Ja, ligt al snel stof te happen helaas. Maar gebruik het af en toe nog wel als weegschaalquote:Op donderdag 23 april 2009 14:13 schreef Crazytuning het volgende:
jah ind het begin is hij echt super leuk, maar daarna wordt het al gauw minder..
Schansspringen is altijd wel leuk... wat is jullie record?
eerst jezelf meten en dan jezelf meten met het voorwerp in je handen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Mijzelf meten met Wii Fit lukt prima, maar hoe weeg je er andere objecten en producten mee? Ik krijg het maar niet voor elkaar.
Als je echt wilt zweten, dan moet je NewU Fitnessfirst eens uitproberen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:16 schreef napalmpje het volgende:
[..]
eerst jezelf meten en dan jezelf meten met het voorwerp in je handen.
tis nog even wachten op Wii Fit 2, dan ga ik hem ook weer gebruiken
Oh, die heb ik ook gedownload hier liggen. Ik heb hem alleen nog niet uitgeprobeerd. Hoe is die?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:54 schreef Jojogirl het volgende:
Kickje. We hebben hier sinds zaterdag de Wii Fit Plus.
Nee!quote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef Jojogirl het volgende:
Is er al iemand die me kan vertellen waar het 22e vlaggetjes zit van de cycling advanced option?
hier al een tijdje druk bezig, vooral onze oudste zoon (5 jaar) is bloedfanatiek.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:00 schreef Sandous het volgende:
» Er is al 306 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Jaaa, ik ga er weer mee beginnen!!! wie nog meer?
onze zoon van 5, Axel, heeft een kwartier lopen zoeken, en toen zag hij het echt niet meer zitten...quote:Op woensdag 15 september 2010 23:26 schreef Sandous het volgende:
wat goed, een zoon van 5!
ik ga zo fietsen, hahahah de 22e wat een drama is dat vlaggetje. Ik heb een keer zeker 10 minuten zitten zoeken/fietsen naar het vlaggetje, uiteindelijk gevonden, maar waar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |