quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmmm ik ben in staat het stencil op te eten. Tijd om te stoppen denk ik.
En MM, het is niet dat heel het Barlaeus lallend door de gangen loopt te zingen dat het draait om seks en oorlog. Het is mijn geschiedenisleraar die probeert zijn lengte (of het gebrek er aan) probeert te compenseren. Ik hoef je er niet aan te herinneren dat mijn school over het algemeen als de beste van nederland wordt beschouwd?Die discussie hebben we al gehad. En nee, ik snap het zelf ook niet helemaal. Maar okee. fair enough. En dat stomme midden-oosten ook
Ik ben moe. En mijn hoofd ookquote:
Lekker stoppen dan en gaan slapenquote:
Woehoequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:56 schreef Soempie het volgende:
Die 9 heb ik dus deels aan B. te danken.
B.ertha, we hebben een negen!!![]()
Goed idee!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Aan iedereen verzocht om het aan kerstkaarten te besteden geld over te maken naar een goed doel, zoals wij nu ook doen...
Welnee, je kunt Kut altijd en overal voorzetten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de Bossche taal staat erom bekend dat je het woord kut te pas en te onpas kunt gebruiken, meer niet
Ik ken die uitvoering wel maar die is erg braafquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik vind post sturen en krijgen echter veel te leuk.
[..]
Welnee, je kunt Kut altijd en overal voorzetten.
Je bent in de war met Kei.
Trouwens, als je het over nostalgie hebt en dan de versie van Gigi d'Agositno linkt....![]()
Ik ben niet oud genoeg om de versie van Nik kershaw te hebben meegemaakt, maar voor mij is dat toch wel de echte.
Hier = AKQquote:
Is het heel erg als ik alleen de versie van 'pure pressure' kenquote:
wow... nicequote:Op woensdag 4 juni 2008 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
De pokeraars onder ons kunnen hier de humor van in zien.
[ afbeelding ]
M.a.w. je verveelt je gewoonquote:
Mjaquote:
he ja, dat kan goed werken somsquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja
Net een heel open gesprek gehad met een goede vriendin van me, heeft me wel goed gedaan
Yep, 19 juniquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
he ja, dat kan goed werken soms
Heb je al een afspraak gemaakt met je maatschappelijk werkster?
Ik denk dat dat na het weekend wel beter wordtquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, 19 juniDus nog 2 weken wachten
Morgen ook naar de dokter om te kijken of de dosering verhoogd moet worden, gaat niet zo goed op het moment helaas
Ik hoop hetquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat dat na het weekend wel beter wordt
Ik ook welquote:
Jeequote:Op donderdag 5 juni 2008 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook wel
Is er al een bus/bakfiets?
Ik zie dat het weer heeel goed wordt trouwens
Lekker 22 en geen/weinig regen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:07 schreef Soempie het volgende:
@ Tim: ik was me vandaag aan het vervelen in de bieb.Ben ik even naar de muziekafdeling gelopen...stond er een boek over Idols.Je staat gewoon met foto en tekst in een boek! Wist je dat?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef Etcetera het volgende:
vraagje, hebben jullie er ooit bij stil gestaan waarom die vent in het 'geen punt bij karwei' reclamespotje zo snel praat
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:44 schreef B.ertha het volgende:Ik ben een uurtje wakker en ik heb zin om lekker lui te doen
Misschien zo nog lezen voor school
Ja hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
leven!
hoi B.ertha, alles goed verder?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:54 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n opdracht ingeleverd. Stond in het verkeerde gebouw bij de verkeerde postvakjes, dus ik vragen aan een man of hij het postvakje van mijn docent wist. Zegt hij: 'jahoor, bij GION.' Wist ik nog niks.Vervolgens probeerde hij het met: 'boven de repro.' Ik nog steeds met een blik van:
Toen heeft hij maar gewoon duidelijk uitgelegd dat het aan de overkant was op de eerste verdieping.
Volgens mij bleef hij hoofdschuddend achter in z'n kantoortje. Zich afvragend waar het heen moet als studenten niet eens weten wat Gion is of waar de repro zich bevindt.![]()
![]()
Ik weet nog steeds niet wat gion is. Zo even opzoeken dan maar.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:04 schreef iamredleader het volgende:
http://www.rug.nl/gmw/inf(...)dienstverlening/gion
Gronings Instituut voor Onderzoek van Onderwijs
ik weet dat GiGi hem heeft gecoverd hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trouwens, als je het over nostalgie hebt en dan de versie van Gigi d'Agositno linkt....![]()
Ik ben niet oud genoeg om de versie van Nik kershaw te hebben meegemaakt, maar voor mij is dat toch wel de echte.
ja ze waren er daar redelijk verbaasd overquote:Op donderdag 5 juni 2008 03:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik heb het lang, lang geleden gelezen in het topic "Dingen waar je pas jaaaaaaaaren later achter komt". Nu zag ik van de week dat jij het daar ook weer gepost hebt
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:54 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n opdracht ingeleverd. Stond in het verkeerde gebouw bij de verkeerde postvakjes, dus ik vragen aan een man of hij het postvakje van mijn docent wist. Zegt hij: 'jahoor, bij GION.' Wist ik nog niks.Vervolgens probeerde hij het met: 'boven de repro.' Ik nog steeds met een blik van:
Toen heeft hij maar gewoon duidelijk uitgelegd dat het aan de overkant was op de eerste verdieping.
Volgens mij bleef hij hoofdschuddend achter in z'n kantoortje. Zich afvragend waar het heen moet als studenten niet eens weten wat Gion is of waar de repro zich bevindt.![]()
![]()
Ik weet nog steeds niet wat gion is. Zo even opzoeken dan maar.
En bedankt nu zit ik de heledag met dat deuntje in mn hoofdquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Van dat nummer wordt ik nou blij etc
Van deze word ik tegenwoordig ook heel vrolijk:
Fok...quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
De pokeraars onder ons kunnen hier de humor van in zien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |