal komt?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59758840
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 19:02 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wil je zo graag van jullie topscorer af.
En wie zegt dat Villa dan naar Arsenal komt?
Nouja ik heb alleen behoefte aan spelers die met hun hart willen spelen voor de club. Als je met twijfelende opmerkingen gaat komen mag je, zoals Flamini dat mooi deed, opbokken.

Of Villa daadwerkelijk naar Arsenal komt is nog nergens op gebaseerd natuurlijk maar Wenger is wel erg gecharmeerd van hem.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 19:45:30 #172
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59759119
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 19:33 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Nouja ik heb alleen behoefte aan spelers die met hun hart willen spelen voor de club.
Dat is een uitstervend ras.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59760255
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 19:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat is een uitstervend ras.
True maar er zijn nog wel uitzonderingen. Maar spelers die dit soort gedrag vertonen heb ik eerlijk gezegd niet zo'n behoefte aan. Die mogen van mij wel vertrekken.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 22:42:27 #174
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_59762451
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hopelijk verlossen jullie ons van hem.

*keeps fingers crossed*

Me wants Villa
Villa komt niet naar Arsenal. Hoezeer ik ook Arsenal de mooiste club van Engeland vind, ze kunnen niet op tegen clubs als Man. U. en Chelsea en natuurlijk de Spaanse grootmachten. De kans dat hij gewoon in Spanje blijft is erg groot zolang òf Barça òf Real Madrid met het benodigde bedrag op de proppen komt. Hij speelt nu al in de mooiste competitie ter wereld en in dat opzicht is er totaal geen reden om naar Engeland te komen. Mocht hij naar Engeland gaan, dan kijkt hij ongetwijfeld naar recente prestaties en salarisgetallen. Jij gaat mij niet vertellen dat Arsenal hem net zoveel of meer kan bieden dat eerder genoemde Engelse teams wat betreft dat laatste punt. En Arsenal is qua prestaties ook al jaren net niet. Dat speelt allemaal ongetwijfeld mee.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_59763892
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:42 schreef MFPascal het volgende:

[..]
Hij speelt nu al in de mooiste competitie ter wereld en in dat opzicht is er totaal geen reden om naar Engeland te komen.
Dat kun je op voorhand moeilijk zeggen. Ik denk dat de PL met de jaar aantrekkelijker wordt voor de buitenlandse spelers. En niet alleen op gebied van salarissen maar ook op sportief vlak. De Engelse clubs domineerden dit CL-seizoen en de subtop in Engeland lijkt steeds meer een serieuze gooi te doen naar de top 4. Een enorme groei zit daarin.

Welke competitie de mooiste of sterkste is blijft natuurlijk persoonlijk maar de mogelijkheid dat Villa naar Engeland vertrekt acht ik net zo groot. Arsenal? Vergeleken met de overige 3 topclubs lijkt dat financieel niet reëel maar ach hopen mag altijd zal ik maar zeggen.
  zondag 29 juni 2008 @ 18:57:47 #176
159022 AminBen
El Maestro
pi_59776220
Ik vind de Primera Division ook beter maar voor de internationale erkenning moet je in Engeland zijn. We zien het met Torres, die één goed seizoen bij de nummer 4 van Engeland nodig had om als dé superster van Spanje te worden gezien, terwijl Villa de afgelopen jaren eigenlijk individueel beter heeft gepresteerd.
  maandag 30 juni 2008 @ 10:23:04 #177
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59788046
quote:
Ajax zit huur Henrique wel zitten

De transfer van Henrique Adriano Buss, kortweg Henrique, naar Barcelona is nog niet officieel, maar Ajax zou in principe instemmen met de komst van de verdediger op huurbasis. Naar verluidt wordt de overgang van de 21-jarige Braziliaan van Palmeiras nog deze week afgerond en zal de Catalaanse club diverse verhuuropties bestuderen.

"In een eerder stadium is deze constructie ook door Barcelona geopperd, maar nu is het nog erg pril", zegt technisch manager Danny Blind maandag in De Telegraaf. "Het liefst gaan we voor de lange termijn natuurlijk. Als je andere opties echter dusdanig minder zijn óf onhaalbaar, moet je een huur overwegen. Henrique is dan een optie, want uit het feit dat we hem willen, mag je opmaken dat we in hem geloven."

De Amsterdammers waren zeer geïnteresseerd in Henrique, maar werden uiteindelijk afgetroefd door Barcelona. De Braziliaan zit volgens zijn huidige werkgever Palmeiras nu in Spanje om te praten over de voorwaarden van een vijfjarig contract. Met de transfer van Henrique is een slordige acht miljoen euro gemoeid.

Henrique kwam een half jaar geleden over van Coritiba en stond in vijf van de eerste zeven speeldagen van het nieuwe seizoen in de basis. De jeugdinternational maakte eind februari zijn debuut in de Copa do Brasil, waarin hij totaal vier keer meedeed.
Goed plan, kan Ajax hem mooi verder opleiden voor Barcelona, in het kader van de'' samenwerking'' tussen beide clubs zullen we maar zeggen..

Maar goed, hij gaat dus waarschijnlijk verhuurd worden als je de kranten mag geloven.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 30 juni 2008 @ 12:08:11 #178
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59790629
quote:
Xavi beste speler van Euro 2008

Xavi Hernández is uitgeroepen tot beste speler van Euro 2008. De Spaanse middenvelder was een belangrijke schakel in het elftal dat zondag in Wenen beslag legde op de eindzege van het toernooi, door Duitsland met 1-0 te verslaan. Klik hier! Op de officiële website van de Europese voetbalbond UEFA wordt melding gemaakt van de uitverkiezing van de 28-jarige spelverdeler. “Zijn vaardigheid om het tempo te bepalen vanuit het middenveld heeft hem onder de aandacht gebracht van het technische team van de UEFA, dat de beste speler van het toernooi kiest”, spreekt de voetbalbond. Wesley Sneijder was ook genomineerd voor de eretitel.

Xavi speelde tijdens het toernooi in Oostenrijk en Zwitserland vijf duels en kwam daarin tot één goal. De 1-0 zege in de finale tegen Duitsland betekende Xavi’s 63ste interland voor Spanje sinds zijn debuut tegen Oranje op 15 november 2000. Tijdens het EK 2004 in Portugal was hij nog geen vaste waarde, maar sinds het WK 2006 is hij onomstreden op het middenveld van La Furía Roja.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59799456
had ik ECHT niet verwacht zeg, wel erg leuk dat zo'n type speler het wint. Gun het hem echt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 30 juni 2008 @ 18:49:41 #180
113682 WeebI
Wee Bull
pi_59799842
Het is hem gegund

Xavi
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 30 juni 2008 @ 21:12:38 #181
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59803681
quote:
CHELSEA SIGN DECO

Chelsea Football Club is delighted to confirm the signing of Deco from FC Barcelona.

The Portuguese midfielder becomes our first signing under Luiz Felipe Scolari since the Brazilian's appointment as manager on June 11.

Deco, who won the Champions League and UEFA Cup with FC Porto, spoke to Chelsea TV after officially signing and said: 'It is good for me to be here and first of all I am very happy to be here.'

The former Barcelona player has further Champions League success as one of his main ambitions with Chelsea and, after playing in Euro 2008 alongside a strong Chelsea contingent, now feels the time was right to join his former national coach in west London.

'I am sure I have come at the right time to do great things and be able to help Chelsea go back to the way it was and come back to being the first one, not only in England but also to win the Champions League that has been their dream for so long.

'The Premier League is a great league and it is getting better and you can see that with the Champions League Final, where you had two English teams.

'It is great that we have so many great players here at Chelsea and it is great that there is the competition which is healthy for everybody and this just makes the team better

'To have great players in any position of the club just enhances the club.

'I know it is a new challenge but I am looking forward to it.

'I know I need a little bit of time to adapt bit but I am sure I will adapt quite well and quite fast and do my best for the team.'

http://www.chelseafc.com/(...)0268~1336411,00.html
.......................
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59807019
Deco gaat het niet maken in de PL.
pi_59807306
quote:
Op maandag 30 juni 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Deco gaat het niet maken in de PL.
Denk het ook niet. Vind de PL niks voor hem.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 00:43:15 #184
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59809572
Ik hoop wel dat hij nog wat gaat laten zien.
Blijft één van mijn favo spelers, en zie hem graag nog eens schitteren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 1 juli 2008 @ 02:45:46 #185
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59810602
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 19:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat is een uitstervend ras.
Moet je vaker bij Milan komen

Ontopic:
Waarom haalt Barcelona Villa en Silva niet op in Valencia? Lijken mij goede versterkingen, aangezien Deco, Ronaldinho en Eto'o weg moeten/gaan. Bovendien Spaans + ervaring in PD + al gezien dat Silva, Xavi en Iniesta op 1 middenveld genieten is .
><(({°>
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:36:09 #186
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_59815016
Zo dacht ik ookal. Maar haal dan iig Silva mocht Eto'o bij ons blijven. Heb toch het idee dat hij misschien nog wel eens niet zou kunnen gana vertrekken. Wel mooi dat Deco vertrokken is. Ik ben hem dankbaar voor zijn bijdrage maar het is tijd om verder te kijken.
quote:
"Milan are a big club but the fact they are not playing in the Champions League next season is less of a challenge," Adebayor told the News of the World.

"Barcelona have made a good financial offer and there is also the chance to play alongside great players.

"Yes, I am still under contract to Arsenal but it's up to the directors to satisfy my demands or I'll leave.

Preparing

"If my good form of last season has increased my value, my employers have to take account of that.

"I have to prepare for my retirement. Even if you are not scoring fine goals and you have money, you can enjoy a happy retirement.

"The time for preparing for that moment is now."
Adebayor believes he should be given parity with former team-mate Thierry Henry after successfully filling the void left by the Frenchman last season.

He explained: "People ask if I am asking for the same salary as Henry. That is not necessarily the question.

"But I am being considered a worthy replacement for Henry while not deserving his salary.
"The question lies on this level."
Beter blijft die lul lekker bij Arsenal. Aan zijn pensioen werken.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:56:41 #187
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59815525
quote:
Zenit Sint-Petersburg wil profiteren van de belangstelling van Barcelona voor Andrei Arshavin. De Russische werkgever van Dick Advocaat en Fernando Ricksen heeft namelijk de volgende deal in gedachten: Arshavin plus een bedrag van twintig miljoen euro in ruil voor de diensten van Lionel Messi (foto). (Marca)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 1 juli 2008 @ 12:10:13 #188
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_59815814
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_59816545
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]


Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:33:07 #190
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59819062
quote:
Alves llega hoy a Barcelona

www.fcbarcelona.cat

El jugador brasileño Daniel Alves llega esta tarde a Barcelona para someterse a una revisión médica, requisito previo para su incorporación al FC Barcelona. El lateral derecho se ha despedido esta mañana como jugador del Sevilla.

En una rueda de prensa celebrada en la capital andaluza, uno emocionado Dani Alves ha anunciado que deja el Sevilla. El lateral había jugado allí las últimas seis temporadas, en las que había conseguido dos Copas de la UEFA, una Copa del Rey, una Supercopa europea y una Supercopa española.

El jugador llega este martes por la tarde a Barcelona para someterse a una revisión médica, requisito previo para su incorporación como azulgrana.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59820096
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 02:45 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Moet je vaker bij Milan komen

Ontopic:
Waarom haalt Barcelona Villa en Silva niet op in Valencia? Lijken mij goede versterkingen, aangezien Deco, Ronaldinho en Eto'o weg moeten/gaan. Bovendien Spaans + ervaring in PD + al gezien dat Silva, Xavi en Iniesta op 1 middenveld genieten is .
Ja, pluk ons maar leeg hoor

Maar goed, Silva heeft nog een behoorlijk lang contract (2014), zelfde geldt voor Villa (2013).
Misschien wil Barcelona de hoofdprijs niet betalen. Las ergens je Silva voor 40 miljoen pond mag meenemen, maar no way dat Barcelona dat voor 'm gaat betalen. Bij Villa zou je zelfs ruim het dubbele neer moeten leggen

Absurde bedragen, maar die vertrekken dus niet zo maar even
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:57:07 #192
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59821069
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]



niet geschoten....
><(({°>
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:58:50 #193
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_59821113
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ja, pluk ons maar leeg hoor

Maar goed, Silva heeft nog een behoorlijk lang contract (2014), zelfde geldt voor Villa (2013).
Misschien wil Barcelona de hoofdprijs niet betalen. Las ergens je Silva voor 40 miljoen pond mag meenemen, maar no way dat Barcelona dat voor 'm gaat betalen. Bij Villa zou je zelfs ruim het dubbele neer moeten leggen

Absurde bedragen, maar die vertrekken dus niet zo maar even
Oh, ik dacht dat ze beiden per se weg wilden en dus ook konden
><(({°>
  dinsdag 1 juli 2008 @ 17:32:37 #194
113682 WeebI
Wee Bull
pi_59823131
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Als dat gebeurt koop ik een Zenit shirt met Messi achterop
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:42:10 #195
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59828088
Vandaag is er dus afscheid genomen van Alves bij Sevilla. In een persconferentie had Del Nido alleen maar mooie woorden over voor Alves, en zei dat hij misschien wel de beste speler is geweest die Sevilla in haar geschiedenis heeft gehad.

Zoals ik al eerder heb aangegeven, in mijn mening haal je hiermee een GEWELDIGE speler mee binnen. Ruimschoots de beste aankoop van de laatste 4 jaar. Deze jongen is in staat het hele team op sleeptouw te nemen en naar een hoger niveau te tillen.

*jalours*
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:44:35 #196
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59828144
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1140962.html

" Ronaldinho, te cambio la camiseta por 1kg de patatas!"
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_59828227
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 17:32 schreef WeebI het volgende:

[..]

Als dat gebeurt koop ik een Zenit shirt met Messi achterop
Ik kan het schoen eet topic niet vinden, maar anders....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_59830281
Alves
pi_59830796
Hoeveel geld hebben we nu voor Deco gevangen? Nog (lang) niet de helft vd genoemde 55 miljoen neem ik aan?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59831226
Jackie
pi_59831439
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Jackie
Die heb ik toen uitgelachen maar het bleek dagen eerder al in VI te hebben gestaan..
Dus: Derksen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59831498
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die heb ik toen uitgelachen maar het bleek dagen eerder al in VI te hebben gestaan..
Dus: Derksen
  woensdag 2 juli 2008 @ 00:00:28 #203
113682 WeebI
Wee Bull
pi_59831547
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Hoeveel geld hebben we nu voor Deco gevangen? Nog (lang) niet de helft vd genoemde 55 miljoen neem ik aan?
Tien miljoen.

Mensen die geloofden dat het 55 miljoen was mogen ze wmb voor de bek meppen
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_59831892
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 00:00 schreef WeebI het volgende:

[..]

Tien miljoen.

Mensen die geloofden dat het 55 miljoen was mogen ze wmb voor de bek meppen
Kan me niet voorstellen dat er buiten de tafelgasten+Jack+Derksen mensen waren
Geloof dat we 30miljoen hebben betaald destijds? Nu MOET hij weg, is hij flink in aanzien en reputatie ingeslonken en dan zou hij bijna het dubbele moeten opbrengen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59832587
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:25:34 #206
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59834672
quote:
Das dat stukje wat ik van Gordinho poste.

Die dikzak zullen andere clubs zeker graag willen kopen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:55:57 #207
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59836640
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:26:25 #208
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59837336
quote:
Het goede EK van Xavi (foto) is niet onopgemerkt gebleven. Internazionale, Liverpool en Manchester United hebben belangstelling voor de middenvelder van Barcelona, die werd uitgeroepen tot de beste speler van het Europese eindtoernooi. (Marca)
quote:
Henrique arriveert maandag in Barcelona om zijn transfer naar de plaatselijke FC af te ronden. Na overleg met trainer Josep Guardiola zal worden besloten of de nu nog verdediger van Palmeiras volgend seizoen verhuurd wordt. Een tijdelijke overgang naar Ajax geniet de voorkeur van de technische staf. (Sport)
quote:
Los Angeles Galaxy doet weer een poging om Ronaldinho te verleiden. De werkgever van onder meer David Beckham en Ruud Gullit heeft een vijfjarig contract met een jaarsalaris van achttien miljoen euro voor de Braziliaan klaarliggen. De vraagprijs van Barcelona lijkt dan ook absoluut geen probleem te vormen. (Diverse Spaanse media)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:55:32 #209
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_59838152
Dat is een weeksalaris van bijna 350000 euro.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_59840310
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:55 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
pi_59840443
quote:
Guardiola zal het dus nog een seizoen met hem moeten doen The horror
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:46:38 #212
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59848997
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59849241
quote:
Leuk dit soort presentaties

Die van Henry heb ik op m'n computer staan
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:14:39 #214
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59873579
Nog ééntje dan. Piqué is vandaag gepresenteerd.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59873715
Piqué is toch ook bij jullie begonnen?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:24:29 #216
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59873802
Yep, hij komt inderdaad uit de cantera van Barcelona.
ManU plukte hem daar weg.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:24:29 #217
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_59873803
Ja, komt uit de jeugd. Weggejat door Man. U.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:50:44 #218
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59893112
quote:
Toch winst voor FC Barcelona

BARCELONA - Zonder het veroveren van een hoofdprijs heeft FC Barcelona afgelopen seizoen voor de vijfde keer op rij met financiële winst afgesloten. De Spaanse voetbalclub heeft dit vrijdag laten weten.

Barcelona heeft een nettowinst van 10,1 miljoen euro gemaakt. De schuld van de club is teruggebracht naar 28 miljoen euro.

Onder leiding van de inmiddels vertrokken coach Frank Rijkaard slaagde Barcelona er opnieuw niet in een prijs te pakken. Het laatste succes dateert uit 2006. Toen behaalden de Catalanen de Spaanse Super Cup.

Barcelona heeft onlangs de Braziliaanse verdediger Daniel Alves voor 29 miljoen euro overgenomen van Sevilla.

dvhn
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59897226
Het wordt wel eventjes tijd voor een spits. Twee goede verdedigers gehaald, maar met de vertrekkende Ronaldinho, Eto'o en misschien wel Henry (terug naar Engeland) zijn er wel wat aanvallers nodig. Wie zou jij willen, venom?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59897315
Venom wil Benzema
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:49:45 #221
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59897379
Het liefst zou ik willen dat Eto'o gewoon blijft
Maar dat feestje lijkt niet door te gaan.

-Benzema is dan de eerste die bij mij naar boven komt, maar ik vrees dat hij onhaalbaar is.
-Adebayor lijk me dan ook een aardige optie, maar ook die zal niet goedkoop zijn.

Ik vind het moeilijk, omdat ik het gevoel heb dat niemand Eto'o kan vervangen.

Miscchien Marcus Berg maar eens proberen.. Voor heel veel geld uiteraard.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59898053
Eto'o verdient gewoon een kans in mijn ogen want hij heeft bewezen dat hij over veel kwaliteiten bezit.

Laat hem gewoon lekker wedstrijdritme opdoen tijdens de Olympische Spelen en vel dan nogmaals een oordeel.

Het enige wat die jongen nodig heeft is vertrouwen
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:13:53 #223
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59899236
Als die alleen vertrouwen nodig heeft komt het best goed! Pep heeft al het vertrouwen in hem.

En die Pique, wat een oelewapper zeg. Verhuist die eerst naar ManU om dan na enkele jaren terug te keren. Wat wil die bitch nou? Lekker signaal ook om zo iemand ook terug te nemen. De jeugdspelers zullen nu vast sneller vertrekken als ze ergens anders een euro'tje meer kunnen verdienen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_59939409
quote:
Laporta ontsnapt aan gedwongen vertrek
07 juli 2008

Joan Laporta mag preses van FC Barcelona blijven. Zestig procent van de leden van de Catalaanse club stemde tijdens een verkiezing tégen het aanblijven van de voorzitter, maar dat is niet voldoende om hem te laten aftreden. De regels schrijven immers voor dat een Barça-preses pas weg hoeft, als tweederde tegen hem stemt.

Laporta is sinds 2003 voorzitter van Barcelona. Onder leiding van Frank Rijkaard won de ploeg onder meer twee landstitels en de Champions League. De laatste twee seizoenen vielen de prestaties echter tegen, waardoor de socios het vertrek van de preses eisten. Door het resultaat van de stemming blijft Laporta (45) tot medio 2010 voorzitter. Hij stelde in mei Josep Guardiola aan als opvolger van Rijkaard.
vage regels

democratie ftw!
  maandag 7 juli 2008 @ 14:00:09 #225
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59947466
quote:
Arshavin herhaalt: alléén Barcelona

Arsenal en Chelsea verspillen hun tijd. Dat is min of meer de strekking van de boodschap van een woordvoerder van Zenit Sint-Petersburg maandagmiddag. Smaakmaker Andrei Arshavin wil in het buitenland uitsluitend voor Barcelona uitkomen.

Arshavin staat na de successen met Zenit én vooral zijn optreden tijdens het afgelopen EK in de belangstelling van buitenlandse clubs. De 27-jarige aanvaller heeft te kennen gegeven de Russische kampioen te willen verlaten voor een buitenlands avontuur. Zenit is bereid om mee te werken, maar wil minimaal 25 miljoen euro vangen.

"Arshavin is uit op een contract bij Barcelona", bevestigde een woordvoerder van Zenit maandag aan de BBC. "Hij wil nergens anders spelen. Barcelona heeft al een bod uitgebracht, maar we onderhandelen nog steeds. Ik weet niet wanneer er een beslissing wordt genomen, maar waarschijnlijk verlaat hij Zenit Sint-Petersburg."

Zenit hervatt zondag de competitie tegen FC Tom Tomsk (5-1 winst). Arshavin was niet van de partij. "Andrei speelt niet tot duidelijk is wat hij gaat doen', legde trainer Dick Advocaat eerder dit weekend uit. Ook op de trainingen wordt hij geweerd. "We hebben dit in onderling overleg besloten. Hij is het hiermee eens. Ik snap dat hij in het buitenland wil schitteren. We willen hem graag houden, maar dat lijkt onmogelijk."
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59959055
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:00 schreef venomsnake het volgende:

[..]
quote:
Zenit Sint-Peterburg heeft een officieel bod van vijftien miljoen euro dat FC Barcelona heeft uitgebracht op Andrei Arshavin afgewezen. Dat heeft de Russische landskampioen, dat getraind wordt door Dick Advocaat, maandagavond laten weten.

"Barcelona is bij zijn oude aanbieding gebleven en niet met iets beters gekomen. Daarom hebben we de onderhandelingen met de Spaanse club gestaakt'', meldt de club op de officiële website. "We hebben geen bod gekregen van andere clubs, dus de discussie over een eventuele transfer is op dit moment gesloten.''


Het is geen speler van het kaliber Ribery hoor Zenit.
  maandag 7 juli 2008 @ 22:13:55 #227
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59959096
Ik las ergens dat ze 39 miljoen voor hem willen hebben.
Nou, laat dan maar lekker zitten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59959346
39 miljoen zelfs...

  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:27:55 #229
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59972020
Ondanks dat Laporta de stemming heeft overleeft stapt hij donderdag toch op volgens Sport.
Lekker dan, onrust voor niets.. Bovendien doet Laporta het gewoon prima imo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59980458
15 miljoen is gewoon een redelijk bedrag. Hij is natuurlijk al 27 jaar, dus in principe verkoop je hem niet meer door na een paar seizoenen. En hij heeft enkel goed gepresteerd met Zenit het laatste seizoen en twee geweldige wedstrijden gespeeld op het EK, maar wat je aan hem hebt op de lange termijn weet je nog niet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59980535
Had Barca hem maar eerder moeten contracteren..je weet dat dit kan gebeuren met zo'n EK.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59981599
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:00 schreef venomsnake het volgende:

[..]


Hij krijgt teveel grootsheidswaanzin
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:51:40 #233
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59982746
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:27 schreef venomsnake het volgende:
Ondanks dat Laporta de stemming heeft overleeft stapt hij donderdag toch op volgens Sport.
Lekker dan, onrust voor niets.. Bovendien doet Laporta het gewoon prima imo.
Wat heeft hij de laatste 2 jaren dan nog goed gedaan?

Spelers dikke contracten gegeven om ze lekker te verwennen, je eigen club een Real-syndroom aan te smeren (Galacticos complex, veel dure spelers met lange contracten die niks winnen), en nu dus vast zitten met spelers die niemand wil (das nog erger dan Real toen had, want die kon ze nog wel kwijt) en een team zitten maar waar weinig potentie in zit.

Daarnaast heeft Barca het financieel volgens mij niet zo goed en zie ik hem deze zomer weer een wanbeleid voeren want die spelers die je tot nu toe hebt gekocht zijn geen knaak beter dan die wat je had of hebt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:53:40 #234
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59982790
Als ik TD van Barca zou zijn zou ik me ook serieus afvragen of ik zo'n Arshavin wel bij de club wil hebben. Hij laat tot nu toe alleen maar weten dat hij graag naar Barca wil. Daaruit blijkt dan ook wel dat die jongen geen enkele ambitie heeft en niet om de prijzen mee wil spelen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_59982848
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 21:53 schreef jojomen4 het volgende:
Daaruit blijkt dan ook wel dat die jongen geen enkele ambitie heeft en niet om de prijzen mee wil spelen.
Háhá, goeie grap man. Je moet caberatier worden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:01:57 #236
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59982984
Barcelona heeft het financieel prima op orde. De schuld wordt steeds kleiner en er is dit jaar weer winst gemaakt. Sinds Laporta is gekomen is het alleen maar weer beter met de club gegaan. Ik vind (en hoop ook) dat hij gewoon zijn termijn moet afmaken. Hem afrekenen om het afgelopen jaar slaat dan ook nergens op imo.

Op je Arshavin verhaal ga ik maar niet in..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:10:33 #237
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59983188
Ik hoor weer veel goede dingen die hij de afgelopen 2 jaar heeft gedaan ja.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_59984844
laatmaarzitten
pi_59986446
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 21:53 schreef jojomen4 het volgende:
Daaruit blijkt dan ook wel dat die jongen geen enkele ambitie heeft en niet om de prijzen mee wil spelen.
Whehe jij faalt echt hard, leuk om te zien dat er iemand nog triester is dan ik. 12.gif
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:52:04 #240
113682 WeebI
Wee Bull
pi_59987259
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:09 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Whehe jij faalt echt hard, leuk om te zien dat er iemand nog triester is dan ik. 12.gif
Dat is BonJovi al
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_59987267
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:52 schreef WeebI het volgende:

[..]

Dat is BonJovi al
2 maarliefst 10.gif
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59987989
Is Pique al zeker?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59998707
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 02:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Pique al zeker?
Zelfs al gepresenteerd dacht ik.

Hleb naar Barcelona voor de medische keuring volgens goal.com, alleen de clubs moeten er nog uit zien te komen
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:20:00 #244
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59998756
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 02:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Pique al zeker?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59999382
Arshavin komt dan dus niet. Jammer want ik had hem graag in het shirt van Barcelona gezien. Maar goed niet voor 39 miljoen natuurlijk..
pi_60001448
En Hleb komt wel dus
pi_60002043
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Arshavin komt dan dus niet. Jammer want ik had hem graag in het shirt van Barcelona gezien. Maar goed niet voor 39 miljoen natuurlijk..
Als Chelsea dat op tafel legt zijn ze ook aardig stom (Arsenal doet het sowieso niet). Verwacht dat niemand tot een akkoord komt op deze manier, waarna richting einde vd transfermarkt Zenith alsnog overstag gaat.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60002189
Ja zijn er al foto's van hem gesignaleerd?
pi_60010721
Ik ging vandaag zoals altijd rustig naar de sportschool, tien minuten lopen, in Amsterdam-Oost. Zie ik een ongeschoren FRANK RIJKAARD voor de ingang een sigaretje smoken.
pi_60014107
Volgens Sport.es is Hleb binnen.
Voor 15 miljoen euro.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60024581
Koopje voor zo'n geweldige speler. Betwijfel alleen of het in Barcelona nou een stuk 'rustiger' is.
  donderdag 10 juli 2008 @ 19:23:51 #252
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_60025953
8 directivos weg bij Barca. Ze hebben gevraagd of Laporte weg wilde en dat weigerde hij.

Zo blijven er weinig over. Het geeft trouwens ook goed aan hoe slecht die man bezig is geweest, omdat zij van binnenuit toch wel een goed beeld zullen hebben.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_60026723


Mooi zo. laporta heeft de verkiezingen gewonnen, en hij heeft de motie overleefd.
Geen enkele reden om op te stappen dus. Dat brengt alleen maar een hoop gedoe met zich mee, en dat moet je niet hebben midden in de transferperiode.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 10 juli 2008 @ 20:05:40 #254
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_60026809
Dat wil je zeker niet hebben als de huidige voorzitter snel allemaal nieuwe aankopen doet zodat die niet weggestemt wordt, ipv dat hij wacht op wat de objectieve socio wil.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_60026960
objectieve socio??
Man, de opkomst was enorm laag.

De man is gekozen, heeft het goed gedaan (2 titels en de CL) en moet door allerlei politiek gedoe nu maar vertrekken? Hij staat volkomen in zijn recht, en ik heb geen zin in machtsspelletjes midden in de transferperiode.

Ik snap wel dat jij graag puinhopen zien met transfers die afketsen, mensen die allemaal wat ze zeggen willen hebben etc etc.. Ik liever niet.

Komen vanzelf nieuwe verkiezingen, dan mogen ze weer een poging wagen.

Zullen we het ook wel niet over eens worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60027168
Sowieso, dit gedoe kon ook best een maand of twee worden uitgesteld.
Gewoon te debiel voor woorden om dit midden in een trasferperiode uit te vechten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:01:10 #257
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_60029342
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:12 schreef venomsnake het volgende:
objectieve socio??
Man, de opkomst was enorm laag.

De man is gekozen, heeft het goed gedaan (2 titels en de CL) en moet door allerlei politiek gedoe nu maar vertrekken? Hij staat volkomen in zijn recht, en ik heb geen zin in machtsspelletjes midden in de transferperiode.

Ik snap wel dat jij graag puinhopen zien met transfers die afketsen, mensen die allemaal wat ze zeggen willen hebben etc etc.. Ik liever niet.

Komen vanzelf nieuwe verkiezingen, dan mogen ze weer een poging wagen.

Zullen we het ook wel niet over eens worden.
Met een objectieve socio bedoel ik een socio die zich niet laat beinvloeden door het feit dat een Adebayor, Hleb, Arshavin, Alves en joost mag weten wie nog meer aangetrokken gaat worden. Je kunt mij niet vertellen dat ze in Madrid objectief over iemand zullen oordelen als die persoon ze verteld Figo binnen te slepen. Of dat ze in Barcelona objectief zijn als je ze verteld dat je Ade binnen gaat harken.

Daarnaast was de opkomt niet zo laag, volgens mij kwamen ze 6% van de stemmen te kort om nieuwe verkiezingen af te dwingen.

Van mij mag Laporta nog 10 jaar aanblijven, ik heb al vaker gezegd dat hij het in mijn mening niet zo goed doet Over het team dat hij dit jaar aan het samenstellen is maak ik me niet druk.

Alsof Hleb, die bij Arsenal niet meer dan een harde werker was het team op sleeptouw gaat nemen.

En venom, wij zijn het toch altijd met elkaar eens? Alleen de details zien we soms anders.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_60030827
Kijk, als er een groot deel wil dat Laporta moet verdwijnen, dan zal dat gebeuren.
Persoonlijk zou ik het jammer vinden, maar zo werkt het gewoon.
Ik vind alleen het moment weer UITERMATE kut. Midden in de transferperiode.

De onrust is er nu toch, en zal alleen nog maar erger worden met de Catalaanse media die hier iedere dag over zullen berichten. Ook zal een harde kern van socis het leven van laporta zuur gaan maken en zullen er wel een hoop protesten komen etc. Zit ook een hoop politiek bij. Kortom, Laporta's dagen zijn sowieso geteld.

Ik vind het alleen verstandig van laporta dat hij NU niet aftreed, bovendien heeft hij daartoe het volste recht.
Na de transferperiode is het moment om verder over dat soort zaken te praten, en ik denk eerlijk gezegd ook dat het dan einde verhaal Laporta is. Dan zullen er nieuwe verkiezingen komen.

Op dit moment kun je die onrust echter niet gebruiken, want dan wordt het echt 3x niks op de transfermarkt.

Over Hleb: Ik weet niet wat ik ervan moet denken.. Ik sta iig niet te springen van geluk.
Ik hoop dat het wat wordt met hem bij Barcelona, ook Barcelona is een drukke stad namelijk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 14 juli 2008 @ 20:22:29 #259
113682 WeebI
Wee Bull
pi_60104989
quote:
De club PFC Kuruvchi uit de Oezbeekse competitie beweert dat het Samuel Eto'o binnen heeft. De spits van FC Barcelona mag op zoek naar een nieuwe club, aangezien hij niet in de plannen van Pep Guardiola voorkomt.

Eto'o is verteld dat hij uit mag kijken naar een andere werkgever, daar de opvolger van Frank Rijkaard met een fris team wil beginnen. Diverse clubs hebben reeds belangstelling getoond voor de aanvaller uit Kameroen, al wil de Oezbeekse club Kuruvchi ons doen geloven dat hij al gekozen heeft. In een officieel statement beweert de huidige nummer één van Oezbekistan dat ze de spits in ieder geval tot het eind van het kalenderjaar hebben gecontracteerd.

"Eto'o zal donderdag in Tashkent een contract met onze club tekenen, dat hem in ieder geval tot eind 2008 aan de club bindt", aldus technisch directeur Bahtier Babayev. "Of er een contractverlenging komt hangt af van onze prestaties in de AFC Champions League. In de kwartfinales treffen we Saipa, en Eto'o is onze hoofdaankoop voor de knock-out-fase." Volgens Babayev is de onlogische transfer mogelijk gemaakt door de goede relatie tussen Barça en de club uit Tashkent. "De vriendschap tussen de voorzitters van de club hebben er bovendien voor gezorgd dat de vraagprijs aanzienlijk is gedaald"

Ondanks de uitspraken van de Oezbeekse club ontkent de Spaanse topclub dat er contact is geweest. "Niemand hier weet iets van dit verhaal. Ik denk niet dat het erg waarschijnlijk is", aldus een woordvoerder van de Catalaanse club.
Zou echt prachtig zijn als het waar is. Maar die kans is denk ik zo'n 0,5%
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60105008
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:22 schreef WeebI het volgende:

[..]

Zou echt prachtig zijn als het waar is. Maar die kans is denk ik zo'n 0,5%
  dinsdag 15 juli 2008 @ 07:44:02 #261
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_60113635
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:22 schreef WeebI het volgende:

[..]

Zou echt prachtig zijn als het waar is. Maar die kans is denk ik zo'n 0,5%
0,5%. Lachwekkend hoe je denkt dat er een kans van waarheid in zit.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 17:54:47 #262
113682 WeebI
Wee Bull
pi_60125460
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 07:44 schreef MFPascal het volgende:

[..]

Lachwekkend hoe je denkt dat er een kans van waarheid in zit.
..

Dude
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60126586
whaha als je die site ook leest...
En bij Barcelona weet niemand ervan
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:38:09 #264
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60134098
Ronaldinho dus naar AC Milan.



Ronaldinho !!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:42:14 #265
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60134192
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60134322
Het scheelt toch een behoorlijk bedrag wat Barcelona mist .
pi_60134329
Toch wel een heel gek idee eigenlijk, al speelde het al zo lang...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:49:12 #268
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_60134356
We hebben echt uitverkoop dit seizoen...

Zambrotta: 8,5 miljoen
Deco: 10 miljoen
Giovani: 6 miljoen
Ronaldinho: 21 miljoen (+4 variabel)

En ondertussen kopen we Cáceres voor 16,5 miljoen en Dani Alves voor 32 miljoen..
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_60134991
en bedankt Manchester City voor het meedoen voor spek en bonen
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:52:42 #270
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60142350
quote:
Hleb llega hoy a Barcelona

www.fcbarcelona.cat

El jugador Alexander Hleb, que ha militado las tres últimas temporadas en el Arsenal, llega hoy a Barcelona para someterse al reconocimiento médico previo a su incorporación al FC Barcelona.

A partir de las 13 horas, el jugador estará en la puerta de las oficinas del club (acceso 11) para someterse a la habitual sesión fotográfica.

Posteriormente, a las 16 horas, el jugador pasará reconocimiento médico en el Hospital de Barcelona y, a partir de las 19 horas, continuará las pruebas en el Centro Médico del FC Barcelona.

En el supuesto de que supere las pruebas satisfactoriamente, mañana Alexander Hleb podría firmar contrato y ser presentado como nuevo jugador del FC Barcelona.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60142433
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:49 schreef MoneyTalks het volgende:
We hebben echt uitverkoop dit seizoen...

Zambrotta: 8,5 miljoen
Deco: 10 miljoen
Giovani: 6 miljoen
Ronaldinho: 21 miljoen (+4 variabel)

En ondertussen kopen we Cáceres voor 16,5 miljoen en Dani Alves voor 32 miljoen..
Dat ze Giovani zo makkelijk lieten gaan snap ik niet. De rest wel, die zijn al over hun top heen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:58:22 #272
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60142472
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:49 schreef MoneyTalks het volgende:
En ondertussen kopen we Cáceres voor 16,5 miljoen en Dani Alves voor 32 miljoen..
En Hleb voor 15 miljoen euro ofzo?

Succes met hem trouwens.
  woensdag 16 juli 2008 @ 13:09:44 #273
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60142717
15 miljoen euro is het inderdaad volgens Spaanse media.

Op mundodeportivo staat weer een wild artikel .
Pep zou nog een topper erbij willen hebben, namen die worden genoemd in dat artikel zijn: Tévez, Torres, Kanouté, Villa, Robinho en Drogba..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60142778
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:09 schreef venomsnake het volgende:
15 miljoen euro is het inderdaad volgens Spaanse media.

Op mundodeportivo staat weer een wild artikel .
Pep zou nog een topper erbij willen hebben, namen die worden genoemd in dat artikel zijn: Tévez, Torres, Kanouté, Villa, Robinho en Drogba..
Kanoute staat dan toch een beetje vreemd in dat rijtje

Villa of Drogba lijkt me nog best realistisch eigenlijk, de rest is wel geinig om te lezen maar zie ik niet gebeuren.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  woensdag 16 juli 2008 @ 13:23:22 #275
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60143012
Drogba zou wel een aanwinst zijn.
Echt zo'n speler waar je een hekel aan hebt als hij bij de tegenstander speelt, maar als je hem zelf in je team hebt...

En Robinho dan..... Al is het maar om Weebl even te stangen.
Moet ie wel leren die duim uit zijn muil te houden..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60147589
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:49 schreef MoneyTalks het volgende:
We hebben echt uitverkoop dit seizoen...

Zambrotta: 8,5 miljoen
8,5 miljoen voor Zambrotta? Dat lijkt me erg stug

Voor Gio kregen jullie trouwens 8 miljoen.

Have fun with Hleb. 15 miljoen is een koopje.
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:42:29 #277
113682 WeebI
Wee Bull
pi_60147737
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:23 schreef venomsnake het volgende:
En Robinho dan..... Al is het maar om Weebl even te stangen.
Dat zou wel lukken ja.

Gelukkig gaat het toch niet gebeuren
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:57:38 #278
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60148005
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:26:12 #279
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_60149554
Zambrotta was volgens mij 9 miljoen.
Man. Citeh is lekker gebruikt om de prijs voor Ronnie zoveel mogelijk op te drijven. Ik ben hem eeuwig dankbaar voor zijn goede tijd bij ons, en wat minder voor zijn mindere tijd. En wat betreft dat lijstje? Villa zie ik graag komen, Torres misschien ook nog wel (die is alleen onhaalbaar) en de rest mag lekker thuis blijven. Toch ben ik bang dat het hierbij blijft, of dat ze hooguit nog een aanvaller kopen als Eto'o vertrekt. Beter blijft hij en kopen ze Silva, dan kunnen we komend seizoen weer knallen.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:49:42 #280
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60152508








"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60155603
Ja jongen nu lach je nog, maar de rust die je zonodig zocht zal je vies tegenvallen in Barcelona.
pi_60155750
en wat gaat er nu gebeuren met Henry?
sorry kom hier zo nu en dan kijken
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60160394
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60160433
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:07 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
bron

Een rafael van der vaartje!
pi_60160533
Ik vind het eigenlijk niet kunnen, maar ok.

Oh, en Weebl... Klik
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60164264


En:
quote:
Het is niet verwonderlijk dat Samuel Eto'o (foto) in de nacht van woensdag op donderdag naar Tashkent is afgereisd. Kuruvchi, de lijstaanvoerder in Oezbekistan, heeft de aanvaller van Barcelona namelijk een éénjarig contract aangeboden met een jaarsalaris van veertig miljoen euro netto. (L'Equipe)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60165761
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:07 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
bron



pi_60166639




"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60166655
Waarschijnlijk toch hoger dan die 0,5%
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60166803
Dit meen je toch niet he?
pi_60166857
Hij zal daar wel gewoon geweest zijn voor een reclamecampagne.
pi_60167475
Hleb, toffe speler.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_60174675
quote:
'Ook Barcelona aast op Real Madrids Robinho'
Barcelona is aangesloten in de rij van clubs die Robinho willen overnemen van Real Madrid. Wagner Ribeiro, de zaakwaarnemer van de Braziliaan, zegt te zijn benaderd door de Catalanen.

'Maandag heb ik gesproken met een bestuurslid van Barcelona', liet Ribeiro vallen. 'Ik heb hem gezegd dat hij met voorzitter Ramón Calderón moet gaan praten, want ik heb daar geen invloed op. Maar als het al zo stroef gaat met Chelsea, kun je nagaan hoe het dan zal gaan met een aartsrivaal als Barcelona.'

Real Madrid heeft tot nog toe steeds aangegeven absoluut niet af te willen van Robinho. Maar als Cristiano Ronaldo daadwerkelijk naar Bernabéu komt, zou de verkoop van de 24-jarige dribbelaar, én een hoge transfersom voor hem, zeer welkom zijn voor de Madrilenen.

'Alles moet snel duidelijk worden, want hij gaat nu naar de Olympische Spelen en wil weten hoe zijn toekomst er uitziet voordat hij opstijgt naar Peking', zet Ribeiro alle betrokkenen onder druk.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60187537
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 01:05:10 #295
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60201329
Oleguer waarschijnlijk naar Ajax volgens het AD.
De voetballer Oleguer zal ik absoluut niet missen, integendeel. Maar toch is het doodzonde dat een echt clubmens als hij is waarschijnlijk vertrekt. Zou hem graag nog wat langer bij Barcelona zien, zeurt nooit en kost ook geen vermogen vanwege zijn socialistische instelling. Kortom, jammer.

Ik vind het trouwens maar een vage keus van Ajax, maar goed..

Oleguer !
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:16:19 #296
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60205654
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Oleguer waarschijnlijk naar Ajax volgens het AD.
De voetballer Oleguer zal ik absoluut niet missen, integendeel. Maar toch is het doodzonde dat een echt clubmens als hij is waarschijnlijk vertrekt. Zou hem graag nog wat langer bij Barcelona zien, zeurt nooit en kost ook geen vermogen vanwege zijn socialistische instelling.
Op VI meldt men dat Oleguer bij Barcelona ¤ 2 miljoen per jaar verdient. Toch bijna ¤ 40.000 per week. Al zal dat voor Barcelona-begrippen zal dat weinig zijn.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:24:13 #297
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60205794
Volgens mij klopt dat ook niet. Ik meen een poos geleden in de Spaanse media te hebben gelezen dat Oleguer 1.2 miljoen euro verdient. Ik kan alleen dat artikel niet zo snel vinden.

Maar goed, het is in ieder geval geen speler die voor Barcelona begrippen een topsalaris heeft.

Wel jammer dat hij vertrekt. Hij wil nog wel eens lekker voor wat opschudding zorgen door wat pikante politieke uitspraken te doen, waar vervolgens heel Spanje weer overheen valt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:23:48 #298
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_60206840
Hij heeft geen topsalaris omdat het gewoon een middelmatige voetballer is die geluk heeft dat hij op de bank mag zitten.

Echt geen speler voor Ajax. Ze zoeken een type Stam Moet je er wel een kiezen die ook daadwerkelijk goed kan verdedigen en niet 60% van de keren dat hij speelt verantwoordelijk is voor doelpunten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_60206957
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:23 schreef jojomen4 het volgende:
Hij heeft geen topsalaris omdat het gewoon een middelmatige voetballer is die geluk heeft dat hij op de bank mag zitten.

Echt geen speler voor Ajax. Ze zoeken een type Stam Moet je er wel een kiezen die ook daadwerkelijk goed kan verdedigen en niet 60% van de keren dat hij speelt verantwoordelijk is voor doelpunten.
mijn god wat halen we in huis
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:56:22 #300
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60207394
Wel opvallend dat het overgrote deel van de supporters in het Ajax-topic positief is over het aantrekken van Oleguer. Die hebben schijnbaar nog nooit wedstrijden van Barcelona gekeken...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60207420
Ik ben het met jullie eens. Ajax heeft niets aan Oleguer. Steek dan meer geld in een beloftevolle voetballer. Kost minder aan salaris, misschien iets meer aan transfergeld.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')