Ja, het is nu niet meer grappigquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:35 schreef Californium het volgende:
Laten we hopen dat Pili snal weer terug is
Pili heeft al heul veul naamtopics gehad...quote:
Samen met jouquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Pili heeft al heul veul naamtopics gehad...
Dankje!quote:
quote:
Joh, hij heeft eens iets anders te doen. Het is niks ernstigs ofzo, zei hij in het vorige topic, dus een beetje geduld en hij komt wel weer eens posten.quote:
Ik weet er maar 1, van jou en pili samenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef Californium het volgende:
[..]
nietes...heb 4 of 5 naamtopics gehad volgens mij
Heb jij er al 1 gehadquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef jna het volgende:
Je telt pas mee als je een naamtopic hebt gehad
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef jna het volgende:
Omdat Piles verslaafd is aan de SC en nu opeens is verdwenen wilt iedereen weten wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre aangezien het me niet zo heel veel boeit heb ik geen idee wat er aan de hand is. Wat loopt iedereen te janken om Piles, whatup?
Neequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ben je zaterdag nog naar Primavera geweest?
*aaioverdebolsmiliegeeftsmiliequote:
Wel eentje met Piles samen, en niet met mij?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef Californium het volgende:
[..]
nietes...heb 4 of 5 naamtopics gehad volgens mij
Dat is altijd als hij >5 min. niet post, dan raken mensen in de stress omdat hij meestal niet zo lang aaneengesloten weg is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre aangezien het me niet zo heel veel boeit heb ik geen idee wat er aan de hand is. Wat loopt iedereen te janken om Piles, whatup?
Die beverquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
TVPppppppppppppppppppppppppp.
Wie is pilis in godsake?
Ow, in de categorie 'lekker fucking boeiend' dus.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat Piles verslaafd is aan de SC en nu opeens is verdwenen wilt iedereen weten wat er gebeurd is.
Waarvoor nog dankquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die had ik gemaaktWaar we jna's zoveelste post vierden
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel eentje met Piles samen, en niet met mij?
Jammer. MBD en Dinosaur Jr. zijn erg de moeite waard. Ik ga MBD in een klein zaaltje zien binnenkort via 3voor12, in DeSmet studio's in Amsterdam. Althans als het meezit. Had je het wel nog geluisterd? Ben wel benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee. Ik wilde wel heel graag maar het regende en toen heb ik er toch maar vanaf gezien en een vriendinnetje van me gaf die zaterdag ook een feest dus toen dacht ik dat ik mijn ¤ 65 wel anders goed kon besteden. Het regent hier verdomme nu al een maand met regelmaat. Maar nu is het mooi!
Interpol.quote:Heb dit weekend wel kaartjes gekocht voor Daydream (met Radiohead en mijn net ontdekte liefde Four Tet, is meer experimenteel...) en Summercase (met Interpol en Tiga en veel meer leuke bekende dingen). Ik ga me uiteindelijk toch wel vermaken denk ik deze zomer.
Nee nog even niet, dat betekent namelijk dat ik mijn thesis af moet hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
WeekendNog maar even. Hoewel ik liever heb dat het volgend weekend is
[Late reactie] Alsjeblieftquote:
Jij bent gewoon blij dat hij nu niet de mogelijkheid heeft je vriendin van je af te pakken, geef het nou maar toe.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, in de categorie 'lekker fucking boeiend' dus.
blijkbaar moet je er iets bijzonders voor doenquote:
Nou er zijn tijden geweestquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
pub is er niks bij hezelfs vroegah! niet
The Whoquote:
quote:The Who is een Engelse rockband van de jaren zestig en zeventig van de twintigste eeuw en werd opgericht in 1964 in Londen, Engeland.
De band groeide uit tot een van de bekendste rock 'n roll-bands ter wereld, die in de hoogtijdagen bestond uit zanger Roger Daltrey, gitarist Pete Townshend, bassist John Entwistle en drummer Keith Moon. The Who is met uitzondering van de periodes tussen 1983 en 1988 en tussen 1990 en 1995 vrijwel continu op tournee geweest. Uitzonderingen hierop zijn het overlijden van Keith Moon in 1978 (die achtereenvolgens vervangen werd door Kenney Jones, Simon Phillips en Zak Starkey) en de dood van John Entwistle in 2002 (waarvoor Pino Palladino sindsdien de honneurs waarneemt). Eind oktober 2006 maakte The Who een comeback, met hun album Endless Wire. Het is het elfde studioalbum dat de band uitbracht, maar het eerste sinds It's Hard uit 1982.
The Who is vooral bekend geworden als rock-pioniers; uitvinders van de powerchords en Townshends rockopera Tommy. De vroege mod-albums van de band - met korte, soms agressieve nummers erop - zijn goede voorbeelden van hoe The Who er uitzag: Pete Townshend met zijn leidende powerchords; Keith Moon met zijn explosieve drumwerk; John Entwistle met zijn basloopjes en Roger Daltrey met zijn krachtige stem en rondvliegende microfoon. Deze albums zijn van grote invloed geweest op de ontwikkeling van de hardrock en de powerpop, terwijl de luidruchtige en agressieve concerten de weg vrijmaakten voor de komst van punkrock- en heavy metalbands, die op deze manier door The Who geïnspireerd werden.
In juli heeft The Who een denderende en succesvolle[1] wereldtournee, die begonnen is in juni 2006, afgesloten.
The Who staat op nummer 8 van de lijst van de 100 Grootste Hardrock-artiesten van VH1 en op nummer 9 van hun lijst van de 100 Grootste Rock 'n Roll-artiesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |