I'm in, maar niet als NL speeltquote:Op maandag 9 juni 2008 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
maareehm what about nog een parkbbq?het is weer lekker weer
Vanavond mutsquote:
dan vrees ik dat het een beetje een lage opkomst wordtquote:
Ohw, ok. Lekker vroeg naar bed dus vanavondquote:Op maandag 9 juni 2008 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vanavond muts, dan vrijdag en volgende week dinsdag de laatste groepswedstrijd
.
Hoezo, lekker rustig toch voor ze?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ernstig, rond half 9 was het altijd al uitgestorven in de stad... medelijden met de mensen die dan moeten werken
Ja, net als wanneer je tot tien uur werkt of tot elf uur in een park zitquote:Op maandag 9 juni 2008 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan moet je om 23:15 lekker alleen over straat terug
tis op vrouwen gericht. die laten meestal de mannen voetbal kijken en dan kunnen zij lekker shoppen. ZIj die niet van voetbal houden...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, maar om 18.00 moest je de mensen echt de winkel nog uitschoppen.
En als er geen hond in je winkel is heb je ook geen klap te doen, dus gaat de tijd echt tergend traags
Zodat je mooi wat leuks kunt doen tijdens voetbal?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tis op vrouwen gericht. die laten meestal de mannen voetbal kijken en dan kunnen zij lekker shoppen. ZIj die niet van voetbal houden...
Mijn baas dacht ook ff mij tot 21:00 in te plannen, maar mooi dat ik om 18:00 naar huis ga ..
Je bent de Goudsesingel opgegaan, dat moet niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:56 schreef littledrummergirl het volgende:
isegrim, bij jou in de buurt is toch een action? Ik heb vandaag ff daar rond gefietst maar ik kon em zo snel niet vindenwaar is ie precies?
( ik ben bij de fontein links gegaan, langs dat gele eehm kunstding, over een viaductje en toen weer naar rechts, langs dat afrikaanse restaurantje enzo en toen verder en onder de kubushuizen weer terug) Ik weet dat ik in de buurt was, maar waar issie precies?
dus ik had nog verder door moeten rijden?quote:Op maandag 9 juni 2008 18:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je bent de Goudsesingel opgegaan, dat moet niet.Je richting Goudse Rijweg, dus links aanhouden vanaf Hofplein. Dan rijd je er vanzelf langs.
Er zijn er wel meer hoor, bijvoorbeeld de So Low, die zit op Zuidplein en ook in die straat in het centrum waar ook de Xenos zit (bij die grote kerk).quote:Op maandag 9 juni 2008 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dus ik had nog verder door moeten rijden?ok dan gaan we binnenkort nog maar eens een poging wagen.
Gek eigk dat er in zon flinke stad maar twee van die leuke troepwinkeltjes zijn
ja klopt, die had ik al ontdekt hierquote:Op maandag 9 juni 2008 18:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer hoor, bijvoorbeeld de So Low, die zit op Zuidplein en ook in die straat in het centrum waar ook de Xenos zit (bij die grote kerk).
Nou, iemand deed die suggestie. Om nog een keertje een park-BBQ te hebben. De vorige heb ik gemist.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
en dat die zelfde kaas inmiddels verdacht veel op onze konijntjes lijkt
Ook zo mooi.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Deze dus => http://www.markthalrotterdam.nl/
van MVRDV
[ afbeelding ]
Dank u zeer.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.welkominrotterdam.nl
Beter wordt ie qua inhoud zoals in Italiëquote:Op maandag 9 juni 2008 21:32 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot die markthal klaar is!!!
Jahquote:Op maandag 9 juni 2008 22:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Beter wordt ie qua inhoud zoals in Italië
En elke dag!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
olijven
mozzarella
viskramen met veel verse (mediterrane) vis
*afdwaalt
Waaaat? Je vindt het niks? Ik ben er vlieft op!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:04 schreef XcUZ_Me het volgende:Die markthal
Rotterdam slaat een beetje door.
Ik vind 'm oprecht verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waaaat? Je vindt het niks? Ik ben er vlieft op!
Will do so in 18 daysquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:19 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt geen smaak.Ga jij maar lekker in Gouda wonen!
Dan zie ik je misschien vrijdag wel in Rotownquote:Op maandag 9 juni 2008 23:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
denk t niet nee. Ik ga wel vrijdag waarschijnlijk naar Rotown voetbal kijken en heeeel maybe donderdag (heb dagje vrij gevraagd) naar de parade..
ik ga es wat meer streetfotografie doen denk ik
Dat is toch pas een jaar of 2 bekend, dat die er komt?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:24 schreef Isegrim het volgende:
Ja, er komt een grote markthal en dan is er zeven dagen per week markt.
Je bent jaloers dat Gouda niet zo'n mooie markthal heeftquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:04 schreef XcUZ_Me het volgende:Die markthal
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:04 schreef XcUZ_Me het volgende:Die markthal
Ik zie het als een uitstekend verhuismoment!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat krijg je er van, als je gaat capituleren op mijn verjaardag
maar.. maar maar....quote:
Jij vindt 'm ook lelijk hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zie het als een uitstekend verhuismoment!
Het ging over mij en mn verjaardag, en niet over dat mooie markt gebouwquote:
Het is niet warm genoeg voor een BBQ.quote:
quote:
Nee hoor, niet stiekem.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Jij vindt Rotterdam stiekum tofferder dan gouda
de heilige grond van de DLquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee hoor, niet stiekem.Alleen is Gouda toffer om te wonen omdat het rustiger is en je niet struikelt over de debielen zoals hier. Tevens is het dichter bij m'n werk en tegelijk op te overbruggen afstand van Rotterdam als ik weer even de echte stad wil proeven.
uhmzz. JA !!!! Eigenlijk ook weer wel. Sinds ik in een winkel werk, weet je pas wat voor volk er in de stad rondloopt ... en dat is 10x erger als dan ik dacht...quote:
Ik woon al bijna 8 jaar op Zuid, en ik heb het daar ernstig gezien. Ik geloof ook niet dat het Pact op Zuid een groot verschil gaat maken, maar ik zal het zeker in de gaten houden!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
uhmzz. JA !!!! Eigenlijk ook weer wel. Sinds ik in een winkel werk, weet je pas wat voor volk er in de stad rondloopt ... en dat is 10x erger als dan ik dacht...
Mijn post was sarcastisch.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
uhmzz. JA !!!! Eigenlijk ook weer wel. Sinds ik in een winkel werk, weet je pas wat voor volk er in de stad rondloopt ... en dat is 10x erger als dan ik dacht...
Ja, van die figuren die midden in de nacht met koelkasten lopen te sjouwen enzoquote:
Idem. Net als dat ik in een grote groep meer in mn element ben dan in een kleine groep.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
pggg. geef mij de drukte van de stad maar. Heb dat nodig voor me systeem.
Rustig is leuk als je in een hutje op de hei zit en voor korte periodes en vor op een latere leeftijd. Niet nu in ieder geval
Jullie hebben trouwens wel een toffe buurman (en ja, voor nu is dat even júllie buurmanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:15 schreef Duvel het volgende:
Ik doelde meer op mensen die het normaler vinden om hun koelkast uit het raam te gooien...
Dat moet je niet doen nee, die stomme friezen snappen er ook niets van he.quote:
Ik weet niet of het een Fries was. Kun je dat ruiken denk je?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen nee, die stomme friezen snappen er ook niets van he.
Henk! Aardige kerel, beetje nors soms. Hij vond 't jammer dat we gingen verhuizen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jullie hebben trouwens wel een toffe buurman (en ja, voor nu is dat even júllie buurman), welke uit het raam hing "hey hey" te brullen.
Of ik even een stuk karton in de vuilnisbak wilde gooien dat langs de stoep lag![]()
Waarna hij me een antaflu aanbood"is met menthol!"
En hij heeft graag een schone straat, volgens mijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Henk! Aardige kerel, beetje nors soms. Hij vond 't jammer dat we gingen verhuizen.
Ja dat wil ie wel graag ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En hij heeft graag een schone straat, volgens mij
Ik leen er eentje van iemand die bij een pensionstal staat.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim, jij doet toch aan viervoeter besturen?![]()
Waar doe je dat, heb je een eigen viervoeter of krijg je er 1 in bruikleen?![]()
Ik heb zo'n zes jaar viervoeter bestuurd, (van af mn 10e tm 16e) en zit er over te denken dit in de recente toekomst weer op te pakken, vandaar
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:40 schreef Duvel het volgende:
Ik meende toch dat ik in Nederland woonde, waarom hoor ik dan allemaal gegil en "Türkiye!!" en zo, en nu ook weer toeterende auto's? Ik ben blij dat ik over een week of tweeëneenhalf emigreer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |