het likjkt te dicht bij elkaar op het momentquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:37 schreef ElizabethR het volgende:
Wat denk je dat het gaat worden DB?? Ik denk een NO
Alle mensen die ik erover heb gesproken zijn tegen in ieder geval.
En hoe die Fransoos met zijn aankomend voorzitterschap durfde te dreigen nadat ie zijn eigen volk de kans ontnam voor de tweede keer nee te zeggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:16 schreef ScienceFriction het volgende:
Mijn manager stemde NO, want anders verloor Ierland haar identiteit...Da's nog eens een geweldig argument
![]()
Dit is dus de laatste keer dat een regering in Europa een referendum toestaan over zoiets.
Interessant overigens om te zien hoe hier in Ierland dezelfde scare tactics werden toegepast als in Nederland destijds.
Cock en Bullquote:Op maandag 30 juni 2008 10:15 schreef LintuxCx het volgende:
Het Noorden (alle oneven postcodes) is grofweg waar de "arbeiders" wonen, het zuiden (de even postcodes) is waar de "gegoede burgers" wonen. Uiteindelijk lijkt dat lijstje me een beetje zinloos als het hele Noorden erin staat, want dat lijkt mij niet nodig. Ik heb genoeg collega's die in het Noordelijke gedeelte van de stad wonen en elke dag naar werk in D4 fietsen, en die hebben voor zover ik weet nog niks naars meegemaakt daar. En die blijven vast niet na zonsondergang binnen.
Je moet vooral even weten door welke straten je wel en niet moet lopen/fietsen. Rondom O'Connell Street zitten voor zover ik weet bijvoorbeeld wat straten waar je liever alleen bij daglicht doorheen loopt. De straat zelf moet echter geen probleem zijn, sowieso lopen daar altijd zo veel anderen dat de kans mij klein lijkt dat je er iets overkomt. Maar goed, nou ben ik sowieso iemand die dat soort dreigingen altijd negert omdat je anders wel bezig blijft en beter kluizenaar kunt worden.
Oh, cool, jij verhuist ook vanuit Drenthe naar Dublin?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:13 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En dat O'Connel street verhaal; is zo'n ongeloofelijke onzin
Je bent daar veiliger dan op Den Haag HS CS of|Rotterdam Centraal
En dat geldt niet alleen voor Dub, maar voor heel Ierland. Ik begrijp die mensen ook nooit die op fietsvakantie in Ierland gaan rondrijden. Levensgevaarlijk!! Op de doorgaande wegen rijdt iedereen 100 of meer, en dan moet je vol in de remmen voor die achterlijke fietsers met hun tentje achteropquote:Fietsen is echter wel iets dat je alleen moet doen als je suicidaal bent ingesteld
Oh zijn dat tentjesquote:En dat geldt niet alleen voor Dub, maar voor heel Ierland. Ik begrijp die mensen ook nooit die op fietsvakantie in Ierland gaan rondrijden. Levensgevaarlijk!! Op de doorgaande wegen rijdt iedereen 100 of meer, en dan moet je vol in de remmen voor die achterlijke fietsers met hun tentje achterop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |