Is goed.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:09 schreef Swindler het volgende:
iemand een nieuwe mini vga to vga adpater kopen ? voor 5 euro stop ik hem in een envelop.
Verkeerde besteld dus past niet bij mij
Nou inderdaad, als er een browser traag is, is het wel Firefox.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:13 schreef nietzman het volgende:
Safari rent hier met een malle feestmuts op rondjes om FireFox.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:09 schreef Swindler het volgende:
iemand een nieuwe mini vga to vga adpater kopen ? voor 5 euro stop ik hem in een envelop.
Verkeerde besteld dus past niet bij mij
FireFox 1 is inderdaad niet snel. FireFox 3 en dan met name het laden van pagina's is een stuk sneller dan Safari.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou inderdaad, als er een browser traag is, is het wel Firefox.
Toen ik FF3 had geïnstalleerd merkte ik wel een duidelijke vooruitgang in snelheid ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
FF 3 schijnt snel te zijn. Maar ja I also heard all the interwebs are connected nowadays.
ik weet hetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:50 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Mini VGA dat is voor iBooks of G5 iMacs.
Myriad, gebruiken ze voor heul veel overigens.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:56 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand welk lettertype dit is?
[ afbeelding ]
Komt uit de ad voor de MacBook Air.
Een Nederlandstalig wat?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:15 schreef Suga_Mama het volgende:
Is er ook een nederlandstalig over Apple? Heb wat gezocht hier in de boekhandels enzo, maar vind alleen duitse en engelse bladen.
Nee. Dan krijg je het in je iMac doos dus halen ze je bedraad tobo eruit e.d. en doen ze er nieuw in.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Als je een iMac met wireless keyboard en muis bestelt in de online Store, moet je dan weer wachten tot dat allemaal uit Hong Kong verscheept wordt of pakken ze gewoon in Nederland wat dozen bij elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |