Verdorie.. weer een vrouw die me 's ochtends weer is vergetenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Owja, sorry Nico, ik was je even vergeten
tis nog vroeg...
Altijd die vrouwen hequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
Verdorie.. weer een vrouw die me 's ochtends weer is vergeten
Een paar keer naar Feyenoord geweest, mijn vaders werk hebben seizoenskaarten.. Stond Ajax met na 30min al met 4-0 voor, moest ik heel veel moeite doen om niet te gaan juichenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
heel goed
Maar qua rivaliteit is Rotterdam en Amsterdam toch nog iets groter. Bij Ajax Feyenoord wil ik nooit te dicht bij het uitvak zitten, zodat ik niet herkend kan worden
In Eindhoven zijn ze alleen qua kampioenschappen een concurrent van Ajax
Ik ben toch verantwoordelijk voor ruim 28 topicsquote:
Ik hou van een lieve sfeerquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef Jipje het volgende:
Jeetje. Wat een lieve titels elke keer Yesse
Zit niet op stage, momenteel dan.. maar het was informeel, maar was not-done om te doelloos te gaan surfen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe is de sfeer bij jullie op stage? Formeel of informeel? En is het bij jullie toegestaan om op internet te surfen?
De sfeer is wel goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe is de sfeer bij jullie op stage? Formeel of informeel? En is het bij jullie toegestaan om op internet te surfen?
En Dean en Kuno danquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:45 schreef Yesse het volgende:
De belangrijke mensen lijst:
Jipje
Cali
Milou
Nico
JNA
PB
BB
Pili
Houniet
Eer-ik
Crossje (natuurlijk belangrijk voor het niet sluiten van onze topics)
En nu hopen we natuurlijk ook op Noel![]()
Heel informeel (reclamebureau) maar ik mag wel surfen maar niet zo vaak als dat ik nu doe denk ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik had het toen na die rellen van beverwijk. Had ik ook via via kaartjes kunnen regelen. Toen werd het ook 3-0 ofzo en ik zat net te doen of ik baalde. En achter me zat een hele grote brede feyenoorder te roepen tijdens een relletje in een ander vak: "Het is zo'n tyfusjood! Ze moeten hem helemaal doodschoppen!!". Dus ik zat daarvoor zo van.. uhm... jaaa, nou inderdaad..quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een paar keer naar Feyenoord geweest, mijn vaders werk hebben seizoenskaarten.. Stond Ajax met na 30min al met 4-0 voor, moest ik heel veel moeite doen om niet te gaan juichen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een paar keer naar Feyenoord geweest, mijn vaders werk hebben seizoenskaarten.. Stond Ajax met na 30min al met 4-0 voor, moest ik heel veel moeite doen om niet te gaan juichen
Ojaquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En Dean en Kuno dan
en Bootje voor het ... vermaak
heel relaxed.. voor mij scriptie moest ik natuurlijk veel onderzoek doen op internet, maar een beetje surfen is ook ok. Verder mag ik gewoon 5 dagen in de week en 8 uur per dag bezig zijn met mijn afstuderen en word ik niet lastiggevallen voor klusjes..quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Das minder... Ben je toch weer blij als je veilig thuis bent of niet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik had het toen na die rellen van beverwijk. Had ik ook via via kaartjes kunnen regelen. Toen werd het ook 3-0 ofzo en ik zat net te doen of ik baalde. En achter me zat een hele grote brede feyenoorder te roepen tijdens een relletje in een ander vak: "Het is zo'n tyfusjood! Ze moeten hem helemaal doodschoppen!!". Dus ik zat daarvoor zo van.. uhm... jaaa, nou inderdaad..
Present!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:45 schreef Yesse het volgende:
De belangrijke mensen lijst:
Jipje
Cali
Milou
Nico
JNA
PB
BB
Pili
The Dean
Houniet
Eer-ik
Crossje (natuurlijk belangrijk voor het niet sluiten van onze topics)
En nu hopen we natuurlijk ook op Noel![]()
Zozo, nooit betrapt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zit niet op stage, momenteel dan.. maar het was informeel, maar was not-done om te doelloos te gaan surfen.
Jij mag dan ook iets heel hips maken voor je afstuderenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
heel relaxed.. voor mij scriptie moest ik natuurlijk veel onderzoek doen op internet, maar een beetje surfen is ook ok. Verder mag ik gewoon 5 dagen in de week en 8 uur per dag bezig zijn met mijn afstuderen en word ik niet lastiggevallen voor klusjes..
Same here. Denk alleen dat veel op forum zitten niet onder een beetje surfen valtquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
heel relaxed.. voor mij scriptie moest ik natuurlijk veel onderzoek doen op internet, maar een beetje surfen is ook ok. Verder mag ik gewoon 5 dagen in de week en 8 uur per dag bezig zijn met mijn afstuderen en word ik niet lastiggevallen voor klusjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |