Mijn broer is te vaak met fiets en al omver gedonderdquote:
En heb je ook nog steeds het idee dat het je helpt?quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch een hele andere beweging in het warme water merk het aan mn spieren
ik zelf ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn broer is te vaak met fiets en al omver gedonderd
meer in de zin van soepel houden dan er meer kracht door te kunnen zettenquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En heb je ook nog steeds het idee dat het je helpt?
Ach, als de rest er dan maar hard om kon lachenquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zelf ooken dan had ik lang niet altijd gedronken
ik zelf vaak ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach, als de rest er dan maar hard om kon lachen
Dus qua toename in kracht is het niet echt functioneel? Zonde...quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
meer in de zin van soepel houden dan er meer kracht door te kunnen zetten
en er zijn natuurlijk genoeg andere manieren om het soepel te houden
Da's nie handig Sm0kezquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Gatver, blijkbaar is er wat in m'n kaak onstoken. Een van m'n kiezen linksonder wordt nu naar boven gedrukt. Voelt niet echt lekker
wat niet is kan nog komen hequote:Op donderdag 5 juni 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus qua toename in kracht is het niet echt functioneel? Zonde...
ai gatsiequote:Op donderdag 5 juni 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Gatver, blijkbaar is er wat in m'n kaak onstoken. Een van m'n kiezen linksonder wordt nu naar boven gedrukt. Voelt niet echt lekker
Gatverquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh Sgelequote:Op donderdag 5 juni 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's nie handig Sm0kez
Goedemorgen btw
Dat is zeker zo, maar is dat met zoveel dingen niet zoquote:
uhm tjaquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar is dat met zoveel dingen niet zo
BOEM! Vanmiddag al weekendquote:
Vind ik dan tenminstequote:
BOEM!.....trutquote:
Veel water drinken he.. niet uitdrogenquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ is ook aangekomen op de plek van bestemming
kennelijk iets te goed mn best gedaan vorige x
mag nu weer de gehele dag door het gebouw rennen![]()
och ja goed voor de lijn zullen we maar denken
Inderdaad jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar ook je hebt nog weekend ook straks!
Aaaight homeyquote:
Hahaha ja daaromquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ieder zn eigen mening ha ha
Aaaaaaaaaightquote:
Mogguh tripack!quote:
Goedemorgen jij alleenquote:
ah je bent ook oranje gewordenquote:
Mogguh WLquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Werkschuw tuig!! Ga werken!!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:03 schreef Sgele het volgende:
Zo... 9 uur...tijd voor koffie en een peuk
Helleuw Helleuw, nah dat schiet natuurlijk wel weer ontzettend opquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:14 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen!
Weer een dag op kantoor. Ik krijg extra werkzaamheden omdat er geen ruk te doen is op mijn afdeling. Maar daarvoor moet er een ander pakket op mijn systeem geinstalleerd worden. Maar niemand weet wie dat systeem erop gaat zetten en wanneer
. Dus dat schiet wederom enorm op
goed man zo'n ict afdelingquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:14 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen!
Weer een dag op kantoor. Ik krijg extra werkzaamheden omdat er geen ruk te doen is op mijn afdeling. Maar daarvoor moet er een ander pakket op mijn systeem geinstalleerd worden. Maar niemand weet wie dat systeem erop gaat zetten en wanneer
. Dus dat schiet wederom enorm op
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werkschuw tuig!! Ga werken!!!
Ow wacht...
ja goed hequote:Op donderdag 5 juni 2008 09:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
goed man zo'n ict afdeling
werkt hier ook al zo goed
ICT afdeling hier slaat alles, die gaan over een paar weken met de hele afdeling naar Roemenie omdat daar een nieuw pand geopend gaat worden. Dan zit hier dus 3 weken helemaal niemand van de ICT afdeling... Dat wordt lachenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
goed man zo'n ict afdeling
werkt hier ook al zo goed
misschien willen ze je niet storen bij je werkquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
ja goed he
Gelukkig bijna weekend (tot 16:45 vandaag), misschien dat het maandag dan geregeld is
Heulemaal niksquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]u zei?
MaLo, schiet heerlijk op bij jullie
whehehe telefoon door laten schakelen naar Roemeniequote:Op donderdag 5 juni 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
ICT afdeling hier slaat alles, die gaan over een paar weken met de hele afdeling naar Roemenie omdat daar een nieuw pand geopend gaat worden. Dan zit hier dus 3 weken helemaal niemand van de ICT afdeling... Dat wordt lachen
Bwehehehequote:Op donderdag 5 juni 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
ICT afdeling hier slaat alles, die gaan over een paar weken met de hele afdeling naar Roemenie omdat daar een nieuw pand geopend gaat worden. Dan zit hier dus 3 weken helemaal niemand van de ICT afdeling... Dat wordt lachen
Of het gaat dan eindelijk eens 3 weken allemaal goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BweheheheZal je zien dat dan alles fout gaat
Krijg je gratis en voor niks ook nog een extra lange telefoonrekeningquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:28 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe telefoon door laten schakelen naar Roemenie
Wat denk jezelf?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Of het gaat dan eindelijk eens 3 weken allemaal goed
Ik hoop dat er een server in vlammen op gaat...maar dan wel die waar de telefoonsystemen op aangesloten zittenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BweheheheZal je zien dat dan alles fout gaat
Waarom een taxi?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:32 schreef Civilian het volgende:
Goedemorgen!
Eindelijk weer op mn werk*kuttaxi* ^^
Zelfbediening galore!quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:32 schreef tripack het volgende:
Japanner verbreekt wereldrecord rukken
whehehehehe
De telefoonlijnen in Roemenie zijn niet zo fantastischquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Krijg je gratis en voor niks ook nog een extra lange telefoonrekening
NOES! Dat mag natuurlijk niet gebeuren, je internet eruit... stel je voor zegquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een server in vlammen op gaat...maar dan wel die waar de telefoonsystemen op aangesloten zittenNiet m'n internet aub
En daar ging m'n koffie hahahahaquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:32 schreef tripack het volgende:
whehehehehe
For fucks sake! Dat is in Nederland niet voor te stellenquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
De telefoonlijnen in Roemenie zijn niet zo fantastischWe zitten daar regelmatig naar de gezichten van de agenten die daar zitten.. zijn ze aan het praten...hoppa...verbinding verbroken
elke dag 2x een stroomuitval is daar ook heel normaal hoor
Zie jij er een uitdaging in danquote:
Nee man..m'n handen zijn te grootquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zie jij er een uitdaging in dan
Sgele: WHUT!! Dat kan ik beterrrrrr!!
Bij mijn bedrijf zou het verd*md weinig uitmaken of ze er wel of niet zijnquote:
Als wij daar zitten, beginnen wij te kankeren..die roemenen gaan dan gewoon roken ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
For fucks sake! Dat is in Nederland niet voor te stellen
WTF acht uur en veertig minuten achtereen hahahahaquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:32 schreef tripack het volgende:
whehehehehe
Bwhahaquote:
Serieus? Heftugquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij mijn bedrijf zou het verd*md weinig uitmaken of ze er wel of niet zijn
Eigenlijk te bizar voor woorden ja, wij zouden ook zoiets moeten hebben van;" Mooi, betaalde pauze ftw!"quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als wij daar zitten, beginnen wij te kankeren..die roemenen gaan dan gewoon roken ofzoNiet voor te stellen eigenlijk
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WTF acht uur en veertig minuten achtereen hahahaha
FTW!! Aaaaightquote:
Had je ook iets anders verwacht van mijquote:
Nope...quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had je ook iets anders verwacht van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope...Ik merk wel weer dat ik hier ontzettend hoog wordt ingeschatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Die wilden ze mij ook meegeven.... maar ... ik heb geen rijbewijsquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:02 schreef Civilian het volgende:![]()
Gisteren hier nog lopen klagen dat mn werkgever kut is, omdat ze m'n taxikosten niet willen vergoeden
(stakingen enzo :R)
Krijg ik net te horen dat k een auto meekrijg
des te leuker toch ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die wilden ze mij ook meegeven.... maar ... ik heb geen rijbewijs
www.watbenjedan.comquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die wilden ze mij ook meegeven.... maar ... ik heb geen rijbewijs
Zorg er dan ook voor dat je een leaseauto krijgt (verkapte-zie-mij-stoer-zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:02 schreef Civilian het volgende:![]()
Gisteren hier nog lopen klagen dat mn werkgever kut is, omdat ze m'n taxikosten niet willen vergoeden
(stakingen enzo :R)
Krijg ik net te horen dat k een auto meekrijg
Voegt wel een extra dimensie toe jaquote:
quote:
Mja ik kan best rijden... heb ik in Spanje ook 3 weken gedaanquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
houd ons op de hoogte
lal@plaatje
Tjah ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik hem meteen gehaald had op mijn 18equote:Op donderdag 5 juni 2008 10:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik kan best rijden... heb ik in Spanje ook 3 weken gedaan
Alleen de manier waarop er tegenwoordig in Nederland een rijbewijs gehaald moet worden...Dus doe ik het maar ff zonder
Sorry jongenquote:
De reden waarop ik op m'n 19e gezakt ben voor m'n rijbewijs... en nou niet gaan lachen...quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik hem meteen gehaald had op mijn 18e
Ongekend... Wat een figuur. Ze zeggen toch altijd dat, dat goed is?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
De reden waarop ik op m'n 19e gezakt ben voor m'n rijbewijs... en nou niet gaan lachen...Ik keek te veel in m'n binnenspiegel volgens die boerenlul.. gek he...met zulke ogen
LIEK OMG!!quote:
Normaal wel..bij mij had hij er al een aantekening van gemaakt..m'n instructeur was er ook niet blij mee...quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... Wat een figuur. Ze zeggen toch altijd dat, dat goed is?
LOLquote:
foei sgelequote:Op donderdag 5 juni 2008 10:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Normaal wel..bij mij had hij er al een aantekening van gemaakt..m'n instructeur was er ook niet blij mee...
Die examinator z'n auto was wel op een dubiueze manier beschadigd geraakt een dag later..
Epic failquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |