Bron?!?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:01 schreef jna het volgende:
Wat hoor ik nou, Inholland gaat meer lessen geven?
it's a miracle
Ik had al gezegd dat ik ging openenquote:
En dat zeg jij.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja omdat ik niet had verwacht dat Cali hem opende.
quote:
Waar post iedereen? in deze of die anderequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja omdat ik niet had verwacht dat Cali hem opende.
dezequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waar post iedereen? in deze of die andere
De eerste natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waar post iedereen? in deze of die andere
Huh?quote:
Precies.... Wat de TT zegt dusquote:
Ja dan wel jaquote:
Piliquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
Het is allemaal niet zo veel bijzonders eigenlijk
Toen ik gistermiddag opeens weg was had ik ff nergens meer zin, en ook geen zin meer om te posten. Had een paar verschillende oorzaken, maar dat ga ik het hier niet over hebben (sommige mensen wil het misschien best uitleggen, maar ga niet alles op het forum zetten). Zijn helemaal geen grote dingen, maar was een beetje alles tegelijk
Heb wel mee zitten lezen, wat ik beter niet had kunnen volgens mij
Gisteravond was ik er ook niet, had ik vergadering op m’n werk. Vanmorgen was ik er klaar voor om te vertellen waar ik gister was, maar we hebben tot kwart over 12 zonder internet gezeten![]()
Nou, dat was het wel zo’n beetje denk ik
Heb jullie gemist iig
(de één meer als de ander![]()
)
das waarquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, ik had ook heel veel tijd om terug te lezen
Eerst lezen, dan postenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, ik had ook heel veel tijd om terug te lezen
Goed verhaal, lekker kortquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
Toen ik gistermiddag opeens weg was had ik ff nergens meer zin, en ook geen zin meer om te posten. Had een paar verschillende oorzaken, maar dat ga ik het hier niet over hebben (sommige mensen wil het misschien best uitleggen, maar ga niet alles op het forum zetten). Zijn helemaal geen grote dingen, maar was een beetje alles tegelijk
Gisteravond was ik er ook niet, had ik vergadering op m’n werk. Vanmorgen was ik er klaar voor om te vertellen waar ik gister was, maar we hebben tot kwart over 12 zonder internet gezeten![]()
Heb jullie gemist iig
(de één meer als dande ander
![]()
)
Wat een ontroerend stukjequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
Heb jullie gemist iig
(de één meer als de ander![]()
)
*eens isquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat een ontroerend stukje![]()
Ik heb je wel gemist hoor
Nou nou nou...Je kunt overdrijvenquote:
sssttquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou nou nou...Je kunt overdrijven
Iddquote:
Ik wil dat ik zin heb om veel te doen, maar het wil nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef Yesse het volgende:
En ik heb vandaag gewoon echt nergens zin in
Ja, wat zouden we toch moeten zonder hem... Oh wacht, dat hebben we een etmaaltje geprobeerd en eigenlijk... business as usual?quote:
Doe lieeeeehieeeeeehieeeeeefquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, wat zouden we toch moeten zonder hem... Oh wacht, dat hebben we een etmaaltje geprobeerd en eigenlijk... business as usual?
Deels waarquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, wat zouden we toch moeten zonder hem... Oh wacht, dat hebben we een etmaaltje geprobeerd en eigenlijk... business as usual?
Daar heb ik veel aan.. als afstudeerderquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_gaat_meer_les_geven
Deels? Waarom deels?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Deels waar
Maar jij (en nog wat mensen) staan iets anders in dit topic als de rest denk ik
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben niet onmisbaar, maar mensen missen me blijkbaar welquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Deels? Waarom deels?
Hehe. Stel je voor, straks zijn er allemaal overspannen stagiaires, en dat terwijl ze geen moer uitvoeren op hun stage.quote:
Maar die is op vakantiequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:27 schreef Piles het volgende:
Maar het valt me wel een beetje tegen dat jullie niet 1 keer iets over Marlous gepost hebben afgelopen week
Ben ik weer de enige die er aan denkt zeker
dan Pilsie, danquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Deels waar
Maar jij (en nog wat mensen) staan iets anders in dit topic als de rest denk ik
Haar missen we ook( ze post niet), maar ze is niet ineens verdwenen na 200 posts op een dag...en zoals jipje zegt: ze is op vakantiequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:27 schreef Piles het volgende:
Maar het valt me wel een beetje tegen dat jullie niet 1 keer iets over Marlous gepost hebben afgelopen week
Ben ik weer de enige die er aan denkt zeker
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hehe. Stel je voor, straks zijn er allemaal overspannen stagiaires, en dat terwijl ze geen moer uitvoeren op hun stage.
Ja, en heeft dat het topic wezenlijk veranderd? Nee. Alleen een aantal posts van mensen die zich afvroegen waar je was, iets dat ook wel gebeurd als iemand anders een tijdje weg is waar mensen het niet van verwachten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben niet onmisbaar, maar mensen missen me blijkbaar wel![]()
ik hou het ook niet bijquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:27 schreef Jipje het volgende:
Zo en piles er weer bij is dit topic zeker helemaal niet meer bij te houden
Ja, maar nu voel ik me zo verslaafdquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:28 schreef Jipje het volgende:
Kiwi is toch op vakantie? Daarvan weten we gewoon waar ze is, en die is vaker lang weg. Jij niet Piles
Ja, daar moet ik je denk ik wel gelijk in gevenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, en heeft dat het topic wezenlijk veranderd? Nee. Alleen een aantal posts van mensen die zich afvroegen waar je was, iets dat ook wel gebeurd als iemand anders een tijdje weg is waar mensen het niet van verwachten.
Ik denk dat ik het stokje overdraag en maar wat werk ga verzetten hierzoquote:
Goed plan eigenlijk welquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:31 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het stokje overdraag en maar wat werk ga verzetten hierzo
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef mash_ het volgende:
wtf
TOKIO - Een Japanner met een vermeende tumor kreeg na de operatie goed nieuws van de artsen. De 'tumor' bleek een handdoek te zijn die in 1983 in de buik van de man was achtergelaten na een operatie aan een maagzweer. Dat meldden Japanse media woensdag.
Onlangs kreeg de 49-jarige man last van zijn buik. Uit onderzoek leidden de artsen af dat hij een 8 centimeter groot gezwel had. Tijdens de operatie vonden zij echter geen kanker, maar een doek die was verschrompeld tot de grootte van een honkbal.
Het ziekenhuis even buiten Tokio dat de man 25 jaar geleden opereerde heeft de man excuses aangeboden. De patiënt heeft aangegeven dat hij geen aanklacht zal indienen tegen de medische instelling.
Dat was sarcastisch bedoeldquote:
Nou, onder andere jij en Angel boeien het gewoon niet als ik ff weg ben.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
Maar wat bedoelde je dat Angel en een stel andere 'anders in dit topic staan?'
ja dat doe ik ondertussen ook, vandaar dat ik het niet bijhoud denk ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:31 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het stokje overdraag en maar wat werk ga verzetten hierzo
WTFquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef mash_ het volgende:
wtf
TOKIO - Een Japanner met een vermeende tumor kreeg na de operatie goed nieuws van de artsen. De 'tumor' bleek een handdoek te zijn die in 1983 in de buik van de man was achtergelaten na een operatie aan een maagzweer. Dat meldden Japanse media woensdag.
Onlangs kreeg de 49-jarige man last van zijn buik. Uit onderzoek leidden de artsen af dat hij een 8 centimeter groot gezwel had. Tijdens de operatie vonden zij echter geen kanker, maar een doek die was verschrompeld tot de grootte van een honkbal.
Het ziekenhuis even buiten Tokio dat de man 25 jaar geleden opereerde heeft de man excuses aangeboden. De patiënt heeft aangegeven dat hij geen aanklacht zal indienen tegen de medische instelling.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, onder andere jij en Angel boeien het gewoon niet als ik ff weg ben.
De rest post van wel (of ze het menen is dan weer wat anders)
Omdat het kanquote:
Welke schade? Ik neem aan dat de kosten van het onderzoek en de operatie vergoed worden. Dus afgezien van het (lichamelijk) ongemak is er nauwelijks schade. En het is niet de V.S., en hier zou je dus verdomd weinig krijgen, gelukkig zijn we hier niet zo van de miljoenen smartegeld.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef mash_ het volgende:
De patiënt heeft aangegeven dat hij geen aanklacht zal indienen tegen de medische instelling.
Ik zou echt een om een schade vergoeding vragen
Ow, je bedoelt dat overdreven gekwijl en gegooi met smilies? Ja sorry, niet helemaal mijn stylo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, onder andere jij en Angel boeien het gewoon niet als ik ff weg ben.
De rest post van wel (of ze het menen is dan weer wat anders)
Oh, en niet alleen over het gedoe dat ik weg was. Maar in reacties op serieuze dingen die hier gepost worden.quote:
Waarvoor?quote:
Nee, juist niet dus. Meer de reactie en interesse op serieuze postsquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
Ow, je bedoelt dat overdreven gekwijl en gegooi met smilies? Ja sorry, niet helemaal mijn stylo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
emotionele schadequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welke schade? Ik neem aan dat de kosten van het onderzoek en de operatie vergoed worden. Dus afgezien van het (lichamelijk) ongemak is er nauwelijks schade. En het is niet de V.S., en hier zou je dus verdomd weinig krijgen, gelukkig zijn we hier niet zo van de miljoenen smartegeld.
Kweenie, geef es een voorbeeld?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, en niet alleen over het gedoe dat ik weg was. Maar in reacties op serieuze dingen die hier gepost worden.
Ik zie daar wel een beetje verschil in. Of ben ik de enige die dat zo ziet
Of ik hier mag blijven tot 1 decemberquote:[..]
Waarvoor?
Fijn om te horen als je weer terug bentquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:37 schreef Jipje het volgende:
Goh. Ik vind het hier ineens een stuk minder gezellig...
Dat zegt hij toch? In plaats van het gekwijl voornamelijk ingaan op serieuze posts. Meer zijn, en ook mijn, stijl.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
Nee, juist niet dus. Meer de reactie en interesse op serieuze posts
Ja, bij mn afstudeerbedrijf, of ik mag blijven...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
spannend! Waar? Bij je stagebedrijf of niet?
Hoezo, als het serieus is dan vraag ik het me ook serieus af, ik durf zelfs te beweren dat ik er nog na vroeg. Serieus and all.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, juist niet dus. Meer de reactie en interesse op serieuze posts
Heb het idee dat er ineens meer gekat wordt...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Fijn om te horen als je weer terug bent
Ja, daadwerkelijk geleden materiele schade zou je hier vergoed krijgen. De emotionele schade wordt hier gelukkig niet in miljoenen uitgedrukt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
emotionele schadeal je familie en vrienden moeten vertellen dat je heel ziek bent enzo. en je bent nog een keer voor niks open gesneden. Dus moet je weer revalideren waardoor je niet kan werken en geld mis loopt enzo. Is vast wel gedl uittehalen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |