Thxquote:
Ja, want dan kunnen de mensen die verkopen naar huisquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eerst de aankoop en dan pas het krediet?![]()
Ik schat het een kuub of 500-600? Of zit ik er dan ver naastquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx![]()
(al vind ik het eerlijk gezegd altijd moeilijk om op zo'n berichten te reageren: ik heb de indruk dat je nooit de juiste reactie kunt geven. Heb het er irl ook heel moeilijk mee. Het huis ziet er groter uit op foto dan het in werkelijkheid is. Mijn nicht (aan het verbouwen) gaf ook dezelfde reactie op deze foto en begon zich al te schamen over de omvang van haar huis. Bleek achteraf dat hun huis groter is dan het onzeFoto's kunnen dus best wel bedriegen
)
In België gaat het alleszins omgekeerd (heb een paar jaar bij een notaris gewerkt). Eerst krediet (akte wordt op dat moment nog niet ondertekend door de notaris omdat de aankoop nog niet helemaal rond is) waarbij het geld wordt overhandigd aan de kopers. Daarna komen de verkopers er bij en als alles achter de rug is, tekent de notaris het krediet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, want dan kunnen de mensen die verkopen naar huis.
Daarnaast heeft de notaris dan allang en breed het geld op zijn rekening staan, de bank allang en breed alle ondertekende papieren binnen behalve de ondertekende hypotheekakte.
Maar wellicht is het raar ofzo? Bij mij ging het iig. bij de aankoop EN verkoop van mijn flat op deze manier.
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik schat het een kuub of 500-600? Of zit ik er dan ver naast.
Maar het is toch helemaal niet erg dat ie groot lijktquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx![]()
(al vind ik het eerlijk gezegd altijd moeilijk om op zo'n berichten te reageren: ik heb de indruk dat je nooit de juiste reactie kunt geven. Heb het er irl ook heel moeilijk mee. Het huis ziet er groter uit op foto dan het in werkelijkheid is. Mijn nicht (aan het verbouwen) gaf ook dezelfde reactie op deze foto en begon zich al te schamen over de omvang van haar huis. Bleek achteraf dat hun huis groter is dan het onzeFoto's kunnen dus best wel bedriegen
)
dankjewel!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:57 schreef leonieke het volgende:
ProficiatWanneer zou de overdracht ongeveer doorgaan?
En waar zijn de foto's bierzuipert?
Dat vind ik ook Leonieke, het is gewoon jouw kast van een huis!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar het is toch helemaal niet erg dat ie groot lijkt. Gewoon trots wezen
.
Nogmaals een dikke proficiatquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:49 schreef tirannetje24 het volgende:
Uhm uhm, Volgens de planning zou het pas Q1 2009 zijn
Maar van de week had ik begrepen dat de eerste opleveringen midden/eind nov 2008 zullen gaan plaatsvinden.
Ik zit op de 3e etage... En er zijn 47 appartementen op te leveren verdeeld over 5 etages... Dus ik hoop dat dat nog in 2008 gaat gebeuren
Haha, ik herken mezelf zo hardquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:32 schreef bierzuipert het volgende:
[..]
dankjewel!![]()
overdracht is eind oktober begin november dus nog ff wat extra sparen
fotos komen t.z.t. in een ander topic
Wel lekker dat je van die stress af bent hequote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:19 schreef bierzuipert het volgende:
Vanavond om 00:00 eindigt mijn 3 daagse bedenktijd, en gisteren is de hypotheek 100% rond gekomen, dus ik heb nu echt zekerheid![]()
echt super!
bye bye duur huurhuis![]()
Leonieke wat heb jij een onwijs DIK huis zeg!!! heb je blog gelezen maar damnnnn wat een KAST van een woning![]()
De overdracht is bij jullie dus op 31 juli ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:12 schreef Helox-in-a-box het volgende:
[..]
Wel lekker dat je van die stress af bent hegefeliciteerd allemaal!
* Helox-in-a-box krijgt over 6 dagen de sleutel, het aftellen is begonnen
Wat fijn dat je jouw huurhuis zult kunnen verlatenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:19 schreef bierzuipert het volgende:
Vanavond om 00:00 eindigt mijn 3 daagse bedenktijd, en gisteren is de hypotheek 100% rond gekomen, dus ik heb nu echt zekerheid![]()
echt super!
bye bye duur huurhuis![]()
Leonieke wat heb jij een onwijs DIK huis zeg!!! heb je blog gelezen maar damnnnn wat een KAST van een woning![]()
Lastig iddquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:03 schreef m3nster het volgende:
Öoohhh lastigheid!
Ik kan een woning krijgen via Woningruil, maar doen of niet doen, kriebels..![]()
Het gaat om de woning onder deze: KLIK
Dus de woning die ik kan krijgen is op 1hg en exact hetzelfde alleen een grotere woonkamer omdat er een muurtje niet inzit zoals in deze koopwoning hierboven. (2 kamers dus)
Voordeel: Lagere huur (nu 498) dan 310
Voordeel: grotere woning (nu 37m2) dan 56m2
Voordeel Aparte keuken
Voordeel Een privé buiten (nu heb ik een geveltuintje van 40cmx220cm)
Nadeel: buiten centrum
Nadeel: eind van treinstation (heb geen auto)
Zo moest het even kwijt
Maal hoeveel moet je het doen om de huidige prijs te weten?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:59 schreef bierzuipert het volgende:
Mijn hypotheek toch omgegooid.
Vond het stukje beleggen in het voorstel toch niet zo prettig, dus gekozen voor iets minder aflossingsvrij en meer sparen. Voor een prettig gevoel en meet zekerheid. Wil weten waar ik aan toe ben
Kreeg vandaag met de post een copie van het eigendoms bewijs van de oud bewoonster.
Stond dus ook het aankoop bedrag in, van het huis in 1964... ben me een hoedje geschrokken van dat bedrag!
8 maal in euros ongeveer, maar het staat er in guldens dus dat is nog meer schrikkenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maal hoeveel moet je het doen om de huidige prijs te weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |