Dirk Kuijt op de rechtsbuitenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mooie naam. Misschien kan hij er voor zorgen dat er wat spelers uit Engeland naar Twente komen?
Goede zaak, die blijft dus ook gewoon.quote:Jeroen Heubach verlengt contract
20-06-2008
Jeroen Heubach (33) heeft zijn contract bij FC Twente verlengd tot medio 2010. De huidige verbintenis met de verdediger liep tot 2009. Heubach speelde tot dusver 264 competitiewedstrijden voor FC Twente.
Jeroen Heubach maakte in het seizoen 1994/1995 zijn debuut voor FC Twente en speelde, met uitzondering van 1997 tot 1999, zijn gehele loopbaan in het shirt van FC Twente.
Fctwente.nl
quote:FC Twente heeft belangstelling voor Adel Taarabt (foto, rechts) van Tottenham Hotspur. De Twentenaren hopen de de Frans-Marokkaanse middenvelder, die ook uit de voeten kan als tweede spits, komend seizoen te huren van Tottenham. In Londen is de negentienjarige Taarabt niet altijd zeker van een basisplaats. (Voetbalzone.nl)
Elmer is van Chelsea toch? Of hij heeft daar in het verleden gespeeld.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:24 schreef Solstice het volgende:
Boateng wordt ook weer genoemd, Nicolas Mourias en Jonas Elmer worden ook al aan Twente gelinkt. Nooit gehoord van die laatste twee trouwens.
Ze zijn er nog niet uit in welke tijdzone Steve de trainingstijden bedoelt?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:17 schreef Dos37 het volgende:
Waarom is de trainingstijd nog niet bekend van donderdag
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:31 schreef Merson het volgende:
[..]
Ze zijn er nog niet uit in welke tijdzone Steve de trainingstijden bedoelt?
Voor wat het waard is. Er lijken me wel goedkopere alternatieven rond te lopen die net zo goed zijn als Robinson denk ik.quote:'McClaren denkt aan Robinson'
FC Twente heeft binnenkort mogelijk een Engels international in de gelederen. Steve McClaren, de nieuwe hoofdtrainer van de Tukkers, heeft zijn oog namelijk laten vallen op Tottenham Hotspur-doelman Paul Robinson. Dat weet VI.
McClaren, die eerder onder meer werkte als bondscoach van Engeland, heeft een uitgebreid netwerk in het Verenigd Koninkrijk. Mede daardoor hoopt hij Robinson te kunnen verleiden tot een transfer naar Enschede, waar de huidige eerste doelman Sander Boschker op leeftijd begint te raken.
De 28-jarige Robinson mag op zijn beurt voor een goed bod vertrekken bij Tottenham, dat Heurelho Gomes overnam van PSV als nieuwe eerste keeper. Er zijn echter ook enkele Engelse clubs geïnteresseerd in Robinson, die het afgelopen seizoen veel kritiek te verduren kreeg.
Behalve Robinson hoopt McClaren tevens op de komst van George Boateng (Middlesbrough) en Shola Ameobi (Newcastle United). Daarnaast zou de naam van Peter Crouch (Liverpool) zijn gevallen. De boomlange spits zou voor een jaar gehuurd moeten worden, maar Twente lijkt bij voorbaat al kansloos de international binnen te halen.
Boateng zou moeten lukken, tenzij Celtic nog langs komt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:42 schreef sjimz het volgende:
Robinson,Boateng en Crouch zijn toch niet de minste namen hoor
Knap als 1 van die 3 weet te komen.
Reimerink en Droste idd. Reimerink aardige acties, slechte voortzetting. Droste zou ik wel eens op niveau willen zien. Gerritsen was wel weer slecht, ondanks goede inzet.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:14 schreef methodmich het volgende:
Volgens de opstelling op de site van Twente is dat Jules Reimerink geweest. Achterin zal Wout Droste zijn geweest. Allebei onder 19 internationals.
Chery op linksback zie ik niet snel gebeuren. Bovendien kwam die erin voor Maaroufi op de 10.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:13 schreef Solstice het volgende:
Zal Reimerink of Gerritsen geweest zijn, denk ik. Ik heb de opstelling niet gezien verder. Die linksback zou ik zo niet weten. Jallo of Chery misschien.
Zat er aan te komen natuurlijk. En Twente heeft de hoofdprijs kunnen vangen, dus dit is goed voor alle partijen.quote:Schalke 04 betaalt de prijs voor 'onhoudbare' Engelaar
03/07/2008 15:57
Trainer Fred Rutten kan op de training van Schalke 04 ook Orlando Engelaar begroeten. FC Twente heeft ingestemd met de transfer van de Oranje-international.
'Zijn absolute wens was naar Schalke 04 te vertrekken, dan is het onmogelijk een speler langer te houden', zei FC Twente-voorzitter Joop Munsterman. 'Bovendien was Schalke bereid de gevraagde transfersom te betalen.'
Engelaar was vóór het EK persoonlijk al rond met Schalke 04. De handtekening onder het vierjarige contract liet op zich wachten, omdat FC Twente het eerste Duitse bod als onvoldoende van de hand had gewezen.
'Uiteraard is het jammer dat Engelaar FC Twente verlaat', aldus Munsterman. 'We moeten reëel zijn. Hij heeft twee uitstekende jaren in Enschede gekend, speelde zich in Oranje en draaide een prima EK.'
Vi.nl
Wielaert ja, blaise spreekt geen woord nederlandsquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:02 schreef Dos37 het volgende:
Benieuwd wie de nieuwe aanvoerder gaat worden.
Kufo maakt wel kans maar ik zie zelf liever Wielaert
De succesreeks na het dipje is toch grotendeels behaald zonder Engelaar geloof ik. D'r had laatst iemand iets gepost over belangrijke wedstrijden waarin Engelaar d'r niet bij was op het Twente online forum, zal eens voor je kijken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:51 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dat is niet jammer, dat is een fikse aderlating. Vorig jaar toen hij er een paar wedstrijden niet bij was, draaide het voor geen meter...
Wordt moeilijk om op te vangen.
Niet voor de camera, schijnt verder wel aardig Nederlands te kunnen spreken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:04 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Wielaert ja, blaise spreekt geen woord nederlands
Bronquote:FC Twente haalt oud-Heerenveen speler Samaras en Aissati, Arnautovic weg
04 Juli 2008 16:51: Boske
Nieuws over Georgios Samaras, oud-speler van sc Heerenveen. Althans nieuws... Een van onze tipgevers meldde ons vandaag dat bronnen binnen FC Twente melden dat de club dit weekeinde bekend zal maken dat Samaras gecontracteerd is en dat de heer Aissati (waar Heerenveen naar verluidt ook een oogje op had) overkomt van PSV... En de connectie met Heerenveen gaat nog verder: want volgens onze bronnen heeft oud-Heerenveentrainer Gertjan Verbeek er na dit weekeinde ook nog een spits bij: van FC Twente inderdaad... Marko Arnautovic naar Feyenoord.
Geven jullie toch diezelfde 5 miljoen weer uit aanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:06 schreef ElYefe het volgende:
5 miljoen... Vind dat echt idioot veel voor iemand die nog niks heeft laten zien in de eredivisie, grote strik en alsjeblieft, maar nu moet er nog wel een spts bijkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |