abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59113333
wat heb ik een ongelovelijke haat voor hun ontwikkeld.

sta je al >5 jaar ingeschreven en nog geen huis kirijgen.
op zich vind ik dat zo erg niet als ik eerlijk een huis verlies aan iemand die gewoon langer wacht. maar dat is 9 van de 10 keer niet het geval bij mij.

je mag per 2 weken op 4 huizen reageren en het is zo vaak voorgekomen dat ik 4 van de 4 gewoon verlies aan die schijt urgentie mensen. dat zijn dus mensen die uit de cel komen, mensen die wegens verschillende reden uit huis worden geplaatst mensen die liegen en bedriegen om urgentie te krijgen ( ja dat gebeurd ook ).
je kan dus lang wachten in nederland voor je als brave burger die netjes op z'n beurt wacht een huisje krijgt.

ik ga denk ik ook maar voor urgentie...want zoals ik het nu zie was het voor mij veel makkelijker om eerst ff paar maanden in de cel gegooid te worden om vervolgens meteen een huis te krijgen.
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:49:52 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_59113377
Ik kreeg na één jaar gewoon een ééngezinswoning met tuin toegewezen in Den Haag. Zonder te reageren.

TS kan er gewoon niet mee om gaan.
pi_59113386
Waar woon je nu dan? Nog thuis?
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:51:07 #4
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_59113410
Meerdere malen een huis aangeboden gekregen zonder enige vorm van urgentie. Je doet echt iets verkeerd denk ik.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_59113426
1) urgentie krijg je (tegenwoordig) niet zomaar
2) de meeste urgenten zijn stadsvernieuwingsurgenten wiens huis door de gemeente wordt platgegooid (ga dus daar maar klagen)
3) 5 jaar is gemiddeld. het ligt er ook aan waar je op reageert: je moet geen riant paleis verwachten
4) TS kan er niet mee omgaan
Ja doei.
pi_59113452
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:49 schreef Armageddon het volgende:
Ik kreeg na één jaar gewoon een ééngezinswoning met tuin toegewezen in Den Haag. Zonder te reageren.

TS kan er gewoon niet mee om gaan.
tsjah den Haag..

Utrecht is toch wat moeilijker denk ik..helemaal als er op bijna elk huis minimaal 200 reageerders zijn
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:53:10 #7
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_59113458
Je hebt een buitenlandse naam ?
I never workout
pi_59113461
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:52 schreef massin het volgende:

[..]

tsjah den Haag..

Utrecht is toch wat moeilijker denk ik..helemaal als er op bijna elk huis minimaal 200 reageerders zijn
Utrecht moeilijker dan Den Haag?

dream on
Ja doei.
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:54:20 #9
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_59113480
Herken wel een deel van de frustratie van TS, maar de hoeveelheid urgenties lijkt mij wat hoog.

Ik heb wel de nodige klachten overhet toewijzingsbeleid van Woningnet, idd.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_59113495
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:53 schreef reetveter het volgende:
Je hebt een buitenlandse naam ?
1 jaar wachten hier, met zo'n naam.
pi_59113532
het toewijzingsbeleid is het probleem niet, wel het aanbod van woningen en het aantal woningzoekenden.

Als vervolgens een (grote) gemeente ook nog hele delen van wijken gaat slopen en die mensen allemaal voorrang krijgen, is er voor de ' normale huurder ' nagenoeg niets meer te vinden.

Fijn, die stadsvernieuwing, maar de gemeentes zijn blijkbaar niet echt heel erg op de hoogte van de woningnood
Ja doei.
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:57:43 #12
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_59113554
Kan je langer sparen.
Dus niet zeuren.

Slotje.
pi_59113560
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
ja
pi_59113590
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:51 schreef karr-1 het volgende:
Meerdere malen een huis aangeboden gekregen zonder enige vorm van urgentie. Je doet echt iets verkeerd denk ik.
Je inkomsten zijn te hoog voor je woning is het niet? Een kennis van mij heeft dat ook, 3000 salaris en een flatje van 304 euro...
pi_59113620
ik zal zo even een printscrn plaatsen
pi_59113653
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:57 schreef massin het volgende:

[..]

ja
dus je staat niet binnenkort op straat..

zeur dan niet je krijgt het komende jaar als je op geschikte woningen (1 a 2 kamer appertementjes) reageert echt wel een aanbieding.

heb vaak te maken met mensen die door onvoorziene situaties (prive) nagenoeg op straat staan, en die geen woning krijgen. Jij hebt nog een dak boven je hoofd

en ja, er zijn genoeg mensen die het er zelf naar maken dat ze dakloos zijn/worden als ze een mooie tv belangrijker vinden dan het betalen van de huur, en daar heb ik geen medelijden mee, maar door het huidige beleid in gemeentes zijn er ook een hoop ECHT schrijnende gevallen, en die wens ik eerder een huis toe dan mensen die nog thuis bij paps en mams wonen Niet dat jij het niet verdient, en natuurlijk wil je graag het huis uit, maar toch... geduld hebben, en ga anders eens langs een vestiging van een corporatie in de buurt om te vragen of ze een keer met je reacties mee willen kijken, zodat je kunt zien of je op de juiste woningsoorten reageert
Ja doei.
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:02:31 #17
140318 Thy...
Met puntjes
pi_59113682
Ik sta sinds oktober ingeschreven, 17 juli krijg ik de sleutel van mijn woningbouw appartementje in het centrum van Hilversum
Zonder urgentie, gewoon reageren op een huis wat voor mensen t/m 22 jaar is, 2 weken voor je 23 wordt.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:02:53 #18
136 V.
pi_59113691
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
het toewijzingsbeleid is het probleem niet, wel het aanbod van woningen en het aantal woningzoekenden.
...en de manier waarop daarmee wordt omgesprongen. Als je starters en doorstromers op één hoop veegt, 5-kamer eengezinswoningen toewijst aan éénpersoonshuishoudens, bij voorkeur iemand die uit een scheiding en een koophuis komt, dan schiet het niet op, hoor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_59113692
dat is meer geluk dan wijsheid maar gefeliciteerd
Ja doei.
pi_59113722
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:02 schreef Thy... het volgende:
Ik sta sinds oktober ingeschreven, 17 juli krijg ik de sleutel van mijn woningbouw appartementje in het centrum van Hilversum
Dat meen je niet. Damn, dan kan ik nu ook wel naar Hilversum verhuizen. Ik sta daar sinds september ingeschreven. Wat is dat voor woning en wat kost zoiets?
pi_59113755
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:02 schreef Verbal het volgende:

[..]

...en de manier waarop daarmee wordt omgesprongen. Als je starters en doorstromers op één hoop veegt, 5-kamer eengezinswoningen toewijst aan éénpersoonshuishoudens, bij voorkeur iemand die uit een scheiding en een koophuis komt, dan schiet het niet op, hoor.

V.
dat is dan per corporatie verschillend.

Bij ons in de regio verhuren we dat soort woningen alleen aan huishoudens met 3 of meer personen.
Evenals de kleinere woningen aan max. 1 of 2 persoons huishoudens.

Sinds de markt is opengesteld, mag elke corporatie haar eigen beleid bepalen, en dan maken sommigen niet altijd de juiste beslissingen.

Dat starters en doorstromers gelijk zjin getrokken is voor de starters een groot voordeel: voorheen kwam je nagenoeg niet aan een woning met meer dan 1 kamer. Ik ben het met je eens dat je als 1 persoonshuishouden geen eengezindswoning moet kunnen krijgen, maar een woon/slaapkamerappertement (dus met maar 1 kamer, die slaap en woonkamer is) is natuurlijk ook niet het max wat je moet kunnen krijgen als starter.
Ja doei.
pi_59113766
Ben het eens met TS.

Amsterdam is veuls te moeilijk. Ik sta nu ook al jaren ingeschreven. Sommige buurten laten 25 jaar op zich wachten. En die sv-kandidaten Kotsberoerd word je ervan!

En nee; ik woon al op mezelf, ik baal gewoon van de te krappe ruimte.
pi_59113794
nogmaals:

25 jaar is voor grotere woningen, en als je sociale woningbouw wilt 'doen' in plaats van particulier of koop, moet je gewoon je eisen bijstellen
Ja doei.
pi_59113811
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:06 schreef kyraaa het volgende:
Ben het eens met TS.

Amsterdam is veuls te moeilijk. Ik sta nu ook al jaren ingeschreven. Sommige buurten laten 25 jaar op zich wachten. En die sv-kandidaten Kotsberoerd word je ervan!
Dat is logisch, en je betaalt maar één keer 60 euro.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 13:09:46 #25
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59113875
ik zie t probleem niet, hier ook zoekende in Utrecht, sta met mijn inschrijving van 3 jaar regelmatig op/rond plaatst 23
maar urgenties zie ik echt maar weinig langskomen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:09:54 #26
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_59113878
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Utrecht moeilijker dan Den Haag?

dream on
Inderdaad, randdebiel.
pi_59113886
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
nogmaals:

25 jaar is voor grotere woningen, en als je sociale woningbouw wilt 'doen' in plaats van particulier of koop, moet je gewoon je eisen bijstellen
Jij werkt voor de woningbouw toch?
Wat zijn nou de meeste mensen die ingeschreven staan?
- mensen die nog bij papa en mama wonen
- mensen die wegens scheiding/schulden/dat soort dingen hun huis uit moeten
- mensen die al een sociale huurwoning hebben, maar een betere willen
- .... (iets anders)
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:10:06 #28
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_59113888
Ik kreeg al na 3 maanden de sleutel. En nee geen urgentie
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_59113917
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Onder een brug denk ik.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_59113929
Herkenbaar en heb je net een leuk huis, of kamer, na jaren wachten.. woont er zo'n crimineel met urgentie naast je en komen al zijn bajes vriendjes over de vloer, maken niet schoon, maken er een tering bende van jatten alles wat los en vast zit in het huis...
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:11:27 #31
210501 right_turn
It's my turn
pi_59113934
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:52 schreef massin het volgende:

[..]

tsjah den Haag..

In Utrecht zijn er bepaalde wijken, Overvecht en Kanaleneiland, met leefstijlvoorrang. Ik had een inschrijfduur van een paar maanden toen ik een flat daar kreeg. Dus als je geen bezwaar hebt om daar te wonen, kun je dat eens proberen.
Acht Cola, Acht Bier!
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:11:52 #32
136 V.
pi_59113950
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:05 schreef motorbloempje het volgende:

Dat starters en doorstromers gelijk zjin getrokken is voor de starters een groot voordeel:
Precies. Plus dat die voordelen hebben als "alleen voor huurders tot 29 jaar" en zo.

Voor doorstromers, zoals ik, die al 5 jaar wachten en ondertussen alleen maar verwijten van de overheid lezen over 'scheefgroei', terwijl we HEEEEEEEEEEEEEEEEEL graag weg willen... tsja.

Onlangs besloten de eventuele maximale huur die wij willen betalen van 650 naar 700 op te schroeven om nog maar iets eerder in aanmerking te komen... al twee maanden geen huis meer gezien in die klass

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:15:25 #33
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_59114067
Ts kan er gewoon niet mee omgaan.
Tot zover de kwaliteitspost
pi_59114104
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Jij werkt voor de woningbouw toch?
Wat zijn nou de meeste mensen die ingeschreven staan?
- mensen die nog bij papa en mama wonen
- mensen die wegens scheiding/schulden/dat soort dingen hun huis uit moeten
- mensen die al een sociale huurwoning hebben, maar een betere willen
- .... (iets anders)
starters (paps en mamswoners) en gewone doorstromers gaan ongeveer gelijk op.

Probleem met starters is dat ze niet weten dat ze zich op tijd in moeten schrijven, en komen pas langs op hun 22ste als ze het huis uit willen. Ze hadden dus al 4 jaar inschrijftijd kunnen hebben, maar hebben dat door onwetendheid gemist. Hier zou meer reclame voor moeten komen, maar anderzijds, dankzij die onwetendheid lopen de mensen die serieus bezig zijn (en dus echt moeite doen) minder risico OOK lang te wachten.

Vervolgens heb je de doorstromers. In kleinere steden/dorpen vaak mensen met een meet(woon)tijd van 30 jaar, in de grotere steden mensen met ongeveer 10 jaar meettijd (gemiddeld).
Probleem bij die mensen is, dat ze niet weten dat de tijd weer ge' reset' wordt vanaf het moment dat ze een nieuwe (zelfstandige) woning accepteren. Deze denken dus na 2 jaar in een woning in de gemeente waar ze al 15 jaar wonen, zomaar een nieuwe woning te kunnen krijgen. Een inschrijving is WONING en niet GEMEENTE gebonden, dat is voor veel mensen lastig (ik woon al 30 jaar hier in <stadsnaam>, telt dat niet dan?)

De scheiders zijn een kleine groep, en krijgen als ze uit elkaar gaan, de meettijd mee van doorstromer. Dit omdat het geen urgentie waard is, maar situaties toch niet fijn zijn. Dit kan dus verschillen van 2 jaar meettijd tot 30 jaar meettijd.

Schulden enzo gaan vaak via een herintrederstraject, iets waar ik opzich geen fan van ben: dit zijn inderdaad sociale urgenties. Wij doen hier gelukkig minder voor. Wel voor kandidaten uit Blijf van mijn Lijf huizen en mensen die onlangs een pardon hebben gehad en dus mogen blijven in Nederland. Deze krijgen bij ons echter niet meteen de beste huizen: ze doen het maar me wat wij moeilijk kwijtraken
Ja doei.
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:20:28 #35
136 V.
pi_59114227
Starters hier telt automatisch een woonduur die wordt gerekend vanaf de leeftijd van 18, ongeacht wanneer wordt ingeschreven. Iemand van 45 die uit een scheiding komt en altijd in een koopwoning heeft gezeten, wordt meteen starter met een woonduur van 27 jaar. Laat staan als ze 50 of 55 zijn.

Dat zijn toch echt geduchte concurrenten voor de doorstromers. Gelukkig telt het voor mij inmiddels maal 2,5, dus ik ga aer vanuit dat ik toch eindelijk wel dit jaar aan de beurt zal zijn, in het duurdere segment, dat wel.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_59114239
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dus je staat niet binnenkort op straat..

zeur dan niet je krijgt het komende jaar als je op geschikte woningen (1 a 2 kamer appertementjes) reageert echt wel een aanbieding.

heb vaak te maken met mensen die door onvoorziene situaties (prive) nagenoeg op straat staan, en die geen woning krijgen. Jij hebt nog een dak boven je hoofd

en ja, er zijn genoeg mensen die het er zelf naar maken dat ze dakloos zijn/worden als ze een mooie tv belangrijker vinden dan het betalen van de huur, en daar heb ik geen medelijden mee, maar door het huidige beleid in gemeentes zijn er ook een hoop ECHT schrijnende gevallen, en die wens ik eerder een huis toe dan mensen die nog thuis bij paps en mams wonen Niet dat jij het niet verdient, en natuurlijk wil je graag het huis uit, maar toch... geduld hebben, en ga anders eens langs een vestiging van een corporatie in de buurt om te vragen of ze een keer met je reacties mee willen kijken, zodat je kunt zien of je op de juiste woningsoorten reageert
ik zeur wel

ik vind dat ik nu ook aan de beurt ben om eindelijk een huis te krijgen. en ik wil dat ook zonder Urgentie of schreinend te zijn. ik wil gewoon waar ik recht op heb. en na 5jaar heb ik wel recht op een huis. verder zijn genoeg gebouwen in nederland voor iedereen maar toch word er als een gek gebouwd telkens. hoppa weer een kantoorgebouw uit de grond gestampt. mijn frustraties gaan ook daar naar uit. ik ben verder de kwaadste niet en ik gun ook iedereen een woning. nog voor mijzelf. maar het houd op gegeven moment toch wel op als je ziet dat van je 10 huidige reacties er 9 naarurgentie gaan ( niet overdreven maar een feit ). ik reageer echt op alles en nog wat maar het gaat gewoon niet.
pi_59114245
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:

De scheiders zijn een kleine groep, en krijgen als ze uit elkaar gaan, de meettijd mee van doorstromer. Dit omdat het geen urgentie waard is, maar situaties toch niet fijn zijn. Dit kan dus verschillen van 2 jaar meettijd tot 30 jaar meettijd.

Dus als iemand vanuit een koophuis door scheiding een sociaal huurhuis wil, kan diegene daar soms héél erg lang op wachten en is daar in principe nooit urgentie voor?
Edit: omdat diegene dan nog maar enkele maanden is ingeschreven
pi_59114274
Wat is nou eigenlijk de invloed van economische binding of niet op je kansen op een woning?
pi_59114311
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dus als iemand vanuit een koophuis door scheiding een sociaal huurhuis wil, kan diegene daar soms héél erg lang op wachten en is daar in principe nooit urgentie voor?
Daar is zeker wel urgentie van toepassing.
pi_59114313
Als het goed is klopt dat niet...

Ik weet niet waar je woont, maar in principe is een starter gebonden aan zijn inschrijftijd. Dit is zowel in de regio Den Haag als de regio Arnhem/Nijmegen als de regio Groningen zo.. zou het raar vinden als het bji jou anders was. Ik sluit het niet uit, maar ik vind het een vreemd (en oneerlijk) verhaal.

en idd, de duurdere huizen zijn het minst in trek. Boven de huurtoeslaggrens enzo..
Ja doei.
pi_59114346
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

dat zou kunnen ja.

En een urgentiecommissie zal je alleen een urgentie toekennen als je boven de 50 bent ofzo.
Tot je 45 vinden urgentiecommissies dat je best in een particuliere kamer ofzo kunt resideren.. wat ik vaag vind, voor iemand van 38 ofzo, maargoed... zo is het..
Ja doei.
pi_59114368
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:09 schreef Ynske het volgende:
ik zie t probleem niet, hier ook zoekende in Utrecht, sta met mijn inschrijving van 3 jaar regelmatig op/rond plaatst 23
maar urgenties zie ik echt maar weinig langskomen.
8 van de 10 verlies ik aan urgentie
die andere 2 aan mensen die al ingeschteven staan voor WOII

zonder overdrijven
pi_59114390
je bent niet de enige, doe niet alsof je dat wel bent TS
Ja doei.
pi_59114406
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Onder een brug denk ik.

HAHAHAHAA Kapot lachen met jou

debiel
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 13:26:43 #45
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59114419
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:25 schreef massin het volgende:

[..]

8 van de 10 verlies ik aan urgentie
die andere 2 aan mensen die al ingeschteven staan voor WOII

zonder overdrijven
dan reageer je blijkbaar alleen op plaatsen in de binnenstad. iets waar je van te voren al bij weet dat je geen kans maakt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_59114452
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat zou kunnen ja.

En een urgentiecommissie zal je alleen een urgentie toekennen als je boven de 50 bent ofzo.
Tot je 45 vinden urgentiecommissies dat je best in een particuliere kamer ofzo kunt resideren.. wat ik vaag vind, voor iemand van 38 ofzo, maargoed... zo is het..
*slik*
48... dus dat is dan vooral afhankelijk van coulantie...
Particuliere kamers zijn er niet in het gehucht waar we over praten.
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:28:17 #47
140318 Thy...
Met puntjes
pi_59114462
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:04 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Dat meen je niet. Damn, dan kan ik nu ook wel naar Hilversum verhuizen. Ik sta daar sinds september ingeschreven. Wat is dat voor woning en wat kost zoiets?
Het is 45m2 met eigen badkamer en keuken in een jongerenwoning. Fietsenberging wordt gedeeld net als de centrale ingang maar voor de rest hoef ik niks te delen. Dit alles voor ¤470, per maand inc.
Maargoed, je moet dus echt proberen in de weken voor je bijv. 23 wordt, te reageren op huizen voor mensen t/m 22 jaar, dan heb je de meeste kans, omdat jij de meeste woonduur hebt vanaf je 18e.
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
Als het goed is klopt dat niet...

Ik weet niet waar je woont, maar in principe is een starter gebonden aan zijn inschrijftijd. Dit is zowel in de regio Den Haag als de regio Arnhem/Nijmegen als de regio Groningen zo.. zou het raar vinden als het bji jou anders was. Ik sluit het niet uit, maar ik vind het een vreemd (en oneerlijk) verhaal.

en idd, de duurdere huizen zijn het minst in trek. Boven de huurtoeslaggrens enzo..
Hier (regio gooi en vechtstreek) is een starter niet gebonden aan zijn inschrijftijd. Alleen maar aan hoelang hij starter is vanaf zijn 18e.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_59114536
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
je bent niet de enige, doe niet alsof je dat wel bent TS
lekkere troost

met die theorie kunnen we de gehele wereld en alle problemen op deze aardkloot wel verwoorden kunnen
dus iedereen die zich onrechtmatig behandeld voelt in deze wereld:

ach je bent niet de enige dus zeur niet.
pi_59114576
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

dan reageer je blijkbaar alleen op plaatsen in de binnenstad. iets waar je van te voren al bij weet dat je geen kans maakt.
nee helemaal niet. ijsselstein Nieuwegein Vleuten Transwijk Maarssen etc etc etc
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:33:32 #50
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_59114614
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:58 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Je inkomsten zijn te hoog voor je woning is het niet? Een kennis van mij heeft dat ook, 3000 salaris en een flatje van 304 euro...
Nee hoor mijn huur en mijn salaris zijn prima in evenwicht, niets mis mee.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')