inderdaad. india werd toen echt weggeblazen door de bravo. huidige opstelling is veel beter.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef Tourniquet het volgende:
't is toch echt 2005, dat is het enige jaar dat de India en Lima in die opstelling hebben gestaan. De Charlie was erg klein toen. En je ziet de Texelse Boys loods, die was er ook pas in 2005.
Je held komt toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep![]()
Dit jaar is misschien de eerste editie die ik ga missen..
Ja, alleen neemt ie jammer genoeg die brommende microfoonstandaardhanger meequote:
ah hij wordt weer verstandigquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Achja, misschien ga ik ook wel gewoon..
Die platen vind ik minder dan zijn solowerk, maar ook zeker niet slecht. Al snap ik mensen wel die het saai en slaapverwekkend vinden. Maar het ligt me wel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb gewoon niks met Lanegan..ook die platen met Isobel vind ik slaapverwekkend..
Inderdaad een erg gaaf nummer. Ik vond Lanegan vooral tof op het album van Queens of the stone age!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:22 schreef peaceman het volgende:
Idle hands is een geweldig nummer vind ik.
Ik ontken in alle toonaarden!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:37 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Ik ga morgen kaartje scoren, geld is er weer woooh.
En heb ik jullie al deze fantastische pinkpop foto laten zien? Het is mij,, met een nog onbekende medegebruikert van het LL topic. Alle LL topics.. Moet je maar niet in slaap duvelen!
[ afbeelding ]
Zou me moeder kunnen zijn maar 10 jaar jonger.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:37 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Ik ga morgen kaartje scoren, geld is er weer woooh.
En heb ik jullie al deze fantastische pinkpop foto laten zien? Het is mij,, met een nog onbekende medegebruikert van het LL topic. Alle LL topics.. Moet je maar niet in slaap duvelen!
[ afbeelding ]
Killer tvp.
Het was voordat het programma begon op de vrijdag. Er speelde in ieder geval niks. Behalve mijn hernia. Wanneer spaart iemand mijn arme rug!quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:47 schreef rubbereend het volgende:
Counting Crows waren zeker aan het spelen?
3 of 2quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Zou me moeder kunnen zijn maar 10 jaar jonger.![]()
Anyway's:
Wat is nou by far de beste campig om te zitten? 5 ? omdat die dicht bij ligt of is die juist het verst? of is juist die andere 4 beter?
Kan bijna niet meer wachten.O-)
Exact!quote:
ter toelichting:quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Zou me moeder kunnen zijn maar 10 jaar jonger.![]()
Anyway's:
Wat is nou by far de beste campig om te zitten? 5 ? omdat die dicht bij ligt of is die juist het verst? of is juist die andere 4 beter?
Kan bijna niet meer wachten.O-)
Ben niet zo'n ijdeltuit dus 24-7 douchen hoeft van mij niet.. zie wel waar ik uit kom. En waarom ik over 5 begon : had het al wat vaker zien staan in deze LL-reeks,quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:13 schreef ScottTracy het volgende:
Maar als je toch aan die kant van de brug zit, pak dan camping 5. Daar kun je 24/7 douchen. Niet dat je daar gebruik van maakt, maar het is toch een soort van comfort.
Overigens wil ik dit jaar gewoon weer op camping 3 staan.
Maar het is wel gezellig als het badhuis de hele nacht open is! Dus: camping 3! Camping 3 rockt sowieso de pan uit; dit wordt mn 10e ll, en mn 8e op camping 3.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:16 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ben niet zo'n ijdeltuit dus 24-7 douchen hoeft van mij niet.. zie wel waar ik uit kom. En waarom ik over 5 begon : had het al wat vaker zien staan in deze LL-reeks,
Zoek eens vrienden buiten de deur.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
doe mij mar Camping 4 zoals in de laatste 4 jaar. Tegen de tijd dat je uit de rij komt is de camping daar nog relatief leeg en heb je alle tijd en ruimt eom je tent op een goeie plek neer te zetten en het is erg relaxed. Mocht je willen maffen dan kan dat gewoon :).
| 1 2 | [ ] False |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |