abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2008 @ 11:26:02 #51
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59213236
de nacht was perfect!! hij heeft heerlijk geslapen, werd 1 keer wakker, maar dat merkte ik voordat ie wilde gaan staan, dus heb m gewoon gelijk uit zn bed getild en bij mij gelegd, daarna werd ie om half 6 wakker, maar toen wilde ie niet naar beneden maar hij wilde alleen roosvicee dus ik ging even een beker roosvicee halen (en gelijk een hele fles, want hij wilde vast nog wel meer) en toen werd ie lekker pas om 10 uur wakker

wel net een gevecht met het mitella gebeuren ik eerst bij mezelf voordoen maar zovan: kijk maar het doet geen pijn en het is niet vervelend. mja dat werkte niet. maar tis toch gelukt! hij zit alleen wat scheef enzo, maargoed....

de pijn lijkt al een heel stuk minder
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 8 juni 2008 @ 11:30:09 #52
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59213294
Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad Pinq.
En die mitella zul je vandaag vast en zeker nog een aantal malen opnieuw moeten omknopen. Is toch ook bijna geen doen bij een ondernemende peuter!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 8 juni 2008 @ 12:34:16 #53
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59214779
Och wat een pech zeg! Gelukkig heeft hij de mitella nu om, sterkte ermee Pinquit!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 8 juni 2008 @ 13:43:23 #54
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59216654
de mitella is weer af. hij ging er steeds aan trekken, dus hij trekt dat ding helemaal zn nek in
maar zonder gaat het eigenlijk veel beter, het gaat al zó goed hij voelt zelf heel goed wat hij wel en niet kan doen, en hij laat m echt rusten.

ik werd vanochtend trouwens wakker met spierpijn over mn hele lijf wat een spanning kan zo'n dag meebrengen zeg.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 8 juni 2008 @ 16:13:36 #55
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59220913
Jeetje Max toch
wat een pech

Pinquit, je zult wel enorm geschrokken zijn
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_59221874
Max toch, bikkeltje . Pinquit, geen wonder dat je spierpijn hebt
Fake it till you make it...
  maandag 9 juni 2008 @ 13:57:42 #57
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59246027
Max kerel toch!
Dikke

Nou mensen, Léon is 4 sinds gister dus mag nu officieel uit het lijstje.
Hij is flink verwend gister met zijn verjaardag. Maar is het meest verliefd op zijn Luigi (Loeietsjie). Een lief baby konijntje, pikzwart met een wit neusje en witte pootjes.
Hij heeft 'm zelf zo genoemd.
Namens Léon: Dag allemaal!

Over 2 weken kom ik wel weer terug met Cas in de aanbieding.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Licht Ontvlambaar maandag 9 juni 2008 @ 14:09:59 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59246397
Léon alweer 4, de tijd vliegt echt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 9 juni 2008 @ 19:58:41 #59
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59255923
voor Max. Arm manneke. Wel slim van hem dat ie zijn arm zo goed ontziet. En fijn dat ie de nacht goed doorgekomen is.
pi_59256164
Dutchie gefeliciteerd met je grote man! 4 alweer. De club van toen mag langzaam over naar kleuter tot puber, straks zitten Djulian en Djen in 1 topic, de tijd gaat gewoon te snel.

pinquit vervelend dat het niet lukt met de doek, maar goed dat hij zelf door heeft wat hij beter is.
pi_59264596
Léon 4 jaar!!!! Gefeliciteerd nog
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_59268619
Dutch, van harte gefeliciteerd! Wat gaat dat snel zeg!

Pinquit, wat fijn dat het goed gaat
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:58:01 #63
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59276571
Hoe gaat het inmiddels met Max?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:04:38 #64
6473 Koosje
Deelt uit!
pi_59276754
Gefeliciteerd Dutchie en Léon!

Na Max nu ook pinquit lichtelijk geblesseerd, het is me wat.. beterschap!
  woensdag 11 juni 2008 @ 07:40:22 #65
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_59296667
Dutchie, nog gefeliciteerd Een konijntje, wauw.

Mijn lieve meisje is ziek. En het is verdrietig want ze moet gewoon naar de oppas en we gaan overmorgen een weekend weg. Ze had er zo'n zin in maar zoals het nu gaat En ik vind het zo sneu.
  woensdag 11 juni 2008 @ 07:55:38 #66
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59296725
Och, arme Jolie, dat is ook echt sneu voor d'r. Heeft ze griep?
Waar gaan jullie heen 't weekend?
Hopelijk is ze vlug beter!

En Dutchie, gefeliciteerd nog met je oudste! Vier hele jaren, wat veel, wat groot!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 11 juni 2008 @ 08:18:06 #67
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_59296905
Naar het pretpark met de kikker, weet je nog? Dat lijkt me sowieso niet geslaagd als iemand niet lekker is. Ik weet niet wat ze heeft. Gisteravond moest ze steeds hoesten, hoorde ik van ons oppasje en toen heeft ze ook gespuugd. Vanmorgen was ze een beetje warm en heeft keelpijn en huilde de hele tijd. Zo ken ik d'r helemaal niet.
En ik vind het gewoon sneu. Het lijkt wel alsof ze het van me heeft overgekregen. Als we iets leuks gaan doen is er altijd iemand ziek.
  woensdag 11 juni 2008 @ 08:20:51 #68
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59296927
Oh, is dat zelfs een weekend! Vervelend voor haar, zeg. Ik hoop echt dat het vlug over is.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_59296954
Hè wat jammer en zielig ook voor Jolie
Hopelijk gaat het vlug weer over

Hier is ook altijd iemand ziek(ig) als we leuke dingen gaan doen....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_59298308
Luchtbel hopenlijk knapt Jolie snel op
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:19:49 #71
45621 Suzanna
Mama van...
pi_59300266
Wij waren ook ziek op vakantie ...sneu is dat. Beterschap voor Jolie!
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:48:40 #72
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59305968
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 08:24 schreef snoopy het volgende:
Hè wat jammer en zielig ook voor Jolie
Hopelijk gaat het vlug weer over

Hier is ook altijd iemand ziek(ig) als we leuke dingen gaan doen....
Volgens mij hebben jullie toch inmiddels een 10-rittenkaart voor internationale hap/ziekenhuizen?
Hoop wel op betere vakanties voor jullie!

LB, jullie gaan sowieso? Het kan idd zo ineens bij trekken natuurlijk, dat hoop ik dan maar. Want zo is de vakantie natuurlijk niet bedoeld. Beterschap.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:10:00 #73
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59315238
Beterschap Jolie. Hopelijk knapt ze snel een beetje op Luchtbel, ziek op vakantie zou wel sneu zijn.
pi_59322054
Jolie beterschap!

Kim heeft volgende week eindfeest van psz. Ze mag verkleed, maar hoeft niet. Maar eens bedenken wat we doen. Wel leuk, het thema is kermis. Ze heeft het er al over dat ze feessie heeft bijna.
  woensdag 11 juni 2008 @ 23:48:05 #75
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_59323344
Nou ja vakantie, het is maar een weekendje. Maar toch. Ze had er zin in. Het gaat wel iets beter en ze slaapt nu wel lekker dus ik heb nog hoop. Morgen moet ik de hele dag weg voor mijn werk en ze blijft dan bij de oppas slapen. Super shit dus dat ze net nu ziek is, ik vind het rot voor haar dat ze niet gewoon thuis kan zijn. Hoewel het bij de oppas net zo goed is. Maar toch, pfffff. Ik vind d'r echt tof hoor, dat ze dat allemaal maar doet.
pi_59323384
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim heeft volgende week eindfeest van psz. Ze mag verkleed, maar hoeft niet. Maar eens bedenken wat we doen. Wel leuk, het thema is kermis. Ze heeft het er al over dat ze feessie heeft bijna.
ah, kan ze als 'de vrouw met de baard' gaan.
pi_59323408
beterschap voor jolietje!
  donderdag 12 juni 2008 @ 09:13:14 #78
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59326953
Gaat het al wat beter met haar LB?
Hier altijd een dochter met koorts als we een dagje weggaan. We blijven er niet meer voor thuis, lief had het vroeger ook. Ik denk dat het de spanning is dan.

Hoe doen jullie dat in hemelsnaam met speelgoed? Luuke heeft een speelhoek met een tafel, 2 stoeltjes, 2 planken een speelgoedkist en een keukentje. Maar ik vind het zoveeeel. Het ligt altijd overhoop, en vol met kleine troepjes. Nu moet het anders van mij, maar hoe? Haar knutselspullen en klei moeten blijven staan, maar er staan ook dozen duplo, trein enz. Kan ik wat speelgoed op haar kamer zetten? Hoe is jullie ervaring daarmee? (Ze heeft nu alleen knuffels op haar kamer, en boekjes.) Of rigoreus veel op zolder zetten en af en toe wat omwisselen? (Nu verdwijnt er af en toe een mini-beetje naar zolder, maar niet genoeg om op te ruimen.)
Help!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Jubileum moderator donderdag 12 juni 2008 @ 09:17:19 #79
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59327033
Hier ook een eeuwig gevecht met speelgoed Lishe, en ik vind vooral die incourante dingen (die je niet even snel in de kast zet zoals fornuisje, poppenbedje) een obstakel in de woonkamer.
Ik heb me er bij neergelegd dat het nog eventjes zo is, en dat ze strakjes groot genoeg zijn om meer op hun eigen kamertje te spelen.
Gaat goedkomen hou ik mezelf voor, het is een fase.....
Verder ruim ik alles zoveel mogelijk in mandjes en kratten, en stapel die netjes op zodat het minder lijkt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 12 juni 2008 @ 09:20:11 #80
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59327095
Wij hebben dus die vaste kast vol speelgoed hier, dat is wel een uitkomst. Daarin zitten ook een paar laatjes waar echt alleen maar van dat prulspul in ligt, maar doordat het in een la is, is dat niet zo erg. Manden en kisten inderdaad, maar ook regelmatig wat dingen naar boven. Die haal ik trouwens niet eens meer terug, denk ik. Ze hebben ook allebei wel íets op hun kamers, maar niet echt veel.
En laten opruimen! Nadat ze ermee gespeeld hebben, opruimen! Helpt wel.
  donderdag 12 juni 2008 @ 09:22:13 #81
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59327128
Hier is het ook zoveel en alles wordt altijd een zooi idd. De 'gootsteen' van het keukentje ligt altijd vol met kleine speelgoedjes bijv. In principe heb ik best een systeem in het opruimen van wat waar hoort enzow. Alleen moet je dat wel heeel goed bijhouden, want anders ben je weer een eeuwigheid bezig om alles te sorteren...

Noah heeft sinds een tijdje een kast op zn kamer waar je losse bakken in kunt schuiven. Daar zit nu bijv zn houten trein in, een bak met baby k'nex, een bak met playmobil en een bak baufix. De duplo en de elektrische trein staan dan wel weer in de woonkamer. Vooral met de houten trein speelt ie heel veel op zijn kamer. Maar bijv de playmobil staat bijna standaard in de woonkamer...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 12 juni 2008 @ 09:24:20 #82
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59327172
Oja, die kast Suug. Ik ben echt heel jaloers op jullie speelgedeelte nu.
Ik heb bedacht dat de spelletjes de kast in gaan. Dus kan ze die niet meer overhoop halen maar 1 voor 1 pakken. Mandjes, koffetjes en dozen heb ik ook, misschien moeten die allemaal maar vervangen worden door wit. Ze is nu overigens zelf op aan het ruimen. Ik mag al een paar te kleine schoenen naar zolder brengen. Haha.
En ook; wat heb ik een hekel aan spaaracties, Mc Donalds en Nu-met-gratis-.... . Pffff.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 12 juni 2008 @ 09:47:55 #83
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59327627
Lishe, ik heb niet lang geledne het speelgoed van Emma opgeruimd. Ze heeft twee kasten tot haar beschikking beneden. In de ene zit het (grofweg verdeeld) cognitieve speelgoed als spelletjes, boekjes, knutselspul.In de andere zit het fantasie/wereld spul als poppenkleertejs, auto's beestjes en popjes, blokken en duplo. Ze mag 1 soms twee dingen tegelijk pakken. Wil ze met iets anders spelen dan moet het eerder gepakte eerst opgeruimd worden. Dat gaat redelijk. Los in de kamer staat nog het plastic keukentje een rieten poppenwagenen in de vensterbank wat fisher price. Ik wil eigenlijk het meeste plastic spul weg doen. Het is zo verleidelijk om goedkoop spul te kopen maar meestal blijkt dat ze er toch niet mee speelt, zo af en toe gaat de bezem door dat soort dingen. Emma heeft nu een welpie van de ah, die gaat straks gewoon weer weg naar deze of gene.

Met Emma gaat het goed. We zitten elkaar wel af en toe flink in de haren. Bij het laatste cb bezoek was ze 89 cm en 11.6 kilo. Nog steeds een fijn poppetje. Ontwikkeling is goed, spraak zit op 3,5 jarig niveau maar dat hadden we wel een beetje verwacht.
Gisteren ook gesprek gehad op het kdv, daar doet ze het prima. Ze speelt lekker alleen en met anderen en lijkt zich veilig te voelen. Zelfs slapen gaat nu (na 2,5 jaar) goed.

Emma weet nog niet dat er een baby komt maar ze vangt toch iets op want ze is helemaal bezig met toen zij baby was en poppenbaby e.d. erg grappig Ik denk dat ik haar reactie op het grote nieuws maar ga filmen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:31:44 #84
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59330241
Och speelgoed, dat vind ik echt een drama in onze kleine kamer/keuken. We hadden de illussie alles in een grote kist op te kunnen bergen. Tot Léon een garage kreeg en daarna een werkbank. En dan de duplo, playmobil, auto's, dieren, spelletjes, puzzels en ga zo maar door. Heb alles nu in bakken terwijl ik dat echt vreselijk vind staan. IK WIL EEN SPEELKAMER! Zo eentje die je gewoon dicht doet en niets meer van ziet.
Zondag na het feestje stond het huilen me ook nader dan het lachen. Had nog zo gezegd aan alle kinderen dat ze de kist dicht moesten laten. Daarbuiten om was er genoeg ander speelgoed. En dat ging een hele tijd goed. Ze hadden de kamer ook redelijk netjes achter gelaten. Toen bijna iedereen weg was ging ik naar de keuken om wat weg te zetten en daar was een bom ontploft in de kist. Overal memory/kwartet-kaartjes, puzzelstukjes en nog meer troep. Dan sta je daar alleen. Geen kind meer te bekennen, behalve je eigen. En ook geen ouder meer, behalve ikzelf en manlief.
Ik sta er altijd op dat mijn kinderen opruimen voor ze weggaan, controleer dit ook.
Maar zondag had ik het gevoel dat ik de enige ouder was.
  donderdag 12 juni 2008 @ 17:58:10 #85
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59340938
Ik ben er ook zo een Dutch, bij anderen moet Emma ook altijd opruimen waar ze mee gespeeld heeft. Vaak hoor ik dan,ach laat maar (oma) maar ik vind echt dat ze wel iets moet opruimen. Hetzelfde geld voor dankjewel zeggen. Dat zit er gelukkig aardig in zodra Emma iets krijgt, maakt niet uit wat, zegt ze 8 van de 10 keer zelf dankjewel. Ik let er dan ook wel op dat ik dat ook doe en dat ik elke keer alsjeblieft zeg. oh en mag ik hebben we 'er in gestampt' naar ik moet of een dwingerig ik wil luisteren we niet en zeggen dan hoe we wel willen dat ze het zegt. En ook dat werkt gelukkig.
pi_59341237
Amber moet van mij ook opruimen maar dat gaat niet altijd goed..

Vandaag had ik echt een verschrikkelijk vervelend kind zeg. Totaal niet luisteren, alleen maar d'r zin door willen drammen en stampvoeten in de winkel. Heb d'r tot 2x toe mee moeten sleuren... Ze gaat zo douchen en naar bed, heb het even helemaal gehad met mevrouwtje vandaag...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:12:36 #87
45621 Suzanna
Mama van...
pi_59341245
Wij laten de kinderen ook altijd opruimen na het spelen (bij iemand anders vooral, hier thuis niet altijd), ik heb echter ook weleens speelkameraadjes van de kinderen over de vloer gehad die dat absoluut niet deden. Dat is echt geen leuke verrassing dan, zeker niet als er niet geluisterd is en er een hoop troep ligt.
pi_59341971
Djulain moet altijd opruimen voor hij naar bed gaat, wat eroverdag maakt meniet uit, er wordgeleefd en ik heb kinderen daar went iedereen maar aan. Maar vaak wil hij zijn ton met auto's zelf mee naar boven s'avonds en ruimt hij het helemaal uit zich zelf al op. Hij speet nog even voor hij gaat slapen en dan horen we hem niet meer en smorgens ruimt hij zijn kamer weer op want dan moet de ton weer mee naar beneden.
  donderdag 12 juni 2008 @ 19:32:01 #89
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59343509
Klinkt bekend Vicky, hier regelmatig ook zo'n dametje
pi_59344717
Hihi Vicky, stiekem moet ik lachen omdat het zo herkenbaar kan zijn
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 13 juni 2008 @ 06:23:09 #91
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_59354319
Jolie moet ook altijd opruimen voordat ze iets nieuws pakt. Spelletjes moet ze vragen voordat ze dat mag pakken. Net als klei en andere knutselspullen. Wij ruimen ook alles op voor het eten en na het eten mag ze nog maar één ding pakken. Dat scheelt ook. Bij ons dan.

Ik ben benieuwd hoe ze zich voelt vandaag. Ze slaapt bij de oppas en die zei gisteravond dat het best ging maar dat ze geen stem had. Hopelijk valt het dus mee en kunnen we straks gewoon even gaan. En dan maar hopen op een beetje droog weer.
pi_59362312
Vraagje aan jullie peuterdeskundigen:

wat is voor je peuter onmisbaar speelgoed?

(ik ga op mijn werk van groep veranderen, krijg straks de 3 en 4 jarigen!)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_59362629
4 jarigen? die moeten toch al naar school?

hier is eigenlijk geen enkel speelgoed helemaal onmisbaar, maar waar ze al heel lang heel veel mee spelen zijn: keukentje, poppenhuis, winkelspulletjes, spoorbaan + treintjes, duplo + gewone houten blokken, puzzels, ballen.
pi_59362710
het is een combigroep met 3 en 4 jarigen
sochtends alleen de 3 jarigen, en smiddags komen de kleuters erbij
o.a omdat de overgang voor een kind al zo groot is als die 4 wordt.
En naar school, en naar de BSO
Nu blijven ze op de opvang in dezelfde groep met dezelfde kinderen, en worden ze op de BSO ook niet overlopen door die grote kinderen. Pas als ze 5 worden gaan ze naar de "grote" BSO
Schijnt heel goed te werken!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 juni 2008 @ 14:03:29 #95
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59362788
Isa mag 1 juli een middagje gaan oefenen op school
pi_59363079
slim bedacht karin!

spannend sjeen! 't wordt steeds echter he!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 juni 2008 @ 14:26:06 #97
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59363360
Nog een maandje en dan is ze alweer 4... Voor haar en voor ons heel spannend, want er gaat vanalles veranderen.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:36:28 #98
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59363633
Ohhhhh. Isa. Zo groot al weer. Tuurlijk weet ik het wel, maar als het zo zwart op wit (scherm) staat, is het toch altijd weer meer echt. Veel plezier met je kleutertje.....

En dat opruimen, die regels gelden hier ook. Nu ga ik morgen het huis weer grondig aanpakken, want ookal wordt het speelgoed opgeruimd op de een of andere manier ligt het toch niet altijd op de plek waar ik het wil hebben....

[ Bericht 0% gewijzigd door chacama op 13-06-2008 14:51:22 ]
pi_59363644
Jeetje Sjeen, leuk zeg!
En wat heb ik hier in de gauwigheid al veel geleerd qua speelgoedmanagement. Vooral jouw beleid staat me wel aan Jelief: maar een bepaald aantal dingen tegelijk mogen pakken. Zo kan je wel enigszins voorkomen dat de boel ontploft.
Mijn beide neefjes (nu 4 en 6) hebben volgens mij nog nooit een speelgoedje hoeven wegdoen. Daar is het hele huis een speelkamer en dat wil ik dus echt niet, als Thomas straks echt kan gaan spelen.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 13 juni 2008 @ 18:36:23 #100
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59369711
goh! isa alweer naar groep 1 wat leuk!! (vind je het zelf ook leuk? )

max is deze week een paar keer gevallen hij doet maar niet rustig aan.
dus het wil niet echt helen heb ikhet idee.
je hoort t ook een soort van 'knakken' als je je hand op zn sleutelbeen houdt.
heel naar
woensdag moet ik voor controle naar de chirurg. ben benieuwd
toch maar eens vragen naar zo'n ding wat morris ook had vorig jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')