Met een beetje bloed(plasma) wordt het wat mooier van kleurquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:06 schreef Dipkip het volgende:
Vroeger zat er toch nooit maandverband onder het vleessinds wanneer menstrueert vlees? Wat doen ze er mee dat het ineens gaat uitlekken?
En waarom doen ze maar zo'n piepklein maandverbandje onderin? Het is meestal of gewoon nog droog of het is helemaal doorweekt met nog sap / bloed over in het bakje![]()
Vragen, vragen...
stoppen ze er tegenwoordig allemaal gratis bij, incl. maandverbandjequote:Op donderdag 5 juni 2008 10:15 schreef Dipkip het volgende:
Haalden ze dat er dan vroeger meer uit of stoppen ze dat er tegenwoordig extra in?
Waarom? Alsof we daardoor meer vlees gaan etenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:29 schreef -moppie- het volgende:
stoppen ze er tegenwoordig allemaal gratis bij, incl. maandverbandje
Keihard pompen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat moet ik anders met het lichaam?
Ik ben zo iemand die dat uberhaupt niet eetquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:35 schreef Xith het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die rundertartaar bakt
Waar claimt men dat? En verder hoef je niet zo te krijsen and een wijf omdat je een weerstand van 0.0 hebt omdat je ouders je nooit 'slechte' dingen lieten eten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:44 schreef Repeat het volgende:
Wel mooi, die keyboardwarriors die hier even komen melden dat ze hun gehakt zonder klaar te maken zo uit de verpakking vreten
Dat doe ik altijd meteen met een vork fijnprakken tijdens het bakken.. Dan heb je het ook meteen door.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:02 schreef Repeat het volgende:
Nee want ik ging het gebruiken voor pastasaus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |