De verslaggever "Het is ON-GE-LOFE-LIJK druk hier bij Paradiso." Rabbering: "Hoeveel man staat daar ongeveer?", de verslaggever "Een man of 200"quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:04 schreef Marc63 het volgende:
Het is druk bij Paradiso. Is daar iets te doen?
Naar het schijntquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:04 schreef Marc63 het volgende:
Het is druk bij Paradiso. Is daar iets te doen?
Van wat ik net kon zien staat dat allemaal op straat.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef Resco het volgende:
[..]
De verslaggever "Het is ON-GE-LOFE-LIJK druk hier bij Paradiso." Rabbering: "Hoeveel man staat daar ongeveer?", de verslaggever "Een man of 200"
Ik beschouw die plaat altijd als Calvin Harris feat. Kyliequote:Op donderdag 5 juni 2008 15:08 schreef silverx het volgende:
Ah, Kylie & The HiHats.
Halleluja!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:55 schreef -Hans- het volgende:
Over en sluiten voor leuk is Anders
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7339
Hangt er vanaf wat er voor terugkomtquote:
3voor12 sessie.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:34 schreef T3hTommay het volgende:
Welke versie was dat eigenlijk van Let's Dance To Joy Division? Er stond bij dat het de Pinkpop-uitvoering was, maar op Pinkpop was het nummer toch wat wilder.
Je bent me weer voor, de vorige single van Racoon was slechter dan deze. Deze kan er mee door maar wel genoeg gehoord deze weekquote:
Ik vind hem best aardig eigenlijk. Mooi gezongen met die dubbele stem (of heet dat anders?)quote:
Kreeg ze geen stijve nek van het omhoog kijken?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Die was er ook en herkende me nog en het was gezellig. Met Stevie.
Guppie is ze.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kreeg ze geen stijve nek van het omhoog kijken?
Hoe was het concert? Weg alsjeblieft verschrikkelijk, dan hoef ik niet zo te balen.
Hmmm... helpt niet. Ik baal nog steeds.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Guppie is ze.
Het was ook verschrikkelijk! Absurd, surrealistisch. Verschrikkelijk. Het hield ook op.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Die was er ook en herkende me nog en het was gezellig. Met Stevie.
Verschrikkelijk zeg ik je.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Was zeker erg vervelend enzo hè?
Ik snap je reactie niet zo eigenlijk....quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee, okay. Anders zou je het vergeten zijn.
Quote van de dag.quote:"Voor mij voelt het zo: een leuk, swingend, eigenwijs en zeer succesvol programma moet wijken voor doelgroepdenken en marketingonderzoeken. Dat is kut, maar tis niet anders", zegt Dolf Jansen over zijn vertrek van de popzender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |