Als je de Frontpage moet geloven heeft heel Tokkie-Nederland de boksbeugels al opgepoetst. Het zal mij benieuwen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou die gast is nog steeds cult, die kan nog ff flink vangen voor allerhande talkshows.
Of hij er lang van zal genieten is maar de vraag.
Een rechtstaat die een paar jaar cel met Canal+ voor moord eist.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:00 schreef Isegrim het volgende:
Volkert heeft evenveel rechten als een ander mens en de wet geldt evenzeer voor hem. Gelukkig wel. Niet omdat ik hem dat geld gun, maar omdat ik blij ben dat we in een rechtsstaat leven.
Het zal mij voornamelijk benieuwen wat de dader als straf krijgt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je de Frontpage moet geloven heeft heel Tokkie-Nederland de boksbeugels al opgepoetst. Het zal mij benieuwen.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het zal mij voornamelijk benieuwen wat de dader als straf krijgt.
quote:een paar jaar cel met Canal+
Alle mensen die dat roepen, mogen van mij zelf een keer een jaartje worden opgesloten. Dan piepen ze wel anders.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een rechtstaat die een paar jaar cel met Canal+ voor moord eist.
Okee, dan misschien geen Canal+, maar, hallo, MOORD.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alle mensen die dat roepen, mogen van mij zelf een keer een jaartje worden opgesloten. Dan piepen ze wel anders.
En dat hij niet al te veel last heeft van de besmeuring van zijn goede naam!quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:18 schreef skiczukie het volgende:
Hoe dan ook, ik hoop dat-ie heel gelukkig wordt met zijn 2500 euro.
Waarom. Is toch een terechte uitspraak?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:14 schreef Danny het volgende:
[..]
het wordt werkelijk steeds debieler in Nederland
dat mag je vinden. en als jij een veroordeeld moordenaar daarmee wil vergelijken mag dat ook. Vrij land he. Hij heeft ook vast en zeker van die rechter nog een kusje op z'n bips gekregen. Je moet moordenaars natuurlijk wel blijven knuffelen. Stel je voor dat ze leren van hun foutenquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan mag ik ook vast vinden dat je behoorlijk hypocriet bezig bent. Wél als eerste volkomen terecht in je Tante Bepcolumn op je achterste benen staan, met het wetboek zwaaien en piepen over het grote onrecht dat je wordt aangedaan wanneer iemand geld wil slaan uit een een foto die op je forum gepubliceerd wordt, maar wanneer iemand publiekelijk in de grootste krant van Nederland onterecht met een moord in verband wordt gebracht komt veeg je je kont af met Vrouwe Justitia's blinddoek. Typisch Nederlands, dat tenenkromende opportunisme.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:19 schreef Danny het volgende:
[..]
hij is een achterlijke moordenaar. of hij er nou 1 of 2 vermoord heeft doet niet echt terzake.
In een vrij land mag je gelukkig heel dom zijn en zomaar wat roepen inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:21 schreef Danny het volgende:
[..]
In een rechtsstaat geef je een moordenaar gewoon een paar ruggen blijkbaar. Vind jij misschien ok, maar ik vind het debiel. En in een vrij land mag ik dat gewoon vinden
Mwoa, een jaar Hilton klinkt zo slecht nog niet. Krantje, computertje, radio, tv, internet, gordijntjes voor de ramen, poolen met een biertje in de kantine, weekendverlof etc. Klinkt als een verschrikkelijke straf!quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alle mensen die dat roepen, mogen van mij zelf een keer een jaartje worden opgesloten. Dan piepen ze wel anders.
geef het goede voorbeeld eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:26 schreef SCH het volgende:
[..]
In een vrij land mag je gelukkig heel dom zijn en zomaar wat roepen inderdaad.
Al maken tegenwoordig wel erg veel mensen heel erg gemakkelijk gebruik van dat recht helaas.
Huldequote:Op woensdag 4 juni 2008 16:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan mag ik ook vast vinden dat je behoorlijk hypocriet bezig bent. Wél als eerste volkomen terecht in je Tante Bepcolumn op je achterste benen staan, met het wetboek zwaaien en piepen over het grote onrecht dat je wordt aangedaan wanneer iemand geld wil slaan uit een een foto die op je forum gepubliceerd wordt, maar wanneer iemand publiekelijk in de grootste krant van Nederland onterecht met een moord in verband wordt gebracht komt veeg je je kont af met Vrouwe Justitia's blinddoek. Typisch Nederlands, dat tenenkromende opportunisme.
zolang het niet door een rechter gebeurt, waarom niet. Het is nou niet zo dat de Telegraaf opeens ook maar enige juridische waarde heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus als je 1 persoon vermoord hebt, mag je gerust in verband gebracht worden met andere zaken zonder dat daarvoor voldoende bewijs is.
Je kan dat vinden omdat de staat je rechten beschermtquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:21 schreef Danny het volgende:
[..]
In een rechtsstaat geef je een moordenaar gewoon een paar ruggen blijkbaar. Vind jij misschien ok, maar ik vind het debiel. En in een vrij land mag ik dat gewoon vinden
Maar als de Telegraaf ongefundeerd mensen mag zwartmaken dan mogen ze dat bij iedereen, of is iemand omdat hij veroordeeld is meteen vogelvrij en een zondebok voor alles wat maar enigszins aannemelijk klinkt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:29 schreef Danny het volgende:
[..]
zolang het niet door een rechter gebeurt, waarom niet. Het is nou niet zo dat de Telegraaf opeens ook maar enige juridische waarde heeft.
Maar ik zie het helemaal voor me;
"wat! maar ik heb die gast helemaal niet vermoord! Ik heb maar één iemand vermoord. Straks denkt Nederland nog dat ik een maniak ben! Dit kost me de kop! Ik wil schadevergoeding want ik kom nooit meer aan de bak zo!
Huh? Je begrijpt de zaak volgens mij niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:29 schreef Danny het volgende:
[..]
zolang het niet door een rechter gebeurt, waarom niet. Het is nou niet zo dat de Telegraaf opeens ook maar enige juridische waarde heeft.
Maar ik zie het helemaal voor me;
"wat! maar ik heb die gast helemaal niet vermoord! Ik heb maar één iemand vermoord. Straks denkt Nederland nog dat ik een maniak ben! Dit kost me de kop! Ik wil schadevergoeding want ik kom nooit meer aan de bak zo!
De Nederlandse rechters blijven grappig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |