Nee nieteensquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik niet hoor, ik maak muziek met m'n hart!
Zijn er nog abmu's met zwaailicht en sirene weg gereden?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee nieteensWel een hoop glas. Auto nr2 wordt nu de sleepwagen opgereden.
Gelukkig hebben we de foto's nog. (al heb ik geen flauw idee hoe ik die van mijn foon op de comp krijg)
Nope, was ook maar 1 ambulance, die is in stilte vertrokkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zijn er nog abmu's met zwaailicht en sirene weg gereden?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:53 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx zet John Lennon maar weer eens aan.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nope, was ook maar 1 ambulance, die is in stilte vertrokken
Ze maakt het goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Afknapper
Over auto-ongelukken gesproken, hoe is het met je tante?
Met de staart tussen de benen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nope, was ook maar 1 ambulance, die is in stilte vertrokken
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
Soms denk ik dat ik een psychose heb idd.
Ik leef soms echt, echt in mijn eigen wereld, en moet mezelf onder mijn kont schoppen om daar uit te komen.quote:
Zie, hoor, ruik, voel of proef je ook wel eens dingen die anderen in je directe omgeving niet waarnemen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik leef soms echt, echt in mijn eigen wereld, en moet mezelf onder mijn kont schoppen om daar uit te komen.
Ik voelde dat het goed zat op mijn recente datequote:Op woensdag 4 juni 2008 10:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zie, hoor, ruik, voel of proef je ook wel eens dingen die anderen in je directe omgeving niet waarnemen?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik voelde dat het goed zat op mijn recente date(was niet zo) - maargoed, mijn date voelde dat het vriendschappelijk was (was ook niet zo
) en ik heb regelmatig ruzie in het
Deel #5: Geurtjes Discussie, Review en Ruiltopic
... topic over wat ik nou precies ruik aan het geurtje.
Dus ja, psychose hier.
En tevens wat zij zegt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:20 schreef ColdFeet het volgende:
Geez Steer, drink eens wat minder koffie, man
Betekent dat dat je weer een date hebt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]hypochonder!
En mijn 'zoete lippen' zijn voorlopig van de markt
Moet je ons wat vertellen lein, of valt dit nog steeds onder het celibaat leven?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]hypochonder!
En mijn 'zoete lippen' zijn voorlopig van de markt
Nee, dat betekent dat ik voorlopig geen dates hebquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Betekent dat dat je weer een date hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |