een prijsstijging van 5 cent in zo'n korte tijd is al belachelijk. en vorige zat vol.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:46 schreef RickoKun het volgende:
Laten we vooral na elke 5 cent een topique er over openen!
niet want iedereen is bekrompen bezig...quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:48 schreef SuperShark het volgende:
Ik ben echt serieus benieuwd wanneer het volk actie gaat ondernemen. We hebben al voor minder stilgestaan op de snelwegen.
Ik 50 in z'n 6quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:53 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ga er wel rustiger van rijden moet ik zeggen
50 in z'n 5
Ga maar vast sparen voor je koppakking.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:53 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ga er wel rustiger van rijden moet ik zeggen
50 in z'n 5
Die discussie gaan we hier maar niet weer aan...quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:54 schreef mschol het volgende:
[..]
niet want iedereen is bekrompen bezig...
je vind bezine te duur, maar je blijft rijden..
neem dan OV of ga niet lopen zeiken...
Die is al lekquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ga maar vast sparen voor je koppakking.
Zoals hun auto verkopen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:48 schreef SuperShark het volgende:
Ik ben echt serieus benieuwd wanneer het volk actie gaat ondernemen. We hebben al voor minder stilgestaan op de snelwegen.
ovquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nee alleen dezequote:Op woensdag 4 juni 2008 17:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Open jij elke week een topic dat de prijs omhoog is gegaan?
nee dan heb je toch niet goed geteld. Het waren er: 378239042839472880 . Bijna goed dusquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:54 schreef MarkNMGN het volgende:
benzineprijs-topic #378239042839472897
en je koppelingplaat, versnellingbak, motorlagers , katalysatorquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ga maar vast sparen voor je koppakking.
x 50 literquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:20 schreef beverton het volgende:
het is maar 1.70 waar de fak huil je om, kut pauper
en dan te bedenken dat wanneer de prijzen in Amerika boven de 1 DOLLAR per liter komt, mensen dreigen met stakingen en opstanden.... maar hier is die bijna 2 maal zo hoog als in Amerika en hier vertieft iedereen het om maar actie te onder nemen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:27 schreef Dagonet het volgende:
Zelfs als je de accijnzen en BTW eraf haalt en puur de prijzen bekijkt die de maatschappijen rekenen is het in Nederland nog steeds veel duurder dan in omringende landen. Terwijl het hier geraffineerd wordt.
Wat hier een paar jaar geleden gerekend werd als productieprijs is in de VS de totale prijs, als de maatschappijen het nu eens wereldwijd voor dezelfde prijzen zouden aanbieden, share the hurt, dan was het allemaal niet zo dramatisch geweest.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:28 schreef beverton het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat wanneer de prijzen in Amerika boven de 1 DOLLAR per liter komt, mensen dreigen met stakingen en opstanden.... maar hier is die bijna 2 maal zo hoog als in Amerika en hier vertieft iedereen het om maar actie te onder nemen.
We zijn blijkbaar veel rijker dan die lui in die bananenrepubliek.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:28 schreef beverton het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat wanneer de prijzen in Amerika boven de 1 DOLLAR per liter komt, mensen dreigen met stakingen en opstanden.... maar hier is die bijna 2 maal zo hoog als in Amerika en hier vertieft iedereen het om maar actie te onder nemen.
niet te geloven dat ik een serieuze post heb geplaatstquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:28 schreef beverton het volgende:
[..]
Mensen die veel last hebben van hoge benzineprijzen, werken meestal doordeweeks. Die hebben geen tijd om actie te voeren. Daarom gebeurt er niets.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:14 schreef Brullemans het volgende:
Beter toch ,wordt het eindelijk is wat rustiger op de weg.
Is niet zo heel moeilijk hoor, met evenveel auto's (liefst grote bussen of iets dergelijks) als dat er rijbanen zijn (+1 voor vluchtstrook), allemaal naast elkaar gaan rijden, en gewoon je gas los tot je stil staat. Vervolgens de blokkadevoertuigen aan elkaar ketenen met stevige sloten. Knappe bestuurder die daar doorheen komt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:22 schreef Xbox_360 het volgende:
Hoe krijgen we mensen massaal zover om snelwegen te blokkeren? Mischien moet een aantal groepen mensen gewoon om 3 uur 's nachts ofzo hun auto's midden op een aantal snelwegen parkeren en een paar borden en gevarendriehoeken plaatsen om kettingbotsingen te voorkomen.Zullen zat mensen zijn die meedoen denk ik zo.
ja zo denkt de overheid ook ben ik bang, maar zo werkt het niet in het echtquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:14 schreef Brullemans het volgende:
Beter toch ,wordt het eindelijk is wat rustiger op de weg.
We staan iedere dag stil op de snelwegen, ze merken het verschil toch niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:48 schreef SuperShark het volgende:
gelukkig berekent de leasemaatschappij die kosten niet doorquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:24 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Mensen zonder tankkaartroyal sadness
[offtopic]Zou het niet zo kunnen zijn dat -omdat er steeds minder mensen roken- men de accijnzen omhoog gooit om nog maar zoveel mogelijk inkosten binnen te halen?[/offtopic]quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:17 schreef SuperShark het volgende:
Inderdaad.
Net als dat door tabaksaccijnzen te verhogen, er minder mensen gaan roken.
Werkt echt perfect.
Diesel V-Power!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
x 50 liter
Gelukkig rij ik diesel, wat tegenwoordig trouwens ook al meer kost dan 1.40.
v-powerquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Diesel V-Power!
Onderhand ook net zo duur als benzine![]()
Gelukkig pasje van de baas
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:54 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
v-powereen duurdere soort brandstof, alsof iemand dat tegenwoordig in zn tank gooit.
als ze met een goedkopere soort benzine kwamen gooide ik dat erinook al is het iets slechter
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:22 schreef Xbox_360 het volgende:
Hoe krijgen we mensen massaal zover om snelwegen te blokkeren? Mischien moet een aantal groepen mensen gewoon om 3 uur 's nachts ofzo hun auto's midden op een aantal snelwegen parkeren en een paar borden en gevarendriehoeken plaatsen om kettingbotsingen te voorkomen.Zullen zat mensen zijn die meedoen denk ik zo.
Nee, dan mensen die het normaal vinden om het meeste voor een tank benzine te moeten betalen op deze aardkloot en dan ook nog eens andere baantjes pauperbaantjes durft te noemen omdat ie waarschijnlijk zelf tot z'n 30e op onze kosten heeft zitten studeren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:12 schreef mrarie het volgende:
Mensen met pauperbaantjes die halve maandloon kwijt zijn aan een tankje benzine...
Voor je je tank hebt leeggereden is een liter benzine alweer 5 cent gestegen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:48 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
een prijsstijging van 5 cent in zo'n korte tijd is al belachelijk. en vorige zat vol.
dus ja why not
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |