quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:00 schreef Anniie het volgende:
Ik dacht altijd dat melba toast een merk was. Maar melba staat voor het soort toast.
Serieus?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:00 schreef Anniie het volgende:
Ik dacht altijd dat melba toast een merk was. Maar melba staat voor het soort toast.
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:49 schreef Sensation89 het volgende:
Ik dacht altijd dat je, als je je vingers dichtbij je ogen houdt, erdoorheen kon kijken. Dacht dat ik paranormaal was ofzo![]()
In werkelijkheid kijk je natuurlijk met het ene oog erlangs en de andere ertegenaan.
Ik was nog klein
Hé, dat wist ik ook niet.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:10 schreef Troel het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat triplex uit drie lagen bestaat en dat het daarom TRI plex heet
Daar komt het wel vandaan, maar je mag ook de 5 en nog meer laagige (hoe schrijf je dat) triplex noemen. Al kun je dat ook muliplex noemen en omgekeerdquote:Op zondag 13 juli 2008 21:10 schreef Troel het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat triplex uit drie lagen bestaat en dat het daarom TRI plex heet
Dat wist ik welquote:Op zondag 13 juli 2008 21:42 schreef maok het volgende:
[..]
Daar komt het wel vandaan, maar je mag ook de 5 en nog meer laagige (hoe schrijf je dat) triplex noemen. Al kun je dat ook muliplex noemen en omgekeerd
Ik kwam er trouwens laats achter dat triplex geen internationale naam was en dat het in het Engels Plywood is. Ik vond het al zo raar dat ze het op een engelstalig forum niet helemaal snapten
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:53 schreef Agla het volgende:
Toen ik nog een klein meisje was en op de radio "Gimme, Gimme, Gimme" van Abba hoorde, dacht ik altijd dat het nummer over mij ging (Ik heet Kim, en het leek net of ze Kimmy, Kimmy, Kimmy zongen, vond ik) .. Maar ik vond het toen al vreemd dat er meteen achteraan "a man after midnight" werd gezongen.. Heb serieus aan mn ouders gevraagd of ik na 12 uur in een jongetje veranderde![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht altijd dat iedereen verplicht bij de Postbank een girorekening moest hebben; net zoals je verplicht een telefoon moest hebben.
En dat je bij 'andere banken' ook wel een rekening kon openen maar dat was voor mensen met meer geld.
Bijna goed, Sultana is een druivensoort, waar rozijnen met dezelfde naam van worden gemaakt.quote:
ow?quote:
Are you okay?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:00 schreef Anniie het volgende:
Dude... euh..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:53 schreef Agla het volgende:
Toen ik nog een klein meisje was en op de radio "Gimme, Gimme, Gimme" van Abba hoorde, dacht ik altijd dat het nummer over mij ging (Ik heet Kim, en het leek net of ze Kimmy, Kimmy, Kimmy zongen, vond ik) .. Maar ik vond het toen al vreemd dat er meteen achteraan "a man after midnight" werd gezongen.. Heb serieus aan mn ouders gevraagd of ik na 12 uur in een jongetje veranderde![]()
dat bedoel ik, m'n woordkeuze was niet helemaal goed...thanksquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bijna goed, Sultana is een druivensoort, waar rozijnen met dezelfde naam van worden gemaakt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sultana_%28grape%29
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |