Ik heb genoeg informatie ... overigens lig ik er niet wakker van.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:34 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja ook dat hoorde ik, maar ik heb te weinig info om in te schatten of het waar is(al denk ik wel dat het klopt ja
)
Heeft hij het nog steeds over zijn 'aierwekker' en de wekker met een lampje en een geluidje voor blinddove mensen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:37 schreef Faithy het volgende:
ja, zolang HW jou maar anaal verwent heb jij niets om je druk over te maken nee
Het blijft schattig hoe je me telkens probeert te raken. Maar als God's Son ben ik untouchable.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:37 schreef Faithy het volgende:
ja, zolang HW jou maar anaal verwent heb jij niets om je druk over te maken nee
uiteraard, variatie is voor mietjes..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:41 schreef Lexie het volgende:
[..]
Heeft hij het nog steeds over zijn 'aierwekker' en de wekker met een lampje en een geluidje voor blinddove mensen?
Is dit weer een poging om me te raken? Meisje meisje toch straks wordt het weer huilen want in mijn persoonlijke stijl is er niemand die mijn overtreft.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:46 schreef Faithy het volgende:
[..]
en FL, streel je ego niet![]()
mijn energie verspil ik niet om jou 'te pakken'
je bent gewoon gedegradeerd tot een vorm van WOG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei.
Dat valt me een beetje tegen van je IrishBastard. Ik had wel gedacht dat jij de voordelen zou inzien van het jezelf strelen bijvoorbeeld voor een tentamen. En aangezien je dat vast in alle rust wil doen heb ik nog een tip ook voor je ... ingang rechts, de eerste gang loop je rechts in vervolgens loop je helemaal door naar achteren totdat je aanloopt tegen een klein lokaaltje. Vervolgens zie je links een deur, die deur ga je door en rechts zie je een trapje. Dit trapje loop je af, je bent nu op het niveau -1, daar heb je aan je linkerzijde een tweetal deuren, de eerste deur neem om daar naar binnen te stappen. Vervolgens bevindt je je in een kamertje waar bijna nooit iemand komt ... kun je rustig je gang gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Oh, en ik denk niet dat íemand wil weten hoe vaak jij jezelf streelt FlashingLights
Tja, reisbeursjes stonden op nr. 1 ... daarom zal ik ook nooit iets geven. Want eerlijk gezegd vindt ik het belachelijk dat men daar geld in stopt, terwijl het noodfonds bijvoorbeeld heel wat plekken lager staat. Iets wat ik wel als nuttig zou ervaren.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:01 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ga lekker zelf een half jaar naar de VS in januari, dus het SNUF mag mij geld geven ipv andersom
geen dankquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er zou geen melding van gemaakt worden maar geloof me hij is weg
(hebben ze int nijmegen topic geregeld)
Aaaaaah... ik dacht al!quote:
Ohja joh? Die heb ik echt al eeuwen niet meer gezienquote:
Nee maar dat moet geen probleem zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:54 schreef Faithy het volgende:
want je hebt je toelatingstoets al gehaald?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, jij?nah... nog niet om over naar huis te schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel gewerkt gisteren, maar zit met een heerlijke vastzittende hoest
Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |