Mooi, ga meteen ff kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:34 schreef Sackboy het volgende:
Op het middelste eiland in ieder geval:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn er meerdere.
Moet je ff multiplayer party mode opstarten, kan je in alle rust (met een heli naar keuze) alles bekijken.quote:
ik weet t alleen dan is de lol er wel heel snel af.. ik probeer em op de normale wijze zonder cheats oid uit te spelen, das het leukst imo...quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moet je ff multiplayer party mode opstarten, kan je in alle rust (met een heli naar keuze) alles bekijken.
ja doe ik ook hoor, maar om ff dat te checken kan je dat best ff doen. Gewoon beetje klooien en rondkijken en daarna weer verder met missies enz, zie het als ontspanning tijdens je missiequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:24 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ik weet t alleen dan is de lol er wel heel snel af.. ik probeer em op de normale wijze zonder cheats oid uit te spelen, das het leukst imo...
doe dan deathmatch of freemode, dan kom je nog eens iemand tegenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ja doe ik ook hoor, maar om ff dat te checken kan je dat best ff doen. Gewoon beetje klooien en rondkijken en daarna weer verder met missies enz, zie het als ontspanning tijdens je missie
Ja dat dacht ik ook, toen ik voor de eerste keer vanaf het vliegveld met een auto richting het vrijheidbeeld wilde, was ik net bij de helitours, werd ik opgeblazen, kon ik weer vanaf het vliegveld overnieuw beginnen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
doe dan deathmatch of freemode, dan kom je nog eens iemand tegen
meestal respawn je ergens in de buurt van waar je dood ging!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, toen ik voor de eerste keer vanaf het vliegveld met een auto richting het vrijheidbeeld wilde, was ik net bij de helitours, werd ik opgeblazen, kon ik weer vanaf het vliegveld overnieuw beginnen...
Dat dacht jij, de host kan instellen hoever je van de rest spawnt, dichtbij middel en ver dachtik, als iedereen dus nog op het vliegveld is en jij gaat dood bij het vrijheidsbeeld, word je net zogoed naar het vliegveld gewarpt hoor...quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
meestal respawn je ergens in de buurt van waar je dood ging!
en je moet ook zorgen dat je de ander juist opblaast, ik heb echt gigantisch veel lol online....
er zijn ook rooms waar de blips uitstaan (geen mensen zichtbaar op de radar) daar vind niemand je als je niet wilt
ik weet dat et ken beuren, maar et beurd echt niet vaak hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat dacht jij, de host kan instellen hoever je van de rest spawnt, dichtbij middel en ver dachtik, als iedereen dus nog op het vliegveld is en jij gaat dood bij het vrijheidsbeeld, word je net zogoed naar het vliegveld gewarpt hoor...
Het gebeurt mij altijd, online. en waarom zou het niet gebeuren het moet zelfs gebeuren het is toch zo geprogrammeerd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet dat et ken beuren, maar et beurd echt niet vaak hoor
zullen we hier anders nog even 3 pagina's over discussieren?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het gebeurt mij altijd, online. en waarom zou het niet gebeuren het moet zelfs gebeuren het is toch zo geprogrammeerd.
geen discussie mogelijk, het is gewoon een feitquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
zullen we hier anders nog even 3 pagina's over discussieren?
ik spawn zeker 7 vd 10 keer in de buurt van waar ik was toen ik dood ging....quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
geen discussie mogelijk, het is gewoon een feit
Dat zeg ik ook, je komt altijd terecht een bepaalde afstand van waar de meeste zijn, dat is een instelling.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik spawn zeker 7 vd 10 keer in de buurt van waar ik was toen ik dood ging....
en die andere 3 keer is meestal op een plek waar veel anderen zijn, en niet perse daar waar we begonnen zijn.
ik weet wat de instelling zou moeten doen, maar dit gebeurt practisch niet online.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, je komt altijd terecht een bepaalde afstand van waar de meeste zijn, dat is een instelling.
Ik kan nu wel met argumenten komen van ja maar je ging dood ver weg van waar de meeste mensen waren, maarja ik geef het opquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet wat de instelling zou moeten doen, maar dit gebeurt practisch niet online.
als je respawn op 1 seconde zet en FAR, komt degene die je net neerknalt alsnog vaak vlak naast je terug op de map... hier mag wel een patch voor komen...
dus instellingen genoeg maar in de praktijk kom je 7 van de 10 keer terug vlakbij waar je dood ging! (zo merk(t) ik en iedereen online het)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:59 schreef _GdR_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZIT (geloof ik)quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:14 schreef satecl het volgende:
Weet iemand waar ik de soundtrack(naam van de nummers) kan vinden van de radio zender Massive B... ik heb geprobeerd via google maar wil me niet echt lukken ....
555-zit-0100 dacht ik.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:14 schreef satecl het volgende:
Weet iemand waar ik de soundtrack(naam van de nummers) kan vinden van de radio zender Massive B... ik heb geprobeerd via google maar wil me niet echt lukken ....
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:12 schreef Glennz het volgende:
[..]Gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die auto deed het hem.
![]()
als je naar een 'verboden' eiland rijdt krijg je dr automatisch 6... je komt er ook niet meer vanaf geloof ik.. of je moet tijdig je safehouse invluchten, saven, en hup weer verderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:17 schreef satecl het volgende:
Ik heb hem gister uitgespeeld(sneller dan verwacht trouwens). Maar ik ben nu van plan om een PR te zetten om zo lang mogelijk op ****** te overleven, maar ik krijg hem maar niet op 6sterren... ik knal iedereen neer die ik tegen kom, helikopters schiet ik uit de lucht... maar er komen maar geen 6 sterren.
Weet iemand hoe dat lukt..?
Als je een paar agenten neermaait heb je vaak al 3 sterren, dus met het dubbele aantal moet je er 6 hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:17 schreef satecl het volgende:
Ik heb hem gister uitgespeeld(sneller dan verwacht trouwens). Maar ik ben nu van plan om een PR te zetten om zo lang mogelijk op ****** te overleven, maar ik krijg hem maar niet op 6sterren... ik knal iedereen neer die ik tegen kom, helikopters schiet ik uit de lucht... maar er komen maar geen 6 sterren.
Weet iemand hoe dat lukt..?
de eilanden die je aan het begin van het spel niet opmag (manhattan en new jersey) of tewel het middelste en linker eilandquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:45 schreef satecl het volgende:
Wat zijn die verboden eilanden dan..? (zet maar even in een spoiler..)
en van die 4, 6 maken kost meer tijd dan goed voor je is.... echt waar dan heb je ondertussen al je wapens leeg geschoten en zit je nog op 5 sterrequote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:55 schreef satecl het volgende:
Ben nu net bij vliegveld geweest, je krijgt 4 sterren
en dan maak je 25 granaten op en heb je nog geen 6 sterren, in mijn geval dan!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:03 schreef _GdR_ het volgende:
gewoon heen en weer rijden en granaten uit je raampje droppen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:58 schreef _GdR_ het volgende:
zodra ik ga lopen fukken met de politie heb ik in no time 6 sterren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
Ja maar dat is het, de stap van 5 naar 6 sterren is echt moelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:22 schreef J.Herrer het volgende:
Idd hoe moeilijk is het om 6 sterren te halen? Als ik iets van 3 of 4 agenten een hoofdschot geef heb ik al 5 sterren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |