tsjah den Haag..quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:49 schreef Armageddon het volgende:
Ik kreeg na één jaar gewoon een ééngezinswoning met tuin toegewezen in Den Haag. Zonder te reageren.
TS kan er gewoon niet mee om gaan.
Utrecht moeilijker dan Den Haag?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:52 schreef massin het volgende:
[..]
tsjah den Haag..
Utrecht is toch wat moeilijker denk ik..helemaal als er op bijna elk huis minimaal 200 reageerders zijn
jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waar woon je nu dan? Nog thuis?
Je inkomsten zijn te hoog voor je woning is het niet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:51 schreef karr-1 het volgende:
Meerdere malen een huis aangeboden gekregen zonder enige vorm van urgentie. Je doet echt iets verkeerd denk ik.
dus je staat niet binnenkort op straat..quote:
...en de manier waarop daarmee wordt omgesprongen. Als je starters en doorstromers op één hoop veegt, 5-kamer eengezinswoningen toewijst aan éénpersoonshuishoudens, bij voorkeur iemand die uit een scheiding en een koophuis komt, dan schiet het niet op, hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
het toewijzingsbeleid is het probleem niet, wel het aanbod van woningen en het aantal woningzoekenden.
Dat meen je niet. Damn, dan kan ik nu ook wel naar Hilversum verhuizen. Ik sta daar sinds september ingeschreven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:02 schreef Thy... het volgende:
Ik sta sinds oktober ingeschreven, 17 juli krijg ik de sleutel van mijn woningbouw appartementje in het centrum van Hilversum
dat is dan per corporatie verschillend.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
...en de manier waarop daarmee wordt omgesprongen. Als je starters en doorstromers op één hoop veegt, 5-kamer eengezinswoningen toewijst aan éénpersoonshuishoudens, bij voorkeur iemand die uit een scheiding en een koophuis komt, dan schiet het niet op, hoor.
V.
Dat is logisch, en je betaalt maar één keer 60 euro.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:06 schreef kyraaa het volgende:
Ben het eens met TS.
Amsterdam is veuls te moeilijk. Ik sta nu ook al jaren ingeschreven. Sommige buurten laten 25 jaar op zich wachten. En diesv-kandidaten
Kotsberoerd word je ervan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |