Bij de website Bigdennis.com zijn ze uit voorraad leverbaar. Zie hierrrquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:10 schreef Dixidito het volgende:
En aanvullend wat mij betreft...
[image]
Wii weet waar er Wii Fit's zijn?? Ik hoor overal levertijden van enkele weken....
Wii's of Wii fit?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:29 schreef oinkoink12 het volgende:
Wij bij de saturn in hoofddorp hebben er nog 20 liggen
Dat is helaas zonder het spel, niet echt handig voor de meeste.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:25 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Bij de website Bigdennis.com zijn ze uit voorraad leverbaar. Zie hierrr
Kameraad van me heeft em nog besteld gisteren bij dixons, zal hij vandaag of morgen wel binnen hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:45 schreef pau777 het volgende:
Bij Dixons geprobeerd, Mario Kart was niet meer leverbaar helaas..
Ook ik ben t weekend in Duitsland geweest bij de Mediamarkt, helaas
Je kan de Wii's bij de mediamarkt ook los kopen. Ze scannen ze apart, dus als je het spel niet wil hoef je die niet te kopen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:03 schreef gothic-blackie het volgende:
mediamarkt rotterdam alexander had een stuk of 20 wii's liggen, in combinatie met mario en sonic op de olympische spelen, voor 299,-
klopt maar vond dat spel wel leuk en zoquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kan de Wii's bij de mediamarkt ook los kopen. Ze scannen ze apart, dus als je het spel niet wil hoef je die niet te kopen.
nee, maar ik ga van het weekend weer naar groningen. ben dan zondagavond weer in wageningen en maandag in den haag. Als het moet wil ik best wel iets meenemen voor je. PM me maar bij interesse.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:00 schreef Dixidito het volgende:
Doet Saturn Groningen ook aan bezorgen?
En bij de Saturn in Tilburg staan er nog 5 !quote:
amazon.de in de gaten houden.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef DancePlaza het volgende:
tvp ..iemand nog een gouden tip om een wii fit te scoren..zelf in nordhorn in duitsland hadden ze hem niet meerzucht...
Die liggen er daar al heel erg lang, maar geen fits.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef RSie het volgende:
Alphen a/d Rijn ligt vol met Wii's
Zag er in Media Markt een flinke stapel liggen en kwam ze ook tegen bij FreeRecord Shop en wat andere zaken.
Die heb ik ook gekocht, maar dan in Roermond.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:03 schreef gothic-blackie het volgende:
mediamarkt rotterdam alexander had een stuk of 20 wii's liggen, in combinatie met mario en sonic op de olympische spelen, voor 299,-
Nintendo verlaagt bijna nooit haar prijzen. Ga er maar vanuit dat de wii pas goedkoper wordt zodra de opvolger eraan komt.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:35 schreef sunmoonstar het volgende:
Wordt die Wii ooit ook nog ergens goedkoper? Je zou zeggen dat na 1,5 jaar de prijs wel enigszins zakt, maar volgens mij bij de Wii niet... maarja.. ze verkopen toch wel, dat zal het wel zijn.
www.budgetgaming.nl is handig daarvoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:44 schreef sunmoonstar het volgende:
Iemand toevallig nog leuke aanbiedingen gezien (evt. bij online shops)? Ben van plan binnenkort een Wii te gaan kopen, maar ben eigenlijk niet echt thuis in het 'games-wereldje'. Bij de grotere winkels (Dixons, Mediarmarkt etc) heb ik wel gekeken, maar daar zijn niet echt aanbiedingen. Maar omdat ik dus niet echt thuis ben in de 'games-wereld' zie ik bepaalde winkels of iets wel over het hoofd!!!
Thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
www.budgetgaming.nl is handig daarvoor.
Goeie site! Kende 'm nog niet!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
www.budgetgaming.nl is handig daarvoor.
Dat zal wel een tijdje duren, aangezien Brawl binnen no-time uitverkocht zal zijn, maar winkels als media markt en saturn willen wel van die bundel acties hebben somsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:34 schreef Irving het volgende:
Waar en wanneer kan je de Wii tegelijkertijd met Brawl bestellen?
bij Media MArkt Breda reden ze gisteren weer een vol pallet de winkel in (ongeveer 100 stuks schat ik zo)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik wil kijken of ik morgen een Wii kan scoren in Rotterdam. Iemand een idee waar ik de meeste kans heb? Ik lees eerder in het topic MediaMarkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit... waarschijnlijk toch een fout, aangezien ze ook een set hebben met Big Brain Academy voor iets van 270.. maar toch![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Sjiep op 15-07-2008 16:12:47 ]
idd, bij de MM in Ehv had men er gisteren meer dan de X360 en PS3 samen. En nee, van die consoles lagen er ook niet weinig.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:24 schreef RSie het volgende:
ik verwacht eigenlijk dat deze topicreeds niet lang meer mee zal gaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |