Dus niet Pjer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:43 schreef PDD het volgende:
Ik dacht dat je een vrolijk topic over mij had geopend
Hangt er vanaf wat jij precies wilt weten. Kijk anders hier eens.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:45 schreef Under_Score het volgende:
heeft iemand nog goede aanbevelingen qua boeken en eventueel films over dit onderwerp?
Tevens TVP.
''en toen verscheen een regenboog'' van Kees Momma vond ik erg mooi. Lang geleden dat ik het gelezen heb. Ging volgens mij over klassiek autismequote:Op donderdag 5 juni 2008 00:45 schreef Under_Score het volgende:
heeft iemand nog goede aanbevelingen qua boeken en eventueel films over dit onderwerp?
Tevens TVP.
mooie link, daar kan ik wel wat mee, ik heb nu Een vreemde wereld thuisliggen. daar ga ik binnenkort mee beginnen. het gaat mij vooral om een beter inzicht te krijgen in wat het precies is en hoe het beste om te gaan met iemand met PDD-NOS.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij precies wilt weten. Kijk anders hier eens.
Ook mijn persoonlijke, favoriet!quote:Op donderdag 5 juni 2008 06:21 schreef Maroetje het volgende:
De boeken van Martine Delfos zijn ook een echte aanrader. Plus mijn persoonlijke favoriet autisme van binnen uit.
Wanneer niet? Oftewel, te vaak.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:25 schreef Stupendous76 het volgende:
Even een vraag, weet niet of die al eens is gesteld:
Heeft een van jullie wel eens het gevoel dat je in gevecht bent met jezelf?
Even voor mijn goede orde: jij ervaart het alsof je tegen jezelf vecht? Niet dat je een dubbele persoonlijkheid hebt, maar wel met jezelf in discussie bent over hoe je iets moet doen, wat je fout hebt gedaan, etc?quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Even voor mijn goede orde: jij ervaart het alsof je tegen jezelf vecht? Niet dat je een dubbele persoonlijkheid hebt, maar wel met jezelf in discussie bent over hoe je iets moet doen, wat je fout hebt gedaan, etc?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
dat ben ik in een paar woorden omschreven ja
24/7 zo ong?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:25 schreef Stupendous76 het volgende:
Even een vraag, weet niet of die al eens is gesteld:
Heeft een van jullie wel eens het gevoel dat je in gevecht bent met jezelf?
Jep, zelfs onder de douche betrap ik mijzelf er op dat ik gesprekken aan het voor en na- denken benquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:02 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Even voor mijn goede orde: jij ervaart het alsof je tegen jezelf vecht? Niet dat je een dubbele persoonlijkheid hebt, maar wel met jezelf in discussie bent over hoe je iets moet doen, wat je fout hebt gedaan, etc?
Owkee, dan ben ik niet de enige die dat heeftquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Jep, zelfs onder de douche betrap ik mijzelf er op dat ik gesprekken aan het voor en na- denken ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |