Nee,? Het is juist zo'n interessant onderwerp...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:56 schreef RayMania het volgende:
Die embryoselectiediscussie gaat ook echt nérgens over. Mên.
Jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:56 schreef RayMania het volgende:
Die embryoselectiediscussie gaat ook echt nérgens over. Mên.
Dat zeker, van mij mogen ze het invoeren. Maar ik bedoel het spoeddebat wat nu zo vermoeiend verloopt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee,? Het is juist zo'n interessant onderwerp...
PvdA is er toch wel helder over?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. PVDA en CU blijven in het vagevuur. SGP is tegen. CDA heeft geen mening. De rest is voor die brief.
Als ik een lapo doe dan open ik ook meestal direct een nieuwe.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:57 schreef SCH het volgende:
Ik probeerde er ook weer eens 1 te openen maar ik geloof dat alleen borisz het mag doen ofzo?
Ik wil een japo doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik een lapo doe dan open ik ook meestal direct een nieuwe.
Ik sluit gewoon de laatst geopende. Ja, dat borisz zo snel is kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:58 schreef SCH het volgende:
Het is wel jammer Ray, vroeger was het wel leuk nog eens een Hools te openen, maakte ik daar werk van en zo - nu doet alleen die opgeschoten puber het nog. Maar ja, zal wel de nieuwe lijn zijn.
Ik ga geen golfer worden hoor maar dat soort dingen maakt het wel minder leuk.
Mwah die Arib van de PVDA zegt niks zinnigs in het debat. Zelfs Agema roept iets zinnigs.quote:
Het is ook niet een verwijt aan jou maar aan borisz en jij bent zijn baasquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik sluit gewoon de laatst geopende. Ja, dat borisz zo snel is kan ik niks aan doen.
Maar die had borisz ook al vol gemaaktquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Geef het anders even aan in de oude dat je de nieuwe regelt, easy.
ajoh deze brilliante tt had je toch niet kunnen overtreffen...quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ook niet een verwijt aan jou maar aan borisz en jij bent zijn baas
Alles met worsten is ok, dat is dan ook wel weer zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
ajoh deze brilliante tt had je toch niet kunnen overtreffen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |