Inderdaad jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar ook je hebt nog weekend ook straks!
Aaaight homeyquote:
Hahaha ja daaromquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ieder zn eigen mening ha ha
Aaaaaaaaaightquote:
Mogguh tripack!quote:
Goedemorgen jij alleenquote:
ah je bent ook oranje gewordenquote:
Mogguh WLquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Werkschuw tuig!! Ga werken!!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:03 schreef Sgele het volgende:
Zo... 9 uur...tijd voor koffie en een peuk
Helleuw Helleuw, nah dat schiet natuurlijk wel weer ontzettend opquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:14 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen!
Weer een dag op kantoor. Ik krijg extra werkzaamheden omdat er geen ruk te doen is op mijn afdeling. Maar daarvoor moet er een ander pakket op mijn systeem geinstalleerd worden. Maar niemand weet wie dat systeem erop gaat zetten en wanneer
. Dus dat schiet wederom enorm op
goed man zo'n ict afdelingquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:14 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen!
Weer een dag op kantoor. Ik krijg extra werkzaamheden omdat er geen ruk te doen is op mijn afdeling. Maar daarvoor moet er een ander pakket op mijn systeem geinstalleerd worden. Maar niemand weet wie dat systeem erop gaat zetten en wanneer
. Dus dat schiet wederom enorm op
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werkschuw tuig!! Ga werken!!!
Ow wacht...
ja goed hequote:Op donderdag 5 juni 2008 09:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
goed man zo'n ict afdeling
werkt hier ook al zo goed
ICT afdeling hier slaat alles, die gaan over een paar weken met de hele afdeling naar Roemenie omdat daar een nieuw pand geopend gaat worden. Dan zit hier dus 3 weken helemaal niemand van de ICT afdeling... Dat wordt lachenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
goed man zo'n ict afdeling
werkt hier ook al zo goed
misschien willen ze je niet storen bij je werkquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
ja goed he
Gelukkig bijna weekend (tot 16:45 vandaag), misschien dat het maandag dan geregeld is
Heulemaal niksquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]u zei?
MaLo, schiet heerlijk op bij jullie
whehehe telefoon door laten schakelen naar Roemeniequote:Op donderdag 5 juni 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
ICT afdeling hier slaat alles, die gaan over een paar weken met de hele afdeling naar Roemenie omdat daar een nieuw pand geopend gaat worden. Dan zit hier dus 3 weken helemaal niemand van de ICT afdeling... Dat wordt lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |