Whehe, goed zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Normaal wel..bij mij had hij er al een aantekening van gemaakt..m'n instructeur was er ook niet blij mee...
Die examinator z'n auto was wel op een dubiueze manier beschadigd geraakt een dag later..
Sorry mamquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:58 schreef tripack het volgende:
[..]
SlechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
flauwheidquote:
Die laatstequote:
No shit sherlockquote:
Wie niet? Bijna weekendquote:
Hey Ho Silver!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Jij hebt ook niks te doen he?quote:
Ook ja, maar ook van Bonanzaquote:
Sta je daar van te kijken danquote:
Ja ik ga ook even wat te eten zoekenquote:
Smakelijk jongen!quote:
Zoek zequote:
"t is al op ookquote:
Zekers!quote:
Ik zou daar nog even een komma plaatsen, anders staat er helemaal iets apartsquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, da's een smakelijke, jongen
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers!
twee broodjes kipfilet
twee broodjes rundvleessalade
pannenkoek met spek
champignonnensoep
half litertje melk
Die komma had ik ook bewust weggelatenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou daar nog even een komma plaatsen, anders staat er helemaal iets aparts![]()
Doe normaal.... dat je het weg krijgtquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers!
twee broodjes kipfilet
twee broodjes rundvleessalade
pannenkoek met spek
champignonnensoep
half litertje melk
Uh, als ik nu moet gaan delen krijg je van die 2girls1cup taferelen, ik denk dat je alleen bij de gedachte dan al gegeten en gedronken hebtquote:
Sloebert! Kopen zul jequote:
Een uurtje daarvoor had ik ook nog 2 broodjes banaan, een krentenbol en een litertje water tot me genomen hoorquote:
man daar doe ik 3 dagen meequote:Op donderdag 5 juni 2008 12:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een uurtje daarvoor had ik ook nog 2 broodjes banaan, een krentenbol en een litertje water tot me genomen hoor
Mwhahaha, gast m'n waterquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die komma had ik ook bewust weggelaten
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uh, als ik nu moet gaan delen krijg je van die 2girls1cup taferelen, ik denk dat je alleen bij de gedachte dan al gegeten en gedronken hebt
Smokez = Dumpplaats?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een uurtje daarvoor had ik ook nog 2 broodjes banaan, een krentenbol en een litertje water tot me genomen hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee nu stop ik weer![]()
Hell no!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uh, als ik nu moet gaan delen krijg je van die 2girls1cup taferelen, ik denk dat je alleen bij de gedachte dan al gegeten en gedronken hebt
1.99mquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja ok, maar jij bent dan ook vast geen 2.03m
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Liters! Het gutst eruit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee nu stop ik weer
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ja maar shit, die 4 cm die doet het 'emquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |