Idd ja..quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:49 schreef Abbadon het volgende:
scharrelen = rondneucken, comprende?![]()
maar persoonlijk heb ik liever een scharrel dan dat ik rondneuk, eigenlijk...
Duidelijk dat je je onschuld bent verlorenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:04 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Als ik rondneukte dacht men dat ik scharrelde en vice versa.
Nee. dat is wel de lusten en niet de lasten. Sommige mensen neuken gewoon lekker, maar daar wil je verder niets mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef heksehiel het volgende:
Stelling: Een scharrel hebben is dus gewoon een verkapte relatie hebben omdat je niet alleen kunt zijn, wel relatiebehoeftig bent en wacht op relatiemateriaal die je wel aan je ouders kan voorstellen?
En als klein ventje was ik nog zo schattig...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Duidelijk dat je je onschuld bent verloren
Een scharrel is vaak alleen bedoeld voor de seks. Dus niet perse dat je een relatie wilt hebben, maar vrijgezel met seksquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef heksehiel het volgende:
Stelling: Een scharrel hebben is dus gewoon een verkapte relatie hebben omdat je niet alleen kunt zijn, wel relatiebehoeftig bent en wacht op relatiemateriaal die je wel aan je ouders kan voorstellen?
Facultatief als voorbode van neuken vond ik prima, maar 'ook een keer gezellig naar de bios voor de leuk'.... hmmmquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een scharrel is vaak alleen bedoeld voor de seks. Dus niet perse dat je een relatie wilt hebben, maar vrijgezel met seks![]()
Sommige mensen doen ook andere dingen met scharrels, zoals biosje, etentje, etc, maar dat is niet verplicht
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Facultatief als voorbode van neuken vond ik dat prima, maar 'ook een keer gezellig naar de bios'.... hmmm
Dan adviseerde ik ze met hun moeder te gaan.
Ik probeer mensen er nog steeds van te overtuigen dat ik lief, schattig en onschuldig benquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:08 schreef Verloren_onschuld het volgende:
En als klein ventje was ik nog zo schattig...![]()
Savonds smsje: bios en dan lekker naar mijn huis?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Savonds smsje: neuken? komt ze.. geneukt.. kan ze weer gaan
Zoiets?
De bios mag dus wel van te voren? Etentje ook?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:13 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Savonds smsje: bios en dan lekker naar mijn huis?
Actie: biosje, neuken en weer weg
NIET
's avonds smsje: 'Zin om gezellig naar Batman te gaan? Je weet dat ik hem al tijden wil zien!
Actie: 'Nee, geen tijd!'
Volgens mij zit er meer achterquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De bios mag dus wel van te voren? Etentje ook?
En blijven slapen is natuurlijk ook uit den boze?
probeer even jou definitie van scharrel enzo te doorgronden![]()
Ow maakt mij niet uit hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:22 schreef heksehiel het volgende:
Volgens mij zit er meer achterAantrekkelijk he, lompe mannen
dat kost mij dan weer geen enkele moeitequote:Op donderdag 5 juni 2008 15:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik probeer mensen er nog steeds van te overtuigen dat ik lief, schattig en onschuldig ben
Mij in het begin ook niet, totdat ze mij leren kennenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:37 schreef Abbadon het volgende:
dat kost mij dan weer geen enkele moeite
je moet het goed weten te brengen...volstrekt eigenwijs, behoorlijk arrogant en bij vlagen egoistisch...maar wel op een beleefde, sympathieke manierquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mij in het begin ook niet, totdat ze mij leren kennen
wat denk je?quote:
Maar als je zelf ergens heel erg van overtuigd bent, moet het toch makkelijker zjin andere te overtuigen? Al worden die eerste twee wel vaker geloofd dan die onschuldigquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:40 schreef Abbadon het volgende:
je moet het goed weten te brengen...volstrekt eigenwijs, behoorlijk arrogant en bij vlagen egoistisch...maar wel op een beleefde, sympathieke manier
Wij hebben jou mening over het begrip scharrelen en rondneuken gemistquote:
nu kom je wel behoorlijk onschuldig over, moet ik zeggen...of meer naief, eigenlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar als je zelf ergens heel erg van overtuigd bent, moet het toch makkelijker zjin andere te overtuigen? Al worden die eerste twee wel vaker geloofd dan die onschuldig![]()
allebei, denk ikquote:Maar waarom gelooft men dat jij het wel bent dan.. omdat je dat daadwerkelijk bent, of omdat je een acteur bent?
Het komt al in de buurtquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:48 schreef Abbadon het volgende:
nu kom je wel behoorlijk onschuldig over, moet ik zeggen...of meer naief, eigenlijk![]()
Net waar je pet naar staat zeker en bij wiequote:allebei, denk ik
ik ga niet al mijn geheimen verklappen natuurlijk...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Net waar je pet naar staat zeker en bij wie
Ik probeer te leren van de leermeesterquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ga niet al mijn geheimen verklappen natuurlijk...
wax on...wax off...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik probeer te leren van de leermeester
gratis tip: niet eerst beweren dat je niet onschuldig bent, en dan dit soort opmerkingen makenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik probeer te leren van de leermeester
Dat doe ik dan ook nooit (behalve hier danquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:02 schreef Abbadon het volgende:
gratis tip: niet eerst beweren dat je niet onschuldig bent, en dan dit soort opmerkingen maken
Ben je geil voor jezelf of kun je ook geil zijn voor een ander?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:43 schreef heksehiel het volgende:
@ Verloren_onschuld:
Waarom is geil zijn een keuze? Ik ondervind op geile momenten nou altijd de frustratie dat het juist geen keuze is. Wat je er mee doet is idd een keuze. En trouwens het is toch gewoon een lichamelijke reactie op externe prikkels? Dus wat nou keuze?
oh, beide zijn top!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wij hebben jou mening over het begrip scharrelen en rondneuken gemist
Heb het woord effectief niet in de mond gehadquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:19 schreef mrbox het volgende:
Sjee wat een gedoe over effectief scharrelen en niet effectief scharrelen. Valt me nog mee dat jullie niet zijn begonnen over kwaliteits scharrelen. Of een combinatie van effectief en kwaliteits scharrelen.
@liquidootje WTF Afmelden ? Heb jij een vriendin zo ineens ?
Veel mensen zijn eenzaam.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:19 schreef kwaakvaak het volgende:
Dating is een industrie geworden, een bijzonder lucratieve ook nog eens. Kijk maar eens hoeveel dating site's er als paddestoelen zijn opgekomen de laatste maanden/jaar Allemaal uit op de inhoud van de portomonee van de goed verdienende singles van Nederland.
Neem het vooral even te serieus.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:19 schreef mrbox het volgende:
Sjee wat een gedoe over effectief scharrelen en niet effectief scharrelen. Valt me nog mee dat jullie niet zijn begonnen over kwaliteits scharrelen. Of een combinatie van effectief en kwaliteits scharrelen.
Vrouwen zijn niet zo slim.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:18 schreef Logician het volgende:
Net heeeerlijk terrasje wezen zitten, aapjes kijken, was redelijk rustig maar heerlijk zonnig
Was ik net bij de AH doe voor 16,63 boodschappen, dus ik vraag zo aan de dame, volgens mij krijg ik nu zo'n welpie? Zegt de dame; Nee want dat is v.a 15euro, ik euhm 16,63 is toch meer dan 15e? Kijkt ze me boos aan en geeft me zo''n dinglol
en dan nog boos naar jou kijken ook...beetje jammer welquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:18 schreef Logician het volgende:
Net heeeerlijk terrasje wezen zitten, aapjes kijken, was redelijk rustig maar heerlijk zonnig
Was ik net bij de AH doe voor 16,63 boodschappen, dus ik vraag zo aan de dame, volgens mij krijg ik nu zo'n welpie? Zegt de dame; Nee want dat is v.a 15euro, ik euhm 16,63 is toch meer dan 15e? Kijkt ze me boos aan en geeft me zo''n dinglol
jij bent niet zo slim...quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
En ze worden snel boos als je ze daarop wijst
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |