Wie?quote:
Wat is hierquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
vanaf het begin dat ik hier kom genruik ik hem nu vallen ze er plots over_!
Ach, MPG heeft vandaag zo'n 5 topics gemist... die zal nog meer balenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb maar liefst 2 x gepost in het vorige topic
ik snap het gezeik rond een underscore ook niet geheelquote:
Balen omdat je topics gemist hebt 13.gifquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, MPG heeft vandaag zo'n 5 topics gemist... die zal nog meer balen.
Ik snap het gebruik van de underscore niet geheelquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap het gezeik rond een underscore ook niet geheel
Maakt niet uit, hij leest toch alles terug? Toch MPG??quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Balen omdat je topics gemist hebt 13.gif
voor mij is het gewoon macht der gewoonte omdat ik er ooit mee begonnen ben, ik doe hem standaard zo en was niet van plan daar iets aan te gaan doen, tis gewoon een tikquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ik snap het gebruik van de underscore niet geheel
En wat denk je vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:51 schreef Zenon het volgende:
dit_! ziet er beter uit dan dit
! dit
_! ziet er netter uit omdat het uitroepteken en de smiley gescheiden zijn door een underscore
Ik stoor me er niet aan iig. Prima als je dat doet!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor mij is het gewoon macht der gewoonte omdat ik er ooit mee begonnen ben, ik doe hem standaard zo en was niet van plan daar iets aan te gaan doen, tis gewoon een tik
mja op fok doen legio mensen het na
maar goed op fok doen wel meer mensen dingen na om je daar nu telkens aan te storen_!
Ik heb het gelezen op telegraaf.nl echt triest dat die jappen niks te doen hebben. Zijn er niet genoeg world of warcraft accounts om te powerlevelen?quote:
cool ende tofquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan iig. Prima als je dat doet!
Volgens mij is dat meer in india en dat soort landen. Voor zover ik in japan kan zien zijn die meer van de pachinkoquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:54 schreef Zenon het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen op telegraaf.nl echt triest dat die jappen niks te doen hebben. Zijn er niet genoeg world of warcraft accounts om te powerlevelen?
Dan heeft ie heel wat terug te lezenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, MPG heeft vandaag zo'n 5 topics gemist... die zal nog meer balen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |