Is ook een juweeltje.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:24 schreef cultheld het volgende:
Nuovo Cinema Paradiso: die film staat op 1 in mijn top 100.
Steun!quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:27 schreef JelleS het volgende:
The Land Before Time (platvoet en zijn vriendjes!!!!)
Straks maar eens doen danquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een OP lezen blijft toch altijd moeilijk voor mensen.
Ondersteund.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:48 schreef Falco het volgende:
Deze hebben nog één keer steun nodig:
Bull Durham
Dirty Rotten Scoundrels
Fish Called Wanda, A
Naked Gun, The
Gelukkig nog een kenner van de ware filmkunst.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:36 schreef cwk het volgende:
Oh en steun voor Nico natuurlijk. En platvoet.![]()
Precies! Stel je voor, Nico niet door, dan is dit tournament meteen een aanfluiting.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:53 schreef JelleS het volgende:
[..]
Gelukkig nog een kenner van de ware filmkunst.
Dat is zo'n snobbige Sokurov-film he? Die behoeven geen ondertiteling door hun traa-aagte en zijn ook helemaal niet zo 1988-achtig btwquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik steun
Dni zatmeniya (Day of the Eclipse)
ook wel, alleen hoop ik wel ergens onderrtiteling te vinden
Her??quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:47 schreef Falco het volgende:
En in datzelfde jaar werd onderstaande jongedame geboren (Mae Whitman):
[ afbeelding ]
Ze speelde het dochtertje van de president in Indepedence Day.
Wij twee zijn volgens mij de enigen die Rain man verkiezen boven die animatiefilm.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:28 schreef Gatalin het volgende:
9 ] Hotaru no haka (Grave of the Fireflies) - Rain Man
Wat zeg je dat lekker denigrerendquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:48 schreef scanman01 het volgende:
die animatiefilm.
Bij mij liggen ze erg dicht bij elkaar en vandaag had ik een iets lichtere voorkeur voor Rain Man, maar als ik morgen had gestemd, had 'die animatiefilm' misschien mijn stem gekregen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wij twee zijn volgens mij de enigen die Rain man verkiezen boven die animatiefilm.
Ja, dat kan echt alleen op FOK!quote:Op zondag 13 juli 2008 03:08 schreef scanman01 het volgende:
Gaat nou ook al de beste actiefilm ooit verliezen van een tekenfilm???
Nee, dat Dni zatmeniya de finale met 1-0 gaat winnen, dat kan alleen op FOK!quote:
Mwah, dat is dan leuk voor een man of 10 en de rest kan dan niet meer meedoen.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als dat klopt, is dat toch aardig positief aan Fok!.
Als er in totaal een man of 20 regelmatig stemmen, vind ik dat best een hele aardige score. Bovendien is Hotaru no haka meer gezien dan een Mujeres al borde de un ataque de nervios, een Krótki film o milosci of een Dni zatmeniya. Daar is de kritiek eerder op z'n plaats. Enkel omdat het om Die Hard gaat is het nu een probleem.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Mwah, dat is dan leuk voor een man of 10 en de rest kan dan niet meer meedoen.
Die andere films zijn idd nog erger, maar goed, deze discussie is al vaak voorbij gekomen.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als er in totaal een man of 20 regelmatig stemmen, vind ik dat best een hele aardige score. Bovendien is Hotaru no haka meer gezien dan een Mujeres al borde de un ataque de nervios, een Krótki film o milosci of een Dni zatmeniya. Daar is de kritiek eerder op z'n plaats. Enkel omdat het om Die Hard gaat is het nu een probleem.
Als degene die hem ondersteunt hebben niet de tijd nemen om hem te kijken zou dat zo maar eens kunnen gebeuren...quote:Op zondag 13 juli 2008 14:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, dat Dni zatmeniya de finale met 1-0 gaat winnen, dat kan alleen op FOK!
Wat een onverwacht usericon bij deze post. Ik zal hem ook kijken dan. Beloofd!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zal Dni Zatmeniya maar eens gaan kijken dan.
Wat kijk je toch veel filmsquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:10 schreef tong80 het volgende:
1 ] Thin Blue Line, The - Unbearable Lightness of Being, The
2 ] Spoorloos - Dni zatmeniya (Day of the Eclipse)
3 ] Hotaru no haka (Grave of the Fireflies) - Naked Gun, The
4 ] Krótki film o milosci (A Short Film About Love) - Dangerous Liaisons
Is de laatste jaren wel minder geworden helaasquote:
Waarom vind je dat?quote:
In '88 was internet natuurlijk nog niet uitgevonden. Had je nog tijd i.p.v de hele dag te fokken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is de laatste jaren wel minder geworden helaas
Koel, waarom vind je het zo'n ontzettende goede film? Ik vond het ook een erg sterke film met een sublieme Juliette Binoche.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:59 schreef tong80 het volgende:
Unbearable lighness staat trouwens in mijn top 10 aller tijden
Een tekenfilm. Zegt genoeg tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:27 schreef tong80 het volgende:
Wie heeft die Japanse film daadwerkelijk gezien
quote:
Degenen die erover zeuren iig. niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:27 schreef tong80 het volgende:
Jij blijkbaar, want je stemde er tot nu toe elke ronde tegen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:27 schreef tong80 het volgende:
Ga nou maar gewoon door.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:34 schreef Falco het volgende:
Veel te weinig stemmen. Derhalve nog een kick!
En nog erger, een tekenfilm! Ik kan niet kiezen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:08 schreef Mainport het volgende:
Een documentaire in de finale, wat een farce Falco!
Wat hij zegtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |