Het maakt helemaal niks uit. Witte pomp brandstof van mindere kwaliteit dus minder energie per liter. En v-power betere kwaliteit dus meer energie per liter.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:13 schreef BobbyB het volgende:
En waar tank jij dan?
ze halen je niet weg, maar beboeten je wel dik waarschijnlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef Thrilled het volgende:
Als we nou gewoon eens met fok een georganiseerde staking uitvoeren. Zooi auto's op verschillende snelwegen die elke ochtend al standaard druk zijn, en daar gewoon in de spits je auto stil gooien.. met een flinke groep halen ze je niet zo 1-2-3 weg
Als het 2/3 mensen zijn wel ja, maar bij meer houden ze het ook zo voor gezien. Worden ze veel te moe van.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ze halen je niet weg, maar beboeten je wel dik waarschijnlijk
als mensen een boete van, wat zal het zijn? 100¤?, aan hun laars gelapt krijgen zullen er veel wel kappen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:44 schreef Thrilled het volgende:
Nou dan krijg je met 50 man een boete en blijf je alsnog staan
Natuurlijk, als er een boom op het traject Amersfoort-Utrecht ligt heb ik daar in de auto zeker meer last van dan jij in de trein.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
maar op die plek mag je met de auto ook niet komen dan hoor(en OV werkt wel, je hebt alleen een iets andere route nodig)
als er een boom op de rails ligt heb jij dikke kans op mega files vanwege het debiele rijden van nederlandersquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Natuurlijk, als er een boom op het traject Amersfoort-Utrecht ligt heb ik daar in de auto zeker meer last van dan jij in de trein.
euh.. v-power hebben ze een keer getest, verschil is verwaarloosbaarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het maakt helemaal niks uit. Witte pomp brandstof van mindere kwaliteit dus minder energie per liter. En v-power betere kwaliteit dus meer energie per liter.
50 door de bocht is ook weer het andere uiterstequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij ragt er met 50 doorheen?![]()
Wat ook veel zou schelen is dat mensen niet als een idioot op elkaar kruipen in de spits als je toch niet harder
dan 100 kan (als je dat al haalt). Zelf ga ik vaak gewoon rechts rijden met een constante snelheid, hoe vaak je dan niet ineens links een hele rij remlichten op ziet lichten, om 2 seconden daarna allemaal weer vrolijk te acceleren. Blijkbaar geen last van de hoge benzineprijzen
Wacht maar, je krijgt je zinquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:41 schreef mgerben het volgende:
[..]
Dus inderdaad, als de olie naar 400 per vat zou gaan zou dat voor de aarde niet slecht zijn.
En wij zouden inderdaad weer seizoengroenten kennen en een kiwi zou iets bijzonders zijn.
quote:vr 06 jun 2008, 13:59
Israël: Aanval op Iran lijkt onvermijdelijk
JERUZALEM - De Israëlische vicepremier en minister van Transport, Shaul Mofaz, heeft in een vrijdag gepubliceerd vraaggesprek gezegd dat een Israëlische aanval op Iran onvermijdelijk lijkt. „Wanneer Iran doorgaat met het ontwikkelen van kernwapens, dan vallen we dat land aan,” aldus Mofaz in
Op oudere auto's ja, op direct ingespoten benzine motoren nee.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:29 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
euh.. v-power hebben ze een keer getest, verschil is verwaarloosbaar
Volgens mij was die van BP beterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Op oudere auto's ja, op direct ingespoten benzine motoren nee.
Goed, ik kom een kwartiertje later aan. Jij op zijn best de volgende dag.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
als er een boom op de rails ligt heb jij dikke kans op mega files vanwege het debiele rijden van nederlanders
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bijvoorbeeld wel eens in Spanje met de trein hebt gereisd? De tweede klas daar doet onze eerste klas verbleken. De treinen rijden daar wel op tijd en het is niet duur.
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:38 schreef ukga het volgende:
een doorstuurmail op me hotmail
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:38 schreef ukga het volgende:
Ik kreeg een doorstuurmail op me hotmail om een boycot te starten tegen Shell en Esso. opzich wel en goed idee. ik wil die powerpoint presentatie wel ff uploaden .
Mssn kunnen we d.m.v Fok! grote massa bereiken ipv doorstuurmails die veel mensen weggooien
dat valt wel mee, er zijn meerdere wegen die naar rome leiden...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:50 schreef Nobu het volgende:
[..]
Goed, ik kom een kwartiertje later aan. Jij op zijn best de volgende dag.
Waar?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:41 schreef slindenau het volgende:
Ik heb nog steeds geen >1.60 betaald voor benzine.
Laatste tankbeurt was afgelopen Donderdag, 1.599.
BP Kempenbaan 1quote:
Ah tilburg.. Dan heb ik het voordeel al verredenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:43 schreef slindenau het volgende:
[..]
BP Kempenbaan 1
Kempenbaan 35
5022 KC Tilburg (Uitgaand)
10.20 L, 1.599 eur/l
05/06/2008.
En mn motortje doet 1 op 18
Meteen dumpen die bak dan!! Een auto die 1 op 20 rijdt heb je er zo uit!quote:Op zondag 8 juni 2008 15:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Ah tilburg.. Dan heb ik het voordeel al verredenDie van mij rijd 1 op 10
Okee ik weet dat het kansloos isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |