ach... ehmm... morgen maar doen?quote:
Ja morgen kan ik weer niet..quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ach... ehmm... morgen maar doen?
zijn we eer ook gelijk vanaf
ehm... ja is goed... niet te laat hoor, want anders mis ik de Nachtbaggerquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:22 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja morgen kan ik weer niet..Zaterdagavond anders?
leg dat maar eens aan tong80 uitquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het gaat toch om een persoon, niet om hoe hij de posts maakt
Ok rond een uurtje of negen dan? Kunnen we daarna nog ff feesten en kan je daarna door naar je nachtbaggerquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ehm... ja is goed... niet te laat hoor, want anders mis ik de Nachtbagger
je mist het punt een beetjequote:
Wij snappen het tenminstequote:
sukkels zijn hetquote:
Ik hoop toch echt dat tong een nick is met tig schrijvers.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
leg dat maar eens aan tong80 uit
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ok rond een uurtje of negen dan? Kunnen we daarna nog ff feesten en kan je daarna door naar je nachtbagger
Laten we dat niet doen neequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:25 schreef Etcetera het volgende:
het lukt alleen niet erg
en om nou met termen aan te komen dat ze een soempie moeten makendat snapt niemand
Ja dat word dan weer niks.. Bijstand ook! Soort zoekt soort zeggen ze wel eensquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:25 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mag ik wat geld van je lenen voor het feesten want ehh... bijstand he![]()
Oh trouwens... als we nou in gemeenschap van goederen trouwen, is jouw geld mijn geld!
Mooi... geregeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |