Ja, het is nu niet meer grappigquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:35 schreef Californium het volgende:
Laten we hopen dat Pili snal weer terug is
Pili heeft al heul veul naamtopics gehad...quote:
Samen met jouquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Pili heeft al heul veul naamtopics gehad...
Dankje!quote:
quote:
Joh, hij heeft eens iets anders te doen. Het is niks ernstigs ofzo, zei hij in het vorige topic, dus een beetje geduld en hij komt wel weer eens posten.quote:
Ik weet er maar 1, van jou en pili samenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef Californium het volgende:
[..]
nietes...heb 4 of 5 naamtopics gehad volgens mij
Heb jij er al 1 gehadquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef jna het volgende:
Je telt pas mee als je een naamtopic hebt gehad
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef jna het volgende:
Omdat Piles verslaafd is aan de SC en nu opeens is verdwenen wilt iedereen weten wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre aangezien het me niet zo heel veel boeit heb ik geen idee wat er aan de hand is. Wat loopt iedereen te janken om Piles, whatup?
Neequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ben je zaterdag nog naar Primavera geweest?
*aaioverdebolsmiliegeeftsmiliequote:
Wel eentje met Piles samen, en niet met mij?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef Californium het volgende:
[..]
nietes...heb 4 of 5 naamtopics gehad volgens mij
Dat is altijd als hij >5 min. niet post, dan raken mensen in de stress omdat hij meestal niet zo lang aaneengesloten weg is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre aangezien het me niet zo heel veel boeit heb ik geen idee wat er aan de hand is. Wat loopt iedereen te janken om Piles, whatup?
Die beverquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
TVPppppppppppppppppppppppppp.
Wie is pilis in godsake?
Ow, in de categorie 'lekker fucking boeiend' dus.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat Piles verslaafd is aan de SC en nu opeens is verdwenen wilt iedereen weten wat er gebeurd is.
Waarvoor nog dankquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die had ik gemaaktWaar we jna's zoveelste post vierden
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel eentje met Piles samen, en niet met mij?
Jammer. MBD en Dinosaur Jr. zijn erg de moeite waard. Ik ga MBD in een klein zaaltje zien binnenkort via 3voor12, in DeSmet studio's in Amsterdam. Althans als het meezit. Had je het wel nog geluisterd? Ben wel benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee. Ik wilde wel heel graag maar het regende en toen heb ik er toch maar vanaf gezien en een vriendinnetje van me gaf die zaterdag ook een feest dus toen dacht ik dat ik mijn ¤ 65 wel anders goed kon besteden. Het regent hier verdomme nu al een maand met regelmaat. Maar nu is het mooi!
Interpol.quote:Heb dit weekend wel kaartjes gekocht voor Daydream (met Radiohead en mijn net ontdekte liefde Four Tet, is meer experimenteel...) en Summercase (met Interpol en Tiga en veel meer leuke bekende dingen). Ik ga me uiteindelijk toch wel vermaken denk ik deze zomer.
Nee nog even niet, dat betekent namelijk dat ik mijn thesis af moet hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
WeekendNog maar even. Hoewel ik liever heb dat het volgend weekend is
[Late reactie] Alsjeblieftquote:
Jij bent gewoon blij dat hij nu niet de mogelijkheid heeft je vriendin van je af te pakken, geef het nou maar toe.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, in de categorie 'lekker fucking boeiend' dus.
blijkbaar moet je er iets bijzonders voor doenquote:
Nou er zijn tijden geweestquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
pub is er niks bij hezelfs vroegah! niet
The Whoquote:
quote:The Who is een Engelse rockband van de jaren zestig en zeventig van de twintigste eeuw en werd opgericht in 1964 in Londen, Engeland.
De band groeide uit tot een van de bekendste rock 'n roll-bands ter wereld, die in de hoogtijdagen bestond uit zanger Roger Daltrey, gitarist Pete Townshend, bassist John Entwistle en drummer Keith Moon. The Who is met uitzondering van de periodes tussen 1983 en 1988 en tussen 1990 en 1995 vrijwel continu op tournee geweest. Uitzonderingen hierop zijn het overlijden van Keith Moon in 1978 (die achtereenvolgens vervangen werd door Kenney Jones, Simon Phillips en Zak Starkey) en de dood van John Entwistle in 2002 (waarvoor Pino Palladino sindsdien de honneurs waarneemt). Eind oktober 2006 maakte The Who een comeback, met hun album Endless Wire. Het is het elfde studioalbum dat de band uitbracht, maar het eerste sinds It's Hard uit 1982.
The Who is vooral bekend geworden als rock-pioniers; uitvinders van de powerchords en Townshends rockopera Tommy. De vroege mod-albums van de band - met korte, soms agressieve nummers erop - zijn goede voorbeelden van hoe The Who er uitzag: Pete Townshend met zijn leidende powerchords; Keith Moon met zijn explosieve drumwerk; John Entwistle met zijn basloopjes en Roger Daltrey met zijn krachtige stem en rondvliegende microfoon. Deze albums zijn van grote invloed geweest op de ontwikkeling van de hardrock en de powerpop, terwijl de luidruchtige en agressieve concerten de weg vrijmaakten voor de komst van punkrock- en heavy metalbands, die op deze manier door The Who geïnspireerd werden.
In juli heeft The Who een denderende en succesvolle[1] wereldtournee, die begonnen is in juni 2006, afgesloten.
The Who staat op nummer 8 van de lijst van de 100 Grootste Hardrock-artiesten van VH1 en op nummer 9 van hun lijst van de 100 Grootste Rock 'n Roll-artiesten.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij bent gewoon blij dat hij nu niet de mogelijkheid heeft je vriendin van je af te pakken, geef het nou maar toe.
[..]
Jij bent gewoon blij dat hij nu niet de mogelijkheid heeft je vriendin van je af te pakken, geef het nou maar toe.
Dat archief is inderdaad wel zeer aantrekkelijk voor vrouwen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
Dat archief is inderdaad wel zeer aantrekkelijk voor vrouwen.
Ja teveel topics per dagquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou er zijn tijden geweestMara nu niet meer
Spannend en anoniemquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
Dat archief is inderdaad wel zeer aantrekkelijk voor vrouwen.
nee!quote:
uh..? Wat is het soms fijn om een man te zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
blijkbaar moet je er iets bijzonders voor doen
Je hoort er gewoon niet bijquote:
Keith Moon, geweldig drummer. Tommy is een geweldig album, die ga ik nog eens op LP scoren, die moet ook wel goed te krijgen zijn in perfecte staat voor een leuke prijs.quote:
en opblaasbaarquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
uh..? Wat is het soms fijn om een man te zijn
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja teveel topics per dagmaar hier gaat het ook aardig snel
voordat ik het topic gevonden zaten ze al op 40 berichten
Hangt er vanaf wie het topic opent he. In mijn geval Yessequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee!![]()
[..]
uh..? Wat is het soms fijn om een man te zijn
[..]
Ik heb wel 3 klusjes gedaanquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
\
Whehe ja. ik heb echt pas een halve blz geschreven deze ochtend.
Behind blue eyes is overigens wel een van de betere nummers van Limp Bizkit uit de periode na het eerste album.quote:
Indie/electro/experimenteel. Zie hier : http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=35017932. Het is instrumentaal en super relaxed, heerlijk vind ik het. Is mijn ontdekking van deze week!quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jammer. MBD en Dinosaur Jr. zijn erg de moeite waard. Ik ga MBD in een klein zaaltje zien binnenkort via 3voor12, in DeSmet studio's in Amsterdam. Althans als het meezit. Had je het wel nog geluisterd? Ben wel benieuwd wat je ervan vindt.
[..]
Interpol.
Four Tet ken ik niet, wat is dat?
Shame on youquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
\
Gel gerund en een PCR ingezet en nu wachten op de PCR en eigenlijk even aan het verslag mjaquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
\
Ja, onze e-Casanova.quote:
Je moet helemaal niet trouwen is je eigen keus. Dat vrouwen lastig zijn is wel waar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:46 schreef mash_ het volgende:
Vrouwen moeten blij zijn dat ze geen man zijnAnders zou je met een vrouw moeten trouwen
En die zijn lastig!
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je moet helemaal niet trouwen is je eigen keus. Dat vrouwen lastig zijn is wel waar.
Behind blue eyes van Limp Bizkit is bagger.quote:
Geloof me, er is op Bravebart na echt vrijwel niemand die je begrijpt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Gel gerund en een PCR ingezet en nu wachten op de PCR en eigenlijk even aan het verslag mja
ok ok. de kans is dan erg groot als je ooit gaat trouwen dat het dan met een vrouw zou zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je moet helemaal niet trouwen is je eigen keus. Dat vrouwen lastig zijn is wel waar.
Is toch enorm romantisch als je een mp3 serenade onder iemand z'n mailbox afspeeltquote:
jij snapte m nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:46 schreef jna het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie het topic opent he. In mijn geval Yesse
jij welquote:
quote:
Maar ik snap het, dat is genoegquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geloof me, er is op Bravebart na echt vrijwel niemand die je begrijpt.
Heb je nou veel gedaan of niet? Of kun je niet meer doen omdat je moet wachten? Of wat wil je nu eigenlijk zeggen?
dat ik al best veel heb gedaanquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heb je nou veel gedaan of niet? Of kun je niet meer doen omdat je moet wachten? Of wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Ik snap je al bijnaquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Gel gerund en een PCR ingezet en nu wachten op de PCR en eigenlijk even aan het verslag mja
Ze heeft het uitgelegdquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Idd.quote:
Begin je hier nu ook al?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Behind blue eyes van Limp Bizkit is bagger.
My generation van Oasis is wel gruwelijk, en dat zeg ik niet alleen omdat ik idolaat ben van Oasis.
Vrouwen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:46 schreef mash_ het volgende:
Vrouwen moeten blij zijn dat ze geen man zijnAnders zou je met een vrouw moeten trouwen
En die zijn lastig!
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:49 schreef jna het volgende:
[..]
Is toch enorm romantisch als je een mp3 serenade onder iemand z'n mailbox afspeelt
Weet je dat serieus?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze heeft het uitgelegdIk snap het half.
Ik weet hoe het eruit komt te zien als het klaar is
Nee idd, zoveel is wel duidelijkquote:
Ik houd me van den domme.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Begin je hier nu ook al?
[..]
Vrouwen.
Voor minder dan FLAC doe ik het niet hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:49 schreef jna het volgende:
[..]
Is toch enorm romantisch als je een mp3 serenade onder iemand z'n mailbox afspeelt
Er bestaan homo's en mensen die met hun hond trouwenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
ok ok. de kans is dan erg groot als je ooit gaat trouwen dat het dan met een vrouw zou zijn.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er bestaan homo's en mensen die met hun hond trouwen
Zeg toch de kansquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
jawelquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou dat plaatje die had ze hier gepostEn jij ook. Of is dat niet het zelfde
Mensen die met hun hond trouwen hebben hun "partner" wel aan het lijntjequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vond het zo leuk om te zeggen dat mensen met hun hond trouwenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zeg toch de kansdus is ook nog een kans dat je als man niet met een vrouw trouwd
De link werkt niet, maar ik zal het straks even opzoeken. En ja, kleine zaaltjes zijn tof. Zeker met de intense muziek die MBD speelt. Vorige keer in de kleine Tivoli, nu in een zaaltje met 200 man via een gastenlijst. Gelukkig werd ik er net op tijd op gewezen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Indie/electro/experimenteel. Zie hier : http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=35017932. Het is instrumentaal en super relaxed, heerlijk vind ik het. Is mijn ontdekking van deze week!
Ik luister nu naar Dinosaur JR, en mijn eerste indruk is goed. Klinkt wel aardig. Jammer dat de kwaliteit van Myspace een beetje ruk is... Kleine zaaltjes zijn sowieso altijd het leukste!
trouwdquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zeg toch de kansdus is ook nog een kans dat je als man niet met een vrouw trouwd
En dan ook nog hun erfenis nalaten aan die hond. Met als gevolg dat er nu een chihuahua (hoe schrijf je dat?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mensen die met hun hond trouwen hebben hun "partner" wel aan het lijntje![]()
'Vrijwel niemand' ik had er rekening mee gehouden dat jij het allicht zou snappen.quote:
Dat was gewoon een gellie, hoeft niet per se van een PCR te zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou dat plaatje die had ze hier gepostEn jij ook. Of is dat niet het zelfde
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef jna het volgende:
[..]
En dan ook nog hun erfenis nalaten aan die hond. Met als gevolg dat er nu een chihuahua (hoe schrijf je dat?) met een half miljard ofzo rondloopt
Wat moet een hond met geld?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef jna het volgende:
[..]
En dan ook nog hun erfenis nalaten aan die hond. Met als gevolg dat er nu een chihuahua (hoe schrijf je dat?) met een half miljard ofzo rondloopt
Dat komt er wel uitquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was gewoon een gellie, hoeft niet per se van een PCR te zijn
Nou enquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was gewoon een gellie, hoeft niet per se van een PCR te zijn
Serieus he, was een paar maandjes geleden nog in het nieuws. Ik zou lichtelijk flippen als ik die vrouw dr zoon wasquote:
quote:
Kun je nagaan wat er gebeurt als iemand zijn bedrijf achterlaat aan zijn hond. Dan heb je kans dat er opeens mensen in dienst zijn van een hond. Wie is er dan het baasje?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef jna het volgende:
[..]
Wat weet Cali daar nou vanquote:
Preciesquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:54 schreef Californium het volgende:![]()
[..]
Dat komt er wel uitZe snapt het iig een beetje
Dat is wel echt ziekelijk jah....en zielig voor de hondquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:55 schreef jna het volgende:
[..]
Serieus he, was een paar maandjes geleden nog in het nieuws. Ik zou lichtelijk flippen als ik die vrouw dr zoon was
Lichtelijk? Ik zou die hond adopteren en vergiftigenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:55 schreef jna het volgende:
[..]
Serieus he, was een paar maandjes geleden nog in het nieuws. Ik zou lichtelijk flippen als ik die vrouw dr zoon was
ik kan het beterquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan jullie PCR wel even goed uitleggen hoor
Kom maar doorquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
Ziek!quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:57 schreef jna het volgende:
Vastgoedmagnate laat miljoenen na aan hond
Uitgegeven: 30 augustus 2007 10:28
AMSTERDAM - De eerder deze maand op 87-jarige leeftijd overleden Amerikaanse vastgoedmagnate Leona Helmsley blijkt een niet onaanzienlijk deel van haar vermogen te hebben nagelaten aan haar hond. Het beest, Trouble genaamd, krijgt twaalf miljoen dollar.
Twee van de vier kleinkinderen van Helmsley krijgen niets. De andere twee krijgen elk tien miljoen dollar, maar als ze het graf van hun vader niet minstens een keer per jaar bezoeken wordt dat bedrag gehalveerd.
Waarom twee van haar kleinkinderen niets krijgen weten ze zelf wel, zo staat in het testament van Helmsley, wier bijnaam de Queen of Mean luidde. Ook heeft ze laten vastleggen dat Trouble naast haar wordt begraven.
(c) Novum
Dat soort dingen zijn wel vaker gebeurd. Mijn verhaal kwam ook uit een verhaal van een docent Recht die zoiets aanhaalde in een van zijn colleges.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ik lees het lekker toch niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
En verboden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:59 schreef Yesse het volgende:
Stel he, mensen konden met honden kinderpuppy's krijgen... (ik weet, kan niet enzo, maar stel ) dat zou pas ziek zijn.
Dat mensen Sex hebben met honden of paarden vind ik ziek genoegquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:59 schreef Yesse het volgende:
Stel he, mensen konden met honden kinderpuppy's krijgen... (ik weet, kan niet enzo, maar stel ) dat zou pas ziek zijn.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:01 schreef Bravebart het volgende:
PCR is een manier om kleine stukjes DNA te vermenigvuldigen zodat er genoeg van is om te analyseren.
Opgelost, slotje [ afbeelding ]
Dat wil ik niet eens stellenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:59 schreef Yesse het volgende:
Mensen die er aan denken vind ik al ziekquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat mensen Sex hebben met honden of paarden vind ik ziek genoeg![]()
![]()
Mensen die hun hond boven hun kinderen verkiezenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:57 schreef jna het volgende:
Vastgoedmagnate laat miljoenen na aan hond
Uitgegeven: 30 augustus 2007 10:28
AMSTERDAM - De eerder deze maand op 87-jarige leeftijd overleden Amerikaanse vastgoedmagnate Leona Helmsley blijkt een niet onaanzienlijk deel van haar vermogen te hebben nagelaten aan haar hond. Het beest, Trouble genaamd, krijgt twaalf miljoen dollar.
Twee van de vier kleinkinderen van Helmsley krijgen niets. De andere twee krijgen elk tien miljoen dollar, maar als ze het graf van hun vader niet minstens een keer per jaar bezoeken wordt dat bedrag gehalveerd.
Waarom twee van haar kleinkinderen niets krijgen weten ze zelf wel, zo staat in het testament van Helmsley, wier bijnaam de Queen of Mean luidde. Ook heeft ze laten vastleggen dat Trouble naast haar wordt begraven.
(c) Novum
En voor de mensen die meer willen weten: http://nl.wikipedia.org/wiki/Polymerase-kettingreactiequote:Op woensdag 4 juni 2008 12:01 schreef Bravebart het volgende:
PCR is een manier om kleine stukjes DNA te vermenigvuldigen zodat er genoeg van is om te analyseren.
Opgelost, slotje [ afbeelding ]
Juist.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En voor de mensen die meer willen weten: http://nl.wikipedia.org/wiki/Polymerase-kettingreactie
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mensen die er aan denken vind ik al ziek
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:02 schreef Yesse het volgende:
Krajicek heeft net zijn eerste set verloren met 7-6
Moet het niet haar zijn... en Michaella heeft het hele jaar nog geen wedstrijd gewonnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:02 schreef Yesse het volgende:
Krajicek heeft net zijn eerste set verloren met 7-6
als je een stel geldbeluste kinderen hebt die geen fuck om jou geven...quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die hun hond boven hun kinderen verkiezen![]()
.
Richard doet dubbel in legends ubder 45 met Sanchezquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet het niet haar zijn... en Michaella heeft het hele jaar nog geen wedstrijd gewonnen![]()
Of doet Richard mee aan het oude lullen toernooi?
Nouwja mn voorkeur gaat uit naar nadalquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vind ik ookMaar niks aan te doen
Het is nu weer 1-1
Die doet aan een ander toernooi mee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja mn voorkeur gaat uit naar nadal
Zet er eens wat geld op. Dan zit je echt wel bij elk punt op het puntje van je stoelquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:07 schreef mash_ het volgende:
Ik vind tennis altijd zo saai om heel de wedstrijd te kijkenSamevatting is nog wel leuk.
Gokken is nou niet bepaald mijn ding. En al helemaal niet op tennis.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:08 schreef jna het volgende:
[..]
Zet er eens wat geld op. Dan zit je echt wel bij elk punt op het puntje van je stoel![]()
Mwa hou niet zo van gokken. nouja wel van pokerquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:08 schreef jna het volgende:
[..]
Zet er eens wat geld op. Dan zit je echt wel bij elk punt op het puntje van je stoel![]()
Vooral de weddenschappen waarin je moet gokken of de wedstrijd langer of korter dan een bepaald aantal minuten duurt zijn leuk
rolland garos is toch bezig nuquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die doet aan een ander toernooi mee.
waarom kijk je het danquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben nu een kansloze kutfilm aan het kijken met een Steven Seagal die 'Cockpuncher' speelt en een chickie die videoclips maakt als 'Take me from behind' en 'I wanna feel your love all over my face'
Nadalquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja mn voorkeur gaat uit naar nadal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar mag de finale tussen Nadal en Federer door Federer gewonnen worden, heeft hij alles binnen. Maar Nadal en zn linkshandige slag
Fuck the EBU
haha ziet er naar uit dat hij #470 ook gaat missenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:09 schreef Californium het volgende:
Ben wel trots op ons dat we sneller gaan sinds Piles weg is
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:09 schreef Californium het volgende:
Ja, maar daar doen vrouwen en mannen aan mee, dubbel en enkel en wat senioren enzo. Dus verschillende toernooien.quote:
Moet je nagaan als ie er wel wasquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:09 schreef Californium het volgende:
jahquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
haha ziet er naar uit dat hij #470 ook gaat missen
Tja als je het niet kijkt weet je ook niet of het boeiend is, toch?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
NadalZondag is de finale tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar mag de finale tussen Nadal en Federer door Federer gewonnen worden, heeft hij alles binnen. Maar Nadal en zn linkshandige slag![]()
ja dan was het niet meer bij te houdenquote:
11.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:11 schreef mash_ het volgende:
in welke lettertype grote zal ik me verslag is maken14, 15 of 16
Ach joh, waarom maak je er niet meteen 18 van...quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:11 schreef mash_ het volgende:
11quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:11 schreef mash_ het volgende:
haha ja ik volg het ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, en Nadal speelt vrijdag tegen Djokovic halve finale.
nee.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nadalleft handed advantageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar mag de finale tussen Nadal en Federer door Federer gewonnen worden, heeft hij alles binnen. Maar Nadal en zn linkshandige slag
Had ik ook, alleen ik kon niet zo heel goed tennissen
Tennis is wel leuk om te kijken, maar dat gekreun van Sharapova tijdens je lunch... dat niet nee..Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Je kijk toch eerst waar het over gaat voor je het download...Dan had ik wel gepast hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja als je het niet kijkt weet je ook niet of het boeiend is, toch?
11 is gewoon standaardquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:13 schreef mash_ het volgende:
11 is zo kleindan moet ik nog meer gaan type
Ja, ga dan ook eens aan het werk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:13 schreef mash_ het volgende:
Mijn hele verslag is 11quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:13 schreef mash_ het volgende:
Ik neem aan dat jij links bent..quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Tennis![]()
Nadal
Linkshandige tennissers
Ik heb 10quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Bij mij ook. Calibri 11 en koppen Cambria 14 ofzo. Voorheen altijd Arial 11 en Arial 14.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Tennis![]()
Nadal
Linkshandige tennissers
af en toe..leuk om te kijken als het erop staat...maar volg niet wie welk toernooi wint hoorquote:
Ben ik mee bezig. Ben plaatjes aan het zoeken maar die website is zo langzaamquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ga dan ook eens aan het werk.
dat dus...Hoewel ik Calibri ook mooi vindquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij mij ook. Calibri 11 en koppen Cambria 14 ofzo. Voorheen altijd Arial 11 en Arial 14.
Federer is koning. keizerquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Al moet ik zeggen dat ik ook stiekem fan ben van federer
Dan kun je tussendoor gewoon verder gaan met typen, dat schiet meer op dan hier posten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig. Ben plaatjes aan het zoeken maar die website is zo langzaam
Jullie kijken alleen voor die mannen volgens mijquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Al moet ik zeggen dat ik ook stiekem fan ben van federer
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:14 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb 10
en al 152 pagina's
ik 17 pagina's.....maar mijn stage is maar 4,5 maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik kan niets meer vertellen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik vind Calibri mooier. Maar soms is het niet handig, aangezien lang niet iedereen die heeft (vrijwel niemand die Office 2007 niet gebruikt). Was op mijn stage ook wel even lastig en zelfs de copyshop had het volgens mij niet (lay-out dus verneukt, prutsers).quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:16 schreef Californium het volgende:
[..]
dat dus...Hoewel ik Calibri ook mooi vind
Bij de vrouwen neig ik naar Jankovicquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:16 schreef jna het volgende:
[..]
Jullie kijken alleen voor die mannen volgens mij
och heb nog 2 weken. en heb al 80% af. komt goed.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan kun je tussendoor gewoon verder gaan met typen, dat schiet meer op dan hier posten.
Nee hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:16 schreef jna het volgende:
[..]
Jullie kijken alleen voor die mannen volgens mij
Op stage dus wel...en thuis niet....Wel wennen die nieuwe office joh....eerste keer 15 minuten over gedaan om het woorden tellen knopje te vindenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind Calibri mooier. Maar soms is het niet handig, aangezien lang niet iedereen die heeft (vrijwel niemand die Office 2007 niet gebruikt). Was op mijn stage ook wel even lastig en zelfs de copyshop had het volgens mij niet (lay-out dus verneukt, prutsers).
Zeur dan ook niet dat je wat extra moet typen als je een gangbare lettergrootte gebruikt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
och heb nog 2 weken. en heb al 80% af. komt goed.
Waarom ben je dan zo fan van linkshandige spelers..quote:
Nee het ziet er gewoon mooier uit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo fan van linkshandige spelers..vanwege het voordeel die ze hebben bij sommige slagen
Ja, ik had er ook even wat moeite mee. Maar nu vind ik het heerlijk werken, zowel Word als Excel. Een flinke vooruitgang vind ik het t.o.v. 2003.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Op stage dus wel...en thuis niet....Wel wennen die nieuwe office joh....eerste keer 15 minuten over gedaan om het woorden tellen knopje te vinden
Ja wel. want ik haat type. want me toetsenboard is kapot. en heb vrij weinig te melden...quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zeur dan ook niet dat je wat extra moet typen als je een gangbare lettergrootte gebruikt.
Ik heb ook maar een stage van 5 maanden hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
ik 17 pagina's.....maar mijn stage is maar 4,5 maand
En ik kan niets meer vertellen
Die hebben nog de oude calibri.. De office 2007 calibri vind ik ook heel mooiquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind Calibri mooier. Maar soms is het niet handig, aangezien lang niet iedereen die heeft (vrijwel niemand die Office 2007 niet gebruikt). Was op mijn stage ook wel even lastig en zelfs de copyshop had het volgens mij niet (lay-out dus verneukt, prutsers).
Vrouwentennis kijk ik bijna nooit. Mannentennis vind ik veel spannender.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij de vrouwen neig ik naar naam kwijt
maar vroeger was het natuurlijk Justine en Kim
uiteindelijk werk het wel beter...maar heb op me laptop dus nog gewone... Dus moet weer terug naar de oude elke keerquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik had er ook even wat moeite mee. Maar nu vind ik het heerlijk werken, zowel Word als Excel. Een flinke vooruitgang vind ik het t.o.v. 2003.
Had je d'r ook een pdf van moeten maken voor je het opstuurt naar de copyshop...quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kun je via de uni niet voor weinig een licentie kopen? Op Surfspot ofzo. Dan heb je voor een paar tientjes de nieuwe Office, hoef je niet steeds weer een beetje te wennen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteindelijk werk het wel beter...maar heb op me laptop dus nog gewone... Dus moet weer terug naar de oude elke keer
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een stage van 5 maanden hoor
Het wordt bij de vrouwen wel wat spannenderquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:19 schreef jna het volgende:
[..]
Vrouwentennis kijk ik bijna nooit. Mannentennis vind ik veel spannender.
om het tennis, niet om het geslacht![]()
Nah...weet niet of dat gaat werken me Vistaquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kun je via de uni niet voor weinig een licentie kopen? Op Surfspot ofzo. Dan heb je voor een paar tientjes de nieuwe Office, hoef je niet steeds weer een beetje te wennen.
Welnee, ze moeten zorgen dat ze minimaal net zo modern, zoniet mordernere software gebruiken dan de particulieren die er komen. Ze zeggen zelf dat ze .doc voor me willen printen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
Had je d'r ook een pdf van moeten maken voor je het opstuurt naar de copyshop...
Nouja, een onderzoek met bijbehorend rapportquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Jouw stage bestaat uit een verslag maken
![]()
Ik ga eten trouwenshonger
Ja kan nu ook voor office xp/2003 ook een comptabiliteitspack downloaden.. en zoals Jipje al zei.. mag er anders een PDF van.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteindelijk werk het wel beter...maar heb op me laptop dus nog gewone... Dus moet weer terug naar de oude elke keer
Ja ok. Maar met pdf heb je zekerheid.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welnee, ze moeten zorgen dat ze minimaal net zo modern, zoniet mordernere software gebruiken dan de particulieren die er komen. Ze zeggen zelf dat ze .doc voor me willen printen.
Mijn pa heeft ook Office 2007 op zijn laptop en ook Vista. Dat is geen probleem. Volgens mij is Vista ook ouder Office 2007, dus het zo raar zijn als MS dan een Office suite uitbrengt die op hun nieuwste OS niet te gebruiken is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah...weet niet of dat gaat werken me Vista
Precies. Kan er ook niks meer verschuivenquote:
Ach ja, het zijn sowieso prutsers, het zag er niet uit, het inbinden ook niet. Ik heb het op school zelf nog een keer gedaan. Bij die zaak kom ik dus ook niet meer.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Vandaag gewoon 2 verslagen gemaakt. Woehoe.
Doe je goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ken het mijn stageverslag heb ik in LaTeX gemaakt en als pdf ge-exporteerd, zag er ubergeyl uit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:24 schreef mash_ het volgende:
Gewoon high res pdf van maken ja
Gelukkig hebben wij hier va die super goede printers staandus heb geen gezeur met sturen enzo.
Precies, ik print het ook zelfquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:24 schreef mash_ het volgende:
Gewoon high res pdf van maken ja
Gelukkig hebben wij hier va die super goede printers staandus heb geen gezeur met sturen enzo.
Zo, nou dan kun je naar huis of niet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:26 schreef Yesse het volgende:
Doet me eraan denken dat ik nog even een voorkant moet laten maken
Volgens mij is Office 2007 alleen op XP en Vista gebruiken..quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mijn pa heeft ook Office 2007 op zijn laptop en ook Vista. Dat is geen probleem. Volgens mij is Vista ook ouder Office 2007, dus het zo raar zijn als MS dan een Office suite uitbrengt die op hun nieuwste OS niet te gebruiken is.
wat is latexquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken het mijn stageverslag heb ik in LaTeX gemaakt en als pdf ge-exporteerd, zag er ubergeyl uit.
Kan ik ook bij inholland, althans het was gratis in dat lokaalquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:25 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies, ik print het ook zelfEn gratis
![]()
quote:
Arme piliquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:27 schreef Yesse het volgende:
Nog 60 posts en dan heeft Pili ook #470 gemist![]()
![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/LaTeX, wou het ook gebruiken bij mijn afstudeerscriptiequote:Op woensdag 4 juni 2008 12:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat is latexwant neem aan dat het software is? ik maak me verslag in Indesign. daar werkt het ook super simpel
En nu pauze tot half 2
Bij inholland moet je inderdaad de goede lokalen kennenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan ik ook bij inholland, althans het was gratis in dat lokaal
Dan moet er echt iets mis zijn met onze Piliquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:27 schreef Yesse het volgende:
Nog 60 posts en dan heeft Pili ook #470 gemist![]()
![]()
![]()
LaTeX is een soort opmaak taal, beetje te vergelijken met HTML.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat is latexwant neem aan dat het software is? ik maak me verslag in Indesign. daar werkt het ook super simpel
En nu pauze tot half 2
Bij ons kost het overal 7 cent per blaadjequote:Op woensdag 4 juni 2008 12:28 schreef jna het volgende:
[..]
Bij inholland moet je inderdaad de goede lokalen kennen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:29 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij hebben wij morgen veel top 10 plaatsen in de dag-posts
Kijk HTML ken ik dan weer welquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
LaTeX is een soort opmaak taal, beetje te vergelijken met HTML.
haha volgens mij ook.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:29 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij hebben wij morgen veel top 10 plaatsen in de dag-posts
En dat niet alleen, het is ook nog eens gezelligquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
haha volgens mij ook.
Het is druk vandaag hier
Dat is het belangrijkste tochquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dat niet alleen, het is ook nog eens gezellig
Pili wordt niet vergetenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar 75% van die posts gingen daarom juist over Piles
5 cent per blaadje en 9 cent per dubbelzijdig.. en in het juiste lokaal.. gratisquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij ons kost het overal 7 cent per blaadje
Verdorie, we kwamen maar 35 post te kortquote:
Mag dat over een half uurtje, ik heb honger gekregen van dat teruglezenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:33 schreef jna het volgende:
Kan je nu mooi vertellen waar je was Piles
haha dat zal wel ja..quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag dat over een half uurtje, ik heb honger gekregen van dat teruglezen![]()
Eetsequote:Op woensdag 4 juni 2008 12:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kun je weer opnieuw beginnen met teruglezen. Volgens mij ben je ook de enige die terugleest trouwens.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Een hoop gemistquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
haha dat zal wel ja..
Je hebt een hoop gemist
Ben verdomme bijna 24 uur weg, en krijg niet eens tijd om even wat te etenquote:
Dat is altijd rond deze tijd, paniekzaaiertquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:44 schreef jna het volgende:
Piles is terug en het valt echt volkomen stil
Duurt lang...quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben verdomme bijna 24 uur weg, en krijg niet eens tijd om even wat te eten
Je wacht maar
[..]
Dat is altijd rond deze tijd, paniekzaaiert
Je moet toch een keer lunchenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:52 schreef Piles het volgende:
Dat is altijd rond deze tijd, paniekzaaiert
quote:
quote:
quote:
Dan moet dit topic maar snel vol hequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal eens een berichtje typen, en die post ik dan wel in het volgende topic
volgende staat klaarquote:
Al gedaanquote:
bijna....Heb m nog niet toegevoegdquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |