1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | [s]Utrecht[/s] [s]Groningen[/s] [s]Den Haag[/s] [s]Arnhem[/s] [b]Datum: 5 juli [/b] 15.00 - BBQ Westbroekpark 19.00 - Ijs eten boulevard 20.00 - Avond meeting, strandpaviljoen wordt nog gekozen. [b]Aanvang 15.00 - [url=http://home.wanadoo.nl/bvns/kopij/Westbroekpark.NL.LR.pdf]Westbroekpark[/url] in Scheveningen[/b] We beginnen met een BBQ, deze BBQ gaan een aantal fokkers organiseren, kosten 13,50 per persoon voor eten en drinken. Eventueel kan je zelf nog extra drinken (denk aan bier) meenemen. Graag even aangeven wanneer je vegetarisch bent, geen varkenvlees eet of wanneer je veel dingen niet lust. [b]Indien het regent spreken wij af in '[url=http://www.westbroekpark.nl/]Rosarium Wokrestaurant Westbroekpark[/url]'[/b] De kosten voor het wokken bedragen 18,50 per persoon, exclusief drankjes! Het Westbroekpark ligt op 10 minuten loopafstand van het strand, rondom het Westbroekpark kan je gratis parkeren en direct bereikbaar met tram 9, uitstappen op de Nieuwe Duinweg. Gratis parkeren kan op de Nieuwe Duinweg en op de Haringkade. Rond 19.00 vertrekken wij lopend richting Scheveningen Boulevard, waar we een ijs gaan eten bij de Italiaan. Vanaf nu is alles weer op eigen kosten. Om 20.00 begint dat de avond meet, wij horen graag ideeën voor een strandpaviljoen, waar iedereen het naar zijn zin heeft [b]Tips strandpaviljoen:[/b] [url=http://www.crazypianos.com/]Crazy Pianos[/url] [url=http://www.cocomobeachclub.nl/]Cocomo[/url] [url=http://www.bluelagoon.nl/]Blue Lagoon[/url] [b] Komers:[/b] admiraal_anaal (BBQ) Armageddon (BBQ) Dark_Angelus Enter (BBQ) Foxy-lady (BBQ) Hoi_Piepeloi (BBQ) iuvenis (BBQ) longinus (BBQ) Kogelmagneet (BBQ) outsidr (BBQ) Paramnesia (BBQ) pussydeluxe (BBQ+tieten) Ratelslangetje (BBQ) remlof(BBQ) SickBitch (BBQ, zonder tieten [b]Misschieners:[/b] ajf Alicey boem-dikkie Berenanus Dribbel_ fraubitch Frumzel Jimbo Ladidadida MASD Miracle_Drug MissHobje oshiro petre86 Qrious remlof roooosje rulerofdeath SquirrelingMicrowave Surveillance-Fiets Terrorizing_Cookie TheSorrow TheYoung1 Wurm Yueh [b]Ik kom niet, maar wil wel aandacht:[/b] Ladidadida [b]Laat ook tijdig weten of je bij de BBQ aanwezig wilt zijn, zodat er contact opgenomen kan worden t.z.t. via PM over de kosten. Dank [sub]Deze OP vind je [url=http://wiki.fok.nl/index.php/Scheveningenmeet]hier[/url][/sub] |
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:46 schreef Paramnesia het volgende:
[lil john mode]YEAAAAAAHHHH! [lil john mode]
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:30 schreef Kogelmagneet het volgende:
Wat ik mij zojuist realiseer! Tis vandaag nog precies 1 maand en dan kunnen we irl flamen en hoofden inslaan![]()
WHUUUUAAAATTTT ????quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:46 schreef Paramnesia het volgende:
[lil john mode]YEAAAAAAHHHH! [lil john mode]
Eenschquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:03 schreef outsidr het volgende:
[..]
WHUUUUAAAATTTT ????
HHHHHOOOOUUUUUWWWWWWWKKKKKKKAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYY![]()
CHARLIE MURPHAAAAY !!!!
There's a new joke in town !
What did the 5 fingers... say to the face ?
SSSSSSSSSLLLLLLLLAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPP![]()
FUCK YO COUCH NIGGAAARRR !!!!
Dave Chappelle
WHUUUUAAAATTTT ????quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:39 schreef Armageddon het volgende:
Hoe eens op met bléren. Ik heb hoofdpijn.
OOOHWKAAAAYY!!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:21 schreef Red_Cat het volgende:
Zet mij ook maar bij de komers hoor! Ik zie mezelf der nog niet tussen staan namelijk
... bij gebrek aan beter...quote:
Niet te hoge verwachtingen stellen! Kijkduinmeet wordt niet meer overtroffenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:47 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
... bij gebrek aan beter...
JAAA NATUURLIJK HEBBEN WE ER ZIN IN! *denkt aan de kijkduin meet*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is natuurlijk waar, maar als het ook maar iets in de buurt komt dan is het ook al tof zat snappie?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niet te hoge verwachtingen stellen! Kijkduinmeet wordt niet meer overtroffen
Spannend Boemquote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Weer een update.
We zijn momenteel bezig met een huisje vinden en we hebben iets gevonden. Vanmiddag wordt duidelijk of het een ja of een nee wordt. Als het een ja wordt dan kom ik niet die zaterdag want dan ga ik mijn verjaardag en housewarming geven!
Ik buig je wel voorover.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:42 schreef Juup© het volgende:
Wordt er ook geneukt?
Zie onderschrift.quote:
Dan verzet jij dat toch?quote:Op zondag 8 juni 2008 01:43 schreef fraubitch het volgende:
owh fuck, nu zul je zien dat er net op 5 juli iets anders is tussen gekomen wat net iets leuker en beter is
fok of geile neucksecks... wat kies jij?quote:
Euuhmm dat is lastigquote:Op zondag 8 juni 2008 02:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
fok of geile neucksecks... wat kies jij?
oepsquote:
Dat valt toch heel goed te combineren.quote:Op zondag 8 juni 2008 02:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
fok of geile neucksecks... wat kies jij?
Geil man, keiharde neucksecks met Fok! nerdsquote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat valt toch heel goed te combineren.
Ejow. Het wordt steeds minder he.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Arma & Foxy lady melden zich af. Er is iets tussengekomen.
Het is een Fokmeet, geen gangbangquote:Op maandag 9 juni 2008 12:38 schreef Red_Cat het volgende:
Ook niet gezellig, nog minder geile neucksecks
Fokmeet, gangbang, hoe je het ook wil noemen.quote:
Verdikkie! Heb ik het toch verkeerd begrepenquote:
Voor een gangbang kan je altijd even bij mij thuis aanbellen anders hoor.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:51 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Verdikkie! Heb ik het toch verkeerd begrepen
Had ook niks anders verwachtquote:Op maandag 9 juni 2008 12:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voor een gangbang kan je altijd even bij mij thuis aanbellen anders hoor.
Momenteel kom ik alleen door mijzelfquote:
Arme jij.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Momenteel kom ik alleen door mijzelf
Nee hoor, kies ik geheel zelf voorquote:
WhahaHAHAH pwned!!!quote:
Zekerquote:
quote:
strantquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:41 schreef longinus het volgende:
Misschien is PDL heet genoeg om op te bbqen, Bratwurst here i come.:P
Al zou bbq op het strant wel leuk zijn
quote:
Daar moet je niet op letten, het gaat om het zoenen natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2008 18:45 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Aandacht op een negatieve manier krijgen, das toch foute sjit meng..
Waar haal jij opeens van die meisje-meisje dingen vandaan.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* Hoi_Piepeloi troost vrouwteef met een mooi rozig elastiekje met hartjes eraan hangen
Marktquote:Op zondag 15 juni 2008 22:37 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Waar haal jij opeens van die meisje-meisje dingen vandaan.
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* Hoi_Piepeloi troost vrouwteef met een mooi rozig elastiekje met hartjes eraan hangen
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
* fraubitch aait hoinogwat over der bolletje.
en het was Lila
quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 17:55 schreef fraubitch het volgende:
Wie mij in zee gooit krijgt een kusje
groetjes Dribbel_
Dribbel_ afblijven van mijn account klootzak
Poekiepoekiepoekiepoeeeehhh! Aaaaahhh wat ben jij een scheetje zegquote:
quote:
Dat is best een zielig tekeningetje.quote:
Zielig hea?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:01 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat is best een zielig tekeningetje.
Weet je wat ik nooit heb gesnapt. Je hebt zo een aflevering van Spongebob. En dan gaan hij en Patrick naar het strand. Maar ze zitten op de bodem van de zee, en dan naar het strandquote:
Neej je bent niet de enige.. Spongebob is zowieso stom, met die schreeuwerige stemmetjes enzow.. Zowieso de tekenfilms van tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:06 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Weet je wat ik nooit heb gesnapt. Je hebt zo een aflevering van Spongebob. En dan gaan hij en Patrick naar het strand. Maar ze zitten op de bodem van de zee, en dan naar het strand.
Of dan huilen ze en dan zie je tranen.Volgenmij denk ik teveel na soms.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:35 schreef Armageddon het volgende:
Cow And Chicken en Johnny Bravo
The Transformers
HE MAN
Gadget
Dat was de shit!
Jong? Ok... Onschuldig???quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook nog jong en onschuldig.
Kijk NOOIT maar dan ook NOOIT spongebob the movie als je aan het spacen bent... dan komen die schreeuwerige stemmetjes HARD op je afquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:28 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Neej je bent niet de enige.. Spongebob is zowieso stom, met die schreeuwerige stemmetjes enzow.. Zowieso de tekenfilms van tegenwoordig
Vroeger hadden we tenminste dingen zoals Cow And Chicken en Johnny Bravo en Ovide en zn vrienden en EEK the cat en ga zo maar door..
Dat was tenminste nog leuk en in het Engels..
Tegenwoordig is het allemaal nederlands nagesynchroniseerd en zijn het steeds dezelfde schreeuwende stemmen
Was het nog maar vroeger..
en en en en..... IK WIL CARTOON NETWORK TERUG
Ik heb het sowieso al niet zo op spongebob dus dat was ik ook zeker niet van planquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:25 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Kijk NOOIT maar dan ook NOOIT spongebob the movie als je aan het spacen bent... dan komen die schreeuwerige stemmetjes HARD op je af
He Berenanusje? Als je nog eens wat weet!Gek werd ik ^^
En ja, de oude tekenfilms waren way better dan die crap van nu!
PS. Red_Cat: Je mag toch wel een pony, je tekeningetje heeft me geraakt
Ja klopt!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zat daar niet die toffe haai in? Sharky? Die vond ik cool.
Net als Ren & Stimpy trouwens.
Courage, the cowardly dogquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:28 schreef Red_Cat het volgende:
Vroeger hadden we tenminste dingen zoals Cow And Chicken en Johnny Bravo en Ovide en zn vrienden en EEK the cat en..
Ja die was ook vetquote:
Nicequote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:18 schreef fraubitch het volgende:
zoals het ernaar uitziet kom ik wel de 5e
Thee.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:19 schreef Paramnesia het volgende:
Goedendag, iemand zin in koffie?
* Paramnesia geeft.quote:
Werd om half 11 uit mijn bed geschopt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:49 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
* Paramnesia geeft.
Net wakker ook zekers. Gister was een heerlijke avond.
Niet veel:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:57 schreef Red_Cat het volgende:
Nee ben al een tijdje wakker..Maar wat heb je gister gedaan dan?
Was inderdaad vermakelijk om door te lezen bij m'n ontbijtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:59 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Niet veel:
http://www.endandit.nl/en(...)-gezellige-fok-forum
Deel 1
Pas altijd op dames!
Deel2
Pas altijd op dames! (deel 2)
Yoehoe.. ik heb je al een PM gestuurd.. ff bij de les blijvenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:57 schreef Red_Cat het volgende:
Nee ben al een tijdje wakker..Maar wat heb je gister gedaan dan?
Ik heb geen PM ontvangenquote:Op zondag 22 juni 2008 02:06 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Yoehoe.. ik heb je al een PM gestuurd.. ff bij de les blijven
Ik had enter een PM gestuurd, maar nog geen antwoord..quote:Op zondag 22 juni 2008 12:26 schreef Red_Cat het volgende:
Owjah ik heb em wel gehad, maar ik ben niet degene bij wie je moet zijn om de kosten voor de BBQ hoor
Wie weet dat wel??
Je weet hoe ik in bed ben?quote:
HAHAHAHquote:
ja wat zij zegtquote:Op maandag 23 juni 2008 02:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
HAHAHAH
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHA
HAHAHHA
VEEG ME OPOMG ZO GRAPPIG HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH
HAAAAAAAAAAAAHAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Zo hee! Dat was even lachen zeg.
Wat loop jij nou uit je nek te zwetsenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:54 schreef iuvenis het volgende:
Paramnesia heeft nog niet betaald.. boefje..
Het spijt mequote:Op maandag 23 juni 2008 20:54 schreef iuvenis het volgende:
Paramnesia heeft nog niet betaald.. boefje..
Wat een liefdevolle meet.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:46 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wat loop jij nou uit je nek te zwetsen
Je hebt een pm.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:40 schreef longinus het volgende:
Ehh, enter, kan ik je ook PMmen om je telefoonnummer
Ik betaal liever contant ter plekke, maar wil je geld vooraf, geef me even je bankgeheim dan
Miguel, Miguel! je hebt je jerk-buddy gevonden.quote:
Maar...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:34 schreef MissHobje het volgende:
Enter beeb ik kan echt niet
Ik stond misschien maar weet nu zeker
Toch veel plezier allemaal
Jerken is voor watjesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Miguel, Miguel! je hebt je jerk-buddy gevonden.
Ik snap nooit wie dat verzintquote:
Met zijn 2en, even kijken of ik nog een violist kan regelenquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:51 schreef enter het volgende:
IPV BBQen gaan wet eten op Scheveningen, hoelaat zullen we afspreken?
regen is ook knusquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:48 schreef fraubitch het volgende:
pffff de leuke mensen zeggen af...
het wordt ook kutweer volgens mij..
welquote:
Nou daar gaat mijn reden om toch heen te gaanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:46 schreef fraubitch het volgende:
ik kom nu officieel ook niet.... heb verjaardag..
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou daar gaat mijn reden om toch heen te gaan
Inprincipe heb ik wel tijd overdag.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]![]()
Ik ben overdag wel nog in schiedam..
Vergeet de condooms niet bradda. Je playt ze.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Inprincipe heb ik wel tijd overdag.
*nummercheck.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Inprincipe heb ik wel tijd overdag.
ah die kun je overal kopenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Vergeet de condooms niet bradda. Je playt ze.
Plan!quote:
whuhuhuhuhhhhuuuuuuhquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Vergeet de condooms niet bradda. Je playt ze.
Gedaanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:30 schreef Alicey het volgende:
Kan iemand die naar de strandmeet gaat mij zijn/haar mobiele nummer pm'en zodat ik iemand te pakken kan krijgen als ik niemand kan vinden?
En dat ben jij dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:06 schreef BabblingBrook het volgende:
Uiteindelijk zit er straks 1 Fokker op het strand, met een vlaggetje in zn hand, te wachten tot er iemand komt
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:22 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ja, dan weet je iig dat je moet zoeken naar iemand met een vlaggetje in zn hand
Ja. ik. Schijnt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:14 schreef Red_Cat het volgende:
Paramnesia en ik zijn er iniedergeval al rond drie uurWeet niet of die BBQ Nog doorgaat? Maar anders dan gaan wij wel ff pannekoeken eten ofzow
Aangezien wij allebei niet hebben betaald voor de BBQ..
Maar wie zijn er nu nog zeker die komen? Afgezien van wie er nou smiddags of savonds komt of wie er meedoet aan de BBQ of niet?
Idd, ik weet dus niet of ik ga komen, misschien in de avond of ik ga iets met vrienden doen op Scheveningen en kom ik jullie tegen!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:06 schreef BabblingBrook het volgende:
Uiteindelijk zit er straks 1 Fokker op het strand, met een vlaggetje in zn hand, te wachten tot er iemand komt
Oww, ik dacht juist dat jij alles regelde, lolquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:54 schreef enter het volgende:
[..]
Idd, ik weet dus niet of ik ga komen, misschien in de avond of ik ga iets met vrienden doen op Scheveningen en kom ik jullie tegen!
Waarom ben je er nou niet,quote:
Ja hij had er gewoon bij moeten zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:50 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Waarom ben je er nou niet,![]()
![]()
![]()
(vertrek over 10 min.);
quote:Op zondag 6 juli 2008 03:18 schreef MASD het volgende:
HEy mangs. bren net thuis van ons optreden. kankerdroneken enzulks. Luek gehad enbzo? Bij ons had iedereen zo van: "ja, tof concert".
Spreek je nog laterrr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Tja, ik heb volgens mij 5 keer aangegeven dat ik meeging maar ik kwam maar niet op de lijstquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:00 schreef enter het volgende:
Ik had graag gekomen, maar aangezien bijna iedereen heeft afgezegd, ga ik toch iets anders doen vanavondals je iets organiseerd moet je eigenlijk wel komen, maar dit is een apart geval
want niemand komt
Red_Cat, Para, Longinus... jullie zijn natuurlijk welkom in Het Strijkijzer
Vergeet je neefje niet.:)quote:Op zondag 6 juli 2008 01:37 schreef Paramnesia het volgende:Ik ben als eerste thuis.
Wie waren er: Terroizing_Cookie, Nosh, lionginus, Alecy, Red_Cat.![]()
Later nog even chillen bij Enter. Eerste meet waar alle aanwezigen in een auto pasten.![]()
Daarintegen, was wel een van de betere meets. Of dat nou aan mij ligt of aan jullie is aan jullie om te bepalen.
Je had er bij moeten zijnquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 04:40 schreef rudedeltadude het volgende:
Sorry dat ik er niet was!Foei jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
smoesjes! Ik stond ook niet op de lijst en was er toch!quote:Op zondag 6 juli 2008 12:04 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Tja, ik heb volgens mij 5 keer aangegeven dat ik meeging maar ik kwam maar niet op de lijst
quote:
Nou niet zo boos kijken! Ik gaf er toch eenquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:54 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou niet zo boos kijken! Ik gaf er toch eenbij?
Ja, maar wij hebben wel het grootste deel van meet gemist.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:07 schreef Nosh het volgende:
Lekker boeiend ook dat er niemand was, Red_Cat had een pikachurugzak dus waar hebben we het over.
Neu, uiteindelijk heb ik mij weer op andere wijze vermaaktquote:Op zondag 6 juli 2008 15:19 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
smoesjes! Ik stond ook niet op de lijst en was er toch!
Zo'n puinhoop was het toch nietquote:Op zondag 6 juli 2008 22:18 schreef enter het volgende:
Het was erg gezellig, fokkers bij je thuis uitnodigenmaar het was
moeten we vaker doen!
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:39 schreef Red_Cat het volgende:
Ja en volgende keer worden we niet ziek ok?
Voordat ik naar mn werk ging heb ik nog een keer gekotst, paracetamol geslikt, en nu zit ik er terwijl mijn scherm voor me draait in vreemde figuren. Ja heerlijk.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:56 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ben in herstellende modus, vandaag alleen niet naar de tandarts
De huiskat van de plaatselijke Chinees opgegeten.quote:
Dank je wel! Je bent een schatjequote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Knusse meets zijn ok!
Sorry dat ik er niet bij kon zijn... Ik was ontvoerd naar Cannes
*proest*quote:Op maandag 7 juli 2008 22:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Sorry dat ik er niet bij kon zijn... Ik was ontvoerd naar Cannes
Ik had duidelijk naar de Mac gegaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:46 schreef dgbw het volgende:
stijve shit...
dat het eten heeft mogen smaken..?
Toen ik die foto's zag, kreeg ik al een heel naar gevoelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:34 schreef Paramnesia het volgende:
Het eten was heerlijk, en ziektemakend. Ben gister even teruggeweest en we hebben het bestede bedrag teruggehad. Dat is tenminste iets.
Ik zie een stukje Kurhaus op de achtergrond.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:46 schreef Armageddon het volgende:
Welk restaurant was dat? Daar kom ik dan niet meer. Heb het sowieso niet zo op Chinezen. Rob mag ook nooit die keukens in. Dat zegt al genoeg.
Chinees-Indisch Specialiteiten Restaurant "Canton"quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:11 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik zie een stukje Kurhaus op de achtergrond.
Zal wel op de boulevard geweest zijn.
Sure, als het op een dag is als ik niet hoef te werken!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Volgende meet zijn wij er ook saampjes bij toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |