Aangepast!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:30 schreef cablegunmaster het volgende:
Bananasplit terug met Frans Bauer
ligt het aan mij of is de hele tekst 1 link geworden? foutje :p?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:56 schreef Kuukske het volgende:
Zeau, weekend.
Hehe ik ook alquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:56 schreef Kuukske het volgende:
Zeau, weekend.
Ghehehquote:
Dat wordt uberspamz0r!!!quote:
quote:Snelste gevulde topics
8.85 posts per minuut - [KSC #420] Is de koffie klaar om 15:12 uur?
3.63 posts per minuut - [KSC #566] Ontbijt op kingsize bed
3.22 posts per minuut - [KSC #698] Dag Amy, is rehab nog steeds een no-no?
3.06 posts per minuut - [KSC #857] Koffie in je oog, maar gelukkig niet in de kut
3.03 posts per minuut - [KSC #787] Kwartetten onder het genot van een bakkie!
Proberen is iets anders dan daadwerkelijk lukken. AL ben ik vandaag wat over de scheef gegaan,quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wil het proberen te beperken, vandaag ook weinig gepost toch
Hmm, dat moet veel beter kunnen hoor. Indah en ik prikken wel eens een datumquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:23 schreef JortK het volgende:
Gister ging het trouwens wel ouderwets hard:
[..]
Tov 2005 wel ja, dan zijn mijn postaantallen toch echt gehalveerdquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Jort dan hè. Pheno heeft dat al.
BANAANVRAAG!!!EINS!!!1!!!quote:
Ik heb ook een leven hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Jort dan hè. Pheno heeft dat al.
Hoe krom is een banaan?quote:
Mjahoor. Een spamleven.quote:
Dat ligt eraan of ie opgewonden is.quote:
Kun je maandag?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:27 schreef JortK het volgende:
Ph, volgende week een dag spamspamspam?
Ik grinnikte wel even.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:27 schreef Pheno het volgende:
Dat ligt eraan of ie opgewonden is.
Oh, hoe slecht.quote:
Vrijdagmiddag flauwte.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:29 schreef Pheno het volgende:
Oh, hoe slecht.
quote:
K, eens een 600+ moet wel eens kunnen.. Halen we ook meteen de ksc 900.quote:
Vanaf hoe laatquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
K, eens een 600+ moet wel eens kunnen.. Halen we ook meteen de ksc 900.
Ik moet helaas werken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:31 schreef Pheno het volgende:
Gezien indah als kwaliteitsposter vast meedoet
quote:
Zoals vandaag? Moet kunnen. Misschien wel iets meer. Vandaag was het echt drukdrukdruk...quote:
Meestal ben ik 5 uur wel wakker, maar 8 uur vind ik ook prima, dan kan ik heeeel rustig douchen eten en zo. tussendoor moet ik wel even boodschappen doen, geloof ikquote:
Is dat een nieuw subforum?quote:
Wanneer ben jij voor het laatst op de zaak geweest?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meestal ben ik 5 uur wel wakker, maar 8 uur vind ik ook prima, dan kan ik heeeel rustig douchen eten en zo. tussendoor moet ik wel even boodschappen doen, geloof ik
Dus in de middag een gezonde pauze.
Ik was er gisteren. Morgen weer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst op de zaak geweest?En wanneer ga je er weer heen?
Is ook goed, dan kun je in de middag nog productief zijn. Om 's avonds nog wat te spamz0rrenquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:35 schreef JortK het volgende:
Ph ik ga indah even PM'en, maken er gewoon een ochtend sessie van
Jij snapt mquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is ook goed, dan kun je in de middag nog productief zijn. Om 's avonds nog wat te spamz0rren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |