abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59815862
Woei

En over de intro.. mijnes was van 20 augustus tot en met 29 augustus.. Misschien nu iets eerder ivm schrikkeljaar enzo? Je kan als het goed is die kaart dan ook wel later ophalen maar met 100% zekerheid durf ik dat niet te zeggen
pi_59815973
Intro van Geneeskunde is 25 + 29 Augustus t/m 1 September
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:14:04 #228
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59817188
Ik ga ook intro lopen, ondanks het feit dat ik al in februari ben begonnen (ingestroomd). Ga het hele eerste semester eerstejaars vakken volgen, dus wil ik die mensen ook graag leren kennen
Doei.
pi_59817287
Ik word mentormama nu al zin in
pi_59817971
Wat wordt ik toch moe van de ru webmail en BB constant een time-out ... ben je net een minuut bezig kun je weer uit- en inloggen.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:57:46 #231
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59818148
Forward hem naar je G-mail, ideaal moet binnenkort alleen ru-mail maar 's leeggooien...
Doei.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:21:25 #232
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_59820178
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:01 schreef morgane het volgende:
Woei, ik mag hier vanaf vandaag ook posten, heb zojuist een studentnummer toegewezen gekregen ik ga Engelse Taal en Cultuur studeren!

Ligt het trouwens aan mij of is de intro écht heel vroeg dit jaar? Ik mis de eerste 3 dagen, ben pas de 20e terug van vakantie hoe zit dat trouwens met het ophalen van de Introductiekaart als ik pas vanaf donderdag meedoe?
Tof! Dan kom je bij mijn zusje, die gaat Amerikanistiek doen .
Het is inderdaad vroeg, volgens mij komt dat omdat het studiejaar standaard op de eerste maandag van september valt, en ditkeer is dat gewoon 1september (en dus vroeg).
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_59821340
Ik twijfel erg over het meedoen aan de introductie; heb dat nu bij 2 opleidingen meegemaakt en heb er eigenlijk weinig zin in... Ik leer vanzelf de weg wel kennen op de campus en ook de roosters enzo zal ik vanzelf wel begrijpen...toch? Ook mensen leren kennen gebeurt denk ik wel zonder deelname aan de introductie. Verder zijn er geen bijzonderheden (op feestjes na!) die je mist als je niet meedoet denk ik, of wel?

Tijdens de voorlichting in juni gaf de studie-adviseur aan dat veel hbo-agestudeerden weinig trek hebben in een intro en dat er speciaal voor hen een bijeenkomst wordt georganiseerd tijdens die introweek. Hier toevallig aankomende Pedagogiek-studenten die weten op welke dag dit zal zijn? Wel handig om te weten en ik kan het zo nergens vinden, hahaha =) En om nu wéér met de uni te gaan bellen...is ook zoiets

Ennuh...lid worden van de studievereniging kan ook wel als je niet meedoet aan de introductie toch? En is dat nuttig, buiten de korting op boeken na dan?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 16:11:15 #234
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59821389
voor zover ik weet heb je vooral introductie met de mensen met wie je ook in je studie te maken zult hebben. Lijkt me erg vervelend om er tussen te hangen terwijl iedereen elkaar al 2 weken lang heeft leren kennen!!

Gelukkig heb ik een leuke groep getroffen die mij er ook nog in februari tussen lieten maar kan me voorstellen dat het bij sommige groepen/voor andere mensen moeilijker is. Als ik zie hoe mijn studiegenoten nog steeds praten over de intro, en de toffe dingen die ze samen deden, wil ik het wel écht gaan doen

Ben zelf lid van studievereniging Thalia, en ga in 2009-2010 met studiegenoten bestuur doen erg leuke mensen leuke uitjes, gezellige dingen ook naast je studieboekenvoordeel maargoed.. ieder zijn ding.. Ik vind het in ieder geval erg leuk! Maar we hebben dan ook een vrij actieve vereniging!
Doei.
pi_59822122
Volgens mij ben ik tijdens de intro ook nog op vakantie , had ik dit jaar ookal maar goed toch iedereen nog leren kennen natuurlijk
Maar de studievereninging van pedagogiek zag er wel interessant uit
  dinsdag 1 juli 2008 @ 16:44:30 #236
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59822247
wanneer heb je die toets dan?
Doei.
pi_59822273
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:44 schreef Faithy het volgende:
wanneer heb je die toets dan?
De toets heb ik nu donderdag
  dinsdag 1 juli 2008 @ 16:46:46 #238
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59822291
ah, ok
Doei.
pi_59822435
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef Faithy het volgende:

voor zover ik weet heb je vooral introductie met de mensen met wie je ook in je studie te maken zult hebben. Lijkt me erg vervelend om er tussen te hangen terwijl iedereen elkaar al 2 weken lang heeft leren kennen!!
Het is geen middelbare school meer ...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 16:54:40 #240
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_59822443
SterreMarit, het is écht een aanrader om de intro te doen... niets is verplicht maar het is een hele leuke manier om je studiegenoten te leren kennen en er zijn superleuke activiteiten. Daarnaast is elke avond de stad in sowieso erg leuk .
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
  dinsdag 1 juli 2008 @ 17:00:45 #241
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59822586
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:54 schreef -Six- het volgende:

[..]

Het is geen middelbare school meer ...
mensen blijven mensen hoor

en wil je ontkennen dat een kennismakingsweek uitermate geschikt is om de mensen met wie je heel veel te maken gaat krijgen te leren kennen

Ik ben niet moeilijk hoor, om 'nieuwelingen' toe te laten, maar er zijn genoeg mensen die dat wel zijn/doen.. helaas, óók op universitair niveau...
Doei.
pi_59822735
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 17:00 schreef Faithy het volgende:

[..]
en wil je ontkennen dat een kennismakingsweek uitermate geschikt is om de mensen met wie je heel veel te maken gaat krijgen te leren kennen
Het is nog maar de vraag of je heel veel te maken krijgt met die mensen ... tevens is er nog een grote groep die niet meedoet aan de intro.
pi_59822945
Wat ik van dit jaar heb geleerd is dat de groepjes toch nog heel erg kunnen veranderen
Maar de intro lijkt me wel leuk om te doen, maar als je het niet doet kom je volgens mij nog makkelijk genoeg in de groep (als je een beetje je best doet)
pi_59822978
Naja hoe cliché, maar ik heb mijn beste vriendinnen aan de intro overgehouden
  dinsdag 1 juli 2008 @ 17:23:30 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59822981
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 17:00 schreef Faithy het volgende:

[..]

mensen blijven mensen hoor

Ik ben niet moeilijk hoor, om 'nieuwelingen' toe te laten, maar er zijn genoeg mensen die dat wel zijn/doen.. helaas, óók op universitair niveau...
Alsof de verhoudingen tijdens de kennismakingsweek vastgelegd worden . Zowel tijdens de introductieweek op de Havo als de introductieweek op de uni hielden de kliekjes die zich tijdens de introweek vormden de rest van het school- resp. studiejaar niet stand.
Maar idd: het is wel handig als mensen je snufferd iig al even gezien hebben van tevoren.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 17:54:31 #246
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59823516
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:08 schreef SterreMarit het volgende:
Ik twijfel erg over het meedoen aan de introductie; heb dat nu bij 2 opleidingen meegemaakt en heb er eigenlijk weinig zin in... Ik leer vanzelf de weg wel kennen op de campus en ook de roosters enzo zal ik vanzelf wel begrijpen...toch? Ook mensen leren kennen gebeurt denk ik wel zonder deelname aan de introductie. Verder zijn er geen bijzonderheden (op feestjes na!) die je mist als je niet meedoet denk ik, of wel?

Tijdens de voorlichting in juni gaf de studie-adviseur aan dat veel hbo-agestudeerden weinig trek hebben in een intro en dat er speciaal voor hen een bijeenkomst wordt georganiseerd tijdens die introweek. Hier toevallig aankomende Pedagogiek-studenten die weten op welke dag dit zal zijn? Wel handig om te weten en ik kan het zo nergens vinden, hahaha =) En om nu wéér met de uni te gaan bellen...is ook zoiets
Geen idee wanneer die bijeenkomst is, maar hij komt wel. Juist omdat je mensen op die manier niet verplicht om aan de intro mee te doen.
Overigens zou ik er voor kiezen om wél aan de intro mee te doen. Als ik de collegezaal rond kijken, zijn er heel veel groepjes bij elkaar die mentorgroepgenootjes van elkaar waren. Pedagogiek = vrouwen = klitten.
Het is ook maar net wat je doel is: wil je er veel mee optrekken tijdens en buiten studie, activiteiten, stappen etc...dan zou ik het doen. Kom je voornamelijk om te studeren en geloof je het verder wel, dan mis je er weinig aan, want het draait om leuke dingen doen en feesten.
Wat ook scheelt is dat je ex-hbo bent, die creëren op de één of andere manier altijd een soort 'aparte groep' voor zichzelf. Die laten je makkelijker toe dan dat de ex-vwo'ers en andere ex-vwo'er toelaten.
quote:
Ennuh...lid worden van de studievereniging kan ook wel als je niet meedoet aan de introductie toch? En is dat nuttig, buiten de korting op boeken na dan?
Achteraf lid worden is geen probleem, kun je het hele jaar doen.
En lid worden ligt eraan wat je eruit wil halen. Er zijn natuurlijk de informele activiteiten (feesten, borrels), maar ook de formele activiteiten als excursies, lezingen, studiereis etc. Dat maakt het naast de boeken al de moeite waard. Maar alleen voor de boeken is het dat ook al, kan je tientjes per jaar schelen .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_59824149
Wanneer krijg je trouwens de uitslag van de wiskunde toets?
En hoe zit het trouwens met het parkeren bij het spinozagebouw?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 18:58:41 #248
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59824578
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 18:34 schreef Miss_S het volgende:
Wanneer krijg je trouwens de uitslag van de wiskunde toets?
Geen idee
quote:
En hoe zit het trouwens met het parkeren bij het spinozagebouw?
Er ligt een parkeerterrein naast. Kost een euro per uur, max van vijf euro per dag.
Als je altijd met de auto komt is het volgens mij ook mogelijk om een parkeerkaart te kopen voor een bepaald bedrag per maand.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_59824649
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 18:58 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Geen idee
[..]

Er ligt een parkeerterrein naast. Kost een euro per uur, max van vijf euro per dag.
Als je altijd met de auto komt is het volgens mij ook mogelijk om een parkeerkaart te kopen voor een bepaald bedrag per maand.
Aha dus zelfs als student van de RU kan je niet gratis parkeren?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 19:46:17 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59825511
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Aha dus zelfs als student van de RU kan je niet gratis parkeren?
Het is dan ook de bedoeling dat studenten met de fiets of het OV komen, niet met de auto .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')