Ik dacht dat ik die wel zou hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:37 schreef Californium het volgende:
mijn god wat een snelheid hier
en een Fipo
BAN D'R!quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:37 schreef Californium het volgende:
mijn god wat een snelheid hier
en een Fipo
Precies, beetje opvallend allemaalquote:
QFT.quote:
Volgens mij klopt ie gewoon hoor...quote:
Moeilijk harrrrdquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:39 schreef Houniet het volgende:
Wtf gaan jullie hard.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:39 schreef jna het volgende:
[..]
je moet nu je slag slaan gek.
Moeten we je dan ook alles leren
Hou!quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
vertrouwen jullie me niet![]()
Ik heb verre connecties met cali
owquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee de TT is wel goed.. ik wou zeggen dat ik uitluikte in mijn post
dat kan iedereen regelenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
vertrouwen jullie me niet![]()
Ik heb verre connecties met cali
Dat was 10 seconden werkquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:39 schreef jna het volgende:
je moet nu je slag slaan gek.
Moeten we je dan ook alles leren
Ik moet er nog anderhalfquote:
Ik weet het..ik hou het niet bijquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:39 schreef Houniet het volgende:
Wtf gaan jullie hard.
quote:10.00 posts per minuut - Stage SC #473 Waar nieuwe liefde ontluikt!
Je usericon! Wat doe je!?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:39 schreef Houniet het volgende:
Wtf gaan jullie hard.
Schat morgen ben ik er weerquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
En dan een half uur zonder Milou
Ja maar. Ik ben er toch?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
En dan een half uur zonder Milou
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:42 schreef Jipje het volgende:![]()
[..]![]()
![]()
Volgens mij moeten we hier heel snel gaan spammen
Het zakt alquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:42 schreef Jipje het volgende:
Volgens mij moeten we hier heel snel gaan spammen
Is altijd zo...Het vorige topic ging wel vlugquote:
gelukkig maarquote:
Gelukkig maarquote:
Die staat ook in de topquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Is altijd zo...Het vorige topic ging wel vlug
Ja. Das waar. Ik ben oudquote:
ZOMGquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die staat ook in de top::
Bravebart (55 posts, 18.3%)
Californium (27 posts, 9%)
HostiMeister (3 posts, 1%)
Jipje (40 posts, 13.3%)
jna (30 posts, 10%)
KaheemSaid (1 posts, 0.3%)
mash_ (17 posts, 5.6%)
Milou__ (19 posts, 6.3%)
MisterJ.Lo (2 posts, 0.7%)
nicomart (13 posts, 4.3%)
Piles (41 posts, 13.6%)
The_Dean (12 posts, 4%)
Yesse (41 posts, 13.6%)
quote:
27 nog best veel aangezien ik zelf nog best veel heb gedaan vandaagquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die staat ook in de top::
Bravebart (55 posts, 18.3%)
Californium (27 posts, 9%)
HostiMeister (3 posts, 1%)
Jipje (40 posts, 13.3%)
jna (30 posts, 10%)
KaheemSaid (1 posts, 0.3%)
mash_ (17 posts, 5.6%)
Milou__ (19 posts, 6.3%)
MisterJ.Lo (2 posts, 0.7%)
nicomart (13 posts, 4.3%)
Piles (41 posts, 13.6%)
The_Dean (12 posts, 4%)
Yesse (41 posts, 13.6%)
Doei.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:
Een neger!quote:
quote:
De OP zelf, dat doet ie af en toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
levend cluedo!quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moorden???? Wie is er vermoord? Cluedo! Dat is leuk
Oud nieuws.quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Piles verslijt ze nu bij de vleet.. morgen kan het weer over zijn Milou..
Niet weggaan ik hou nog van jequote:
Wanneer praat jij met Jipje?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoiets hebben we het wel over gehad hè Jipje![]()
Die zijn te lui om de OP te verneuken.quote:
Nee. Je hebt 1 van de 3 goed.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:47 schreef The_Dean het volgende:
Het dienstmeisje, met een dildo, in de kelder!
Ja? Goed?
Nee het was de kok met een spatel in de gootsteenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:47 schreef The_Dean het volgende:
Het dienstmeisje, met een dildo, in de kelder!
Ja? Goed?
Welke van de drie?quote:
let op, nu worden ze jaloers op elkaar. Een echte player zoals jij weet dat uit te buiten.quote:
Dat is niet 1 van de 3quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
De opblaaspop met een zweep in het archief natuurlijk.
Simpel
Ik ben niet jaloers ik heb mijn eigen playerquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:49 schreef jna het volgende:
[..]
let op, nu worden ze jaloers op elkaar. Een echte player zoals jij weet dat uit te buiten.
De halve Surinamer spreekt...quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:49 schreef jna het volgende:
[..]
let op, nu worden ze jaloers op elkaar. Een echte player zoals jij weet dat uit te buiten.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers ik heb mijn eigen player
Stil nou, ze lezen meequote:Op woensdag 4 juni 2008 15:49 schreef jna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:49 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hoor.. welke liefde is nu weer ontluikt?quote:
ik vind je ook nog lief hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig, Yesse en Cali en Nico vinden me tenminste nog wel lief
![]()
Totdat ze natuurlijk echt jaloers worden
Ik heb ook mijn eigen playertquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers ik heb mijn eigen player
Piles en Milouquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee hoor.. welke liefde is nu weer ontluikt?
Ik ben niet jaloersquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig, Yesse en Cali en Nico vinden me tenminste nog wel lief
![]()
Totdat ze natuurlijk echt jaloers worden
Het belangrijkste lichaamsdeel waar Surinamers bekent om staan heb ik nog hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat mist hij eigenlijkToch niet zn hoofd ofzo toch? Dat is wel eng.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:53 schreef Piles het volgende:
Ik hoef niet te zeggen hoe lief ik Jipje vind, want dat weet ze best
quote:
Zn bolletjesquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat mist hij eigenlijkToch niet zn hoofd ofzo toch? Dat is wel eng.
Een of andere teringmongool heeft mijn UI gejatquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:42 schreef jna het volgende:
[..]
Je usericon! Wat doe je!?
Die dame was toch italiaans? past er perfect bij.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:52 schreef jna het volgende:
[..]
Het belangrijkste lichaamsdeel waar Surinamers bekent om staan heb ik nog hoorWees maar niet bang
Ik gok 30 februari 2009quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:54 schreef Jipje het volgende:
Ow en nu moeten we er weer even een interessant onderwerp ingooien, anders wordt het teveel gekwijl.
Piles, wanneer heb jeje eerste date?
Relax!quote:
quote:
quote:
quote:
Alsof ik dat verschil proefquote:
Nee, ben ik nietquote:
quote:
Waarom ben jij geïnteresseerd in hoe zij proevenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof ik dat verschil proef![]()
Kom dr maar in Piles
Ik zou niet durvenquote:
Mod, dat bedoel ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet.
Dean!
Ik kwam hier even kijken, tijdje niet geweest jewt.
Ik ben overal geïnteresseerd in, zou je toch moeten weten onderhandquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom ben jij geïnteresseerd in hoe zij proeven
once you go black...quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom ben jij geïnteresseerd in hoe zij proeven
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh
JA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
*heeft daar een te slecht beeld bijquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben overal geïnteresseerd in, zou je toch moeten weten onderhand
Goedzo. Nu kunnen jullie tenminste goedmaaksex hebbenquote:
Idd, die bladen voor de kruizen (quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is echt wel grappig
Ik begreep dat er ook een hoop rel om is
Hoe is het dude? Alles nog wat goed?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet.
Dean!
Ik kwam hier even kijken, tijdje niet geweest jewt.
Ligt aan jouquote:
Hè, gelukkig maarquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:59 schreef Jipje het volgende:
[..]
Goedzo. Nu kunnen jullie tenminste goedmaaksex hebben![]()
Lief van julliequote:Op woensdag 4 juni 2008 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Anders maken we ons zo'n zorgen om jullie
Ja deze mocht niet uitgezonden worden inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is echt wel grappig
Ik begreep dat er ook een hoop rel om is
Een goede voorbereiding is het halve werkquote:
Origineelquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk
Dankje, zal wel lukken, mijn badkamer kennendequote:
wilde net zeggenquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
quote:
Ik hou me weer inquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Alles gaat goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe is het dude? Alles nog wat goed?
UI jattende newbs
Wat schattig...quote:
The Rembrandts - I'll Be There For Youquote:
Ja dan moest ik zo lang typen. Gaat het tempo weer omlaagquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
The Rembrandts - I'll Be There For You
En iedereen kent m toch van Friendsquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:07 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dan moest ik zo lang typen. Gaat het tempo weer omlaag
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Lollipop op Qmusic
voor de 7e keer vandaag ofzo![]()
Inmiddels full time geld aan het verdienenquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Alles gaat goed. P bijna binnen, alles op schema.
Met u
En nog 's nachts ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Inmiddels full time geld aan het verdienen
Goede zaak, ik ga zo maar eens werken. Eerst nog een bakkie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Inmiddels full time geld aan het verdienen
a paar cent per smsquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat deden ze al een lange tijd hoorVooral de smslijnen
Jepquote:
MIDNRquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jep
Lekker 538 [MiddenInDeNachtRick] op
En veel rookpauzes en koffiedrinken
Fipo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:14 schreef Piles het volgende:
MIDNR sinds EJ weg is [ afbeelding ]
Hey jna
Nu Bart nog, en we zijn weer compleet
leuker?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:17 schreef Jipje het volgende:
Nog 3 kwartier
en dan koken, want ik kan de kip leuker snijden volgens mn vriend...
Nee hoorquote:
Gelukkigquote:
quote:
Dat vind ik wel echt oprecht een klote plaat, ieder zijn eigen natuurlijk maar ik kan er niet van genieten!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Lollipop op Qmusic
voor de 7e keer vandaag ofzo![]()
Ik vind het een irritant lied..quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt oprecht een klote plaat, ieder zijn eigen natuurlijk maar ik kan er niet van genieten!
Ik dacht dat ie het over kleiner had... Maar misschien heb je gelijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
leuker?
Waarschijnlijk vindt tie het leuker om te zien
Jij ziet het als compliment, waardoor hij niet hoeft te kokenquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie het over kleiner had... Maar misschien heb je gelijk
Mika is sowieso een klote zanger..quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt oprecht een klote plaat, ieder zijn eigen natuurlijk maar ik kan er niet van genieten!
Gadverdammequote:Op woensdag 4 juni 2008 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij ziet het als compliment, waardoor hij niet hoeft te koken![]()
Nog een goede tip op de FP: Vrouw giet frituurvet over gezicht vriend![]()
![]()
Kan niet zeggen dat ik er last van heb eigenlijk. Alleen Lollipop wordt vervelendquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:23 schreef PieterBas het volgende:
Mika is sowieso een klote zanger..
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij ziet het als compliment, waardoor hij niet hoeft te koken![]()
Nog een goede tip op de FP: Vrouw giet frituurvet over gezicht vriend![]()
![]()
Big girls vond ik ook zo verschrikkelijk nummer...quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik er last van heb eigenlijk. Alleen Lollipop wordt vervelend
Mja, eigenlijk was Grace Kelly wel het hoogtepunt. Vanaf toen is het alleen maar minder gewordenquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:26 schreef PieterBas het volgende:
Big girls vond ik ook zo verschrikkelijk nummer...
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:28 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga afsluiten..
ben er heeeeel misschien vnv nog even en anders morgen![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne avond!
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Yesse, wat doe jequote:
Ik nog steeds nietquote:
juist.. aan het werk zetten!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:25 schreef Jipje het volgende:
[..]Dat zou ik echt niet eens kunnen
En ach, hij mag de rest klein snijden
Dat ligt niet aan de kip, maar aan je geduldquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:36 schreef nicomart het volgende:
Maar ik denk dat ik m wel snap hoor. Ging de vorige keer ook kip snijden en toen moest ik toch in de pan nog een keer die kip snijden omdat het bijna niet gaar werd
Preciesquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de kip, maar aan je geduld
i knowquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de kip, maar aan je geduld
kijk dat zijn tips die ik kan gebruiken! Vanavond ga ik gewoon weer patat bestellenquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies
Bovendien moet de kip in blokjes, dus dat is eigenlijk altijd heel snel gaar... Anders zijn het geen blokjes
Voor de TV strijkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
kijk dat zijn tips die ik kan gebruiken! Vanavond ga ik gewoon weer patat bestellen
Zo was ik ook blij met de wastips van een vriendin. Nu moet ik alleen nog gaan strijken
Anders kan je me altijd uitsmsenquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga weer proberen om je uit te zwaaien
Doe ik ook altijd... maar dan duurt het strijken weer zo lang..quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Voor de TV strijkenIs nog heel rustgevend ook
Dan was je al klaar geweestquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
i know
Ik kwam er trouwens achter dat ik toch weer een paar punten van mijn to-do lijstje heb kunnen strepen. Wat als ik niet zoveel zou slowchatten en gewoon zou werken!!
Gewoon goed strak opvouwen en onderop de stapel leggen, dan strijkt het zichzelfquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
kijk dat zijn tips die ik kan gebruiken! Vanavond ga ik gewoon weer patat bestellen
Zo was ik ook blij met de wastips van een vriendin. Nu moet ik alleen nog gaan strijken
Niet strijken, het kreukt toch weerquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
Gewoon goed strak opvouwen en onderop de stapel leggen, dan strijkt het zichzelf
Oh man, strijken vind ik de kutste klus in huis na het schoonmaken van het gootsteenputjequote:Op woensdag 4 juni 2008 16:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
Niet als je blousjes hebt of vervelende (linnen) broekenquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
Gewoon goed strak opvouwen en onderop de stapel leggen, dan strijkt het zichzelf
Niks om je voor te schamen tochquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:45 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ben naar Mika in de Heineken Music Hall geweest ()
Ik vind strijken juist wel leukquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:45 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ben naar Mika in de Heineken Music Hall geweest ()
[..]
Oh man, strijken vind ik de kutste klus in huis na het schoonmaken van het gootsteenputje.
En wil je stoppen met praten met Yesse. SMS dan Yesse UIT naar 4646!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om natuurlijk
En uitsmsen klinkt als uitmaken via sms
maar ik kan ook niet goed vouwenquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet als je blousjes hebt of vervelende (linnen) broeken
Eens. He-le-maal mee eens!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind strijken juist wel leuk![]()
![]()
Ik ga liever strijken dan de douche/wc schoonmaken
Hier ook. Denk ikquote:
Ik ga liever met de wc borstel aan de haal dan met de strijkbout haha. Hoewel het ook van de status van de wc pot afhangt (ik heb een maand in een hotel gewerkt en wat je daar soms aantreft...). Daarom strijk ik ook alleen nog mijn blousejes (bij hoge noodquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind strijken juist wel leuk![]()
![]()
Ik ga liever strijken dan de douche/wc schoonmaken
Jawel want eigenlijk wil ik een stoere vrouw zijn maar Mika is gewoon leuk. En hij ging even Nederlands praten, zo schattigquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen toch
Als jij dat leuk vindt
Tijd gaat opeens snel
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
En wil je stoppen met praten met Yesse. SMS dan Yesse UIT naar 4646!!
Neehoorquote:
Ik moet nog ff gaan zoeken waar ze die zooi hier bewaren. Heb het nog niet rond zien slingeren ergensquote:
De wattes en waarquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:56 schreef nicomart het volgende:
Trouwens.. zien jullie ook die banner van De Goddelijke Selectie tijdens het posten?? Wat afgrijselijk en niet om aan te zien
Idd, helemaal verkeerd gesizedquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik moet nog ff gaan zoeken waar ze die zooi hier bewaren. Heb het nog niet rond zien slingeren ergens
trouwens.. zien jullie ook die banner van De Goddelijke Selectie tijdens het posten?? Wat afgrijselijk en niet om aan te zien
Nou heel af en toe komt tie langs.. dus niet bij een snelreactie, maar wanneer je een quote doet enzoquote:
Ja Fok! verdient ermee dus die zullen het niet erg vindenquote:
quote:€ 10,- voor 5,000 views
€ 25,- voor 15,000 views
€ 100,- voor 75,000 views of 250 clicks
Ja, ik ga ook maar eens op huis aan denk ik.. kokenquote:
Gaat wel prima dan in een SCquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja Fok! verdient ermee dus die zullen het niet erg vinden
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook maar eens op huis aan denk ik.. koken![]()
Jeetje hoe krijg je dat voor elkaar? Ik zit nu op de 30, en wij mogen ook maar 65 pagina´s maximaal hebbenquote:
Ik denk het jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja nu zie ik m al een tijdje niet.. dus waarschijnlijk zijn de views op
Geweldigquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
MIDNR
Die actie van Ray bij Rouvoet..
Oh?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:16 schreef Yesse het volgende:
*even wat opzoeken en naar huis
Geniaalquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Deantje! Makker hoe was Rage Against the machine?
Weer een aardbeving zoals innnnnn uuhm 95 ofso?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geniaal
Hard, beuken, springen, ruig, RATM
Oh, ik dacht 96quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:24 schreef The_Dean het volgende:
Geen idee, niks over gehoord nog, maar zou me niks verbazen.
1994 toch?
Dus ik ben te laat?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:16 schreef Yesse het volgende:
*even wat opzoeken en naar huis
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus ik ben te laat?
* hapt nog ff naar adem
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:28 schreef The_Dean het volgende:
Stiekem vond ik Metallica beter
Helden
Twee en een half uur met kippevel op het veld gestaan!
Ja, eerste kwartiertje ofzo. Helemaal niks. Gehypete bendequote:
Ik heb het via 3FM nog ff gezien, wat was dat slecht zegquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, eerste kwartiertje ofzo. Helemaal niks. Gehypete bende
Maarja, ben ook niet van de dance verder.
Ach jaquote:
Veeeet! Een bejaarde collega van me vertelde laatst dat ze 10 jaar geleden bij een concert van ze in de USA was, als ik mag geloven hoe het er bij hun aan toe gaat is het echt ruig. Of niet dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geniaal
Hard, beuken, springen, ruig, RATM
En Yesse is gemeen, mij hard laten fietsen, en gewoon een kwartier eerder weggaanquote:
Succesquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ga naar mijn Spaanse les, heb een toets!
Ik kan een poging doen als 3e-jaars, en anders Luctor of Angel welquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:41 schreef Stienn het volgende:
Is hier nog iemand aanwezig die iets van bedrijfseconomie weet?
Klopt helemaalquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:42 schreef Stienn het volgende:
Oké, een investering komt die op de resultatenrekening te staan of op de liquiditeitesbegroting?
Die laatste toch? en de afschrijvingen komen op de resultatenrekening te staan of niet?
Smakelijkquote:
Dankje!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Alleen niet alleen op je begroting, maar ook op je balans en kasstroomoverzicht
Maar dat bedoel je vast ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |