Bron?!?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:01 schreef jna het volgende:
Wat hoor ik nou, Inholland gaat meer lessen geven?
it's a miracle
Ik had al gezegd dat ik ging openenquote:
En dat zeg jij.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja omdat ik niet had verwacht dat Cali hem opende.
quote:
Waar post iedereen? in deze of die anderequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja omdat ik niet had verwacht dat Cali hem opende.
dezequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waar post iedereen? in deze of die andere
De eerste natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waar post iedereen? in deze of die andere
Huh?quote:
Precies.... Wat de TT zegt dusquote:
Ja dan wel jaquote:
Piliquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
Het is allemaal niet zo veel bijzonders eigenlijk
Toen ik gistermiddag opeens weg was had ik ff nergens meer zin, en ook geen zin meer om te posten. Had een paar verschillende oorzaken, maar dat ga ik het hier niet over hebben (sommige mensen wil het misschien best uitleggen, maar ga niet alles op het forum zetten). Zijn helemaal geen grote dingen, maar was een beetje alles tegelijk
Heb wel mee zitten lezen, wat ik beter niet had kunnen volgens mij
Gisteravond was ik er ook niet, had ik vergadering op m’n werk. Vanmorgen was ik er klaar voor om te vertellen waar ik gister was, maar we hebben tot kwart over 12 zonder internet gezeten![]()
Nou, dat was het wel zo’n beetje denk ik
Heb jullie gemist iig
(de één meer als de ander![]()
)
das waarquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, ik had ook heel veel tijd om terug te lezen
Eerst lezen, dan postenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, ik had ook heel veel tijd om terug te lezen
Goed verhaal, lekker kortquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
Toen ik gistermiddag opeens weg was had ik ff nergens meer zin, en ook geen zin meer om te posten. Had een paar verschillende oorzaken, maar dat ga ik het hier niet over hebben (sommige mensen wil het misschien best uitleggen, maar ga niet alles op het forum zetten). Zijn helemaal geen grote dingen, maar was een beetje alles tegelijk
Gisteravond was ik er ook niet, had ik vergadering op m’n werk. Vanmorgen was ik er klaar voor om te vertellen waar ik gister was, maar we hebben tot kwart over 12 zonder internet gezeten![]()
Heb jullie gemist iig
(de één meer als dande ander
![]()
)
Wat een ontroerend stukjequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
Heb jullie gemist iig
(de één meer als de ander![]()
)
*eens isquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat een ontroerend stukje![]()
Ik heb je wel gemist hoor
Nou nou nou...Je kunt overdrijvenquote:
sssttquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou nou nou...Je kunt overdrijven
Iddquote:
Ik wil dat ik zin heb om veel te doen, maar het wil nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef Yesse het volgende:
En ik heb vandaag gewoon echt nergens zin in
Ja, wat zouden we toch moeten zonder hem... Oh wacht, dat hebben we een etmaaltje geprobeerd en eigenlijk... business as usual?quote:
Doe lieeeeehieeeeeehieeeeeefquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, wat zouden we toch moeten zonder hem... Oh wacht, dat hebben we een etmaaltje geprobeerd en eigenlijk... business as usual?
Deels waarquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, wat zouden we toch moeten zonder hem... Oh wacht, dat hebben we een etmaaltje geprobeerd en eigenlijk... business as usual?
Daar heb ik veel aan.. als afstudeerderquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_gaat_meer_les_geven
Deels? Waarom deels?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Deels waar
Maar jij (en nog wat mensen) staan iets anders in dit topic als de rest denk ik
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben niet onmisbaar, maar mensen missen me blijkbaar welquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Deels? Waarom deels?
Hehe. Stel je voor, straks zijn er allemaal overspannen stagiaires, en dat terwijl ze geen moer uitvoeren op hun stage.quote:
Maar die is op vakantiequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:27 schreef Piles het volgende:
Maar het valt me wel een beetje tegen dat jullie niet 1 keer iets over Marlous gepost hebben afgelopen week
Ben ik weer de enige die er aan denkt zeker
dan Pilsie, danquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Deels waar
Maar jij (en nog wat mensen) staan iets anders in dit topic als de rest denk ik
Haar missen we ook( ze post niet), maar ze is niet ineens verdwenen na 200 posts op een dag...en zoals jipje zegt: ze is op vakantiequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:27 schreef Piles het volgende:
Maar het valt me wel een beetje tegen dat jullie niet 1 keer iets over Marlous gepost hebben afgelopen week
Ben ik weer de enige die er aan denkt zeker
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hehe. Stel je voor, straks zijn er allemaal overspannen stagiaires, en dat terwijl ze geen moer uitvoeren op hun stage.
Ja, en heeft dat het topic wezenlijk veranderd? Nee. Alleen een aantal posts van mensen die zich afvroegen waar je was, iets dat ook wel gebeurd als iemand anders een tijdje weg is waar mensen het niet van verwachten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben niet onmisbaar, maar mensen missen me blijkbaar wel![]()
ik hou het ook niet bijquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:27 schreef Jipje het volgende:
Zo en piles er weer bij is dit topic zeker helemaal niet meer bij te houden
Ja, maar nu voel ik me zo verslaafdquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:28 schreef Jipje het volgende:
Kiwi is toch op vakantie? Daarvan weten we gewoon waar ze is, en die is vaker lang weg. Jij niet Piles
Ja, daar moet ik je denk ik wel gelijk in gevenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, en heeft dat het topic wezenlijk veranderd? Nee. Alleen een aantal posts van mensen die zich afvroegen waar je was, iets dat ook wel gebeurd als iemand anders een tijdje weg is waar mensen het niet van verwachten.
Ik denk dat ik het stokje overdraag en maar wat werk ga verzetten hierzoquote:
Goed plan eigenlijk welquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:31 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het stokje overdraag en maar wat werk ga verzetten hierzo
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef mash_ het volgende:
wtf
TOKIO - Een Japanner met een vermeende tumor kreeg na de operatie goed nieuws van de artsen. De 'tumor' bleek een handdoek te zijn die in 1983 in de buik van de man was achtergelaten na een operatie aan een maagzweer. Dat meldden Japanse media woensdag.
Onlangs kreeg de 49-jarige man last van zijn buik. Uit onderzoek leidden de artsen af dat hij een 8 centimeter groot gezwel had. Tijdens de operatie vonden zij echter geen kanker, maar een doek die was verschrompeld tot de grootte van een honkbal.
Het ziekenhuis even buiten Tokio dat de man 25 jaar geleden opereerde heeft de man excuses aangeboden. De patiënt heeft aangegeven dat hij geen aanklacht zal indienen tegen de medische instelling.
Dat was sarcastisch bedoeldquote:
Nou, onder andere jij en Angel boeien het gewoon niet als ik ff weg ben.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
Maar wat bedoelde je dat Angel en een stel andere 'anders in dit topic staan?'
ja dat doe ik ondertussen ook, vandaar dat ik het niet bijhoud denk ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:31 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het stokje overdraag en maar wat werk ga verzetten hierzo
WTFquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef mash_ het volgende:
wtf
TOKIO - Een Japanner met een vermeende tumor kreeg na de operatie goed nieuws van de artsen. De 'tumor' bleek een handdoek te zijn die in 1983 in de buik van de man was achtergelaten na een operatie aan een maagzweer. Dat meldden Japanse media woensdag.
Onlangs kreeg de 49-jarige man last van zijn buik. Uit onderzoek leidden de artsen af dat hij een 8 centimeter groot gezwel had. Tijdens de operatie vonden zij echter geen kanker, maar een doek die was verschrompeld tot de grootte van een honkbal.
Het ziekenhuis even buiten Tokio dat de man 25 jaar geleden opereerde heeft de man excuses aangeboden. De patiënt heeft aangegeven dat hij geen aanklacht zal indienen tegen de medische instelling.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, onder andere jij en Angel boeien het gewoon niet als ik ff weg ben.
De rest post van wel (of ze het menen is dan weer wat anders)
Omdat het kanquote:
Welke schade? Ik neem aan dat de kosten van het onderzoek en de operatie vergoed worden. Dus afgezien van het (lichamelijk) ongemak is er nauwelijks schade. En het is niet de V.S., en hier zou je dus verdomd weinig krijgen, gelukkig zijn we hier niet zo van de miljoenen smartegeld.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef mash_ het volgende:
De patiënt heeft aangegeven dat hij geen aanklacht zal indienen tegen de medische instelling.
Ik zou echt een om een schade vergoeding vragen
Ow, je bedoelt dat overdreven gekwijl en gegooi met smilies? Ja sorry, niet helemaal mijn stylo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, onder andere jij en Angel boeien het gewoon niet als ik ff weg ben.
De rest post van wel (of ze het menen is dan weer wat anders)
Oh, en niet alleen over het gedoe dat ik weg was. Maar in reacties op serieuze dingen die hier gepost worden.quote:
Waarvoor?quote:
Nee, juist niet dus. Meer de reactie en interesse op serieuze postsquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
Ow, je bedoelt dat overdreven gekwijl en gegooi met smilies? Ja sorry, niet helemaal mijn stylo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
emotionele schadequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welke schade? Ik neem aan dat de kosten van het onderzoek en de operatie vergoed worden. Dus afgezien van het (lichamelijk) ongemak is er nauwelijks schade. En het is niet de V.S., en hier zou je dus verdomd weinig krijgen, gelukkig zijn we hier niet zo van de miljoenen smartegeld.
Kweenie, geef es een voorbeeld?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, en niet alleen over het gedoe dat ik weg was. Maar in reacties op serieuze dingen die hier gepost worden.
Ik zie daar wel een beetje verschil in. Of ben ik de enige die dat zo ziet
Of ik hier mag blijven tot 1 decemberquote:[..]
Waarvoor?
Fijn om te horen als je weer terug bentquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:37 schreef Jipje het volgende:
Goh. Ik vind het hier ineens een stuk minder gezellig...
Dat zegt hij toch? In plaats van het gekwijl voornamelijk ingaan op serieuze posts. Meer zijn, en ook mijn, stijl.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
Nee, juist niet dus. Meer de reactie en interesse op serieuze posts
Ja, bij mn afstudeerbedrijf, of ik mag blijven...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
spannend! Waar? Bij je stagebedrijf of niet?
Hoezo, als het serieus is dan vraag ik het me ook serieus af, ik durf zelfs te beweren dat ik er nog na vroeg. Serieus and all.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, juist niet dus. Meer de reactie en interesse op serieuze posts
Heb het idee dat er ineens meer gekat wordt...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Fijn om te horen als je weer terug bent
Ja, daadwerkelijk geleden materiele schade zou je hier vergoed krijgen. De emotionele schade wordt hier gelukkig niet in miljoenen uitgedrukt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
emotionele schadeal je familie en vrienden moeten vertellen dat je heel ziek bent enzo. en je bent nog een keer voor niks open gesneden. Dus moet je weer revalideren waardoor je niet kan werken en geld mis loopt enzo. Is vast wel gedl uittehalen hoor.
sank joe!quote:
Heb het ook niet over miljoenenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, daadwerkelijk geleden materiele schade zou je hier vergoed krijgen. De emotionele schade wordt hier gelukkig niet in miljoenen uitgedrukt.
Nog niet nee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, daadwerkelijk geleden materiele schade zou je hier vergoed krijgen. De emotionele schade wordt hier gelukkig niet in miljoenen uitgedrukt.
En ik weet waaromquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:37 schreef Jipje het volgende:
Goh. Ik vind het hier ineens een stuk minder gezellig...
Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Iedereen om de domste dingen aanklagen vind ik zo verschrikkelijk kansloosquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
emotionele schadeal je familie en vrienden moeten vertellen dat je heel ziek bent enzo. en je bent nog een keer voor niks open gesneden. Dus moet je weer revalideren waardoor je niet kan werken en geld mis loopt enzo. Is vast wel gedl uittehalen hoor.
Piles trekt het gewoon aanquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Heb het idee dat er ineens meer gekat wordt...
Er wordt niet gekat, er zijn mensen met verschillende inzichten. Dat lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Heb het idee dat er ineens meer gekat wordt...
Wat dan?quote:
Wat formuleer je dat toch weer goed.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Iedereen om de domste dingen aanklagen vind ik zo verschrikkelijk kansloos
Alsof jezelf nooit wat fout doet
Let he who is without sin cast the first stone.
Ja kom op. een handdoek in iemand zijn buik laten zitten bij een operatie is wel erg domme fout hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Iedereen om de domste dingen aanklagen vind ik zo verschrikkelijk kansloos
Ja oke. Maar het klinkt meteen een stuk negatiever. Terwijl het juist zo gezellig druk was...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er wordt niet gekat, er zijn mensen met verschillende inzichten. Dat lijkt me niet meer dan normaal.
Idd, heb aan niemand een hekel hier ofzoquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Er wordt niet gekat, er zijn mensen met verschillende inzichten. Dat lijkt me niet meer dan normaal.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat skyradio hier, daar wordt je ook compleet gek van. Bah.
Vraag ik me toch af waarom dit opeens opkomt nu Piles weer terug is. Het "gekwijl" is toch al meer dan 2 topics bezig terwijl Piles in geen mijlenver te zien was.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het schijnt zo dat je als je een ongeluk heb veroorzaakt in de VS, je beter geen sorry kan zeggen.. want dat is dan al een bekentenis..quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zet dan ook wat anders opquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat skyradio hier, daar wordt je ook compleet gek van. Bah.
"gekwijl"...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af waarom dit opeens opkomt nu Piles weer terug is. Het "gekwijl" is toch al meer dan 2 topics bezig terwijl Piles in geen mijlenver te zien was.
Misschien omdat ik er een beetje over begon, dat sommige mensen anders reagerenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:43 schreef Yesse het volgende:
Vraag ik me toch af waarom dit opeens opkomt nu Piles weer terug is. Het "gekwijl" is toch al meer dan 2 topics bezig terwijl Piles in geen mijlenver te zien was.
Het is nog steeds even druk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:42 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja oke. Maar het klinkt meteen een stuk negatiever. Terwijl het juist zo gezellig druk was...
De Zweedse radio is sowieso slechtquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Welcome to the working world!
ikea radio is nog erger...![]()
doe dat dan ook niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien omdat ik er een beetje over begon, dat sommige mensen anders reageren
Daar zie je dan ook een verband dat er helemaal niet hoeft te zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Welkom trouwensquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:44 schreef mash_ het volgende:
Waar gaat heel die discussie nou overik volg het niet meer
Ikea radio = skyradio6quote:
Gekwijlquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:44 schreef mash_ het volgende:
Waar gaat heel die discussie nou overik volg het niet meer
Ik was laatst in een meubelwinkel en daar hadden ze een te hippe lounge cd opgezet... viel ik bijna in slaap in een fatboy hangmat..quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In een bank kan ik moeilijk 538 of slam! fm opzetten natuurlijk.
Ik post wat ik denk/voel, zoals ik dat een uur geleden ook gedaan hebquote:
3fmquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
het zou de eerste interessante SC zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is nog steeds even druk.
En het valt mij op dat mensen al snel klagen hier als er eens iets kritisch gepost wordt. Daardoor verzandt dit topic keer op keer in het posten van smileys en het gebruikelijke 'gekwijl'. Iets waar het topic in mijn ogen zeker niet interessenter door wordt.
Classical FMquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien een beetje debiel geformuleert van mij, maar ik bedoel dat ik hier altijd van die gigantisch poeslieve en overdreven schattige knuffel posts lees. En zodra iemand er wat van zegt 'is het meteen een stuk minder gezellig'.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Don't go there, discussie is al lang en breed gevoerd en we komen er toch niet uit.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was laatst in een meubelwinkel en daar hadden ze een te hippe lounge cd opgezet... viel ik bijna in slaap in een fatboy hangmat..
Ja dankjequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Welkom trouwens
Het wil hier wel eens snel gaan ja
ohhquote:
Zullen de klanten leuk vinden, geldzaken regelen onder het genot van het gemekker van Edwin Eversquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
3fm538 is ook wel leuk ja. slam fm is kut
nouja vind ik persoonlijk dan
Dat is onzin.quote:
edwin bij 3fm?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zullen de klanten leuk vinden, geldzaken regelen onder het genot van het gemekker van Edwin Evers.
Ja maar ik ben poeslief en knuffeligquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien een beetje debiel geformuleert van mij, maar ik bedoel dat ik hier altijd van die gigantisch poeslieve en overdreven schattige knuffel posts lees. En zodra iemand er wat van zegt 'is het meteen een stuk minder gezellig'.
Zoals Angel zegt, is geen gekat, is gewoon een verschil van mening of een ander perspectief wat sommigen hier hebben, niet meer dan normaal.
Doe ik ook niet, ik vind dat een slowchat er is om je een beetje te vermaken, en dat hoeft niet perse met mega-interessante onderwerpen te zijn. Dat mag ook met de meest flauwe humor, dat is vaak nog leuker ook. Als je interessante onderwerpen wil zien moet je discovery channel kijken!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Don't go there, discussie is al lang en breed gevoerd en we komen er toch niet uit.
Op de auto? ? ? ? ? ? ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb trouwens vanochtend vroeg bijna een paar schapen op de auto gehad. Die waren losgebroken en liepen zo de snelweg over toen ik er aan kwam. Stond met jankende banden dwars stil op de weg
Of animal planetquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:47 schreef Jipje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik vind dat een slowchat er is om je een beetje te vermaken, en dat hoeft niet perse met mega-interessante onderwerpen te zijn. Dat mag ook met de meest flauwe humor, dat is vaak nog leuker ook. Als je interessante onderwerpen wil zien moet je discovery channel kijken!
Vroeger wel ja.. maar toen stond ie nog niet in de Quote 500quote:
Die discussie hebben we dus al gevoerd een tijdje geledenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:47 schreef Jipje het volgende:
Doe ik ook niet, ik vind dat een slowchat er is om je een beetje te vermaken, en dat hoeft niet perse met mega-interessante onderwerpen te zijn. Dat mag ook met de meest flauwe humor, dat is vaak nog leuker ook. Als je interessante onderwerpen wil zien moet je discovery channel kijken!
Ja, ik kwam met 100 aangereden en zij staken zomaar overquote:
Ja oke. Die zijn soms leuk, maar liever nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien een beetje debiel geformuleert van mij, maar ik bedoel dat ik hier altijd van die gigantisch poeslieve en overdreven schattige knuffel posts lees. En zodra iemand er wat van zegt 'is het meteen een stuk minder gezellig'.
Zoals Angel zegt, is geen gekat, is gewoon een verschil van mening of een ander perspectief wat sommigen hier hebben, niet meer dan normaal.
Ja maar nu niet meerquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vroeger wel ja.. maar toen stond ie nog niet in de Quote 500
of National Geographicquote:
Ja of NGC.quote:
Qmusic is ook we te doenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
3fm538 is ook wel leuk ja. slam fm is kut
nouja vind ik persoonlijk dan
Jaaa ik snapte hemquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik kwam met 100 aangereden en zij staken zomaar over
Naja, tegen de auto [beetje Friesismes soms]
Shoarma.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb trouwens vanochtend vroeg bijna een paar schapen op de auto gehad. Die waren losgebroken en liepen zo de snelweg over toen ik er aan kwam. Stond met jankende banden dwars stil op de weg
En als je geen discussie en/of meningsverschillen wilt zien, is een forum misschien niet ideale plaats om je tijd door te brengen. Oftewel, zonder discussie kun je vrijwel elk forum opdoeken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:47 schreef Jipje het volgende:
Als je interessante onderwerpen wil zien moet je discovery channel kijken!
Iedereen z'n laatste punt gemaakt. Einde discussie dan over dit onderwerpquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En als je geen discussie en/of meningsverschillen wilt zien, is een forum misschien niet ideale plaats om je tijd door te brengen. Oftewel, zonder discussie kun je vrijwel elk forum opdoeken.
Nee, das skyradio, die hebben een band van een uur voor de hele dagquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Qmusic is ook we te doen![]()
Bij 538 hoor je elk uur dezelfde muziek
Er is helemaal niets mis met flauwe humor. Maar zoals Angel al mooi had gezegd (ik ben het wel vaak met je eens zeg) zodra er iets serieuzer gepost wordt dan verandert ineens heel snel in een debiel smilie festival, en dat vind ik bijvoorbeeld al weer een stuk minder boeiend om te lezen of aan deel te nemen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:47 schreef Jipje het volgende:
[..]
Juist, dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen z'n laatste punt gemaakt. Einde discussie dan over dit onderwerp
We gaan niet discussieren over de discussie hoor
Dat snap ik ook wel, ik kom juist voor de discussiequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Shoarma.![]()
[..]
En als je geen discussie en/of meningsverschillen wilt zien, is een forum misschien niet ideale plaats om je tijd door te brengen. Oftewel, zonder discussie kun je vrijwel elk forum opdoeken.
Discussie discussie discussie!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen z'n laatste punt gemaakt. Einde discussie dan over dit onderwerp
We gaan niet discussieren over de discussie hoor
Eens is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:51 schreef mash_ het volgende:
SC staat toch voor slow chat. Chatten is toch ook niet altijd serieusmoet alleen niet altijd alleen maar grappig zijn. beetje serieus ka best op zijn tijd
dat is mijn mening
maar ik post hier pas 5uur ofzo
Nee, stond net op tijd stilquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaa ik snapte hemDat zeg ik ook altijd.. Maar zat je er echt tegen aan?
(bloed enzo)
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:52 schreef mash_ het volgende:
maar vind coen en sander toch leuker
ah shit, je hebt gelijk...quote:
Daar heb ik het alleen over met de buurt jehovaquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eens is.
Maar om er wat interessans in te gooien:
Wat is jullie mening over de evolutietheorie?![]()
*leest boek over evolutietheorie
Deanquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, stond net op tijd stil![]()
Toen maar in de berm gezet en politie gebeld, die waren er in 5 minuten. Met een man of 6 politie in 4 auto's boel afgezet en schapen weer terug gedreven. Politie wist precies waar ze vandaan kwamen, scheen vaker te gebeuren
Maar gelukkig was het zo rond half zes doodstil op de weg! Een paar auto's die even op de blokkade moest wachten, binnen 10 minuten was alles weer geregeld
Ze maken juist leuke radioquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
![]()
C&S luister ik nooit meer eigenlijk. Zeer slechte radio
En flink mensen afzeiken moet ook kunnen op zn tijd, he Reinquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:51 schreef mash_ het volgende:
SC staat toch voor slow chat. Chatten is toch ook niet altijd serieusmoet alleen niet altijd alleen maar grappig zijn. beetje serieus ka best op zijn tijd
dat is mijn mening
maar ik post hier pas 5uur ofzo
Ja, had achteraf gezien gewoon even een moeten scheppen en achterin moeten gooienquote:
Shitquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:54 schreef jna het volgende:
[..]
Daar heb ik het alleen over met de buurt jehova
Volgens mij zijn we het best eens. En dat hoeft inderdaad niet, maar er lijkt me ook niks op tegen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, ik kom juist voor de discussieMaar, die hoeft toch niet altijd over de meest hoogwaardige onderwerpen te gaan?
Beetje voorbarig gebleken, vind je niet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Don't go there, discussie is al lang en breed gevoerd en we komen er toch niet uit.
Ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:53 schreef Jipje het volgende:
* Jipje gaat toch gauw weer wat nuttigs doen...![]()
Een vriend van me heeft zo eens zijn auto totalloss gereden. Hij had wel schapenvlees in de grill, dat is toch al een aardige stap richting shoarma dan. Maar dat was midden in de nacht ergens, schaap was slecht te zien en hij kon ook niet meer op tijd remmen. Schaap dood, Ford Mondeo dood.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, stond net op tijd stil![]()
Toen maar in de berm gezet en politie gebeld, die waren er in 5 minuten. Met een man of 6 politie in 4 auto's boel afgezet en schapen weer terug gedreven. Politie wist precies waar ze vandaan kwamen, scheen vaker te gebeuren
Maar gelukkig was het zo rond half zes doodstil op de weg! Een paar auto's die even op de blokkade moest wachten, binnen 10 minuten was alles weer geregeld
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dean![]()
Ik heb wel eens gehad dat er koeien op het spoor stonden waardoor we niet verder konden, maar op de weg nog nooit gehad. Oja en maandag bezorgde ik Bart een hartverzakking door vol op de rem te gaan staan voor een kikker
Dat krijg je he, als je niet oplet bij het oversteken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
Goed gedaan, het gaat heel slecht met de kikker!
Zeg, ga eens wat doenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:56 schreef Jipje het volgende:
Of padquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dean![]()
Ik heb wel eens gehad dat er koeien op het spoor stonden waardoor we niet verder konden, maar op de weg nog nooit gehad. Oja en maandag bezorgde ik Bart een hartverzakking door vol op de rem te gaan staan voor een kikker
Hij was echt hip, hij sprong zo richting de tuin van de buren verderquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
Whehehe, arme Bartquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dean![]()
Niet grappig maar wel goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of padDat was niet grappig inderdaad
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:58 schreef The_Dean het volgende:
Heb dan ook wel eens een poes doodgereden, maar die sprong er echt zomaar voor! Vriend van me reed mee, en we kwamen beide niet meer bij van het lachen![]()
Ja, daar ben jij best goed in!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En flink mensen afzeiken moet ook kunnen op zn tijd, he Rein
en jij dan?quote:
Was hier redelijk mistig, zag ze ook net op tijdquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft zo eens zijn auto totalloss gereden. Hij had wel schapenvlees in de grill, dat is toch al een aardige stap richting shoarma dan. Maar dat was midden in de nacht ergens, schaap was slecht te zien en hij kon ook niet meer op tijd remmen. Schaap dood, Ford Mondeo dood.
Ik zou volgens mij eerder jankenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Whehehe, arme Bart
Maar daar rem ik niet voor hoor. Probeer het wel te ontwijken, maar verder niet. Katten en honden eigenlijk ook niet. Heb niks met huisdieren, en tevens, moeten ze maar niet voor mijn auto lopen
Heb dan ook wel eens een poes doodgereden, maar die sprong er echt zomaar voor! Vriend van me reed mee, en we kwamen beide niet meer bij van het lachen![]()
Maar schapen zijn nogal iets groter, en geven flink wat schade als je die raakt, zware hufters, dus daar rem ik liefst even voor
Nee. Je moet zelf aan het werk gaan. Dan hoef ik dat hier ook niet meer te zeggenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hou jou aan het werk, das toch ook goed
Ik weet dat echt al te langquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat weten we
Maar hij is ook lief![]()
(af en toe)
Ik heb hier Darwin's boek liggen, zware kost maar wel boeiend om te lezen. Wat lees jij? Iets van Dawkins?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eens is.
Maar om er wat interessans in te gooien:
Wat is jullie mening over de evolutietheorie?![]()
*leest boek over evolutietheorie
Nou, als we zo de hele middag doorgaan wordt het toch nog gezelligquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee. Je moet zelf aan het werk gaan. Dan hoef ik dat hier ook niet meer te zeggen
quote:
Ja, al zat ik wel bijna met mn hoofd door de voorruitquote:
Duuuuuusquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik weet dat echt al te langMaarja als hij me bier geeft vind ik het best.
Was je eigelijk naar die meet zondag > wie waren er allemaal?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, al zat ik wel bijna met mn hoofd door de voorruit![]()
![]()
[..]
Duuuuuus
Naja, wat kan je er aan doen? Shit happens man, kan er eerlijk gezegd niet echt wakker van liggen.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, als we zo de hele middag doorgaan wordt het toch nog gezellig
Of ben je vanavond weer eens online
Ik lees Fantastisch! over het universum in ons hoofd van Kris Verburgh (pas 21 jaarquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb hier Darwin's boek liggen, zware kost maar wel boeiend om te lezen. Wat lees jij? Iets van Dawkins?
Paal dansen? Buikdansen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee vanavond ga ik weer proberen sexy te dansen
Nee ging niet doorquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Was je eigelijk naar die meet zondag > wie waren er allemaal?
Ik reed 20 km/uquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, al zat ik wel bijna met mn hoofd door de voorruit![]()
![]()
Gast, serieusquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef The_Dean het volgende:
Naja, wat kan je er aan doen? Shit happens man, kan er eerlijk gezegd niet echt wakker van liggen.
Dat er nu ergens een lief klein meisje is die haar Poekie kwijt is is dan jammer, houden ze het beest maar binnen hoor
Vraag ik me nu toch af hoe dat er uit zietquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef Jipje het volgende:
Nee vanavond ga ik weer proberen sexy te dansen
Oe, leuk idee voor kado voor mn vriendquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik lees Fantastisch! over het universum in ons hoofd van Kris Verburgh (pas 21 jaar)
Gaat over het ontstaan van het universum, het helal, de dieren, de mensen, onze gevoels, cultuur, taal.. Ik ben nu bij het punt waar hij uitlegt hoe de taal is ontstaan. Het is makkelijk te lezen en daardoor leuker dan Darwin maar nog steeds wel interessant
Nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Vraag ik me nu toch af hoe dat er uit ziet
Nu zeker benieuwdquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef Yesse het volgende:
Paal dansen? Buikdansen?
Doe maar een kleine demonstratie op de meet danquote:
Er zijn ook genoeg katten die weglopen, ik spreek uit ervaring (gelukkig terug gevonden). Zo'n hond of kat heeft echt een enorme waarde voor gezinnen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, wat kan je er aan doen? Shit happens man, kan er eerlijk gezegd niet echt wakker van liggen.
Dat er nu ergens een lief klein meisje is die haar Poekie kwijt is is dan jammer, houden ze het beest maar binnen hoor
Nouja, hij heeft opzich wel gelijk, die beesten lopen eigenlijk in te grote getallen rond op onze aardbolquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Gast, serieus
Beetje harteloos vind ik je nu wel
Ja maar de voorruit was ook heel dichtbijquote:
4quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Whehe ok. anders kwamen er echt maar 3 mensen ofzo
Niet als je normaal zatquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar de voorruit was ook heel dichtbij
Klinkt boeiend. Van die gast heb ik dan wel nooit gehoord, ik zal eens kijken of ik dat boek ooit ergens zie liggen, ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik lees Fantastisch! over het universum in ons hoofd van Kris Verburgh (pas 21 jaar)
Gaat over het ontstaan van het universum, het helal, de dieren, de mensen, onze gevoels, cultuur, taal.. Ik ben nu bij het punt waar hij uitlegt hoe de taal is ontstaan. Het is makkelijk te lezen en daardoor leuker dan Darwin maar nog steeds wel interessant
Onze 2 katten lopen altijd buiten, durven niet eens naar binnen. En reken maar dat je je daar aan gaat hechtenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:09 schreef Yesse het volgende:
Dan is het ook geen huisdier meer.
In jouw auto?quote:
In de straat vlakbij mij huis zat er een duif midden op de weg..In de remmen.. toeter.. Duif gaf geen reactie en ging door met eten. In mijn binnenspiegel zag ik de rij achter me al wat langer worden.. Na 2 keer toeteren maar uit de auto gestapt en de duif maar weggejaagd..quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dean![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Ziet er wel vet uitquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooh, wat heb ik zin![]()
![]()
Maar dat even tussendoor
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:12 schreef jna het volgende:
Nu we het over huisdieren hebben. Ik weet nog een mop
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu zeker benieuwd
[..]
Doe maar een kleine demonstratie op de meet dan
Hip, eerst nog door dit boek heen komen. Zit nu ongeveer op de helft, maar het is een dik boek voor de tijd die ik heb om te lezenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt boeiend. Van die gast heb ik dan wel nooit gehoord, ik zal eens kijken of ik dat boek ooit ergens zie liggen, ben wel benieuwd.
Maarre mocht je de evolutietheorie vs intelligent design discussie boeiend vinden raad ik je bij deze the blind watchmaker van dawkins aan
Okay, ben benieuwdquote:
Ik heb zin in Lowlands.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooh, wat heb ik zin![]()
![]()
Maar dat even tussendoor
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:12 schreef Jipje het volgende:
[..]
Reggeatontering.. die maakt er een wokkel van!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zin in Blanesquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb zin in Lowlands.
[ afbeelding ]
Ja. Zo goed ben ik dus nog niet. Maar dat is waar we naar strevenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
tering.. die maakt er een wokkel van!!
quote:
Wat heb je aan katten die buiten lopen en alleen maar binnen komen om hun behoefte te doen en te eten?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Onze 2 katten lopen altijd buiten, durven niet eens naar binnen. En reken maar dat je je daar aan gaat hechten![]()
Vind het nogal makkelijk gezegd dat er teveel van zijn, dus niet erg als je er af en toe 1 platrijdt.
Als je het bij wilt houden moet je dat ook niet doen...quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:17 schreef Californium het volgende:
Hier alweer...gaat sneeeellll....ging even wat doen...
Ja, het schiet inderdaad aardig op.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:17 schreef Californium het volgende:
Hier alweer...gaat sneeeellll....ging even wat doen...
Ja. Dat zei ik dusquote:
Wokkel fabricage?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Zo goed ben ik dus nog niet. Maar dat is waar we naar streven![]()
Ow. Je hebt mn plaatje gemist?quote:
Ik merk het jahquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:18 schreef Jipje het volgende:
[..]
Als je het bij wilt houden moet je dat ook niet doen...
quote:
Gek, doe eerst de zomer ffquote:
Moet je wel eens online zijnquote:
Zelfs daarvoor komen ze niet naar binnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:17 schreef Yesse het volgende:
Wat heb je aan katten die buiten lopen en alleen maar binnen komen om hun behoefte te doen en te eten?
Naja, kan er niks aan doen, maar heb ook helemaal niks met [huis]dieren verderquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
Gast, serieus
Beetje harteloos vind ik je nu wel
Daar ben ik 2 jaar geleden geweestquote:
aaahhhhhhquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb niets anders om naar uit te kijken
Ik ook niet superveel hoor, terwijl ik in een dierenwinkel werkquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:21 schreef The_Dean het volgende:
Naja, kan er niks aan doen, maar heb ook helemaal niks met [huis]dieren verder
27 juniquote:
wel schattig, maar ik hou niet zo van kattenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
Zelfs daarvoor komen ze niet naar binnen
Maar heb je zelf wel eens zulke katten gehad?
Die elke avond voor het raam naar binnen zitten te kijken, achter je aan lopen als je buiten bent, die een hele middag op de oprit zitten te wachten tot je terugkomt met de auto
Wat voor dieren dan wel?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Milou__ het volgende:
wel schattig, maar ik hou niet zo van katten
Nee ik heb een hond gehad, en mijn eerste vriendje had 2 katten, en daar was er ook 1 van aangereden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
Zelfs daarvoor komen ze niet naar binnen
Maar heb je zelf wel eens zulke katten gehad?
Die elke avond voor het raam naar binnen zitten te kijken, achter je aan lopen als je buiten bent, die een hele middag op de oprit zitten te wachten tot je terugkomt met de auto
Dieren die je niet hoeft te verzorgen, die niet bijten, die niet eng zijn en die niet bewegenquote:
Heb zin in Wâldrockquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb zin in Lowlands.
[ afbeelding ]
EEN KNUFFELquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dieren die je niet hoeft te verzorgen, die niet bijten, die niet eng zijn en die niet bewegen![]()
Ben geen dierenliefhebber
Ga je helemaal niks leuks doen in de zomer? Ook geen weekend weg?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb niets anders om naar uit te kijken
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:24 schreef Milou__ het volgende:
Dieren die je niet hoeft te verzorgen, die niet bijten, die niet eng zijn en die niet bewegen![]()
Sommige dieren zijn wel leuk, maar heb er meestal geen tijd voor overquote:Ben geen dierenliefhebber
quote:
Ik rem ook niet voor dieren, dat is gewoon het gevaarlijkste wat je kan doen, hoeveel ongelukken zullen daar uit voor komen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dierenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voodoo poppetjequote:Op woensdag 4 juni 2008 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
* gaat opzoek of er een Piles-knuffel bestaat
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo niet, dan zal ik mezelf moeten opofferen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo niet, dan zal ik mezelf moeten opofferen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb zin in Lowlands.
[ afbeelding ]
Of knuffelen met Pilesquote:
Ehm, misschien.. Maar het is allemaal nog niet duidelijk..quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:26 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ga je helemaal niks leuks doen in de zomer? Ook geen weekend weg?
Quoteklotenquote:
Als wat?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik mag half 5 al naar huis..![]()
Maarja moet werken bij de super tot 8
op vakantie met stage scquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ehm, misschien.. Maar het is allemaal nog niet duidelijk..
als brood en vleeswaar....Ahaquote:
Ik kwart voor 5. en dan 10 over 5 thuis ofzoquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik mag half 5 al naar huis..![]()
Maarja moet werken bij de super tot 8
De meet.. eens kijken of ik ondertussen dan een stageplaats heb.quote:
Ik snap het wel hoorquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:33 schreef Milou__ het volgende:
Durfde ik nog net niet te zeggen in het openbaar![]()
maar diep van binnen ...
quote:
Ik vind die van jna wel leuk als titelquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:36 schreef Californium het volgende:
Wie opent de nieuwe?
Ik niet, ik ga voor de fipoquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:36 schreef Californium het volgende:
Wie opent de nieuwe?
dan doe ik het welquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:35 schreef jna het volgende:
Mag ik een onsje Milou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |