Ík vind het al een heel ander programma als Michiel het doet. Nog steeds niet een van mn favoriete programma's maar ik zet dan al niet een ander station (of eigenlijk mn mp3-speler) op. Dolf werkt me op mn zenuwen met zn snelle gepraat en gestotter.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met het programma, maar vind het toch wel erg jammer. Nog meer commercieel strategie-geblaat ('alles moet hetzelfde zijn') op 3FM...
Mja, ik luister het eigenlijk ook bijna nooit om diezelfde reden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ík vind het al een heel ander programma als Michiel het doet. Nog steeds niet een van mn favoriete programma's maar ik zet dan al niet een ander station (of eigenlijk mn mp3-speler) op. Dolf werkt me op mn zenuwen met zn snelle gepraat en gestotter.
Vergeten te luisterenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:17 schreef Resco het volgende:
Wat een achterlijke kutzin van Stenders (). Heeft iemand hem kunnen noteren?
Iets in de trend van wat je net post, maar dan een stuk langer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:17 schreef Resco het volgende:
Wat een achterlijke kutzin van Stenders (). Heeft iemand hem kunnen noteren?
De verslaggever "Het is ON-GE-LOFE-LIJK druk hier bij Paradiso." Rabbering: "Hoeveel man staat daar ongeveer?", de verslaggever "Een man of 200"quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:04 schreef Marc63 het volgende:
Het is druk bij Paradiso. Is daar iets te doen?
Naar het schijntquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:04 schreef Marc63 het volgende:
Het is druk bij Paradiso. Is daar iets te doen?
Van wat ik net kon zien staat dat allemaal op straat.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef Resco het volgende:
[..]
De verslaggever "Het is ON-GE-LOFE-LIJK druk hier bij Paradiso." Rabbering: "Hoeveel man staat daar ongeveer?", de verslaggever "Een man of 200"
Ik beschouw die plaat altijd als Calvin Harris feat. Kyliequote:Op donderdag 5 juni 2008 15:08 schreef silverx het volgende:
Ah, Kylie & The HiHats.
Halleluja!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:55 schreef -Hans- het volgende:
Over en sluiten voor leuk is Anders
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7339
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |