quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:55 schreef Ronalld het volgende:
TVP voor ik wil ook naar pinkpop maar wil meer line up weten.
Vroeg me altijd al af wat voor huis dat was, maar dat is toch terrein van Walibi? Volgens mij kan je daar alleen komen of als je onder de Goliath doorrijd, of als je over het evenemententerrein heen gaat. Werkt hij daar ofzo? (of is het al 30 jaar familibezit en weigert hij daar weg te gaan?)quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Links onderin staat een grote schuur, daarnaast staat een huis, daar woont m'n pappie.
Ah dat is nog eens een waardige vervanger voor Kees van Hondt. Zeer Kees verantwoord.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:37 schreef Tourniquet het volgende:
Balkan Beatz op zondag
bron: http://balkanbeats.hyves.nl
Hij werkt op walibi ja. Nee, je kan er niet komen als je onder de Goliath doorgaatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:26 schreef SirAIC het volgende:
[..]
Vroeg me altijd al af wat voor huis dat was, maar dat is toch terrein van Walibi? Volgens mij kan je daar alleen komen of als je onder de Goliath doorrijd, of als je over het evenemententerrein heen gaat. Werkt hij daar ofzo? (of is het al 30 jaar familibezit en weigert hij daar weg te gaan?)
Ontopic: Kan Jamiroquai voor/na Sziget niet even op lowlands langskomen, dan kan de lineup van LL nog zo sterk zijn, een klein beetje (meer) jaloers wordt ik zo wel op iedereen die naar Sziget gaat...
quote:August 17
Lelystad Holland
Lowlands Festival
Charlie Stage
w/ BLACK MOUNTAIN, BLACK KIDS, BLACK SEX VID, BLACK DUDES, FUCKED UP BLACK
FOUTJE NATUURLIJK, zit nog met Pinkpop in men hoofd. Lowlands dus. ^^''''''''quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:55 schreef Ronalld het volgende:
TVP voor ik wil ook naar pinkpop maar wil meer line up weten.
Dan heb ik ooit nog in zn tuin gekampeerd tijdens Lowlands... aantal jaar geleden. 2002 of 2003 ofzo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Links onderin staat een grote schuur, daarnaast staat een huis, daar woont m'n pappie.
Het lampje staat al bijna op lichtzwartquote:Op zondag 8 juni 2008 22:29 schreef Byte_Me het volgende:
godzijdank heb ik mn kaartje gevonden, was behoorlijk aan het stressen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |