Met die eerste lessen van Evy maakt het niet zoveel uit, maar als de lessen langer en zwaarder worden is het niet aan te raden om 2 dagen achter elkaar te lopen. Kans op blessures worden dan flink vergrootquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:11 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat mag niet
Ik heb het trouwens ook wel eens gedaan, 2 dagen achter elkaar.. kan dat nou veel kwaad?
Ik zal het ook niet snel meer doen. Maar anders kwam mijn planning in de warquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Met die eerste lessen van Evy maakt het niet zoveel uit, maar als de lessen langer en zwaarder worden is het niet aan te raden om 2 dagen achter elkaar te lopen. Kans op blessures worden dan flink vergroot
zit er geen software bij?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik snap m'n steentje niet
Computer herkent hem niet echt
hmmm, misschien nog langzamer lopen, het gevoel hebben dat je snelwandelt?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:49 schreef Kersje86 het volgende:
Net Evy deel 1 les 1 gedaan... heb alleen de laatste 30 sec van de 3 min lopen niet kunnen volhouden -_- pftt kwas bekaf
je zou hier even kunnen kijken:quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Uhm, nee. Kan ik wel downloaden
dat kan komen omdat je apple een ander schijfformatie kent dan je windows pc.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil hem op m'n apple doen, dan herkent hij hem wel als usb stick en kwam er ook geluid uit
Nu komt er geen geluid meer uit en herkent m'n pc hem ook niet echt..
Ja, nu ontstaat er een nucleaire reactie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dus nu heb ik het verneukt
Goeie reactiequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:11 schreef Adelante het volgende:
run, forest, run!!!!!!!
Ik vind het prima.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:11 schreef Grumpey het volgende:
Even vraagje, maar waarom voegen we niet even beide topics samen ofzo, ik bedoel, hier zit veel meer gezelligheid en wat jullie melden is ook voor ons boeiend en hopelijk misschien zelfs wel andersom ook
Anders moet ik me vanaf nu twee topics in de gaten gaan houden
Wat heb je gedaan tussen het herkennen en niets meer doen? Je zou gewoon bestanden erheen moeten kunnen kopiëren zonder extra software.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil hem op m'n apple doen, dan herkent hij hem wel als usb stick en kwam er ook geluid uit
Nu komt er geen geluid meer uit en herkent m'n pc hem ook niet echt..
Niet waar!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:31 schreef Houniet het volgende:
Ah hier zijn jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |