En een aanvaller van 32 miljoen wel? Zelfs als de verdediger van meer waarde is?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:30 schreef pinow het volgende:
[..]
Topspeler mss wel ja.
Maar 32M voor een verdediger is nooit een topaankoop
Nee, eigenlijk vind ik dat zowiezo te veel.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:32 schreef Vidacz het volgende:
[..]
En een aanvaller van 32 miljoen wel? Zelfs als de verdediger van meer waarde is?
Trezeguetquote:Op zondag 8 juni 2008 11:33 schreef Vidacz het volgende:
Wie is eigenlijk de beoogde opvolger van Eto'o?
Geilquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:52 schreef MFPascal het volgende:
Weer lekker dood hiero. Nouja, nog een soort van gerucht. Lijkt erop dat David Villa's grote idool, Luis Enrique, op Villa gaat inpraten dat hij een contract bij Barça moet tekenen.
Heel goed, meisje. Trek die lelijke vodden maar uitquote:
Niemand weet Peps trainingsschema nog, maar met een beetje pech (voor jou dan) trainen ze dan op Ciutat Esportiva FC Barcelona Joan Gamper in Sant Joan Despi.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:26 schreef TomComCo het volgende:
De eerste training van Barcelona is op 14 juli heb ik zonet gelezen. De hele week van 14 juli trainen ze nog bij Camp Nou, maar weet iemand hoelaat die trainingen zijn? Ik ben dan daar namelijk in de buurt op vakantie, maar een tijd daarvoor zou fijn zijn! Iemand? Misschien anders een idee hoelaat ze dit seizoen trainden?
Met metro?quote:Op zondag 15 juni 2008 14:55 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Niemand weet Peps trainingsschema nog, maar met een beetje pech (voor jou dan) trainen ze dan op Ciutat Esportiva FC Barcelona Joan Gamper in Sant Joan Despi.
\quote:Schoonmaak van start bij Barça
Door JOOST DE JONG
BARCELONA - Josep Guardiola, dinsdag officieel gepresenteerd als nieuwe trainer van FC Barcelona, heeft voor volgend seizoen een grote schoonmaak aangekondigd. Ronaldinho, Deco en Eto’o mogen vertrekken. Guardiola zei dat hij de drie in principe niet nodig heeft. ,,Ik plan het volgende seizoen zonder hen,’’ zei de opvolger van Frank Rijkaard. ,,Ik zou er slechts aan denken hen te houden als ze me 60 doelpunten garanderen, maar dan moeten ze hun vorm van vroeger hebben.’’
De situatie rond Ronaldinho deed Pep, zoals de bijnaam van de nieuwe trainer luidt, zichtbaar pijn. ,,Als hij zijn oude niveau zou hebben, zou hij bij ons zijn. Als ik zou voelen dat Ronnie zelf weer de speler zou willen worden die hij was, dan zouden we kunnen praten.’’
De Braziliaan is al weken op vakantie in Porto Alegre zonder dat Barça iets van hem weet. Officieel staat hij nog onder contract. Slechts Manchester City en LA Galaxy zouden interesse in hem hebben. In Braziliaanse media heeft hij te kennen gegeven graag naar Chelsea te gaan. Aan de nieuwe trainer Scolari bewaart Ronaldinho goede herinneringen. Met hem als coach won hij in 2002 met Brazilië de wereldtitel.
Eto’o zou bij AC Milan terecht kunnen, terwijl Deco naar Inter zou willen, waar hij herenigd zou worden met zijn vroegere trainer bij FC Porto, José Mourinho.
De officiële presentatie van Guardiola vond gisteren plaats in de sala París in stadion Camp Nou, een subtiele verwijzing naar de plaats waar Barcelona onder leiding van Frank Rijkaard in 2006 de Champions League won.
Voorzitter Joan Laporta, die zich toch altijd profileerde als vriend van de Amsterdammer, leek het verleden even te vergeten toen hij zijn verwachtingen over de nieuwe technische man uitsprak: ,,Guardiola heeft alles om de beste trainer uit de geschiedenis van FC Barcelona te worden.’’ Daarmee legde hij direct een grote druk op Guardiola om in elk geval het winnen van de belangrijkste Europa Cup onder leiding van eerst Johan Cruijff en later Rijkaard te evenaren.
Guardiola is een kind van de club. Hij werd in 1971 geboren in het Catalaanse plaatsje Santpedor, doorliep La Masia, de jeugdopleiding, en debuteerde in december 1990 op 19-jarige leeftijd onder Johan Cruijff in het eerste elftal. Cruijff zag in hem een belangrijke schakel in zijn Dream Team en maakte de verdediger de schakel waarom de opbouw en aanvallende impulsen van het elftal draaiden. In 1992 maakte hij met onder andere Ronald Koeman deel uit van de ploeg die op Wembley de Europa Cup voor Landskampioenen won. Hij speelde in ruim tien jaar bijna vierhonderd wedstrijden voor de club. De laatste jaren was hij trainer van het tweede elftal.
Guardiola gaf de Barcelona-fans gisteren wat ze wilden horen en wat elke trainer bij welke club dan ook op zijn eerste werkdag zegt: ,,Ik ben van plan vanaf het begin te zorgen voor een winnend Barcelona. Ik vraag niet om eerst honderd dagen te mogen wennen. Real Madrid zal het moeilijk krijgen de titel komend seizoen te prolongeren.’’
Barcelona kocht voor 65 miljoen euro al de verdedigers Alves, Caceres en Piqué en de middenvelder Keit, maar Guardiola zoekt ook nog een aanvallende middenvelder en een centrumspits. ,,Iemand die goed samen moet kunnen spelen met Henry en Bojan,’’ aldus Pep. De huidig EK-topscorer David Villa is daarvoor een van de kandidaten.
quote:Barça-preses Laporta onder vuur
ROTTERDAM - Joan Laporta staat ernstig ter discussie bij FC Barcelona. Een groep van 9.000 leden steunt een motie van wantrouwen, ingediend door Oriol Giralt. Als de motie wordt aangenomen volgen nieuwe verkiezingen voor het voorzitterschap van de club. Laporta (foto) ligt onder vuur omdat de club de afgelopen twee seizoenen geen prijs won. Op woensdag 6 juli wordt gestemd over de motie.
Heerlijke wedstrijd natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:31 schreef Saviola het volgende:
Saturday, 16 Aug (hour to confirm)
FCB-Boca Juniors. Joan Gamper Trophy.
quote:'Arsenal en Barcelona zijn het eens over Adebayor'
Emmanuel Adebayor verkast van Arsenal naar Barcelona. Volgens Marca zijn beide clubs het eens over een transfersom van 27 miljoen euro.
Vooralsnog willen Arsenal en Barcelona volgens de Spaanse krant nog niets bekendmaken over de transfer, omdat The Gunners eerst een opvolger voor de Togolese spits zou willen vastleggen. Bovendien moet Barça-voorzitter Joan Laporta nog een motie van wantrouwen overleven, waarover socios op 6 juli hun oordeel moeten uitspreken.
Adebayor maakte afgelopen seizoen indruk bij Arsenal door 24 maal te scoren in de Premier League. De 24-jarige spits speelde eerder onder meer voor AS Monaco en heeft 36 interlands op zijn naam staan.
Bij zijn aantreden maakte coach Pep Guardiola bekend dat het aantrekken van een nieuwe spits de hoogste prioriteit had. Samuel Eto'o, Ronaldinho en Deco moeten vertrekken, en de nieuwe Barcelona-trainer zoekt een aanvaller die complementair is aan Thierry Henry en Bojan Krkic. De lange Adebayor zou aan die functieomschrijving voldoen.
Dat jullie nog aanvallers van Arsenal durven te halenquote:
Whehe, dat heb ik nu bij Ajax.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Koop eens een andere ploeg leeg stelletje honden![]()
Laporta![]()
Barca![]()
Catalanen
quote:euro208.com: You have made it clear you want to leave Zenit. What is the club of your dreams?
Arshavin: I have supported [FC] Barcelona all my life. Barcelona are my dream. I never thought I would have a genuine chance to play for the club. Let's see how the situation unfolds. For now I can't say anything for sure. At the moment I'm a player of team Russia and I'm only thinking about doing well in the semi-finals.
Bron: euro2008.com
quote:Fábregas hekelt werkwijze Barcelona
Cesc Fábregas heeft zijn ongenoegen geuit over de manier waarop Barcelona haar interesse uit in spelers van andere clubs. “De discretie van Arsenal zou de normale manier moeten zijn”, aldus de 21-jarige Spanjaard. Klik hier! Fábregas, die zelf werd opgeleid bij de Catalaanse club, is niet te spreken over de werkwijze van Barcelona de afgelopen weken. “De laatste weken is uitgelekt dat Barcelona minimaal zeven spelers van Arsenal wil overnemen en dat is niet nodig. Zulk nieuws haalt onze spelers uit hun concentratie en brengt ze aan het twijfelen”, aldus de middenvelder tegenover Catalunya Ràdio.
Barcelona zou verregaande interesse hebben in spits Emmanuel Adebayor en middenvelder Aleksander Hleb. Ook Fábregas wordt veelvuldig in verband gebracht met een transfer naar de Catalaanse club. De speler, wiens toekomst in Londen nog altijd ongewis is, meent dat Barcelona een voorbeeld mag nemen aan The Gunners.
“Bij Arsenal doet men het anders”, zegt Fábregas. “Altijd discreet en dat zou de normale manier moeten zijn. Een club als Barcelona zou een beetje meer respect moeten tonen voor een club die altijd geruisloos te werk gaat en nooit voor onrust zorgt, zoals Arsenal.”
Barca had 'm niet nodig.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:10 schreef venomsnake het volgende:
Al is het jammer dat hij het roept, degene die hem is gesmeerd uit de jeugdopleiding..![]()
Tim, nadat je bij tennis over bent gestapt op de winnaar Nadal zou je bij het voetbal eigenlijk het zelfde moeten doen; join Realquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:19 schreef Tim86 het volgende:
We krijgen 55mil voor deco aldus jack van gelder
Geloof ik echt geen zak van.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Fan zal ik nooit worden. Hem tippen als winnaar is anders. Real nu met wat nl'ers is leuk, maar voor mij zal het altijd barca blijven in spanjequote:Op woensdag 25 juni 2008 17:29 schreef jojomen4 het volgende:
Dat zei je over Rafa ook.... en na dit toernooi zul je eindelijk uit de kast komen en toegeven dat je van Rafa houd
Ik hoorde het gisteren ja maar aangezien het Jack is die het riep neem ik het voorlopig met een flinke zout korrelquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |