Misschien staat ie hier tussenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:59 schreef daanski82 het volgende:
voor dat de vorige topic sloot vroeg ik wat ook al weer die onweer site was. iets met bliz.de
http://www.blids.de/ idd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:59 schreef daanski82 het volgende:
voor dat de vorige topic sloot vroeg ik wat ook al weer die onweer site was. iets met bliz.de
Op het moment wind, regen, onweer in Groningen zuid.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:50 schreef Cassius het volgende:
Er trekt een aandoenlijk onweersbuitje onder Groningen door momenteel [ afbeelding ]
Het is hier, op een beetje narommelen na, ook over klein plaatselijk buitje, wel even fel, de windvlagen dan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:10 schreef teigan het volgende:
Het begint wel harder te donderen hier, maar ik denk dat het ons net gaat missen hoor...
tis echt zo'n klein lief buitjequote:Op donderdag 5 juni 2008 16:50 schreef Cassius het volgende:
Er trekt een aandoenlijk onweersbuitje onder Groningen door momenteel [ afbeelding ]
En lijkt volgens buienradar ook best wel actief te zijn:quote:
Ja iddquote:Op vrijdag 6 juni 2008 06:36 schreef dimage het volgende:
aankomende week weer temperaturen van gemiddeld 16 graden. Zal weer wennen worden
Mijn accuweather zegt gewoon nog 23 graden voor de woensdag andersquote:Op vrijdag 6 juni 2008 06:36 schreef dimage het volgende:
aankomende week weer temperaturen van gemiddeld 16 graden. Zal weer wennen worden
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:16 schreef ItaloDancer het volgende:
In Zeeland 13,5![]()
Dit is prima weer nu, 20 graden en een zonnetje zo nu en dan
Hier (enschede) was het best warm vandaag. Te warm om te studerenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:51 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, het is hier behoorlijk koud.
Heb de zon nog niet gezien vandaag.
Ik heb me sjaal maar weer van zolder gehaald.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier (enschede) was het best warm vandaag. Te warm om te studeren
Wacht al de hele week op onweer....
vergeet je snowboots en handschoenen nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb me sjaal maar weer van zolder gehaald.
wil je nou echt zo graag in 2 leagues door me ingemaakt worden?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Wie hier meedoet (of nog gaat meedoen) aan de EK pool van FOK! kan zichzelf toevoegen aan de subleage De Elementen
ja ik heb bij de regenverwachting gekekenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:25 schreef Cassius het volgende:
Morgenavond? Gaan die verwachtingen zover vooruit?
Hier is het ook benauwd ja, en echt doorwaaien doet het ook niet |:
Ja heel graag. Ik hou van pijn, verdriet en vernedering.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wil je nou echt zo graag in 2 leagues door me ingemaakt worden?
Oh daarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja ik heb bij de regenverwachting gekeken
weet ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:29 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja heel graag. Ik hou van pijn, verdriet en vernedering.
Maar er zijn vast nog wel meer mensen hier die een gokje willen wagenjammer dat er net geen storm is ofzo.
gaat nou zeker een wereld voor je openquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:38 schreef Cassius het volgende:
[..]
Oh daarDie functie had ik nog nooit eerder gezien
![]()
Hier zaterdagavond wat regen, zo te zien.
Dat mag ik toch hopenquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Wie hier meedoet (of nog gaat meedoen) aan de EK pool van FOK! kan zichzelf toevoegen aan de subleage De Elementen
Jezus zat je te F5-en ofzoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:28 schreef Frutsel het volgende:
Oldenzaal heeft nu al een minuutje of 30 regen, hagel en onweer
Idd vreemde wolken boven Groningen, en erg benauwd....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:53 schreef teigan het volgende:
Hier in Groningen dikke druppels, er is hier dus een klein buitje onstaan...
donker grijs en het lijkt erop dat het zo gaat regenen meschien zelfs onweren het is nogal drukkendquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:30 schreef kloas_wokkel het volgende:
hoe ist opt wad moet zo wadlopen namelijk...
da's de radar die een beetje fliptquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:50 schreef Asgard het volgende:
huh wat is dat nu op buienradar, boven de waddeneilanden? Daar heb je allemaal plukjes onweer die een mooie halve cirkel vormen... hoe komt dat?
Idd, levert soms aardige plaatjes op:quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
da's de radar die een beetje flipt
De Bilt en Den Helderquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:38 schreef Cassius het volgende:
[..]
Idd, levert soms aardige plaatjes op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kennelijk staat de radar in Noord-Holland
Ik gun het je hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:07 schreef i2Them2 het volgende:
Lekker weertje gehad hier vandaag. Zo'n 27 graden, veel zon, rond 15:00 nog wat gedonder en regen. Nu een lekker zonnetje met een dikke 22 graden.
Zo kan het overal tekeer gaan. Gewoon meerdere ontladingen schieten. Tussen de ontladingen iets voor je lens doen. Dan kan je dus meerdere ontladingen, op verschillende tijdstippen, op één foto krijgen. Of je moet gewoon een beetje leuk met PhotoShop zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 05:35 schreef popolon het volgende:
Zo ging het in West Michigan tekeer vanavond.
[ afbeelding ]
en dan niet eens je camera goed recht zettenquote:Op zondag 8 juni 2008 05:35 schreef popolon het volgende:
Zo ging het in West Michigan tekeer vanavond.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |