neequote:
heb ik ook de hele tijdquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:17 schreef MaJo het volgende:
Dit is best moeilijk aangezien je niet te snel achter elkaar mag posten op fok
je naam is te langquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:17 schreef rudedeltadude het volgende:
ps: je schrijft alleen het begin van mijn nick... en nog een fout!
FAIL
kutspelquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:17 schreef MaJo het volgende:
lekker niet!
nee want hij pastquote:
jij sowieso nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:18 schreef Red_Cat het volgende:
Mijn internet is sloom dus vraag me af of ik dat kan
Lekker vriendelijk ben je weerquote:
quote:index error #64
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
index error #64
sorry.... trouwen dan?quote:
jij ook met je goede ideeenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:19 schreef MaJo het volgende:
dit is moeilijker dan ik dacht
ik ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:20 schreef MaJo het volgende:
ik wil winnen
Dat staat fok niet toequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Mag het ook hetzelfde zijn?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
Mag je ook kloontjes gebruiken?
Ja hoor ! Noem maar een trouwdatumquote:
fok is ook steeds naarder aan het worden hequote:
ach... ehmm... morgen maar doen?quote:
Ja morgen kan ik weer niet..quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ach... ehmm... morgen maar doen?
zijn we eer ook gelijk vanaf
ehm... ja is goed... niet te laat hoor, want anders mis ik de Nachtbaggerquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:22 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja morgen kan ik weer niet..Zaterdagavond anders?
leg dat maar eens aan tong80 uitquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het gaat toch om een persoon, niet om hoe hij de posts maakt
Ok rond een uurtje of negen dan? Kunnen we daarna nog ff feesten en kan je daarna door naar je nachtbaggerquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ehm... ja is goed... niet te laat hoor, want anders mis ik de Nachtbagger
je mist het punt een beetjequote:
Wij snappen het tenminstequote:
sukkels zijn hetquote:
Ik hoop toch echt dat tong een nick is met tig schrijvers.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
leg dat maar eens aan tong80 uit
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ok rond een uurtje of negen dan? Kunnen we daarna nog ff feesten en kan je daarna door naar je nachtbagger
Laten we dat niet doen neequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:25 schreef Etcetera het volgende:
het lukt alleen niet erg
en om nou met termen aan te komen dat ze een soempie moeten makendat snapt niemand
Ja dat word dan weer niks.. Bijstand ook! Soort zoekt soort zeggen ze wel eensquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:25 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mag ik wat geld van je lenen voor het feesten want ehh... bijstand he![]()
Oh trouwens... als we nou in gemeenschap van goederen trouwen, is jouw geld mijn geld!
Mooi... geregeld
Nee hoor, we tellen gewoon per topic op wie er de meeste posts achter elkaar had en dan kunnen ze in het volgende topic ons weer proberen te verslaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef rudedeltadude het volgende:
Majo en ik moeten een finale met penalty's doen...
Ja maar we gaan toch niet scheiden?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja dat word dan weer niks.. Bijstand ook! Soort zoekt soort zeggen ze wel eens
En in gemeenschap van goederen? Hahaha ja als we dan gaan scheiden krijgen we ruzie om de spullen
goed planquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, we tellen gewoon per topic op wie er de meeste posts achter elkaar had en dan kunnen ze in het volgende topic ons weer proberen te verslaan
Sorry schat maar daar moeten we natuurlijk wel over nadenken.. Stel nou dat het helemaal niet werkt?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ja maar we gaan toch niet scheiden?![]()
Nog niet eens getrouwd en je begint al over een scheiding...
waarin? Puddingquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:28 schreef MaJo het volgende:
ik ga iedereen inmaken
1quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef rudedeltadude het volgende:
stormlopertje
2quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef rudedeltadude het volgende:
stormlopertje
3quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef rudedeltadude het volgende:
stormlopertje
4quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef rudedeltadude het volgende:
stormlopertje
5quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef rudedeltadude het volgende:
stormlopertje
6quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef rudedeltadude het volgende:
stormlopertje
quote:
Verbaasd me ookquote:
Oeh dat zou tof zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:31 schreef -skippybal- het volgende:
Er was ooit zo'n leuk trucje dat je er echt iets van 30 (meer zefs volgens mij) in 10 seconden kon neerspammen.
Maar ik weet niet meer hoe
Waarschijnlijk wachten ze gewoon tot die vol is.. Gaat best hard namelijkquote:
dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wachten ze gewoon tot die vol is.. Gaat best hard namelijk
en dat terwijl je er zelf geen zin meer in hebt?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat zou zomaar kunnenMaar dan open ik gewoon een deel 2
![]()
ja maar ik wil wel winnenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:33 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
en dat terwijl je er zelf geen zin meer in hebt?
Bier, wijn en dan twee tic tac's er in mikkenquote:
nee hoor ik sta voorquote:
Ontploffing ofzowquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bier, wijn en dan twee tic tac's er in mikkenHeul gaaf effect!
Probeer maar eens. Neveneffect is wel dat je een teringranzig drankje krijgtquote:
bellen is nog snellerquote:
Ja das waarquote:
Jij snapt hetquote:
WOW! en daar ga ik mee trouwen!quote:
Hihi je weet toch schatje ik ben geweldig!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
WOW! en daar ga ik mee trouwen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:44 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hihi je weet toch schatje ik ben geweldig!
Ja had ik ook een paar keerquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:45 schreef MikelenniuM het volgende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Komt wel goed met onsquote:
ga je een nieuwe openen ?quote:
Dan zitten wel al in deel 59quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja had ik ook een paar keer
Wie opent een nieuwe? Anders doe ik het vannacht
hier numero 6quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:46 schreef Red_Cat het volgende:
bijna pagina 12
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:48 schreef -skippybal- het volgende:
Bij topic #59 is het een hele toffe SC geworden waar iedere vrouwelijke deelneemsters naaktfoto's post en webcamfilmpjes doorlinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |